Šta je novo?

Air Serbia

Ja stvarno ne shvatam sta nije jasno. Potraznja je veca nego ponuda i logicno cene idu na gore. Osnovno pravilo ekonomije. Air Serbia nije humanitarna organizacija, vec cene odredjuje po trzisnim kriterijumima. Za one koji ne znaju sta je odnos supply and demand: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Supply_and_demand

A kad vec pominjete cene karata, kolike su kod Turkisha, Emiratesa, Qatara, Etihada? Iste ili vise nego kod Air Serbie… Jer postoji pravilo mikroekonomije koje nalaze to…
 
Ne razumem ovo sve. Ako je velika potraznja, zasto AirSerbia povecava toliko cene karata? Zar je to fer ponasanje?
То ти је исто као са ценом квадрата станова, изузетно повећана тражња некретнина је повећала цену квадрата.
 
То ти је исто као са ценом квадрата станова, изузетно повећана тражња некретнина је повећала цену квадрата.
Bas tako. Jos jedan primer demand and supply odnosa. Demand - potraznja stanova, Supply - raspolozivi stanovi, demand se povecava, supply miruje i cene idu na gore. To nalaze mikroekonomija. Da je demand ostao na istom nivou, a supply se povecao, cena bi isla na dole. Prosto.
 
Znam ja to sve, ali da karta u jednom smeru kosta 1000-2000e... Koliko su para uzeli na ovoj ruti, mogu A350 da uzmu komotno :)
 
Мислим да то ни приближно није тако. Лако се да прорачунати
 
Znam ja to sve, ali da karta u jednom smeru kosta 1000-2000e... Koliko su para uzeli na ovoj ruti, mogu A350 da uzmu komotno :)
Da li bi bio ljubazan da navedes jedan datum kada je karta u jednom smeru 1000e-2000e na letu Air Serbie u ekonomskoj klasi, na direktnom letu Air Serbie, dakle ne preko AER, IST i sl? Posto evo gledam SVO-BEG i vidim jednu istu cenu sve do kraja novembra i ona iznosi 66.018RSD sto mu dodje 563e, dakle ni blizu cifri koju ti ovde pises. Od kraja novembra cena je odredjenim danima 57.204RSD sto mu dodje 488e.
 
Da li bi bio ljubazan da navedes jedan datum kada je karta u jednom smeru 1000e-2000e na letu Air Serbie u ekonomskoj klasi, na direktnom letu Air Serbie, dakle ne preko AER, IST i sl? Posto evo gledam SVO-BEG i vidim jednu istu cenu sve do kraja novembra i ona iznosi 66.018RSD sto mu dodje 563e, dakle ni blizu cifri koju ti ovde pises. Od kraja novembra cena je odredjenim danima 57.204RSD sto mu dodje 488e.
Prezentira dečko informacije sa tvitera koje se vrte unazad par nedelja.
Obično od onih likova koji AS ne mogu da smisle.
 
Prezentira dečko informacije sa tvitera koje se vrte unazad par nedelja.
Obično od onih likova koji AS ne mogu da smisle.
Dokle ide propaganda medija, pa ovo nije normalno. Do toga da je i Air Serbia morala da izda saopstenje o svojim cenama. I tu su lepo naglasili:

“Kada je reč o povratnim kartama iz Moskve do Beograda u ekonomskoj klasi, najniža dostupna cena je počev od 816 evra, a najviša moguća je 1.156 evra“, saopštila je Er Srbija 22. septembra.
Dodaje se da je trenutno najniža dostupna cena za avio-kartu u jednom smeru u ekonomskoj klasi između Moskve i Beograda od 397 evra, te da najskuplja dostupna karta po tom kriterijumu košta 567 evra.
 
Нажалост, у току је велики рат, за сада пропагандни. Потребно је нападати на свим фронтовима.

Нећу никада заборавити ону поплаву украјинских ботова заједно са фејсбуком када су кркали сајт Ер Србије. Додуше радили су то и Туркишу и катару и свима онима који су остали да лете, једино што тамо службе функционишу па су максимално огрничавале ту поплаву коментара.
 
Ne pratim Twitter uopste, iskren da budem. Pritom sam veliki fan avijacije i kompanije AirSerbia od samog pocetka. Izvinjavam se, povratna karta je 1000+ eura, a ne u jednom smeru.
 
Slazem se da to jeste skupo, ali apsolutno ne vidim tu krivicu Air Serbie. Pa nije ona humanitarna organizacija. Cene su iste ili slicne kao kod TK, EY, EK, QR. Ne moze Air Serbia da ostavi istu cenu karata kao pre rata, a potraznja visestruko veca, ponuda visestruko manja. Nema logike.
 
Постоје јефтинијји начини потувања, доступни пре свега Србима који путују из Београда (тј имају платне картице у Србији)

Разни визови и рајанеродви, до Риге или Талина а потом аутобусом До Москве. То изађе много јефтиније, али се путује 30+ сати.
 
