stanislaw":1f6azk2n je napisao(la):Rekao bih da su zglobni autobusi bili apsolutni pobednici dok im je motor bio na sredini, ali sada kada je motor pomeren u prikolicu izgubili su nešto od svoje jednostavnosti i ekonomičnosti.
(да ти мало скратим цитат)stanislaw":1637bmf9 je napisao(la):... Jako su retki slučajevi kada je trasa linije previše uska i zavojita za zglob, a da po visini nigde nema nikakvih prepreka, pa da ima smisla terati deker umesto zgloba....
JohnnyLee":26ajozo1 je napisao(la):(да ти мало скратим цитат)stanislaw":26ajozo1 je napisao(la):... Jako su retki slučajevi kada je trasa linije previše uska i zavojita za zglob, a da po visini nigde nema nikakvih prepreka, pa da ima smisla terati deker umesto zgloba....
па управо су правци 300 и 400 је идеални за декере, јер ту нема никаквих препрека за висину
Проблем и јесте у томе што зглобови не могу на приградске, јер у много случајева не могу да се провуку, или пак окрену на "терминусу".Матеја Бељан":26ajozo1 je napisao(la):Dekeri su odlini za duge prigradske linije, tu nema govora. Samo što oni ne trpe gužve baš, 10ak ljudi da stoji max
MilisaV":24a4j2fx je napisao(la):maz ima model koji je niskopodni zglob sa motorom prednjem delu čime ima najbolje karakteristike.
mekbejn":2iccz63e je napisao(la):
Somi303":16w45wre je napisao(la):Како једна иста реклама лепше стоји "нашим" Икарима него у НС-у :laugh: