[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=806572#p806572:39pqynoh je napisao(la):Дошљак » 24 Dec 2020 01:41 am[/url]":39pqynoh]Тих 10 нових електробуса ако има памети да ставе на линије 24 (Еко 2), 34 (Еко 3), 60 (Еко 4) и 66 (Еко 5).
Neverovatno kako vreme odmiče sve više i više narušavaju sklad dizajna. A meni je još ono malo zasečenog krova bolo oči. Sad mi original izgleda odlično u odnosu na CNG i električni fejslift. Navešću nekoliko zapažanja u vezi dizajna Urbina IV Facelift:
-nova zaobljena maska u sukobu je sa oštrim linijama ostatka vozila (zašto nisu zaoblili ivice dela oko točkova?)
-poprečni presek gornjeg dela karoserije, odnosno harmonike ne poklapa se sa podignutom krovnom maskom koja više nije pod istim uglom što je baš upadljivo kada se uporedi poznanjski s varšavskim, odnosno talinskim modelom (ili poznanjskim električnim fejsliftom)
-zadnji deo je unakažen integrisanim izduvom jeftinog izgleda (nasadni čelični dimnjak izgleda mnogo lepše dok ugradni podseća na BMC, Higer)
Zlo, zlo i naopako:
Stari, uklopljen: https://www.poznanskie-autobusy.pl/pl/g ... g&id=11179
Novi, skarabudžen: https://www.bus-bild.de/bild/Bustypen~S ... 25040.html
Više ne možeš izbeći ruženje grada svakojakim budževinama nekada lepih modela. I pored sofisticirane tehnologije danas je teško napraviti normalan autobus. Svega ima, samo domišljatosti više nema. Pa veća je verovatnoća da će skoro pa savršeno remek delo naknadnim ispravkama biti unakaženo, nego unapređeno. Zato pamet u glavu. Kad valja - ne diraj. Samo greške otklanjaj (recimo ravnanje krovne maske). Ma neee, oni nabudžili još više iako je sam koncept odličan (novi urbino je po konfiguraciji modula sličan Citaru). :bash:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=806775#p806775:36pjsb3l je napisao(la):Bender Rodriguez » 24 Dec 2020 05:08 pm[/url]":36pjsb3l]Čoveče, put koji je Solaris prešao kao preduzeće za ovih 20 godina... Počeli kao radionica-fabrika za licencno sklapanje Neoplana a danas su jedni od najboljih i najkvalitetnijih marki od koje čak i Mercedes i MAN mogu mnogo toga da nauče.
Ako su drugi koji su pisali ovde za zglobove u Kosmaju, lagali, onda lažem i ja. Ali da su radili kratko na 50, radili su.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=806926#p806926:2k7ryzri je napisao(la):Žika » 25 Dec 2020 00:02[/url]":2k7ryzri]Kako zglob u garaži Kosmaj ?
Da li si nekad bio u Kosmaju ?
Garaža Kosmaj je projektovana i napravljena isključivo za solo vozila. Tu zglobovi ne mogu da se održavaju.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=806888#p806888:1cbqv2r9 je napisao(la):Express » Čet Dec 24, 2020 10:36 pm[/url]":1cbqv2r9]
I kakve to sad ima veze sa fejsliftom 4 godine starog "clean sheet" modela izbačenog godinu dana nakon preuzimanja firme od strane CAF-a? Hoćeš reći da sam ja upravo sišao s drveta, da mi ni rep još nije otpao te da me iz tog razloga moraš podsećati da sam pre više od jedne decenije na ovoj temi drobio o tom istom Solarisu sve dok Đolasu nije puko film, a Beograd kao za posledicu dobio najbolje autobuse u poslednjih skoro pola veka? Konstruktivna kritika koja nema veze sa prethodnim uspesima nikad nije na odmet, posebno kada se radi o tome navedenom u tvom postu, sa čime se ja svakako slažem. To što kritikujem neke odluke donešene pre nekoliko godina ne znači da smatram kako je Solaris krntija. Daleko bilo.
