Nije objasnio kako se tumači sarkazam.@Igor je sve objasnio.
Nije objasnio kako se tumači sarkazam.@Igor je sve objasnio.
85 je nepouzdana i retka linija. Pik postoji na 52 jer su brojanjem putnika utvrdili da 52 treba da bude solo a 89 i 83 zglob, sve dok komunjare sa Ceraka (znam govorim istinu ziveo sam na Ceraku a i moj cale je bio komunjara sa Ceraka pa se rehabilitovao) nisu urgirali i preko starih komunistickih veza vratili na Cerak zglob, a ta vozila na 89 i 83 pretvorili u solo. Od tada pik na Cerak Vinograde jer je neko iznad pravila i misli da je copavi zagorac jos ziv.
Sad na 83 nailazi Solaris krcat da ljudi stoje na vratima, odmah iza još jedan Solaris koji nije bio baš krcat, ali jako dobro popunjen, znači nisu svi ljudi sedeli nego je dosta njih i stajalo i to sve govori koliko je odluka da se na tu liniju stave solo busevi bila neverovatno glupa, dok sad prolazi 52-ka u sred špica prazna, ta linija je u ovakvoj situaciji zrela za solo buseve.
Zglob mora biti 78 ili 83. 78 je privatnik tako da ne može, ali zato je 83 mogao jer ga drži GSP. Konekcija Zemun - Vračar (Slavija i Kneza Miloša) ima mnogo putnika i zato treba tu zglob.Na više mesta sam video podeljena mišljenja veza za pretvaranje 83 u solo. Jedan deo ljudi je bio oduševljen većim brojem vozila i češćim polascima, dok su drugi govorili da će linija biti haos. Sad što se u međuvremenu srozao prevoz na svim linijama, je druga stvar.
Molim teSad na 83 nailazi Solaris krcat da ljudi stoje na vratima, odmah iza još jedan Solaris koji nije bio baš krcat, ali jako dobro popunjen, znači nisu svi ljudi sedeli nego je dosta njih i stajalo i to sve govori koliko je odluka da se na tu liniju stave solo busevi bila neverovatno glupa, dok sad prolazi 52-ka u sred špica prazna, ta linija je u ovakvoj situaciji zrela za solo buseve.
Pravi kompromis bi bio reorganizacija par linija, npr 49 da se produzi do Filmskog grada kroz Djordja Ognjanovica, Ratka Mitrovica i dalje trasom 57 preko Skojevskog, ili istom trasom, pa Jablanickom do Belih voda. Slicno je i sa 512, donji delovi Zarkova oko Vodovodske uopste nemaju vezu sa domom zdravlja, a usponi su veliki, za stare i bolesne ljude, majke sa decom. 57 bi u tom slucaju bila vracena na trasu nekadasnje 55A jer je sada ta cukaricka osmica prilicno besmislena. Druga varijanta je deljenje 57 ne dve linije gde bi jedna sa okretnice isla kao nekada 55A, a druga kroz Djordja Ognjanovica drugim delom osmice - R. Mitrovica-Kneza Viseslava do Miloja Zakica.Ja sam ponudio kompromis sa 89-kom da se onda i 52 prebaci na solo.
Wow 10% traseTako ti je stalno u 89 izmedju ade i delta cityja.
Tražiti druge alternative je skroz okej. Ne zaboravi da i 52 ima druge alternativeAko neka linija ima duplo vise vozila, polazaka i zglobne autobuse, naravno da ce imati vise putnika od neke koja je namerno unistena (redom voznje) i kapacitetom vozila, jer nece niko da ceka autobus 15 minuta i onda u njega ne udje zbog guzve, kao sto je slucaj sa 89, vec trazi druge alternative, prebacuje se donekle, preseda.
Na 52 zglobni nisu potrebni zbog tog dela između “Ratka Mitrovića” i “Cerak Vinogradi”, nego zbog veze Žarkova i Banovog brda sa centrom, odatle najveća masa putnika.Ja sam ponudio kompromis sa 89-kom da se onda i 52 prebaci na solo.
Nije se vratilo “kada su videli da su pogrešili” nego kada je u planu da se u rad uključi 100 novih zglobnih autobusa, a kako je planirano da se rashoduje više zglobnih nego solo - broj zglobnih autobusa biće veći nego pre.Samo ti meni objasni kako se na 52 jedino vratio zglob, ako nije lobiranje i pretnja protestima, sto je evidentno bilo i ok sada posle toliko godona na 83 kada su videli da su pogresili.
Jasno zato sam pomenuo vezu između 52-ke i autobusa 88 i 85 ali upravo kao alternativu sam predložio 89.Na 52 zglobni nisu potrebni zbog tog dela između “Ratka Mitrovića” i “Cerak Vinogradi”, nego zbog veze Žarkova i Banovog brda sa centrom, odatle najveća masa putnika.
Ja ga ne koristim iz razloga koje sam naveo, ali ne znaci da su se problemi od pre 3-4 godine promenili. Takodje ne znaci da ga ne koriste ljudi oko mene i da mi se ne zale na iste stvari zbog kojih sam i ja morao da odustanem od gradskog prevoza. Da je srece sto mnogi forumasi kazu da je na svim linijama na kojima moze zglob, zglobni autobus.@prostorni planer
Lepo od tebe što si iskren, ali mislim da posebno zbog toga što ne koristiš gradski prevoz ne znaš stvarno stanje. I mislim da trovanjem foruma sa pričom oko 52 nećeš doneti ništa dobro ni sebi, ni ljudima ovde, ni ljudima koji 52 koriste.
Ne znam šta predlažete ti i ostali koji imaju ovakav stav. Treba da vratimo higere na 83?83 je mnogo bolje radila dok je bila u Kosmaju,ovo čerupanje zglobnih linija kako bi se 83 podmirila ne znam kome dobro donosi,a novi autobusi nisu stigli u pogone....83 mnogo lošije sada izgleda nego pre 1-og septembra.
Zaboravih da slikam praznu solo 52 u jutarnjem špicu.Molim te
83 ti je došao prepun jer ga nije bilo ko zna koliko (logično jer su došla dva zajedno)
Kakve veze to ima sa 52?
Je l ti došao zglobni autobus? - Jeste
Je l su se vratili zglobni na 83? - Jesu
Što se tiče priče 52 i 89, oslanjajući se na analizu mreže autobuskih linija, koju je za Sekretarijat za javni prevoz sproveo Saobraćajni fakultet, vrlo se lako zaključuje zašto na 89 ne rade (i nikad nisu većinski radili!!!) zglobni autobusi:
Na liniji 52 prosečan broj putnika bio je 33969, na liniji 89 -> 22911. Dakle, oko 30% manje.
Koeficijent iskorišćenja vozila je i jednoj i drugoj liniji isti i iznosi 0,26.
Izvolte 52 u ponedeljak u devet uveče
Pogledajte prilog 145177
Okanite se više od linije i Vinograda. Ne znam šta mislite da ćete postići ako bilo kome upropastite nešto. Bukvalno se već godinama vrti priča “da komšiji crkne krava”.
I svakako, svojim ličnim zapažanjima ne možete da vidite realno stanje i brojke na globalnom nivou.