Svakako da postoji više opcija, no poznato je da se grad decenijama čvrsto drži samo jedne: da ne čini ništa dok se građani guraju u solo autobusima.
Zašto uopšte 49 ide za Stepu? Zar ne mogu 49 i 50 ka Ustaničkoj (49 može i do Konjarnika ukoliko se parče do Ustaničke rastereti spuštanjem neke od linija sa poteza 3xx do Šumica), a novi buster (51, istoimenu renumerisati recimo u 93 i pomeriti do Medaka prvo preko Mostara, pa onda topčiderskim tunelom) povezati stepu sa Belim Vodama recimo? Mislim, trajno rešenje predstavljalo bi predviđeno proširenje Save Maškovića uz spajanje iste sa istočnim delom ulice Braće Jerković putem novog vijadukta sa četiri trake.
Ako zglob ne može da skrene s kružnog puta u Jerkovićevu, može u Pive Karamatijevića i Zaplanjsku pa iz Zaplanjske u Dragice Končar. Radijus nije oštriji u odnosu na krivinu raskrsnice Braće Jugovića i Despota Stefana. Jedna od pomenute dve linije mogla bi biti zglobna, uz prilagođavanje trase. 49 je kraća zbog čega bi zahtevala manji broj vozila. Obzirom na to da bi prvom serijom novih zglobnih autobusa trebalo eliminisati upadanje solo na najopterećenije linije, te vratiti zglobove na linije koje su donedavno bile opslužene zglobnim (27E, 37, 53, 75, 83 i sl.) sledeće serije bi bile dovoljne za pretvaranje ostalih solo linija u zglobne tako da zglobovi na 49 i na 50 ne bi bili misaona imenica. Do tada veliki pomek predstavljalo bi preusmerenje 49, uz uvođenje nove linije koja bi pokrivši stepu ujedno rasteretila drugi deo linije 50, recimo ovako:
49 Banovo Brdo-Konjarnik (Pive Karamatijevića, Zaplanjskom, Dragice Končar)
50 Banovo Brdo-Ustanička (bez izmena)
51 Bele Vode-Naselje Stepa Stepanović (bila bi produžena do Makiša nakon izgradnje novog naselja)
93 Bele Vode-Mostar-Medaković II /Mokroluška/ (kroz Braće Vučković, nakon produženja Mokroluške isključivao bi se sa autoputa na Dušanovcu, a terminirao u Medaku 3)
Inače ponovo bi se dotakao krova novih modela gradskih autobusa.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-rPm6GzVNqo[/youtube]
Nova skanija podjednako dobro izgleda i u dizel izvedbi. Nema podignut displej, niti masku na prednjem i zadnjem delu krova, pri čemu motorni deo štrči mnogo manje nego kod M.A.N-a. Električna verzija izgleda kao CNG. Konceptualno odlično, samo što utisak kvari crnilo donjeg dela karoserije koje kao i na M.A.N-ovom modelu podstiče prevoznike ili da uproste kolor šemu, ili da lepe dodatke kao da su reklame.