Djole Pevcanin
Advanced
- Učlanjen(a)
- 16.11.2016.
- Poruke
- 3.628
- Pohvaljen
- 3.638
Хаха добра фора. Не може уговор са приватницима тек тако да се измени.
Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
Verovatno će raditi samo šihte i menjaće Mercedese koji idu na remont, ove oz 2005.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=768409#p768409:19z9ubee je napisao(la):Рипањац 405 » Ned Avg 23, 2020 7:44 am[/url]":19z9ubee]@ Vinča307
Само нам је још то фалило, надам се да је то само још једна у низу рекла-казала прича... У противном, плашим се масовног повлачења младих возила са потеза 300 и 400, надам се да, чак и ако врате Мутанте у саобраћај, до тога неће доћи...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=768370#p768370:3392wyqq je napisao(la):Vinča307 » 22 Aug 2020 10:30 pm[/url]":3392wyqq]Imam informaciju da se mutanti spremaju za povratak u saobraćaj od 1. septembra i da će izgleda privatnici neke linije ustupiti Gsp-u.
Pa najverovatnije ih dižu zbog zamene za Mercedese jer bi trebalo da odu na remont, ima tu još solidnih mutanata koji mogu da rade barem šihte. Kad mogu u Zemunu i Karaburmi da rade stari Ik 103, mogu i u Kosmaju mutanti. I nekako sam želeo nova vozila, a da stara odu u otpad, ali kada su nova vozila došla, hvata me nostalgija za starijima, jer mi je u njima prošlo odrastanje i voleo bih da imam prilike da se ponovo vozim sa mutantima, dignuće ih ja mislim 10ak komada. A videćemo šta će biti od 1. septembra, Mercedesi idu na remont a biće potrebno više vozila, tako da će linije biti mnogo šarenije nego što su sad bile preko leta, ne znam da li će ostati na 307 3524, a jos vas na 305 da ubace 3239, ili će sve da se vrati kao pre.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=768538#p768538:20x569lp je napisao(la):KizaNoSleep » Ned Avg 23, 2020 6:37 pm[/url]":20x569lp]Ja ne bih voleo ni mutante ni nindza kornjace....samo nekih 200 zglobova i Metro hahaha.Dobro moze i 100 zglobova za pocetak 2021.
:lol:
Salu na stranu,jedino ako ce modernizovati ovih 20 krstenih 2005. Conecto vozila,pa ovi da ih menjaju...one starije treba pod rende,nisu vise funkcionalni.
Ali sve u svemu videcemo sledeceg utorka,kada krene zimski red voznje,sta ce nas voziti.I da li ce biti i dalje toliko Higera na potezu 300.
Vidim opravili #3212 i ponovo radi svakog dana.
Juce sam se vozio sa cuvenim #3251 na poslednjem polasku na 302,koliko sam u voznji primetio,bucniji je ali ide bez problema.A da ga je gario,jeste.
Ne znam kako im se ne upali neka lampica da te IK-112LE & IK-112m stavljaju na 27E,53,83,89....kad realno ima mnogo vise mesta u odnosu na Higer.
Kao da neko strucan kaze,nemoj te,stari su sad vec 5 godina,daj ove nove,da se vidi da po centru idu (primer 22A).
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=768547#p768547:3lc0g70a je napisao(la):Bender Rodriguez » Ned Avg 23, 2020 6:09 pm[/url]":3lc0g70a]Gledam juče delove maske na Higerima po centru. Bre, sve stoji savršeno simetrično i uklopljeno. Onda se setim pojedinih Ikarbusa kako su imali serije gde bi sve to bilo ''raštimovano'' još prilikom isporuke, a kamoli posle više meseci eksploatacije. :roll:
Žao mi je što su tako skončali. Ali ne mogu da kažem da sam iznenađen.
Voleo bih da je Ikarbus imao makar deo sudbine koju je imao Solaris. Da od relativno nebitnog proizvođača iz Istočne Evrope postanu jedan od glavnih igrača i još bitnije - sinonim za kvalitet (tj. dobar odnos cene i kvaliteta). Naravno, to je sad tema koja obuhvata milion promenljivih, ne samo fabriku. Nego i politiku, ekonomiju, tehnologiju... Jer Solaris je iz Poljske, koja niti je imala ratove i sankcije, nego je još dobijala pomoć i investicije u vreme kad se Ikarbus borio da preživi. I još svašta nešto. Tako da naravno da ih je nezahvalno porediti pa i ne radim to. Ali eto kažem, šteta i greota za Ikarbus. U jednom momentu, Ikarbus je imao veći potencijal nego što je Solaris imao u drugom. :? Ali, okolnosti behu drugačije i jedan ode u nebesa a drugi u grob. :?
