Bender Rodriguez
Professional
- Učlanjen(a)
- 12.03.2017.
- Poruke
- 22.313
- Pohvaljen
- 48.041
Ovo su slike iz neke stare vesti na koju sam naleteo tražeći nešto po netu. Koji je ovo autobus, čini mi se kao Connecto? Inače, Sarajevo je u pitanju.
Ma šta mi napriča. Pa pristojno i treba da bude popunjena, a ne nasardinisana. To što zvrji prazna van špica kao neke (koje kako bi izbegao burne reakcije neću ni pomenuti) ne znači da u špicu treba tiskati narod već modifikovati režim, odnosno kao što sam već bezbroj puta rekao - izvršiti neki oblik racionalizacije. Pa što onda ne tražiš minibus za 21 i 30, a rikšu za 36 ili 38L? Zato sam i pitao koliko treba da bude pun 52 da Ceračanima ne bi zavideli Bežanijci (koji već imaju 65), ako struka tvrdi da zauzetost registrovanog kapaciteta veću od 2/3 treba izbegavati (što je u slučaju Urbina 18 ne više od 111 putnika, otprilike horor na 53). To što Zemunci i Bežanijci ne kampuju na Gazeli zbog 75 i 83 ne znači da i Ceračani treba da ulaze na krke da bi se napakovali u turski ili kineski šporet.Nije tako. Ume da bude baš prazna ili taman pristojno popunjena tako da je 52 odavno zrela za solo.
Nisam siguran da je problem sa Šimanovcima bio u registarskim tablicama110 може али зглоб за Шимановце због таблица не може.
Sarajevski O345 su 1997, 1998 i 1999 godište. Došli su kao poklon Istanbula Sarajevu pre par godina.Овај Конекто горе 1995/96?
ЕДИТ: Потражио сам, изгледа да је 1999.
Мислим да је лепши од ових космајских.
Ja koristim 17-icu konstantno već šest godina, tačnije od polaska u srednju školu 2016. a onda i do posla koji je na njenoj trasi. Za ovih šest godina se ne sećam da je ikada išla na tri minuta. Sa tom linijom konastantno otkad je koristim postoji problem u vidu ispadanja iz reda vožnje koji je prisutan od ranih jutarnjih do kasnih večernjih časova. Nije u pitanju samo ispadanje iz reda vožnje usled gužvi, već i manjak vozača, pa bar 2-3 vozila uopšte ni ne izlaze u saobraćaj. U zadnjih godinu i po dana je naročito nepouzdana, dakle ne od skoro. Dogodi se da prođe i po tri autobusa na 31, a nijedan na 17. Sa 17 je bilo situacija da se čeka i po 40 minuta.16 раније долазила на 7 минута,а сада на 16 минута,док 17 која је раније долазила на 3 минута сада долази на 13 минута.Битно да сам данас 12 минута чекао на станици код Архива да бих се онда возио у #372 на 73 у којој су се климала седишта и прокишњавао кров,мада ништа боље нисам ни могао да очекујем од ИК-218М крнтија које као да су аматерски склапали на отпаду.
Икарбус зглобови су одувек били гори од соло. Без обзира на то који их мотор погони или на чијој су шасији. Иако су возила различитог концепта и самим тим неподесни за поређење, ипак постоји неписано правило да соло увек надјача зглоб. Тако су 101/2/3, као и 112Н/М испали бољи и дуговечнији од својих зглобних варијаната.16 раније долазила на 7 минута,а сада на 16 минута,док 17 која је раније долазила на 3 минута сада долази на 13 минута.Битно да сам данас 12 минута чекао на станици код Архива да бих се онда возио у #372 на 73 у којој су се климала седишта и прокишњавао кров,мада ништа боље нисам ни могао да очекујем од ИК-218М крнтија које као да су аматерски склапали на отпаду.
Razlika je najviše vidljiva u 112M i 218M, solo 112M su sasvim solidna vozila, dok su 218M teške kante, čak i ovi najnoviji i poslednji Ikarbusi kojim se drugi deo prikolice savija nenormalno i onda harmonika grebe podИкарбус зглобови су одувек били гори од соло. Без обзира на то који их мотор погони или на чијој су шасији. Иако су возила различитог концепта и самим тим неподесни за поређење, ипак постоји неписано правило да соло увек надјача зглоб. Тако су 101/2/3, као и 112Н/М испали бољи и дуговечнији од својих зглобних варијаната.
