Šta je novo?

Airport Garden

To je originalno trebao da radi isti investitor kao Airport Garden, ali je projekat prodat. Sada je drugi investitor vlasnik te parcele i dobili su lokacijske uslove, mislim da jos uvek nisu podneli zahtev za gradjevinsku dozvolu. Ocekujem pocetak gradnje u sledecih 1-2 godine.

EDIT:
Isto iz nekog razloga Mazda ne gradi odmah i poslovni deo iznad svog salona, vec samo stambeni deo. Ne znam da li su odustali od poslovnog dela ili njega tek planiraju da krecu da grade 🙃
Hvala.
 
Sta god da je, nepotrebno je. Mogu samo da zamislim koliko ni trunke svetlosti AG nece imati sa te strane, sto od Mazde, sto od ovog cuda sta god tu radili.
Realno su trebali ovako da se usklade projekti:
Screenshot 2025-10-04 at 16.25.06.png

I onda bi barem postojala spojena zelena povrsina / park / atrijum u okviru unutrasnje strane, ali jbg... onda bi morali da odustanu od ovog sredisnjeg dela AG + da mazda smanji stambeni deo za vise poslovnog iznad salona.
 
Realno su trebali ovako da se usklade projekti:
Pogledajte prilog 253893
I onda bi barem postojala spojena zelena povrsina / park / atrijum u okviru unutrasnje strane, ali jbg... onda bi morali da odustanu od ovog sredisnjeg dela AG + da mazda smanji stambeni deo za vise poslovnog iznad salona.
Mnogo lepse, pristupacnije i preglednije bi bilo. Ovo sto su sad uradili, ni G od Gardena nema.
 
Da li neko zna hoce li se ova zgrada/garaza sta god da je, graditi?
Pogledajte prilog 253880

Mnogo lepse, pristupacnije i preglednije bi bilo. Ovo sto su sad uradili, ni G od Gardena nema.

Tja, pa to bi bilo fantastično ali isto tako većina kupaca je imalo kakvu takvu ideju o tome kakva će gustina naselja biti i činjenica da je većinski rasprodat Airport Garden govori o tome koliko kupce to nije zanimalo. Slažem se da bi to značajno podiglo kvalitet života ali bi isto tako investitoru uticalo na profit shodno tome dokle god potražnje ima, ne postoji motivacija da se uradi nešto zelenije.

Postojao je pre skoro 10 godina urbanistički projekat (po kome je i dobijen naziv Airport Garden) za parcelu na kojoj se nalazi Airport Garden gde je kompletno drugi koncept zamišljen. Ali od toga nije bilo ništa, projekat nije bio isplativ, možda bi sad bila druga priča ali šta je tu je.

IMG_1210.jpeg


IMG_1211.jpeg
 
Tja, pa to bi bilo fantastično ali isto tako većina kupaca je imalo kakvu takvu ideju o tome kakva će gustina naselja biti i činjenica da je većinski rasprodat Airport Garden govori o tome koliko kupce to nije zanimalo. Slažem se da bi to značajno podiglo kvalitet života ali bi isto tako investitoru uticalo na profit shodno tome dokle god potražnje ima, ne postoji motivacija da se uradi nešto zelenije.

Postojao je pre skoro 10 godina urbanistički projekat (po kome je i dobijen naziv Airport Garden) za parcelu na kojoj se nalazi Airport Garden gde je kompletno drugi koncept zamišljen. Ali od toga nije bilo ništa, projekat nije bio isplativ, možda bi sad bila druga priča ali šta je tu je.

Pogledajte prilog 253905

Pogledajte prilog 253906

Daleko od toga da nije bio isplativ, samo što je ovo bilo mnooogo isplativije.
 
Sve, sve, ali ovo... Moze li mi neko objasniti sto i na ovakvom projektu jednig investitora nisu mogli da usklade spratnost. Jel tako i u stvarnosti ili je ovo neki render od ranije?
Screenshot_20251004_205826_Samsung Internet.jpg
 
Sve, sve, ali ovo... Moze li mi neko objasniti sto i na ovakvom projektu jednig investitora nisu mogli da usklade spratnost. Jel tako i u stvarnosti ili je ovo neki render od ranije?
Pogledajte prilog 253921
Tako je u stvarnosti jer je ulica ta pod usponom a hoce da maksimizuju dozvoljenu spratnost koja im je odobrena planom detaljne regulacuje i lokacijskim uslovima.

