[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=770155#p770155:3f8g2cir je napisao(la):
Рипањац 405 » Sub Avg 29, 2020 5:10 pm[/url]":3f8g2cir]@ Daxara
Не бих ја рекао да су Хајгери промашена инвестиција, ни случајно. Уопште то нису лоша возила, нису много растрешена, кинеска технологија је умногоме напредовала минулих година. :wink: Одређен број компонената је европске производње: Actia инструмент - табла, Ивеко мотор, мењач не знам чији је, али по звуку бих рекао да је Voith. Седишта нису Ster, али су њихова врло верна копија.
Што се тиче Икарбуса, сада нећу много дужити - чак и да је неко од радника или надређених ошљарио, зна се чија је то ингеренција, не знам чему то бесомучно политичко бојење целе приче типа нећу ове због овог, хоћу оне због оног... Ја и даље не одустајем (нити ћу) од тога да је ИК-112Н/218Н сасвим пристојан аутобус (а има одличан, ма врхунски потенцијал као возило), да су коришћене те чувене боље цеви и још неке боље компоненте (и пажљивије уграђиване неке постојеће) могао би без проблема да конкурише западноевропским панданима. Смејте ми се, али истина је.
Неко рече, жао му ФАП-а... И мени је жао, али је чињеница и да су били много већи кршеви него Икарбуси, барем по ономе што сам ја као путник опажао за све ове године. Код мене као путника су чувени Космајеви А537 (рачунајући и Икарбус-ФАП ИК-103Ф као модел настао на његовој шасији) остали упамћени по лаком губљењу ваздуха и ужасном, бесомучном турирању ради друкања ваздуха које је знало да потраје и више од 5 минута ако је аутобус претходно био угашен. А има и слика зглобног нископодног А559, настала током његовог рада на линији 601 2016. године чија је приколица погрбљена само тако. :notok: