Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 244 94,9%
  • BMC

    Glasovi: 13 5,1%

  • Ukupno glasača
    257
Juce se crveni konekto na 27E (g.b. 148), gasio na svakoj stanici i svakom semaforu, ali se dovukao do odredista, verovatno se iskljucio na okretnici.
Higera malo na liniji,M i LE serija dominiraju.
Na vecini displej radi, sve je manje papira.
 
#3251 је последњи на листи који је добио дисплеј, сад коначно изгледа како треба 8)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=776962#p776962:2rdu02px je napisao(la):
user90 » 22 Sep 2020, 16:27[/url]":2rdu02px]Juce se crveni konekto na 27E (g.b. 148), gasio na svakoj stanici i svakom semaforu, ali se dovukao do odredista, verovatno se iskljucio na okretnici.
Higera malo na liniji,M i LE serija dominiraju.
Na vecini displej radi, sve je manje papira.

Pa #148 je legendarni raspali bus koji se kvari svaki dan, na mojoj liniji je radio jedan vikend leti i naravno pokvaren...po meni i najgori od svih.

Popravili #3236 a #3250 ne znam.
 
Kesha":38bkx8j2 je napisao(la):
I pored ne preterano jake konstrukcije, te 103-jke u globalu uopšte nisu tako loša vozila.
Ово причаш као да годинама ниси сишао у канал друже Кеша. Није важно, само тако настави. Неколико пута сам се спржио у ИК103 не зато што нема климу, већ зато што је изолација никаква, а пошто ГСП такве роспије шаље на улице, дефинитивно је заслужио један велики златни катанац. О хуманизацији рада је смешно говорити, а помало и дегутантно. Док се једни муче и једва зарађују петоцифрену плату, други возе луксузне аутомобиле стечене преко туђих леђа. Фирма која тако нешто толерише је осуђена на пропаст.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=776997#p776997:1q4ugm4v je napisao(la):
Somi303 » Uto Sep 22, 2020 6:52 pm[/url]":1q4ugm4v]#3251 је последњи на листи који је добио дисплеј, сад коначно изгледа како треба 8)
3239 još nije dobio displej, kao i 3252, ali i oni će ubrzo. Inače još jedan mutant danas u kvaru na liniji 405, ovaj put gb. 98.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=777038#p777038:3ux3eouw je napisao(la):
MIG29 » Uto Sep 22, 2020 9:07 pm[/url]":3ux3eouw]
Kesha":3ux3eouw je napisao(la):
I pored ne preterano jake konstrukcije, te 103-jke u globalu uopšte nisu tako loša vozila.
Ово причаш као да годинама ниси сишао у канал друже Кеша. Није важно, само тако настави. Неколико пута сам се спржио у ИК103 не зато што нема климу, већ зато што је изолација никаква, а пошто ГСП такве роспије шаље на улице, дефинитивно је заслужио један велики златни катанац. О хуманизацији рада је смешно говорити, а помало и дегутантно. Док се једни муче и једва зарађују петоцифрену плату, други возе луксузне аутомобиле стечене преко туђих леђа. Фирма која тако нешто толерише је осуђена на пропаст.

Pročitaj lepo ceo post i ne izvlači rečenice iz konteksta. Lepo sam napisao da nisu trebale da se šalju na ulice u takvom stanju, gde su podsećale na kroasane, a to je u većini značilo i da su ti plastični sanduci pozadi razvaljeni do te mere da je skoro pa sva toplota iz motora ulazila u putnički prostor. Za tih nekih 120.000 evra po komadu, pa samo i deset godina da su radile pod jako surovim uslovima sasvim je dovoljno, jer nema ko ih nije jahao i akao, plus seljakanje po pogonima. Lepo napisah i da su se morale remontovati nakon desetak godina rada, ako se uopšte mislilo da rade i dalje, ili jednostavno rashod i kraj. A za ovo ostalo nemoj se žaliti meni lično, jer ja sam tek jedan od skoro pa 6000 zaposlenih, i pogledaj malo šire sa čim sve i privatnici voze putnike, iako dobijaju i više nego dovoljno novca po pređenom kilometru. Pritom, imaju i obavezu zamene vozila posle deset godina, pa im svaka rikša savršeno odgovara za taj ne tako dug period. U GSP-u tinejdžera koliko hoćeš, a obaveza je Grada da obnavlja vozni park, jer kao JKP, GSP je direktno podređen i zavistan od svog osnivača. Problem stanja voznog parka, dakle, ide mnogo dalje od kapija JKP GSP Beograd (toliko je već i to dosta opširno pisano na tu temu), tako da ti za eventualne primedbe treba i Skupština grada. Imaš i razne Direkcije, pa izvoli piši mejleove, šalji dopise ili šta već, pošto ti ja lično zaista ne mogu pomoći.
 