помера се покретање летова за Кину за децембар, други 332 неће још неко време

а ево слика ЈАТ-а у Берану 1961:

BERANE.jpg
 
У Беранама, Џони, у Беранама - или у Беране :)

Добро би дошао тај аеродром Гусињанима кад иду за Њујорк (кућа-посо), да не морају кроз Шћиперију до Титограда.

Једна 42-ка 600 СТОЛ би могла ту да лети, као и да развози Кинезе за Бор.
 
Nije bilo dovoljno što je od 2015 nekoliko puta najavljivao da će Er Srbija leteti za Toronto pa je svaki put bilo lažno obećanje već i danas opet najavljuje Toronto iako Er Srbija to uopšte nije pominjala u poslednjjih par meseci. Da se makar usklade šta najavljuju:

Najavio da će Er Srbija od aprila uspostaviti i direktne letove do Čikaga, a posle i do Toronta.
Vučić je naglasio da će jedan Beograd i mala Srbija imati direktne letove za Njujork, Peking – Tjenđin, Čikago i Toronto.


izvor:
https://bizportal.rs/saobracaj/od-d...a-jednu-evropsku-zemlju-koja-nije-clanica-eu/
 
Ko se iole razume u aviaciju i prati je, zna da se politicarima nista ne veruje. Verujemo samo onome sto najavi sama kompanija, njen CEO ili neko na slicnoj poziciji.

Doduse, preCednik ovde nista nije slagao, kad tad ce biti letova za Torotno, samo tesko da ce toga biti sledece godine. Ako neke dodatne long-haul linije budu uvodili sledece godine, to ce biti jos kineskih gradova. Toronto mozda dodje na red na prolece 2024. godine, ali do tad ko ziv ko mrtav, svasta se moze do tada dogoditi.
 
Što ste svi optimistični za te kineske gradove, kad tamo mora da se ide valjda 10 dana u kontumac? Reko drug Si nastavlja se zero covid. A ako budu istočnjački strpljivi, to može da potraje 1.000 godina ('Kinezi dugoročno planiraju', blabla, i te priče).
 
Ko se iole razume u aviaciju i prati je, zna da se politicarima nista ne veruje. Verujemo samo onome sto najavi sama kompanija, njen CEO ili neko na slicnoj poziciji.

Doduse, preCednik ovde nista nije slagao, kad tad ce biti letova za Torotno, samo tesko da ce toga biti sledece godine. Ako neke dodatne long-haul linije budu uvodili sledece godine, to ce biti jos kineskih gradova. Toronto mozda dodje na red na prolece 2024. godine, ali do tad ko ziv ko mrtav, svasta se moze do tada dogoditi.
Kad tad će biti letova za Toronto? To je kao da će kad tad leteti za LA ili Majami, pa sad ti čekaj recimo 10-20 godina da se to jednog lepog dana desi.

Meni je tragikomično koliko se razlikuju njegove izjave (a i drugih političara tokom godina) od izjava Er Srbije. Ajde uskladite se, pa ako jedan pominje mogućnost Havane ili Toronta onda i druga strana isto tako. Stvari na tržištu se menjaju ali ovo je već zabavno. Er Srbija je u intervjuju od pre dva meseca sve negativno o Torontu, kako bi linija bila ekstremno sezonska, kako bi prvi i poslednji let sezone bili prazni, kako Čikago ima veći celogodišnji potencijal... a sad obrt. Kako sad opravdati liniju za Toronto?
 
Što ste svi optimistični za te kineske gradove, kad tamo mora da se ide valjda 10 dana u kontumac? Reko drug Si nastavlja se zero covid. A ako budu istočnjački strpljivi, to može da potraje 1.000 godina ('Kinezi dugoročno planiraju', blabla, i te priče).
Zato sto ce tu putnika uvek biti. Naravno da sve zavisi od covid politike Kine.
 
Kad tad će biti letova za Toronto? To je kao da će kad tad leteti za LA ili Majami, pa sad ti čekaj recimo 10-20 godina da se to jednog lepog dana desi.

Meni je tragikomično koliko se razlikuju njegove izjave (a i drugih političara tokom godina) od izjava Er Srbije. Ajde uskladite se, pa ako jedan pominje mogućnost Havane ili Toronta onda i druga strana isto tako. Stvari na tržištu se menjaju ali ovo je već zabavno. Er Srbija je u intervjuju od pre dva meseca sve negativno o Torontu, kako bi linija bila ekstremno sezonska, kako bi prvi i poslednji let sezone bili prazni, kako Čikago ima veći celogodišnji potencijal... a sad obrt. Kako sad opravdati liniju za Toronto?
Nece se uskladiti jer im nisu isti interesi. Marek prica ono sto je u interesu njegove kompanije i sto se uklapa u njegov biznis model, dok Vucic prica ono sto mu donosi politicke poene, a to su svakako prazna obecanja.
 
Vrh