Šta je novo?

Air Serbia

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=765059#p765059:1h2t0vur je napisao(la):
MC_ » 11 Avg 2020, 12:41[/url]":1h2t0vur]Ja ne kazem da Air Srbiju treba dekretom ukinuti, vec da treba da propadne ako duze vreme ne moze da opstane bez dotiranja.
Nisam cak ni protiv dotiranja, kada se radi o zemljama koje imaju sredstava za to.
Jednostavno, Srbija ima vaznije stvari da dotira, ako Air Srbija vise prazni nego stop puni Budzet.

Air Srbija je politicki projekat, ona postoji jer je drzava dotira, jer je oslobodjena nekih troskova i zato sto je konkurencija obeshrabrena (slucaj Nis).

Danas se uhlebi maskiraju neoliberalnom, kvaziekonomsom retorikom, kao sto su u slucaju JAT-a se maskirali komunistickom retorikom.
Ali situacija je ista.
Kompanija koju izdrzava drzava.

No, nadajmo se da ce korona ubrzati stvari.
Samo slom tekuceg poretka moze dovesti do neophodnih drustvenih promena.
Kul, Radule, ljudski je nadati se.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=765064#p765064:2qome2fv je napisao(la):
Пантограф » 11 Avg 2020, 12:53[/url]":2qome2fv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=765048#p765048:2qome2fv je napisao(la):
dex libris » 11 Aug 2020 11:27 am[/url]":2qome2fv]Klinac se loži na JAT pa mi je pokazao da je 1987. godine JAT bio deseta (10.) kompanija na svetu! Da li je to moguće?
10. u Evropi, 30. u svetu.

Veća od Austriana, Turkisha... A Beograd veći aerodrom od Beča.
Na koje vreme se odnosi, 60-e, 70-e?
Bečki aerodrom ni danas nije mnogo veliki, ali taj prvi terminal jeste manji od beogradskog.
 
Hvala, @Panto... Film kaže deseta najveća kompanija na svetu - očito greška, i meni je to bilo preterano..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=765046#p765046:2oklu0zi je napisao(la):
duke23 » Уто Авг 11, 2020 1:23 pm[/url]":2oklu0zi]Pa evo piše gore Prle da je loše kad kompanija brzo reaguje, to je po njemu loš znak.

Odluke jesu bolje, ali nedovoljne za održivo poslovanje u normalnim uslovima.
Pošto se ne očekuje skori povratak na prepandemijske nivoe, može da se očekuje da imamo sveukupno 10+ godina poslovanja ErSrbije u minusu.

Botovanje i zalaganje za domaćeg neefikasnog avioprevoznika ima potpuno isti obrazac koji koriste taksisti u borbi protiv Car:goa, Ubera i ostalih aplikacija. Oni čak imaju i uporište u domaćem zastarelom zakonodavstvu.

Прле је на примеру објасни како реч "развијено" нема никакве везе са реалношћу. Шта значи развијен? Значи да има резерве, да кад дођу лоша времена да има одакле да се захвати, премости и тако даље. Овако "развијање" каквим га виде сви они који желе да лете за мало пара, и није развијање, јер ако буџетна компанија реши да не треба да лети, већ сутра неће летети. Репатрициони летови - шта то беше? Раст броја путника, нове дестинације, све се то пуца као мехур од сапунице.

А на тему ботова, и богатих снобова: ја сам ЕрСрбијом од њеног настанка летео само једном из Солуна у Београд. Па ипак, ватрени сам присталица њеног постојања и немам ништа против подршке од стране владе.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=765070#p765070:3u6jwab7 je napisao(la):
DzonTravolta » 11 Aug 2020 12:00 pm[/url]":3u6jwab7]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=765064#p765064:3u6jwab7 je napisao(la):
Пантограф » 11 Avg 2020, 12:53[/url]":3u6jwab7]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=765048#p765048:3u6jwab7 je napisao(la):
dex libris » 11 Aug 2020 11:27 am[/url]":3u6jwab7]Klinac se loži na JAT pa mi je pokazao da je 1987. godine JAT bio deseta (10.) kompanija na svetu! Da li je to moguće?
10. u Evropi, 30. u svetu.