Pokvaren Solaris danas #3041 kod Crkve Sv. Dimitrija.

Ne radi hlađenje ni u jednom vozilu, vele oblačno pa je hladno :mrgreen:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=777225#p777225:31uazdy9 je napisao(la):
KizaNoSleep » Sre Sep 23, 2020 1:23 pm[/url]":31uazdy9]Pokvaren Solaris danas #3041 kod Crkve Sv. Dimitrija.

Ne radi hlađenje ni u jednom vozilu, vele oblačno pa je hladno :mrgreen:
U Solarisima i Higerima je pakao i na 22-3 stepena i treba da radi klima uvek kad je 20+ stepeni napolju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=777207#p777207:fqit78sm je napisao(la):
Kesha » Sre Sep 23, 2020 11:48 am[/url]":fqit78sm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=777038#p777038:fqit78sm je napisao(la):
MIG29 » Uto Sep 22, 2020 9:07 pm[/url]":fqit78sm]
Kesha":fqit78sm je napisao(la):
I pored ne preterano jake konstrukcije, te 103-jke u globalu uopšte nisu tako loša vozila.
Ово причаш као да годинама ниси сишао у канал друже Кеша. Није важно, само тако настави. Неколико пута сам се спржио у ИК103 не зато што нема климу, већ зато што је изолација никаква, а пошто ГСП такве роспије шаље на улице, дефинитивно је заслужио један велики златни катанац. О хуманизацији рада је смешно говорити, а помало и дегутантно. Док се једни муче и једва зарађују петоцифрену плату, други возе луксузне аутомобиле стечене преко туђих леђа. Фирма која тако нешто толерише је осуђена на пропаст.

Pročitaj lepo ceo post i ne izvlači rečenice iz konteksta. Lepo sam napisao da nisu trebale da se šalju na ulice u takvom stanju, gde su podsećale na kroasane, a to je u većini značilo i da su ti plastični sanduci pozadi razvaljeni do te mere da je skoro pa sva toplota iz motora ulazila u putnički prostor. Za tih nekih 120.000 evra po komadu, pa samo i deset godina da su radile pod jako surovim uslovima sasvim je dovoljno, jer nema ko ih nije jahao i akao, plus seljakanje po pogonima. Lepo napisah i da su se morale remontovati nakon desetak godina rada, ako se uopšte mislilo da rade i dalje, ili jednostavno rashod i kraj. A za ovo ostalo nemoj se žaliti meni lično, jer ja sam tek jedan od skoro pa 6000 zaposlenih, i pogledaj malo šire sa čim sve i privatnici voze putnike, iako dobijaju i više nego dovoljno novca po pređenom kilometru. Pritom, imaju i obavezu zamene vozila posle deset godina, pa im svaka rikša savršeno odgovara za taj ne tako dug period. U GSP-u tinejdžera koliko hoćeš, a obaveza je Grada da obnavlja vozni park, jer kao JKP, GSP je direktno podređen i zavistan od svog osnivača. Problem stanja voznog parka, dakle, ide mnogo dalje od kapija JKP GSP Beograd (toliko je već i to dosta opširno pisano na tu temu), tako da ti za eventualne primedbe treba i Skupština grada. Imaš i razne Direkcije, pa izvoli piši mejleove, šalji dopise ili šta već, pošto ti ja lično zaista ne mogu pomoći.
103 su u startu pucale. Moja je bila nova i posle godinu dana je pukao patos u sredini kod drugih vrata.
Pažena, mažena I ubrzo krenuli problemi sa kuvanjem.
Stanje se popravi zamenom interkulera i opet isti problem za par meseci Pokojni Cuki, vrstan mehaničar je problem rešio sa postavljanjem vnetilatora sa japanca.
Genaralno uvek neki problemi.

Izolacija i zaptivanje motornog prostora je nerešiv problem, već posle par meseci se vide crni tragovi od gareži iz motornog prostora.
 
