Pre sefa, kolega...ja sam se svojevremeno zalagao za dvojicu novih da sto pre nestanu i nestali su, jer nisu nicemu valjali. Tebi prvom smetaju i otezavaju ti.
Za pocetak sistem je takav da se u lancu proverava onaj prethodni, pa teoretski i da vecina radi kako treba, primetice previd ili gresku prethodnog (desava se i to nije nista alarmantno,najcesce su administrativne greske u pitanju).
Malo kome je u interesu da osljari jer su posledice za firmu ,pre svega, velike (jezive kazne i moguci gubitak dozvola za rad, pa samim tim i posla),
DCV zaista dolazi u nenajavljene kotnrole, da se nadovezem na primer koji je Meyraf napisao, DCV je taj koji ce zaista da stane ispred prodavacice i da vidi da li ona zaista kaze "hvala, dovidjenja" (skinuce legitimaciju DCV-a i pozirace kao obican kupac, rade to po aerdoromu stalno).
Samo jos jednu stvar da napomem, kad god se dese ovakve stvari, krece se u vanredne kontrole, najcesce se ceslja i mesecima unazad da vidi postuju li se procedure (od pregleda dokumentacije do vracanja snimaka kamera). Zna se tacno ko je sta radio (uvek postoji trag,nalog za rad, nema tu usmenih naredjenja), kao sto rekoh posledice mogu biti ozbiljne po firmu, tako da je malo kome u interesu tu da `osljari`, tom radniku prvom, jer onaj partijski uhleb ce se vec uhlebiti negde drugde (tako bilo i ostalo na aerodromu).
Dobro se secam sa obuke za opasne materije, sjajna instruktorka nam je rekla: "Nema logike, nema prakse, ima samo IATA prirucnik po kojem se radi ". Gde god da se desi incident/nesreca (moze i u nekoj levoj zemlji,i jos levljoj kompaniji,ali je roba krenula odavde), bice samo kako glasi procedura i zasto niste radili po njoj... i ode licenca, kazna, moze i otkaz,ne zanima ih.
Sta god da si radio tvoje ime se provlaci po zvanicnoj dokumentaciji (cargo manifest, weight statement po kojem balanser aviona radi, NOTOC za opasne materije i specijalne terete). Pa ti sad radi ofrlje i ko na kvantaskoj pijaci, znace se ko je radio...i da, malo ko ce stati iza tebe da te brani.