Veća od Austriana, Turkisha... A Beograd veći aerodrom od Beča.
Na koje vreme se odnosi, 60-e, 70-e?
Bečki aerodrom ni danas nije mnogo veliki, ali taj prvi terminal jeste manji od beogradskog.
Na osamdesete, zlatno doba velikog JAT-a.

Bečki aerodrom je danas ogroman, ima 30 miliona putnika godišnje (pretkoronskih).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=764860#p764860:1femxifb je napisao(la):
MC_ » Mon Aug 10, 2020 9:16 pm[/url]":1femxifb]

✅ Trip Verified | Frankfurt to Tirana via Belgrade. Worst airline ever. I had a two way ticket and didn't use the first one, so the company just cancelled the returning flight without contacting me first or letting me know about that. I had to spent a lot of money calling their support (because the representative in Tirana Airport was useless). They even told me they would refund 79euro which they did not! The ticket was way more then that.

Ovo see meni desilo prošle godine sa AS. Imao sam povratnu kartu na relaciji Berlin-Beograd, ali sam morao da otputujem ranije sticajem okolnosti. Kada sam hteo da uradim check-in u povratku nisam mogao. Sreća pa sam došao na aerodrom ranije gde mi je službenik rekao da nisam iskoristio prvi deo putovanja i da ne mogu da iskoristim povratnu kartu u tom slučaju. Uputili su me na šalter AirSerbia-e gde sam im objasnio situaciju i sreća je da sam to neplanirano putovanje takodje obavio AirSerbia-om i da sam imao dokaz za to. Devojke na šalteru su rekle da moraju pitati menadžerku za odobrenje da me puste na let i ta osoba je došla, nije me ni pogledala i rekla devojci na šalteru nešto u fazonu ma on nije ni došao iz Berlina. :bash: Težak id*** od osobe postavljen na neku funkciju sa pravom odlučivanja. Onda sam sve ponovio i izašli su mi u susret na mišiće.

Iskreno nisam znao za to pravilo a posle sam istrazio i izgleda da je neka praksa u pitanju. Takodje često postoje akcije na odredjenim relacijama tako da ispadne povoljnije uzeti povratnu kartu nego kartu u jednom smeru te na ovo pravilo gledam kao na sredstvo borbe protiv toga.

Inače daleko da je usluga u AS najbolja, daleko od toga da nemaju problema, kašnjenja i slično ali isto to u većoj ili manjoj meri imaju i druge kompanije.

Na konto toga da li doprinosi ili ne ekonomije mislim da nije zanemariv uticaj dijaspore. Dosta naših ljudi putuje AS. Lično ja ne bih dolazio dole ni izbliza koliko dolazim da nemam direktnu liniju sa Srbijom. Iz Berlina gde živim obično biram AS jer ima bolje slotove i leti češće od konkurentskog EasyJet-a, ima bolju poziciju na terminalu, manje kasne i neznatno su skuplji. Sa druge strane, EasyJet ima puno bolje avione.

Postoji i opcija leta Ryanom do Niša koja je super za ljude sa juga Srbije, ali meni ne znači ništa da platim 30-40eur manje kartu ako moram da se vozim još 4 sata od aerodroma do kuće.
 
povratne karte predstavljaju celinu, tj. odlazni i povratni let cine jedno putovanje ukoliko je takva karta kupljena. ako se putnik ne pojavi na odlaznom letu, samim tim na pocetku putovanja, svojom krivicom, propada mu i ostatak putovanja, tj. ostali letovi.
to je praksa kod svih kompanija, tako da je bilo kakvo kukanje na Er Srbiju neosnovano.
 
Прле":xpo6y8w0 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=765046#p765046 je napisao(la):
duke23 » Уто Авг 11, 2020 1:23 pm[/url]":xpo6y8w0]Pa evo piše gore Prle da je loše kad kompanija brzo reaguje, to je po njemu loš znak.

Odluke jesu bolje, ali nedovoljne za održivo poslovanje u normalnim uslovima.
Pošto se ne očekuje skori povratak na prepandemijske nivoe, može da se očekuje da imamo sveukupno 10+ godina poslovanja ErSrbije u minusu.

Botovanje i zalaganje za domaćeg neefikasnog avioprevoznika ima potpuno isti obrazac koji koriste taksisti u borbi protiv Car:goa, Ubera i ostalih aplikacija. Oni čak imaju i uporište u domaćem zastarelom zakonodavstvu.