O kojoj seriji konkretno govoriš? Koje godište? Pričalo se toliko ranije o tome, pa da se ne ponavljamo ponovo bezveze. 103-jke su bile zaista problematične sve do serije iz 2003 i ove iz 2006. Daleko su i one od savršenih, al opet znatno bolje odrađene od onih iz 2001 i pre. Uglavnom, i 201-ice postaju kudikamo solidne tek od serije iz 2002 na Karaburmi. Mada su i te iz 2002 imale problema sa temperaturom u početku, pa je to rešavano u hodu. Ipak su sa Japancima dugo držale linije na Karaburmi, prvih godina čak i noćne. Tada je doduše bilo još i Avtomontaži.
 
@ Kesha
Слажем се, дефинитивно су најбоље, бар са путничког аспекта, серије из 2005. за приватнике, поготово оне са лепљеним стаклима, и наравно серија из 2006. за ГСП, као и касније серије од 2007. до краја производње за Ласту и приватнике. 8) Ту је и чувени ГСП-ов прототип рестилизоване генерације #490 из 2004., одока ми је увек деловао као добар бус.
 
Кеша
Раднике који једва зарађују динар нисам кривио нити од њих ишта тражим. Управо то извртање сваке речи не приписуј мени, него иди код шефова и директора фирме у којој радиш. Нигде ништа од тебе нисам тражио и било би крајње неучтиво да било шта тражим од човека који је и сам жртва онаквог система.

Рипањац
Шта кажеш на ово?
349688.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=777258#p777258:16hi0ruj je napisao(la):
Kesha » Sre Sep 23, 2020 1:40 pm[/url]":16hi0ruj]O kojoj seriji konkretno govoriš? Koje godište? Pričalo se toliko ranije o tome, pa da se ne ponavljamo ponovo bezveze. 103-jke su bile zaista problematične sve do serije iz 2003 i ove iz 2006. Daleko su i one od savršenih, al opet znatno bolje odrađene od onih iz 2001 i pre. Uglavnom, i 201-ice postaju kudikamo solidne tek od serije iz 2002 na Karaburmi. Mada su i te iz 2002 imale problema sa temperaturom u početku, pa je to rešavano u hodu. Ipak su sa Japancima dugo držale linije na Karaburmi, prvih godina čak i noćne. Tada je doduše bilo još i Avtomontaži.
2003.
 
Погосподили смо се бувљачким отпадом. Лепо је рекао Сима Шарик да је Јапанац хиљаду пута бољи од ових ломова.
 
Al ga je upakovao, svaka mu čast!
To mu je sigurno od ovog suncobrana.
 
ГСП ће да га скрпи и врати назад у саобраћај за добро јутро. А возачи су иначе приморани да возе неисправне аутобусе, иначе отказ, а после могу само да просе јер други посао неће наћи. То раде и ГСП и приватници.
 
Ono kad ti kazu nema dalje pa krenes kroz zid...nadam se da je vozac ok.
 
Biće da je po pravilima kriv vozač. Prosto ne mogu da zamislim da je izašao i da nije povukao ručnu. E sad, ako nije držala...
Krajem sedamdesetih kad su počeli da dolaze ik5 sa staničnim kočnicama bilo je niz havarija na Vencu i u Gepratovoj. Jednostavno, lakše im je bilo da povuku staničnu, nego da se saginju za ručnu (mehaničku). Ugase i izađu. Kad vazduh iscuri, iscuri i kočenje vučnih, pa bus ode niz ulicu. Sad ne mogu da zamislim tako nešto. Onda je to bila novotarija, pa razumem.
Jedino, ako je bio naslonio na ivičnjak i ostavio motor da radi, ne vukući ručnu (zaboravio, recimo. Sedeo, zamislio se, i izašao).
Motor radio, vozilo se treslo i postepeno se volan ispravljao dok nije preskočio.
 
Veselo ovih dana s GSPom. Švajcarcu otkažu kočnice, BMC dobija turažu na Zelenom vencu... :kafa:

Inače, vidim da i dalje ne mogu bez ovih idiotskih novina razapetih preko šoferšajbne. :kafa: :bash:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=777376#p777376:lvkulshw je napisao(la):
Žika » Sre Sep 23, 2020 9:59 pm[/url]":lvkulshw]Kad ja moram 1500 km daleko da objavljujem slike
Pa kad si naš insajder. :)
Bogme, bolji si od današnjih ''novinara''.
 
Vrh