Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 244 94,9%
  • BMC

    Glasovi: 13 5,1%

  • Ukupno glasača
    257
Komicno ... ali pazite,ovo se prihvata kao najnormalnija stvar.Bude na vestima jedan dan i potpuno se zaboravi.Stvarno nemam reci
 
Zato i pokusavam makar pomocu one liste na 100. strani ove teme da zabelezim sve takve slucajeve, da se ovaj javasluk i sramota GSP-a ne zaboravi tek tako :notok:
 
Felix svaka čast na evidenciji, samo ti je promakao bus koji se prošle godine zapalio u Brđanima na liniji 534. Iskopaću podatke za njega, pa šaljem za dopunu liste. ;)
 
Hvala CSI - čim saznaš kada se to desilo, dopuniću spisak. Svestan sam da je gorelo još autobusa osim onih za koje sam saznao, ali ti slučajevi nisu dobili medijsku pažnju...
 
Za mene zaista jeste normalno. To je GSP i propašće dok se ne proeni politika Grada prema njemu, ili dok se, što je mojaželja, ne privatizuje. Zaista nam trebaju privatni operateri jer su se oni pokazali kao najefikasniji. Ali, javna preduzeća su iz političkih i socijalnih razloga važna za grad, a na tome se trošši mnogo novca. Na primer, radnici GSP-a štrajkuju jer se menja sistem naplate karata. Pa šta, oni su radnici GSP-a a bolja naplata je u interesu svih građana. Tako su i bolji operateri u interesu svih građana. Pogotovo bolji odnos prema putnicima.


Evo, jedne rutinske vesti od danas:

Banovo Brdo: Zapalio se autobus, nema povređenih
Tanjug | 29. avgust 2011. 16:28 > 17:41 | Komentara: 8
Autobus na liniji 23 zapalio se oko 16 sati kod bioskopa "Šumadija". Vozač je, uz pomoć protivpožarnog aparata, uspeo da ugasi požar



BEOGRAD - Autobus na liniji 23 zapalio se danas oko 16 sati kod bioskopa "Šumadija" na Banovom Brdu, a povređenih nije bilo, rečeno je u Gradskom saobraćajnom preduzeću "Beograd".

Požar je izbio u instalacijma motora autobusa, a vozač je, uz pomoć protivpožarnog aparata, uspeo ga da ugasi, a povređenih putnika nije bilo, rekli su u GSP-u.

Poslednji slučaj požara u autobusima bio je 18. avgusta, kada se, kod biskopa "Balkan", zapalilo vozilo na liniji 15, a povređenih nije bilo.

Извор: Новости
Линк: http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:343180-Banovo-Brdo-Zapalio-se-autobus-nema-povredjenih
 
сигурно не бисмо били први који би то урадили, скроз приватизовали јавни превоз. с тим да би ја оставио у власништву града трамваје и троле, и то као ново предузеће ЈП Електрични саобраћај :)
 
Namerno se radi na unistavanju GSP-a da bi doslo do privatizacije. Posle te privatizacije, imacemo losiju uslugu nego sto mozemo da imamo sa organizovanim drustvenim GSP-om za vise para. Mark my words.
 
Slazem se.

Privatizacijom bi verovatno dobili bolju uslugu ali i skuplji prevoz a to bi dokusurilo vecinu siromasnog stanovnistva.
 
Јел може неко да провери ово за 46 на ГСП форуму? :D Ја неам налог тамо :)
 
"nikoleta"":bw9eqpfp je napisao(la):
Вест да се запалио аутобус ГСП „Београд“ на линији 46 није тачна. Према информацијама из Центра за управљање саобраћајем ГСП-а, према речима главног диспечера смене, није евидентиран ниједан пожар у возилу ГСП-а на дан 30.08.2011.

Незванично сам добила информацију да постоји могућност да се ради о аутобусу приватном превознику, али би информацију о томе требало узети са резервом, будући да то није утврђено на терену.

gsp forum
 
Somi303":i9ei8c2e je napisao(la):
Ма боље БЕС - Београдски Електрични Саобраћај :D Звучи фул :lol:

+ :kk:

vucko":i9ei8c2e je napisao(la):
Slazem se.

Privatizacijom bi verovatno dobili bolju uslugu ali i skuplji prevoz a to bi dokusurilo vecinu siromasnog stanovnistva.

боља услуга сигурно, условно да не купују ове наше јајаре. не верујем да би поскупео превоз, јер је ипак град тај који одлучује о цени превоза, а још и субвенционише, тако да не би он дозволио. свугде (у Европи) град субвенционише јавни превоз, макар били све приватници
 
Da,johnny,zato i prevoz nece poskupstei prvih sest meseci od uvodjenja sistema busplus,a onda kada pocne zurka javi mi se :)

Kapitalisti su inace alturisti,ne zanima ih povecanje profita i pojeftinjenje odrzavanja i placanja radnika vec poboljsanje usluga koje pruzaju iz socijalne odgovornosti,koja im je toboze usadjena kao prioritet :p
 
Bas htedoh da kazem da je tim autobusima jos malo 10 godina, a neki ih na ovom forumu tretiraju kao nove autobuse i vezani su za njih kao pupcanom vrpcom. U mnogim zemljama bi vec bili na otpadu. Neka svi izgore pa ce Djilas morati da kupi planiranih 200 autobusa, a ne sada cekaju da neko njihov kupi ikarbus pa da mu naprave posao. Cekaju gospoda da kao vide sta ce biti sa ikarbusom, a fabrika radi normalno...
 
