Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
hehe i ja sam ga video kako vozi rolere hehehe kako je smesan :D :laugh:
 
Danas bio još jedan GSP incident,na linji 23 u Požeškoj posle naglog kočenja povređeni putnici :mad:
 
:)
Posle bombardovanja isli su i na 305.. To verovatno znaci da nemaju dovoljno ispravnih "normalnih" buseva.. Inace to je mozda i jedina 30x linija gde glatko mogu da idu zglobovi s obzirom da se ne provlaci kroz ulicice i da ima ogromnu okretnicu
 
veb983":n950x0wm je napisao(la):
:)
Posle bombardovanja isli su i na 305.. To verovatno znaci da nemaju dovoljno ispravnih "normalnih" buseva.. Inace to je mozda i jedina 30x linija gde glatko mogu da idu zglobovi s obzirom da se ne provlaci kroz ulicice i da ima ogromnu okretnicu
306 и 302 могу да окрећу зглобове комотно :) , а за остале нзм. Сећам се да су неколико пута слали зглобове и на 303 док није приколица улетела у једно двориште јер на окретници мора да иди у рикверц и 303 не захтева зглобове. И на којим точковима је вуча односно на којима се преноси снага са мотора на зглобу, на задњим или на онима у средини? :D
 
коме се пише пријава против ГСП-а?
данас када сам се враћао са посла око 15:15 наишла ми је 18ица, 216Н, ГБ1351. клима није радила, сви прозори поотварани, дисплеј у задњем делу возила је за датум показивао 01.01.(нисам обратио пажњу на годину) и време је било 00:07. такође, на трећим вратима је пластика која чува каблове за систем наплате била одваљена и каблови пола рашчупани
 
Somi303":21p0v0dd je napisao(la):
veb983":21p0v0dd je napisao(la):
:)
Posle bombardovanja isli su i na 305.. To verovatno znaci da nemaju dovoljno ispravnih "normalnih" buseva.. Inace to je mozda i jedina 30x linija gde glatko mogu da idu zglobovi s obzirom da se ne provlaci kroz ulicice i da ima ogromnu okretnicu
306 и 302 могу да окрећу зглобове комотно :) , а за остале нзм. Сећам се да су неколико пута слали зглобове и на 303 док није приколица улетела у једно двориште јер на окретници мора да иди у рикверц и 303 не захтева зглобове. И на којим точковима је вуча односно на којима се преноси снага са мотора на зглобу, на задњим или на онима у средини? :D


Na novim Ikartbusima je motor skroz pozadi, na jednoj seriji je bio na sredini, a na starima je verovatno napred
 
А шта је ефикасније позади или на средини? И да ли би ти Икари којима је пренос позади могли да возе на 302 или 303, пошто су тамо велика брда? :D
 
Svejedno je, ako je vozilo ispravno, koordinise se, čini mi se, rad prednjih točkova sa zadnjim, a kad se sistem pokvari, može da bude zeznuto, bila je negde slika:D
 
Хвала. Био сам мало досадан али јбг . И имам једно питање за стф-а :) Јел то БеоБус кренуо да вози на 303 или шта? :/ Сваки дан видим по једног ЛИАЗ-а :D
 
Nezvanično Kosmaj preuzima 26, a Karaburma 25 od Kosmaja.

Somi303":32zxadm6 je napisao(la):
А шта је ефикасније позади или на средини?

Pa priča se da je efikasnije kada je motor u sredini, a kao razlozi se navode:

-bolje ponašanje vozila u zimskim uslovima
-lakša i dosta jefitina konstrukcija
-prateća poslednja osovina smanjuje poluprečnik okretanja vozila (time može i u užim uličicama da prolazi)

Međutim, glavni nedostatak je taj što se motor nalazi ispod poda, pa je pod za današnje uslove veoma visok (oko 1m od zemlje). Drugo, proizvođači (MAN,Mercedes) danas više i ne proizvode motore koji se ugrađuju ispod poda, jer to više niko ne koristi, sem do skoro možda Ikarbusa i još nekih sličnih proizvođača. Inače, oni podjednako dobro vuku/guraju, tako da s te strane nema problema što se tiče uzbrdica. Za Beograd se obično kupuju autobusi sa snažnijim motorima nego što je to, mogu reći, standardno. Ja ne poznajem taj potez 30x, ali ako ima dovoljno prostora zglob bi mogao proći

U Belorusiji je na primer zabranjeno saobraćanje autobusa koji imaju motor pozadi, pa su zato i razvili niskopodni MAZ 205.
 