Прле је на примеру објасни како реч "развијено" нема никакве везе са реалношћу. Шта значи развијен? Значи да има резерве, да кад дођу лоша времена да има одакле да се захвати, премости и тако даље. Овако "развијање" каквим га виде сви они који желе да лете за мало пара, и није развијање, јер ако буџетна компанија реши да не треба да лети, већ сутра неће летети. Репатрициони летови - шта то беше? Раст броја путника, нове дестинације, све се то пуца као мехур од сапунице.

А на тему ботова, и богатих снобова: ја сам ЕрСрбијом од њеног настанка летео само једном из Солуна у Београд. Па ипак, ватрени сам присталица њеног постојања и немам ништа против подршке од стране владе.
Sada su došla loša vremena i eto najbolje se drže kompanije kod kojih može da se leti što kažeš za 10 evra.
Ovi drugi samo zavuku ruku u kasicu prasicu i voila, problem rešen.

Repatriacioni letovi. Još jedan dokaz da država služi samo malobrojnom delu društva, jer je tom istom malobrojnom delu omogućeno letenje bez naknade ili po cenama daleko nižim u odnosu na ostatak Evrope.
Opet subvencionisanje najbogatijih. Reklo bi se da je to obrazac u Srbiji.
 
Zapravo, u martu i aprilu su sve zemlje organizovale repatriacione letove za svoje državljane, i to uglavnom putem flag carrier-a.
Nije mi jasna logika: Slavica iz Bajmoka živi od socijalne pomoći, pa treba ukinuti "Er Srbiju", zato što ona ne može da putuje nigde?
 
Zapravo nisu. Ili nisu, ili su ih naplaćivali i to dobrano.
Videti pod Nemačka i SAD.

Logika je ona koja vlada u EU, SAD koja kaže da aviokompanije ne treba da primaju državnu pomoć ili samo u izuzetnim okolnostima.
Ako se ne slažete to je sasvim ok, ali nema potrebe predstavljati koncept gašenja gubitaša kao nešto nečuveno i nigde viđeno.

I to nema veze sa Slavicom iz Bajmoka (što bi trebalo biti uvredljivo?) nego sa zdravim razumom.
Ili mislite da ova država ima 10 NISova, 10 aerodroma, 10 Borova, 10 Komercijalnih banaka, 10 PKBova čijim prodajama će se nastaviti pokrivanje gubitaške države (čiji je jedan i veoma vidljiv deo ErSrbija)?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=764961#p764961:ekh2fikh je napisao(la):
duke23 » Uto Avg 11, 2020 2:35 am[/url]":ekh2fikh]
Srbija nema nacionalni interes u posedovanju aviokompanije.
Ovo je netačno. Oxford Economics je pre nekoliko godina objavio studiju koja pokazuje direktne i indirektne ekonomske koristi od Er Srbije, potraži na internetu. Kad objaviš rad kojim to stručno pobijaš, javi se. Do tada je istina da Srbija ima ukupan ekonomski interes u Er Srbiji.

Pored toga i dalje izbegavaš da priznaš da mnoge druge zemlje takođe imaju interes i zato štite svoje nacionalne kompanije. Pored toga i dalje izbegavaš da priznaš da i vlast i opozicija, svaka na svoj način, hoće da sačuvaju Er Srbiju kao su vlasti svih boja preko 90 godina imale interesa u toj firmi. Sve to ukazuje da država ima interes da pomaže svoju avio kompaniju.

Sto puta ponovljena laž i dalje je laž. Koliko god ponavljao da Srbija nema interesa u Er Srbiji to uvek ostaje laž.
 
Oxford Economics je neka privatna firma koja je uradila studiju u čije ime? Takav je i zaključak.

Naravno da i druge zemlje rade isto. Italija, Portugal, Hrvatska, Crna Gora sve država u kojima je država vlasnik nacionalne aviokompanije i neuspešno ih vodi godinama.

Rudarsko topioničarski basen Bor je bio malo duže u vlasništvu države pa više nije.
Šta je bilo juče, ne mora da bude sutra. I PanAm je leteo 80 godina i bio među najvećima i najboljima, sada više ne postoji.