I za Neobus mi je takođe jako žao. Da je bilo pameti i razuma, država bi makara probala (ekonomski i pravno) da te dve fabrike nekako konsoliduje i od njih napravi nešto. Ali tu opet dolazimo do čuvene politike, koja je jedna od onih milion promenljivih koji zapravo imaju veću i težu reč nego tehnologija.
Ti bi prodao solarise, najvrednija i najpouzdanija vozila koja imamo u gsp, to je suludo, bez njih bi bilo teško rasulo, ikarbus se raspada, zemunska serija iz 2008 se polako gasi, iz 2012 su teško rastreseni bez klime, iz 2013 i dalje vrede ali polako krecu da odolevaju vremenu, za mene ikarbus nije ni do malog prsta Solarisu, i ne može da se meri jeftina sklepana plastika sa tako velikim gigantom, koji je i posle 7 godina kao časa i dalje.Рипањац 405":3p5o581z je napisao(la):@ Žika
Ако је Икарбус крш, онда стварно... Ја да се питам, свих 200 Солариса би било продато негде за унутрашњост Србије и у регион, а њихово место бих попунио куповином 200 ИК-218 (плус још 100 потпуно нових који би одменили Јапанце и остале зглобне старкеље), са испоруком у разумном року. Наравно, прво бих сачекао испоруку нових, па бих тек онда продао Соларисе. Доказ да је Икарбус итекако знао да направи ваљано возило су они Аривини ИК-112 из 2015., ни у једном нисам видео потклобучен подолит. М&М-ове Емаре су такође врхунски аутобуси. 8) Ни ГСП-ови ЛЕ и М нису лоши, а сви ти релативно ситни проблеми који су се овде провлачили не би ни били присутни да су и они испоручени у разумнијем року. Ако Пражани могу да се возе СОР-овима (за које, барем ја, сматрам да пре заслужују епитет крша неголи све и један ИК, чак и сами Чеси куде СОР-ове због растрешености и поремећеног хода крила врата на неким серијама), можемо вала и ми Икарбусима. Коме смета ИК, нек' иде бициклом, можда промени мишљење кад му мало допре преко потребан кисеоник до мозга након вожње...
Сматрам да је у интересу свих нас да Икарбус поново оживи. Макар и као скроз нова фабрика аутобуса са скроз новим руководством. Ако је Будимка успела да оживи, што не би и Икарбус и Необус? Само мало воље и ентузијазма и све може да се преокрене за 180 степени.
Рипањац 405":nauftqqe je napisao(la):@ Žika
Ако је Икарбус крш, онда стварно... Ја да се питам, свих 200 Солариса би било продато негде за унутрашњост Србије и у регион, а њихово место бих попунио куповином 200 ИК-218 (плус још 100 потпуно нових који би одменили Јапанце и остале зглобне старкеље), са испоруком у разумном року.
Srećom da se ne pitaš.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=768649#p768649:3pwlizry je napisao(la):Рипањац 405 » Pon Avg 24, 2020 8:10 am[/url]":3pwlizry]@ Žika
Ако је Икарбус крш, онда стварно... Ја да се питам, свих 200 Солариса би било продато негде за унутрашњост Србије и у регион, а њихово место бих попунио куповином 200 ИК-218 (плус још 100 потпуно нових који би одменили Јапанце и остале зглобне старкеље), са испоруком у разумном року. Наравно, прво бих сачекао испоруку нових, па бих тек онда продао Соларисе. Доказ да је Икарбус итекако знао да направи ваљано возило су они Аривини ИК-112 из 2015., ни у једном нисам видео потклобучен подолит. М&М-ове Емаре су такође врхунски аутобуси. 8) Ни ГСП-ови ЛЕ и М нису лоши, а сви ти релативно ситни проблеми који су се овде провлачили не би ни били присутни да су и они испоручени у разумнијем року. Ако Пражани могу да се возе СОР-овима (за које, барем ја, сматрам да пре заслужују епитет крша неголи све и један ИК, чак и сами Чеси куде СОР-ове због растрешености и поремећеног хода крила врата на неким серијама), можемо вала и ми Икарбусима. Коме смета ИК, нек' иде бициклом, можда промени мишљење кад му мало допре преко потребан кисеоник до мозга након вожње...
Сматрам да је у интересу свих нас да Икарбус поново оживи. Макар и као скроз нова фабрика аутобуса са скроз новим руководством. Ако је Будимка успела да оживи, што не би и Икарбус и Необус? Само мало воље и ентузијазма и све може да се преокрене за 180 степени.