Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Гледаш у том тренутку, кад ри чекаш. Али сваки возић на другој страни има своју рупу, испред или иза. Иначе је тешко очувати интервал на траси попут 50., посебно ако неко возило искочи.
 
I mene nervira to kad šaljem SMS poruku za BusPlus a stigne mi neka glupost od izveštaja ili mi ne stigne ništa. Ako već plaćam tu SMS poruku, očekujem uslugu zauzvrat. Jeste poruka po par dinara, ali to su moji dinari, i koristim to i po 20,30 puta mesečno.

Inače, znam da postoji aplikacija. Ali princip i suština su isti. Jedna strana daje novac. Druga strana daje uslugu. To je nešto što GSP, DJP i BusPlus mnogo ignorišu u zadnjih par godina. E zato s vremena na vreme primenjujem mere reciprociteta. :kafa:
 
To kucanje je čista glupost, imam 60 kucanja besplatno svaki put kad uplatim kredit, ali ja ta kucanja uopšte ne koristim, nego samo aplikaciju koja je mnogo efikasnija.
 
Ma njihova aplikacija je težak raspad.
Ne radi mi na Androidu 9. 1 već mesecima.
A radi na kompu preko android konvertora Blue Stacks.
Nadam se da će je osposobiti, jer se na mojoj šašavoj 305 nikad ništa zasigurno ne ispoštuje.
Pogotovo zimi.

Što se tiče 50. viđam po 4-5 za redom vrlo često... Ta linija je sinonim za haos i definitivno bi pomoglo da se prepolovi.
Sestra moja čekala pre neku subotu od 22:40 do 23:17....onda došlo 3 komada.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=807240#p807240:1nbkibjp je napisao(la):
KizaNoSleep » Pet Dec 25, 2020 8:41 pm[/url]":1nbkibjp]Ma njihova aplikacija je težak raspad.
Ne radi mi na Androidu 9. 1 već mesecima.
A radi na kompu preko android konvertora Blue Stacks.
Nadam se da će je osposobiti, jer se na mojoj šašavoj 305 nikad ništa zasigurno ne ispoštuje.
Pogotovo zimi.

Što se tiče 50. viđam po 4-5 za redom vrlo često... Ta linija je sinonim za haos i definitivno bi pomoglo da se prepolovi.
Sestra moja čekala pre neku subotu od 22:40 do 23:17....onda došlo 3 komada.
Ja imam android 10 i na njemu radi savršeno, nikad nisam imao problema sa njom, a koristio sam je na mnogo gorim telefonima u odnosu na ovaj sad što imam i tu je radila. A za to da se prepolovi, nije nikako realno, akk se ide do Medaka linija nema nikakvog smisla jer nam do Voždovca onda treba još jedno presedanje, a do Medaka svakako već ide 20. A ako se okreće kod Miljakovca 1, sa tim se ništa ne dobija jer se svakako napravi zastoj kod Trošarine.
 
Подела 50 није уопште добра идеја, има доста путника који иду од почетне до задње, а преседањем се не би ништа добило. Сматрам за решење да се иоле смањи гужва јесте да линија 20 треба се продужи до окретнице троле на Бањици, евентуално Пере Велимировића или Миљаковац 1. Што се тиче ВМЛ, можда чак и део кроз Учитељско насеље(Рудо), продужити, односно преусмерити неку линију потеза 300 на поменуте делове трасе 20.

Са друге стране има 37 од Бановог Брда до Миљаковца(ГО Раковица) и више линија кроз Борску до Бањице.

А ако се икада буде била поделила, најбоље би било: Баново Брдо-Кумодраж 2 и Миљаковац 1-Устаничка.
 
Уместо поделе могу да се уведу краћи локали за растерећење.
 
Jeste, i ja se slažem da je lepo voziti se od okretnice do okretnice, to je uvek najlakše.i sam se nekad vozim tako.
Ali džaba to kada idu kada im padne na pamet, i kada ide po nekoliko vozila pa onda opet čekaš... A gužva je nesnosna.

Sa druge strane, ne znam zašto ne izmeste neku 300 liniju sa Ustaničke.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=807431#p807431:2nnlsyae je napisao(la):
Дошљак » Sub Dec 26, 2020 5:10 pm[/url]":2nnlsyae]Уместо поделе могу да се уведу краћи локали за растерећење.
Lokal Miljakovac I- Ustanička ili Braće Jerković/Medković.
 
Problem je Trošarina, opet bi upadali u gužvu.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Svakako da postoji više opcija, no poznato je da se grad decenijama čvrsto drži samo jedne: da ne čini ništa dok se građani guraju u solo autobusima.

Zašto uopšte 49 ide za Stepu? Zar ne mogu 49 i 50 ka Ustaničkoj (49 može i do Konjarnika ukoliko se parče do Ustaničke rastereti spuštanjem neke od linija sa poteza 3xx do Šumica), a novi buster (51, istoimenu renumerisati recimo u 93 i pomeriti do Medaka prvo preko Mostara, pa onda topčiderskim tunelom) povezati stepu sa Belim Vodama recimo? Mislim, trajno rešenje predstavljalo bi predviđeno proširenje Save Maškovića uz spajanje iste sa istočnim delom ulice Braće Jerković putem novog vijadukta sa četiri trake.