M.A.N Lion's City 18G (CNG): https://s35.wheelsage.org/format/pictur ... _18g_5.jpg
M.A.N Lion's City 18E (EV): https://www.sustainable-bus.com/wp-cont ... 671286.jpg
Kad smo već kod M.A.N-a šta bi to pomenuti proizvođač trebalo da nauči? Rekao bih da može da uči samo na tuđim greškama. Tako se krov radi. Nije da nisu uprskali donji deo. Obesmislili identitet prevoznika sužavanjem površine namenjene kolor šemi. Ne tako mala greška. Sve ostalo spada u opcije u ponudi: klizna vrata, metalne šipke, čelični nasadni dimnjak. Krov beo, donji paneli crveni i gotova priča. Mogu da traže veće displeje u boji, spoljne kamere, no ništa specijalno.
Sad treba postaviti pitanje ko bi sve dovoljno spustio cenu, da li bi grad uložio više i da li bi Solaris mogao malo da dotera našu verziju (pravio je raznorazne tramvajobuse pa zašto ne bi mogao malo da ispegla taj krov oko harmonike, bolje uklopi panele poput originalne izvedbe).
I najbolji padaju, i to baš kada dostignu vrh. To što imaju istoriju za primer ne znači da ne mogu da zabrljaju. Ako je Solaris toliko toga izmenio na neadekvatan način za samo četiri godine šta li će nas voziti 2030? Ne smem ni da pomislim.
Да се надовежем, поремећај се десио јер није радио ни један једини семафор на раскрсници Устаничке и Војислава Илића око 20:15. Ушао сам у први аутобус који је наишао препун а ми смо га још више напунили и није имала игла где да падне. Чујем од путника да иде други аутобус и сишао сам после Плавог моста. Тај други је био буквално полупразан и скоро сва места за седење су била заузета. Код општине Раковица сам изашао и док сам чекао други аутобус прошла су још 2 аутобуса на 50 скоро празни.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=806889#p806889:3bvk2hyo je napisao(la):Igor » 24 Дец 2020, 22:36[/url]":3bvk2hyo]Danas je na liniji 50 vozio konvoj od 3 autobusa. Izbegavam 50-cu ali sam par puta primetio da idu dva autobusa jedan iza drugog kako bi zadovoljili potrebu po pitanju kapaciteta pošto zglobovi nisu opcija.
S jedne strane ih i razumem, jer je na nekim linijama postala prava lutrija dočekati autobus. A vrlo često si u situaciji da moraš da doneseš odluku na licu mesta. A ne možeš da budeš siguran da li će za minut da dođe drugi prazan autobus ili ćeš morati da čekaš 30 minuta ako ne uđeš u ovaj pun. Čak ni na BUS PLUS ne možeš da se osloniš. Par puta mi se dešavalo da kada ukucam kod, on mi izbaci da je autobus (nebitno koja je linija) udaljen jednu stanicu, a sa drugih linija po nekoliko stanica, i onda ti autobusi koji su dalje, dođu pre ovog što je jednu stanicu udaljen. A takođe se dešavalo i meni i sestri da aplikacija koja pokazuje gde se fizički nalazi autobus, iz nekog razloga ne može uopšte da se pokrene ili se učita samo mapa, a pozicije autobusa ne može da učita iz ko zna kog razloga. Kad na to nadovežemo i činjenicu da imamo solidan broj ljudi koji nije vičan korišćenju aplikacije i / ili nema običaj da kuca kod sa stajališta...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=807012#p807012:6djodogn je napisao(la):Дошљак » 25 Dec 2020 10:43[/url]":6djodogn]Одличан пример зашто је у пракси зглобни аутобус увек боља опција од више солаћа. Људи се увек трпају у прво возило које им наиђе.