peper.mint":1g6b62m0 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=764823#p764823 je napisao(la):
duke23 » Pon Avg 10, 2020 7:32 pm[/url]":1g6b62m0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=764785#p764785 je napisao(la):
duke23 » Pon Avg 10, 2020 5:32 pm[/url]":1g6b62m0]
Inače, u poslednje 3 godine sam leteo 10 puta, jednom ErSrbijom i 3 puta iz Beograda. I sad kad bih se ja zalagao za veći izbor destinacija i jeftinije karte iz Beograda uz pomoć državnih subvencija smatrao bih to licemerjom. Koliko god da bi meni život bio lakši bez klackanja do Budimpešte ili Temišvara.
Pa tako kaži! Vidim da kad te neko razvali činjenicama ti lagano odskočiš na neku još besmisleniju tvrdnju pa sam počeo da mislim da li je ovaj sam u glavi?
Pogrešio sam, nije to u pitanju jer si najzad otkrio tvoju pravu motivaciju. Iz ovoga što si napisao ja bih rekao da tebe samo zanima da prestanu subvencije Er Srbiji da bi oni što pre pukli jer bi u tom slučaju Vizer otvorio još gomilu linija iz Begorada pa ne bi morao više da se klackaš do Temišvara i Pešte! Čini mi se da te ne zanima ni nacionalni interes ni kako Nemac ili Austrijanac radije leti domaćom firmom, ma sad je sve jasno.
Nema svrhe da te ubeđujem činjenicama ako te samo zanima tvoj lični interes. Eto rešen problem, izgleda da samo gledaš da ti ostane 10e više u džepu i da se ne klackaš. To je tvoje pravo. Ima ljudi koji bi zaklali vola za kilo mesa, a ti bi izgleda za 100 grama. Tom istom logikom kad bi došao na vlast verovatno te ni tada ne bi zanimao nacionalni interes nego tvoj džep. Svaka čast.
Srbija nema nacionalni interes u posedovanju aviokompanije.
Svakako ne pre posedovanja rafinerije nafte, železare, rudnika bakra, šećerane, uljare i svega onog ostalog čime nije znala da upravlja.
Kao što ne zna da upravlja ni aviokompanijom. Što pokazuje i poslednjih 7 godina. Šta znam, možda sledećih 7 bude bolje.
Što se mene tiče kad si već krenuo da napadaš, letenje iz Budimpešte i Temišvara nije prevashodno stvar cene, koja nije nimalo zanemarajuća. Došli smo u tu situaciju da je država štiteći nacionalnu aviokompaniju namerno sabotirala razvoj avioindustrije tako da ljudi, ne samo zbog cene, već zato što im je to JEDINI razuman izbor stignu na neko mesto.
Evo sve je propala Mađarska što nema aviokompaniju u državnom vlasništvu.
Što se tiče ekonomskog patriotizma, i tu si u krivu. Sa namerom ili ne, nisam siguran.
Koliko bi više posla bilo za Aerodrom Beograd da ima upola putnika koliko ima Budimpešta?
Koliko bi više posla bilo za Aerodrom Niš da planski nije sputavan da ne bi bio konkurencija Aerodromu Beograd, da bi ovaj mogao da podržava neefikasnu nacionalnu aviokompaniju?
Koliko bi RNP više proizvela kerozina i NIS prodao, da Beograd ima 8 a ne 6, a Niš 1 milion putnika? A to su cifre na 50% od mađarskih. Možda bismo imali potrebu za 2 rafinerije, pa novosadska ne bi bila ugašena?
Za njih nema ekonomskog patriotizma?
I sve to zbog 1500 ljudi zaposlenih u ErSrbiji.
Dobro, makar smo dobili nove erbaseve i iskoristili depozit koji smo vukli 20 godina.