Da su 201-ice bile sasvim solidne za naše uslove, iako nastale kao iznuđeno rešenje prema prilikama na domaćem tržištu, apsolutno stoji, ali se nije moglo doveka sa njihovom proizvodnjom. Prosto i sužavao se izbor komponenti za takav koncept vozila. D28, kao i OM447 jesu bili adekvatno rešenje do E3 norme, a već dugo imamo situaciju gde postoji potreba za smeštaj glomaznih delova sa sve većim hladnjacima zbog naknadne obrade izduvnih gasova praćenih velikim temperaturama. Serije iz 2002, iako stvarno dosta solidne, neko vreme su i ovako muku mučile sa temperaturom, dok su pak ove iz 2004, kojima pripada i 1112, bile dosta bolje po tom pitanju. No, bez obzira na to, serija iz 2006 govori da se hladnjak definitivno morao popeti gore, ne bi li što duže sačuvao svoju funkciju, a time je i enterijer 201-ica morao izgubiti jedan red sedišta. Takođe, pored traženja drugih rešenja po pitanju samih motora, moraju se u obzir uzeti i osovine kojih je, naravno, mnogo više u ponudi za niskopodna vozila kad su gradski autobusi u pitanju. U principu, pogonska i upravljiva možda i ne bi bile problem, jer imamo mnogo autobusa sa visokim podom za prevoz putnika van urbanih sredina, al za prateću već nisam tako siguran. Klimu, takođe, ne bi bilo tako lako ugraditi u 201-ice. Što kaže i Bender, mnogo bi tu novca odlazilo za unapređivanje nečega što bi se proizvodilo u vrlo ograničenim serijama. IK206 jeste daleko savremeniji konceptom, al došao je jako kasno. To je ipak standardni zglob dužine 18m sa motorom u prikolici, koji se još 90-tih trebao naći u proizvodnji po meni, u vreme dok je još bilo mesta na nekim tržištima za takav tip vozila. Ne ulazim sad u to koliko je taj model konkretno bio kvalitetan, a ruku na srce i nije baš. Konstrukcije su se pokazale slabijim u odnosu na 201-ice, jer prosto su i opterećenja potpuno drugačija. Nisu ni moderni niskopodni autobusi baš toliko loši po pitanju ergonomije enterijera. Ima tu dosta dobrih rešenja kod renomiranih proizvođača. Na kraju krajeva to je vidljivo i kod naših zglobnih M-ova po mom mišljenju. E sad, Beograd definitivno ima problem što određeni delovi grada, konkretno je bilo reči o Vračaru, nemaju adekvatnih uslova za saobraćanje zglobnih autobusa. Zgrade samo niču umesto malih kućica, a po pitanju ulica se malo šta radi, ili se može uraditi.