Ako zglob ne može da skrene s kružnog puta u Jerkovićevu, može u Pive Karamatijevića i Zaplanjsku pa iz Zaplanjske u Dragice Končar. Radijus nije oštriji u odnosu na krivinu raskrsnice Braće Jugovića i Despota Stefana. Jedna od pomenute dve linije mogla bi biti zglobna, uz prilagođavanje trase. 49 je kraća zbog čega bi zahtevala manji broj vozila. Obzirom na to da bi prvom serijom novih zglobnih autobusa trebalo eliminisati upadanje solo na najopterećenije linije, te vratiti zglobove na linije koje su donedavno bile opslužene zglobnim (27E, 37, 53, 75, 83 i sl.) sledeće serije bi bile dovoljne za pretvaranje ostalih solo linija u zglobne tako da zglobovi na 49 i na 50 ne bi bili misaona imenica. Do tada veliki pomek predstavljalo bi preusmerenje 49, uz uvođenje nove linije koja bi pokrivši stepu ujedno rasteretila drugi deo linije 50, recimo ovako:

49 Banovo Brdo-Konjarnik (Pive Karamatijevića, Zaplanjskom, Dragice Končar)
50 Banovo Brdo-Ustanička (bez izmena)
51 Bele Vode-Naselje Stepa Stepanović (bila bi produžena do Makiša nakon izgradnje novog naselja)
93 Bele Vode-Mostar-Medaković II /Mokroluška/ (kroz Braće Vučković, nakon produženja Mokroluške isključivao bi se sa autoputa na Dušanovcu, a terminirao u Medaku 3)

Inače ponovo bi se dotakao krova novih modela gradskih autobusa.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-rPm6GzVNqo[/youtube]

Nova skanija podjednako dobro izgleda i u dizel izvedbi. Nema podignut displej, niti masku na prednjem i zadnjem delu krova, pri čemu motorni deo štrči mnogo manje nego kod M.A.N-a. Električna verzija izgleda kao CNG. Konceptualno odlično, samo što utisak kvari crnilo donjeg dela karoserije koje kao i na M.A.N-ovom modelu podstiče prevoznike ili da uproste kolor šemu, ili da lepe dodatke kao da su reklame.
 
Не дају неки форумаши зглобове на 53 а сваки дан се пуни као за двозглоб на Мостару.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
A neki forumaši ne daju na 59, nego bi 23 i 53 zglob. :D
Dalje, ono što sam primetio, iz pravca Ustaničke, 50 se najviše prazni na Trošarini i kod Banjičke pijace, i to uglavnom radi presedanja.
 
49_2300cf83b78c69c467d033b7398a0b03_t.jpg


izvor: gspbeograd.net
 
Пошто је ово сликано код Вуковог споменика(препознао по пицерији која је у позадини) , ипак није био соло на 24. Ово је највероватније аутобус на линији 25, који се укључују/искључују или крате трасу, па просто ставе дисплеј на 24. Често виђам на возилима линије 47, када не превози путнике, ставе дисплеј на 46.

С друге стране, добро запажање, додајући у обзир да су радили соло аутобуси и да је због капацитета путника на линији 24, потребни исти.
 
Ali, to za 47 i 48 ima logike pošto dele velili deo trase. A 24 i 26 baš i ne dele. To jest, da kažem ovako: ja da sam putnik i da sad stojim kod Kalenić pijace, i da mi naiđe ovo, ja bih se čudio i uopšte ne bih ulazio. Jer niti očekujem 24 tu/tuda, niti ide u istom pravcu kao 24. :?

Mislim verujem ja u tvoju pretpostavku, nego kažem da mi je čudna ta njihova logika, ako zaista tako rade.
 
Није ретко да на минибус линију улети соло аутобус, слично је са 60. Мене само интересује може ли соло аутобус изманеврисати скретања из булевара, сужење код 3. гимназије и саму окретницу на Неимару. Доле је постало проблематично због бројних паркираних аутомобила, присуствоао сам једном призору чукања луксузног аутомобила и Спринтера са линије 24.
 
Један мој рођак вози у Ариви шихту на 47, па када се укључује или искључује, понекад укључи дисплеј 46. А и мислим да Арива није једина фирма која практикује укључивање дисплеја других линија. Што се тиче марке возила, углавном су то Мазови аутобуси.
 
Problem je kod DMV pokazivača što ne postoji prekidač da se isti ugase dok autobus nije na liniji ili opcija brzog biranja (kao kod novosadskog) da se odabere neki drugi ispis. A i upravljačka jedinica je veoma nepregledna i nečitka, često se dešava i da izgubi i kontakt ako se menja i smer. Da se vozači ne bi zamlaćivali i gubili vreme i oko toga, najprostije je podesiti u meniju liniju iznad ili ispod one na kojoj vozilo radi, tada mahom radi bez problema.

izvor: gspbeograd.net
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=808857#p808857:292jwbne je napisao(la):
solecar » Čet Dec 31, 2020 11:34 am[/url]":292jwbne]Problem je kod DMV pokazivača što ne postoji prekidač da se isti ugase dok autobus nije na liniji ili opcija brzog biranja (kao kod novosadskog) da se odabere neki drugi ispis. A i upravljačka jedinica je veoma nepregledna i nečitka, često se dešava i da izgubi i kontakt ako se menja i smer. Da se vozači ne bi zamlaćivali i gubili vreme i oko toga, najprostije je podesiti u meniju liniju iznad ili ispod one na kojoj vozilo radi, tada mahom radi bez problema.

izvor: gspbeograd.net
Nije treba samo ukapirati.
Ili ideš na 0, nule i pogasiš displej ili na prečice za garažu itd.
 
To su vozila C&LC Grupe. Busevi sa zelenim krovovima jesu Solarisi Urbino 18. Prvi i četvrti bus gledano odozgore su MAN A23, treći je LiAZ 5256, a bus koji je skroz dole je IK-201 ex Raketa Užice.
 
Vrh