ErSrbija u ovom obliku postoji 7 godina i nije uspela da ostvari profit, a zbog pandemije ni neće u dogledno vreme.
Za to vreme su prodate strateške firme koje su pravile gubitke, poput Galenike, RTB Bor i Železare koji su svakako veći strateški značaj za Srbiju imali od aviokompanije, ili Komercijalna banka i aerodrom koji su donosili profit ali je potrebno bilo zatvoriti druge rupe. Među kojima je jedna od važnih ErSrbija.

Što se političara vlasti i opozicije tiče, o njima najbolje govore rezultati i gde se u ovom trenutku Srbija nalazi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=765229#p765229:17pcp32m je napisao(la):
duke23 » Uto Avg 11, 2020 9:06 pm[/url]":17pcp32m]Oxford Economics je neka privatna firma koja je uradila studiju u čije ime? Takav je i zaključak.
Zašto je tvoje lično mišljenje stručnije od strane profesionalne privatne firme? Ti imaš pravo na svoje mišljenje ali pošto ono nije potrvđeno nikakvim profesionalnim analizama i dokazima, ono je sa stručne strane totalno bezvredno. Ja ne iznosim samo moje fantazije, ja pokazujem na profesionalni rad drugih koji dokazuju da je Er Srbija od ukupne koristi za Srbiju. To je i dalje istina.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=765229#p765229:17pcp32m je napisao(la):
duke23 » Uto Avg 11, 2020 9:06 pm[/url]":17pcp32m]
Naravno da i druge zemlje rade isto. Italija, Portugal, Hrvatska, Crna Gora sve država u kojima je država vlasnik nacionalne aviokompanije i neuspešno ih vodi godinama.
Ako i druge zemlje to rade onda je to samo još jedna potvrda da imaju ukupni interes da to rade. Hvala za potvrdu mojih argumenata.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=765229#p765229:17pcp32m je napisao(la):
duke23 » Uto Avg 11, 2020 9:06 pm[/url]":17pcp32m]
ErSrbija u ovom obliku postoji 7 godina i nije uspela da ostvari profit, a zbog pandemije ni neće u dogledno vreme.
Zamena teza. Ne govorimo o tome da Er Srbija treba da pravi čist profit da bi bila u interesu države. Govormo o tome da je ukupan ekonomski benefit Er Srbije pozitivan po državu. To je neosporno.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=765229#p765229:17pcp32m je napisao(la):
duke23 » Uto Avg 11, 2020 9:06 pm[/url]":17pcp32m]
Što se političara vlasti i opozicije tiče, o njima najbolje govore rezultati i gde se u ovom trenutku Srbija nalazi.
Nije tema kvalitet političara već konstantni interes, kako bivših vlada tako i sadašnjih, da imaju, štite i razvijaju nacionalnu avio kompaniju. Taj interes je kristalno jasan.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=765223#p765223:20qap48v je napisao(la):
duke23 » 11 Avg 2020, 20:28[/url]":20qap48v]Zapravo nisu. Ili nisu, ili su ih naplaćivali i to dobrano.
Videti pod Nemačka i SAD.

Logika je ona koja vlada u EU, SAD koja kaže da aviokompanije ne treba da primaju državnu pomoć ili samo u izuzetnim okolnostima.
Ako se ne slažete to je sasvim ok, ali nema potrebe predstavljati koncept gašenja gubitaša kao nešto nečuveno i nigde viđeno.

I to nema veze sa Slavicom iz Bajmoka (što bi trebalo biti uvredljivo?) nego sa zdravim razumom.
Ili mislite da ova država ima 10 NISova, 10 aerodroma, 10 Borova, 10 Komercijalnih banaka, 10 PKBova čijim prodajama će se nastaviti pokrivanje gubitaške države (čiji je jedan i veoma vidljiv deo ErSrbija)?
Ključni problem ovakve države nije posed strateški bitnih preduzeća, već upravljanje njima.
Neće ni privatizacija neophodno rešiti neke probleme.
Bor je, recimo, dat u bescenje, pokrenut od strane neodgovornog vlasnika i sada je veliki zagađivač. Smederevo je isto dato u bescenje, pokrenuto od strane neodgovornog vlasnika, i sada je veliki zagađivač. Sa "Fijatom" tek ne znamo šta će biti. Pak, svi navedeni, da su ostali u vlasništvu ovakve države i vlasti, propali bi, ili su već bili propali.
Što se tiče ovih preostalih firmi u državnom vlasništvu: "Srbija Gasom" upravlja Dušan Bajatović, koji ima enormne lične prihode, pa samim tim se percipira kao zlatna koka. Međutim, baš kao i EPS, uglavnom je profitabilno, zbog prirode posla (ne ulazim u detalje da li mogu da budu profitabilnije, znam da mogu, ali ujedno znam i da su nam cene energenata debelo subvencionisane).