Zao mi je sto ne znas, ali linija 52 ne ide preko Julinog brda. To sto je neko pomesao naselja koja ne poznaje pa nazvao stanicu u Zarkovu, Julino brdo je isto kao da ja kazem da ti zivis u Medakovicu. Linija 52 se puni u Zarkovu, na Julinom brdu moze jedino teleportom, ali mislim da jos nije izmisljen.Linija 52 ??! O čemu se ovde priča linija uvek solidno popunjena gužva jedinio kad nema 56 i 53 napuni se na Brdu i Adi i julinom brdu ko čeka za Zelenjak.
110 може али зглоб за Шимановце због таблица не може.
Nisam siguran da je problem sa Šimanovcima bio u registarskim tablicama
Ovo je kao što stanica predsednikovog metroa nosi naziv Karaburma, a nalazi se na Adi Huji ili stanica Železnik koja se nalazi na Makišu, ili pak Bele vode a nalazi se u Rupčinama.Zao mi je sto ne znas, ali linija 52 ne ide preko Julinog brda. To sto je neko pomesao naselja koja ne poznaje pa nazvao stanicu u Zarkovu, Julino brdo je isto kao da ja kazem da ti zivis u Medakovicu. Linija 52 se puni u Zarkovu, na Julinom brdu moze jedino teleportom, ali mislim da jos nije izmisljen.
Mislim da si malo pomešao ili liniju ili brdo, 52 nema teoretske šanse od Banovog brda da dodje do Ceraka ako ne prodje Julino brdo, jedino da je teleportom prebace ali kao što rece još nije izmišljen.Zao mi je sto ne znas, ali linija 52 ne ide preko Julinog brda. To sto je neko pomesao naselja koja ne poznaje pa nazvao stanicu u Zarkovu, Julino brdo je isto kao da ja kazem da ti zivis u Medakovicu. Linija 52 se puni u Zarkovu, na Julinom brdu moze jedino teleportom, ali mislim da jos nije izmisljen.
ermm... mnoge stvari koje pises su na mestu, ali ovo vec nije tacno i tu je statistika neumoljiva. kosmaju je u proteklih 10-ak god. generalni remont moralo da prodje preko 100 autobusa. sve mecke (50-ak), bar pola mutanata, 10-ak klot fapova, bar 15-ak obicnih 103ojki... zuto-plave 103ojke s man motorima u drugim sp su isto vecinski morale da prodju remont.Икарбус зглобови су одувек били гори од соло. Без обзира на то који их мотор погони или на чијој су шасији. Иако су возила различитог концепта и самим тим неподесни за поређење, ипак постоји неписано правило да соло увек надјача зглоб. Тако су 101/2/3, као и 112Н/М испали бољи и дуговечнији од својих зглобних варијаната.
Занимљиво објашњење писано апропо нестручне уградње клима у ИК.bazinga je napisao(la):Konstrukcija autobusa je resetkasta. Zbog prozora i vrata ta konstrukcija ima odredjene slabe tacke, a to su krov i zona oko zadnjih vrata. Krov nose samo metalni stapovi koji se nalaze izmedju prozora, a zadnji desni kraj autobusa ima oslabljenje u vidu vrata, i sve se to uzima u standardni proracun na staticka i dinamicka opterecenja vozila. Kada ti na krov dadas neku masu, stvaras momente koji se prenose na celu konstrukciju i opterecuju je, ali posto vec rekosmo da je zona oko trecih vrata najkriticnija tu dolazi do loma prvo krovne konstrukcije pa zatim ostalih delova resetke pa i sasije.
Sve se to da resiti tako sto se ojaca i krovna konstrukcija i standardne slabe tacke, u ovom slucaju zona oko trecih vrata i tu problema oko sasije i karoserije ne bi bilo.
Motor je vec druga prica, jer osim sto ga opterecujes masom, dodajes jos jednog potrosaca na agregat. Kada se dodaje jos jedan potrosac na agregat, vrsi se remapiranje samog agregata kako bi se uskladio sa novim potrebama ...
Mislim da si ti pogresio, sada ukucaj julino brdo na google i shvatices da nema dodirne tacke izmedju Julinog brda i 52. Stanica Julino brdo je usred Zarkova. To sto u DJP sedi svako ko ne zna gde je koje naselje, ne znaci da ime stanice odgovara naselju. Imas stanicu Knezevac na sred vidikovca, ali 56 npr ne ide kroz KnezevacMislim da si malo pomešao ili liniju ili brdo, 52 nema teoretske šanse od Banovog brda da dodje do Ceraka ako ne prodje Julino brdo, jedino da je teleportom prebace ali kao što rece još nije izmišljen.