Express » Sre Avg 26, 2020 7:55 pm[/url]":2blxj332]Živo me zanima na šta bi ličio crash test Ikarbusa, posebno ovih najnovijih što se tresu od prvog dana.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=2_KWnMktG_w[/youtube]
Kad vidim ovaj nesrećni Volvo Saffle kako se kotrlja mislim da sutra neću smeti da uđem u Ikarbus, Maz i sl. sh*t.
Ponavljam jedan Urbino je jednom tako jako lupio zadnjim prepustom o asfalt sa visine od pola metra da sam mislio da je propao u jamu. Jok, ma ni stakla se nisu vidno zatresla. Ikarbus se trese preko najmanjih neravnina pri maloj brzini.
Btw. hvala Žiki što se dotakao suštine ikarbusovih propusta u vezi vrata. Eh da su samo vrata. Na svemu se štedelo, ne samo na sitnicama. Takvo vozilo ne može da valja, to je činjenično stanje. I ovo da ne može da proda stoji na mestu jer džaba sve kvalitetne komponente i šminka koja opravdava visoku cenu kad se trese i počinje da se raspada posle par godina normalnog korišćenja.
https://www.sustainable-bus.com/cng-lng ... cng-buses/
https://www.sustainable-bus.com/cng-lng ... led-buses/
Ako je Talin Urbino 18 CNG platio po jediničnoj ceni od 300k eura, a Pariz isti model u proseku 417k (najviše 444k za prvi deo) Beograd bi sjajno prošao sa 383 vozila za planiranih 138 miliona.