Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Hvala. I svaka čast bogami. :D :kk:
A ako sam dobro razumeo, ne znaš čiji su Solarisi? Ili hoćeš da kažeš da sada sve to pripada C&C Grupi?
 
Svi pripadaju C&LC Grupi. Solarisi su radili na potezu 600 dok su ga držali privatnici. Inače su ex BOGESTRA (Ruhr). MAN-ovi su ex VOS (Osnabrück) i takođe su radili na potezu 600. U temi "Privatni prevoznici", negde između 30 i 50 strane, možeš pronaći slike i jednih i drugih.
 
Да је памети, ГСП би откупио те зглобне аутобусе од приватника.
 
Зато што фале зглобни аутобуси. А ови су солидни и штета да стоје због старосног ограничења приватника.
 
Da je pameti, mogli su da ih angažuju da rade na nekoj liniji gde postoji potreba za zglobom, ali da to bude linija gde je potreban manji broj zglobnih vozila.
I još jedna stvar, lepo se pogleda koji još prevoznici imaju zglobne autobuse i koliko i da se i oni angažuju.
 
управо то. нека доделе линије где фале зглобови приватницима који их имају, а не да се купују од њих возила
 
Проблем је стсросмо ограничење које важи за приватнике а не за ГСП.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=810283#p810283:22v5ukqx je napisao(la):
Student » Uto Jan 05, 2021 4:36 am[/url]":22v5ukqx]Svi pripadaju C&LC Grupi. Solarisi su radili na potezu 600 dok su ga držali privatnici. Inače su ex BOGESTRA (Ruhr). MAN-ovi su ex VOS (Osnabrück) i takođe su radili na potezu 600. U temi "Privatni prevoznici", negde između 30 i 50 strane, možeš pronaći slike i jednih i drugih.
Našao, i to tačno na tom delu teme koji si precizirao. Hvala. :sesir:

Samo me još zanima jel znaš da li ta vozila i dalje rade? Video sam slike iz 2016. kako voze ali ništa nisam našao iz narednih godina.
 
Nema na čemu i drugi put. :wink:
Na žalost ne rade u gradskom prevozu već 2 ili 3 godine, od kako je GSP ponovo počeo da vozi na potezu 600.
 
Odavno pišemo ovde, zaboravite Ikarbus. To je ispričana priča, odavno. Nije tu od starta priče sa Kinezima bilo želje da se firma podigne, čak ni nivou na kome je obnovljeno ime IMT.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=810407#p810407:22jjd4sw je napisao(la):
Bender Rodriguez » Уто Јан 05, 2021 2:22 pm[/url]":22jjd4sw]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=810283#p810283:22jjd4sw je napisao(la):
Student » Uto Jan 05, 2021 4:36 am[/url]":22jjd4sw]Svi pripadaju C&LC Grupi. Solarisi su radili na potezu 600 dok su ga držali privatnici. Inače su ex BOGESTRA (Ruhr). MAN-ovi su ex VOS (Osnabrück) i takođe su radili na potezu 600. U temi "Privatni prevoznici", negde između 30 i 50 strane, možeš pronaći slike i jednih i drugih.
Našao, i to tačno na tom delu teme koji si precizirao. Hvala. :sesir:

Samo me još zanima jel znaš da li ta vozila i dalje rade? Video sam slike iz 2016. kako voze ali ništa nisam našao iz narednih godina.
Aко се добро сећам, те половне МАНове, Соларисе и остале приватне зглобове су брзо заменили МАЗови са петоро врата. Онда су ГСП и приватници трампили потез 600 за потез 500, па су сви зглобни МАЗови и онај један Волво на 511. И даље сматрам да је штета што нису ангажовани на неким другим линијама.
 
Волво Хибрид и последњи Мегабус зглоб који је у резерви.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=810490#p810490:9gi49g2r je napisao(la):
Bulbulderac17 » Uto Jan 05, 2021 7:17 pm[/url]":9gi49g2r]A jos se secam ovog naseg kada je lepio značku Mercedesa..eh


Sent from my iPhone using Tapatalk
Samo jedna u nizu šarenih laža.
Mnogo bi se tu pitanja moralo postaviti, ali za sada nema načina. Popullizam najstrašnijih razmera koji žrtvuje čitave fabrike i porodice njihovih zaposlenih za šaku glasova, tek nešto veću od tih radničkih. Osvešćuj se, glupi narode, dok još ima šta da se sačuva!
 
Nema šanse, zaluđeni do zla boga.
Sve je propalo i nema oporavka.
 
Ta представа са Икарбусом је одличан пример како је већина народа кратког памћења.
 
Predstava pljuvanja žutih a ovi zatarabili Ikarbus da mu više nema spasa. Ikarbus, FAP, Neobus, sve je otišlo u zaborav.
Šta je sa Zastava kamioni ? IMR, IMT , DMB , pa Prva petoletka, Poliester Priboj, FIAZ........
 
Г17 и жути започели а СНС и екипа довршили. Застава камиони су угашени, а основана је Застава Терво да прави камионе и оклопна возила за војску (НТВ и М20 на ФАП шасији). Остали нажалсот мртви, ИМТ су као оживели Индијци, а Полиестер као ради, скоро је био и велики пожар у њиховој фабрици.
 
Žuti su i kupovali Ikarbuseve. Ikarbus je ispao iz priče jer nije ispunjavao kriterijume kredita Evropske banke.
Ovi kad su došli kupovali su smešan broj autobusa isto i privatnici.
 
FAP je propao pa je vaskrsnut kao radionica polu-fabrika za vojna vozila. Tako da sam oko toga neutralan.

Ali npr pola propasti Ikarbusa se moze pripisati SNSovoj garnituri. Trebalo je drzava po gasenju Neobusa da konsoliduje deo radne snage i tehnologija u Ikarbus i da potrazi stranog partnera, pa makar i za licencnu proizvodnju.
 
Истина, жути су куповали и ФАПове и Заставе, али све то до негде 2009./2010. када су прешли на возила из увоза. Први удар је био набавка Пежоа за полицију, онда набавка Атега за ватрогасце. После су почели да набављају МАН, ДАФ и Ивеко камионе за комунална предузећа у БГу. Имали су деценију да доведу та предузећа у ред и консолидују индустрију возила.
Требало је направити конзорцијум попут индустрије транспортних возила 60их, пошто се тако траже инвеститори. A oни су само куповали социјални мир и запошљавали локалне кадрове послушника. Развој минималан. Сарадња између домаћих произвођача још мања. Ови су само наставили оно где су претходни стали. Сав потенцијал узалудно бачен у старо гвожђе.
 
Da se razumemo, nijedan razuman covek se 2001. godine (kad se uspostavljala nova vlast i drzava) izmedju Stojadina i nekog stranog vozila, ne bi odlucio za Stojadine. Pogotovu posle iskustva MUPa sa njima tokom 90ih. Pezoi su tada bili ogroman korak napred i drago mi je sto su nabavljani.

Iz Zastave je i potekla ona izreka/politika "kakva meni plata, takva tebi (kupcu) vrata". I to jos mnogo pre 90ih i krize.
 
Vrh