To se vodi kao 2 faza ta lamela koja je izdignuta
 
Jao realno pogled na dvoriste tj dvorisni stanovi je kriticno. Kao zatvor. Mi smo uzeli stan koji gleda na most prema rodi i prelepo ce biti. Koji je vama bolji i lepsi pogled?
Realno bolje je prema rodi zar ne? Msm da cu prema toj strani bili i skuplju stanovi.
 
Jao realno pogled na dvoriste tj dvorisni stanovi je kriticno. Kao zatvor. Mi smo uzeli stan koji gleda na most prema rodi i prelepo ce biti. Koji je vama bolji i lepsi pogled?
Realno bolje je prema rodi zar ne? Msm da cu prema toj strani bili i skuplju stanovi.
Uzeli smo stan da gleda prema AC, pošto se to AC neće rušiti. Koliko znam Roda se ruši 2030. godine, to jest do kada Decathlon ima ugovor o najmu. Vlasnici parcele su ja mislim isti kao i za Soul64 ("Sport Vision"), tako da tu ja očekujen još jednu zgradu oko 2033. godine, IX ili X spratova.
 
Znam da se roda rusi ali bice put tj onaj bulevar. izmedju. Opet je na neki nacin udaljeno i razmak . A i kad se izadje na terasu levo i desno nece biti zgrade 😂
 
Mislim da svaka strana zgrade ima prednosti i mane.

Što se tiče razmaka, ujutrašnji razmak između lamela je 35m, najbliži deo projekta Terminal 10 je udaljen 17,5m od AG-a dok je najdalji deo 35m odnosno 70m ako gledamo od prozora do prozora.

Sa spoljašnje strane, po PDR-u planirama širina bulevara između Rode i AG-a je 32m odakle počinje sledeća parcela pa bi samim tim mogla da počne i sledeća zgrada. Planirana širina ulice između FOB-a i AG-a je 13m.
 
Po PDR ako se ne varam preko budućeg bulevara a i na mestu FOB su predvidjene zgrade upola niže stpratnosti nego AG. Trenutno ta strana jug-zapad gleda u ruglo ostataka IMTa ali potencijalno kada se to porusi i izgrade zgrade najbolja opcija pored ove strane sto gleda u AC. Jedino ne znam da li ca nekome iz AC pasti na pamet da umesto onih parkinga krenu da podizu zgrade, što me ne bi čudilo.
 
Po PDR ako se ne varam preko budućeg bulevara a i na mestu FOB su predvidjene zgrade upola niže stpratnosti nego AG. Trenutno ta strana jug-zapad gleda u ruglo ostataka IMTa ali potencijalno kada se to porusi i izgrade zgrade najbolja opcija pored ove strane sto gleda u AC. Jedino ne znam da li ca nekome iz AC pasti na pamet da umesto onih parkinga krenu da podizu zgrade, što me ne bi čudilo.
Koliko znam dugorocan plan je da se parkinzi potkopaju u garaze i da se dignu zgrade, ali ko zna da li ce se to desiti i kada
 
Po PDR ako se ne varam preko budućeg bulevara a i na mestu FOB su predvidjene zgrade upola niže stpratnosti nego AG. Trenutno ta strana jug-zapad gleda u ruglo ostataka IMTa ali potencijalno kada se to porusi i izgrade zgrade najbolja opcija pored ove strane sto gleda u AC. Jedino ne znam da li ca nekome iz AC pasti na pamet da umesto onih parkinga krenu da podizu zgrade, što me ne bi čudilo.
Tako je, navodno je po PDR-u 17-18m maksimalna visina tih zgrada jedino je pitanje da li će tako ostati, srušiti objekat kao što je Roda u cilju da se nešto drugo izgradi nije jeftin posao, da li će investitoru biti dovoljno 18m visine, ostaje kao pitanje. Soul64 ima 8 ili 9 spratova..
 
Ako se ne varam u tom istom planu detaljne regulacije je predvidjena niska zgrada na mestu gde se upravo zida the one kula, tako da ko zna...

Bar se nadam da se od bulevara nece odustati inace taj deo osta slepo crevo. Inace bulevar bi zauzeo vise od pola parcele prekoputa AG, a ta parcela ne pripada rodi nego nekom drugom vlasniku, a njima se sigurno ne isplati da im 60% parcele bude ulica...
 
Vrh