Somi303":7unn5ufk je napisao(la):
Ма боље БЕС - Београдски Електрични Саобраћај :D Звучи фул :lol:


Ne znam da li je vama poznato, ali pre nego što je uveden prvi električni tramvaj 1984. i ulično osvetljenje (elem, prva ulična sijalica je zasvetlela na uglu Masarikove i Kneza Miloša) stvoreno je preduzeće "Direkcija za tramvaje i ostvetljenje - DTO". I dan danas je u Beogradu moguće videti šahtove, ali i razvodne kutije sa karakterističnim logotipom "DTO" (pokušao sam da pronađem fotografiju, ali nisam uspeo), sigurno postoje oko nekadašnje "Centrale" danas muzeja nauke i tehnike i tramvajskog pogona "Centrala" ("Donji" depo). Eto kratke istorije starog "BES" preduzeća, samo "sa osvetljenjem" :p
 
Naravno, ljudi koji sad rade na rasturanju GSPa nemaju nikakve veze sa njegovom privatizacijom, koja će biti odrađena fer i pod poštenim tržišnim uslovima. Preduzeće će kupiti društveno odgovorne firme kojima će primat biti poboljšanje usluga nauštrb profitabilnosti.
 
Jutros se posle dužeg vremena vozih autobusom na posao jer mi je auto kod majstora na popravci.Išao sam 17-com od novog Merkatora do Zemuna.Zapazio sam par sitnica koje su možda postale normalne od moje poslednje redovne vožnje gradskim prevozom.Naišao je japanac,GB 1308,ušao sam na zadnja vrata i odmah video jako interesantnu stvar,umesto poklopca motora stoji lepo oblikovana izlizana daska,kao škloska klupa.Motor ispod naravno urla jer je daska samo nehajno prebačena preko njega.Odmah mi u glavi poslednji chariot of fire iz Požeške!Pomislih,sad će da plane.
Ipak sedoh na sedište koje naravno nije imalo tapacirani deo već samo plastiku kao i okolnih 5,otkucavač karata naravno nije radio(nije bio zaglavljen već jednostavo nije bušio karte),namesto onih starih okruglih izmenjivača vazduha zjape dve rupetine.Displej kod pretposlednjih vrata nije naravno postojao jer su namesto njega virile dve žičice(čak ih je mrzelo da ih ubace u kućište displeja nego su visile iznad glava putnika).Klima naravno nije radila,jer Bože moj,rano je pa još može da se izdrži i bez nje(to je još i ajde dobro).I naravno napukao plafon od nameštanja klime,ne mnogo ali se vidi.
Kad sam izašao iz busa slična slika,napokao zadnji far,fali donja guma na vratima i slične sitnice koje se smatraju normalnim stvarima iz vizure održavanja GSP-a.Pomislih da li je moguće da je sve to nastalo za ovo kratko vrme otkad japanci više ne kontrolišu vozila?Ako je ste onda smo svetski šampioni u javašluku i bahatosti.
 
@C.S.I.
Našao sam konačno detalje u vezi sa tim busom na liniji 534 koji je izgoreo - to se desilo u Brdjanima kod Avale 27.08.2010, i GSP je pokušao da zataška ceo slučaj. Dodaću ga odmah na onu listu.
"Radi se o autobusu gar. br. 46. Pretvorio se u buktinju i izgoreo za 5 minuta. Nikakva intervencija nije pomogla, a ovaj palež je GSP uspešno prikrio od javnosti. " (Mihajlo sa GSP foruma)
dscn0077f.jpg


dscn0075c.jpg
 
Видех и данас на аутопуту један аутобус на коме не ради задње светло, не би ме зачудило да је исти који сам видео и прошли пут :violina:
 
vucko":fivhhnyf je napisao(la):
Da,johnny,zato i prevoz nece poskupstei prvih sest meseci od uvodjenja sistema busplus,a onda kada pocne zurka javi mi se :)

Kapitalisti su inace alturisti,ne zanima ih povecanje profita i pojeftinjenje odrzavanja i placanja radnika vec poboljsanje usluga koje pruzaju iz socijalne odgovornosti,koja im je toboze usadjena kao prioritet :p

jovanovm":fivhhnyf je napisao(la):
Naravno, ljudi koji sad rade na rasturanju GSPa nemaju nikakve veze sa njegovom privatizacijom, koja će biti odrađena fer i pod poštenim tržišnim uslovima. Preduzeće će kupiti društveno odgovorne firme kojima će primat biti poboljšanje usluga nauštrb profitabilnosti.


ко ме је вукао за језик да ишта говорим о приватизацији? могао сам да претпоставим да ћете да ме заје*****е
 
Naravno da bi se poboljšao kvalitet, kao što je već sada bolji. Velike privatne firme čuvaju vozila jer je to jeftinije nego popravljati ih, osetljive su na pritužbe putnika, i što je najvažnije, lako ih je uslovljavati i kažnjavati. Nešto mi se ne čini da rukovodioci GSP-a i Grad imaju u vidu neki opšti interes, koliko svoje partijskofunkcionerske.
 
Vrh