Ја сам на неком снимку видео нископодног зглобног МАЗ-а са мотором у средини. :)
 
Александар":32h4w3cg je napisao(la):
;)

"Smiley"":32h4w3cg je napisao(la):
Danas u P0518 sa 5/39 radila klima. :) Takođe, gazda Dule je sve vreme bio korektan, jer su vozači krali gorivo. Imamo nekog od njih na forumu, koji se verovatno malo uplašio nakon Nikoletinog posta sa prethodne strane...
http://www.gspbeograd.net/viewtopic.php?f=13&t=70&start=410

Danas opet nisu radile klime u Tamnavi na 39, vozači voze sa sve otvorenim prvim vratima.
 
kopmania":3u2ynksd je napisao(la):
Александар":3u2ynksd je napisao(la):
;)

"Smiley"":3u2ynksd je napisao(la):
Danas u P0518 sa 5/39 radila klima. :) Takođe, gazda Dule je sve vreme bio korektan, jer su vozači krali gorivo. Imamo nekog od njih na forumu, koji se verovatno malo uplašio nakon Nikoletinog posta sa prethodne strane...
http://www.gspbeograd.net/viewtopic.php?f=13&t=70&start=410

Danas opet nisu radile klime u Tamnavi na 39, vozači voze sa sve otvorenim prvim vratima.

Како су само безобразни ти из Тамнаве :mad:
 
@Aleksandar, na jednoj seriji ikarbusa motor je na sredini, a nije ispod poda, može i tako
 
На тој серији (последња серија ИК-201 у ГСПу?) је само увећани хладњак у средини, ако сам добро сконтао.
 
Ако мислиш на Икара коме је хладњак поред други врата, он је високоподан. :)
 
Ako je prekomanda sa 31 ,jel to znači da će tamo na 31 konačno uvesti pristojne buseve? Mislim na one kojima ne otpadaju točkovi,bljuju sumpor i vatru :rolleyes:
 
RockerSVK":3cqo49k3 je napisao(la):
На тој серији (последња серија ИК-201 у ГСПу?) је само увећани хладњак у средини, ако сам добро сконтао.

Da, motor je ostao na istom mestu, samo su uvećali hladnjak. Generalno položaj hladnjaka kod toga modela je totalni promašaj, zato su se kasnije setili da ga podignu (posle više od 10 godina proizvodnje) :laugh:

445500.jpg


Kao što se na slici vidi, hladnjak se nalazi sa strane i podložan je prljanju. Često istrurela limarija oko točkova omogućuje da prednji točak doprinosi prljanju hladnjaka i tako onemogućujuje da vazduh prolazi i hladi tečnost. Kao rezultat toga vozila se pregrevaju, motori stradaju, ali se i samozapaljuju. :/ Verujem da ih samo redovnije peru, požara bi bilo manje!
 
2012":1t0ig2hz je napisao(la):
Ako je prekomanda sa 31 ,jel to znači da će tamo na 31 konačno uvesti pristojne buseve? Mislim na one kojima ne otpadaju točkovi,bljuju sumpor i vatru :rolleyes:
Nece.Njih takve salju da bi bili ocigledan kontrast na trolejbuse,i da bi pokazali koliko su trole bolje od buseva.
 
vucko":1gs23veo je napisao(la):
2012":1gs23veo je napisao(la):
Ako je prekomanda sa 31 ,jel to znači da će tamo na 31 konačno uvesti pristojne buseve? Mislim na one kojima ne otpadaju točkovi,bljuju sumpor i vatru :rolleyes:
Nece.Njih takve salju da bi bili ocigledan kontrast na trolejbuse,i da bi pokazali koliko su trole bolje od buseva.
А прекоманда је била привремена, јер је очигледно неки 306 испао, тј. по обичају, цркао, а из Космаја нису могли ниједан да пошаљу.
 
Vrh