Одличан аутобус заиста али има добро познати проблематични Каминс мотор.Sad sam se vozio sa 2 gMaz-a... Ćurdićev krš, polepljeno unutra klimatizovano vozilo, klime naravno nema (fizički) ali sva 3 šibera rade. Jedva ide.
Drugi je bio na 309,noviji ima bolje osvetljenje i proreze za klimu. Ide ok.
Vozio sam se pre neki dan na 46, Isuzu je bio, predobra mašina, ide k'o zmaj... piči hlađenje baš baš... bukvalno duva iz odgromne crne štrafte duž obe bočne strane.
Da li je to bio Lui travel ili Arriva, ne videh, ali sam se oduševio
Tačno se razlikuje zvuk između one na 50 i 37.U Saginoj Cobri je Mercedes motor 100%, a ne Cummins, te motore imaju novije Unacopove Cobre i tačno se vidi razlika između tih buseva koliko je Sagina Cobra tiša i bolje vuče nego Unacopova
Хајде да разграничимо одма.U Saginoj Cobri je Mercedes motor 100%, a ne Cummins, te motore imaju novije Unacopove Cobre i tačno se vidi razlika između tih buseva koliko je Sagina Cobra tiša i bolje vuče nego Unacopova
Onda je moguće da je ta razlika kako vuče i kako se čuje motor zbog menjača, a bio sam u čudu kako se desila ibertura na busu sa Mercedesovim motoromХајде да разграничимо одма.
Кобре са Каминсом немају решетке на поклопцу мотора, док кобре са Мечком (и генерално све што погонује OM936 LA) имају позади решетке чак и звук је различит у односу на Мечку, мада од звука мењача и ZF осовина може да ода погрешан утисак.
Прве Сагине Кобре имају Каминс. Друга серија која је заменила Лиазе Мерцедес. УнаКРШ прва серија која ради на 50 Каминс, све новије Мерцедес.
Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
Нити су возила добро обележена, стоји Авина табла и флајер залепљен са поласцима и станицама који није баш велик.Nije ni čudo, kad nigde nisu objavili info za te linije.