"Er Srbija", činjenica, cedi subvencije, zaletela se oko nerealne nabavke aviona, što je posledica toga da je verovatno manjinski partner mogao biti bolji (iako se to 2013. nije znalo), ali je selekcija linija dobra i trenutni potezi su bolji nego što ih je JAT vukao ikada u periodu posle 1990. godine (a Šćurić je obrazložio da je i taj raniji, često hvaljeni JAT nekada delao dosta stihijski po pitanju organizacije letova).
Da "Er Srbija" može da bude mnogo bolja, naravno da može. Uz drugačiju vlast i bolje analize. Baš kao što je JAT bio bolji u boljoj državi (SFRJ) uz bolje rukovodstvo, nego kasnije u SRJ/SCG/Srbiji do 2013.
Ali je opet "Er Srbija" potrebna, u ovom ili nekom drugom obliku, i njen nestanak/propast neće spasiti ekonomiju, a ponajmanje profil prosečno percipirane stanovnice nekog predgrađa u ovoj zemlji, koju na društvenim mrežama "vabe" Slavicom iz Bajmoka.
Recimo da ta Slavica radi u fabrici vode/keksa. Ta fabrika može da bude dobavljač keteringa "Er Srbiji" (znam, imaju malo dobavljača, ali postoji mogućnost). Dakle, biće uposlena, biće posla za Slavicu i Slavica će primati nekakvu platu.
"Er Srbija" propadne. Ta fabrika smanjuje obim posla i Slavica dobija otkaz. Slavica živi od 12 000 dinara socijalne pomoći mesečno i kopa po kontejnerima. Uzmimo sada "Austrian" u istoj situaciji. Nestaje "Air Serbia". Šta se po zakonima tržišta događa? "Austrian" postaje monopolista. Cene njihove karte za Beč naglo rastu zbog rasta tražnje. Low-costeri delimično to ublažavaju, ali i njima posledično rastu cene karata.
Za bliže destinacije, ljudi se odlučuju za buseve (železnica, jelte, u međunarodnom saobraćaju gotovo da ne postoji). Oni jesu jeftiniji, ali zbog rasta interesovanja, i njima rastu cene karata.
Eto, to vam je nestanak nacionalnog avio-prevoznika, u kratkim crtama.
I da. To se dogodilo već u Mađarskoj. Za Sloveniju, trenutno, ne znam šta se događa.
 
Serbia's national air carrier Air Serbia will contribute $1 billion (1.1 billion euro) to the country’s economy and support 100,000 jobs in 2016, the company said on Friday, quoting a forecast by UK-based consultancy Oxford Economics.

"Air Serbia will provide 13,230 people with employment and add US$ 210 million to the Serbian economy through its core operations including expenditures on fuel, maintenance costs and local Serbian suppliers," the company said in a statement.

The job number includes 1,650 direct jobs at Air Serbia, 5,450 indirect jobs supported by the airline’s procurement of goods and services, and 6,130 additional jobs, supported by staff spending their wages in Serbia, the statement reads.

It also notes that in 2016 the airline is expected to carry almost 550,000 international visitors predominantly from Europe and North America to Serbia, whose tourism-related spending on accommodation, food, and recreation will amount to $810 million, supporting some 87,000 jobs.

In addition, this year's economic benefits of enhanced air connectivity between Serbia and the rest of the world, as a result of Air Serbia’s operations, has been valued by Oxford Economics at $640 million, representing 1.7% cent of GDP and equivalent to 33,250 jobs.


molim vas da ovako detaljno obrazlozite i cinjenicama potkrepite svoje teorije zasto er srbija treba da propadne
 
Iz perspektive Slavice i većine običnih ljudi oni se ne zamaraju previše time. Niti znaju gde idu državne pare niti ih preterano interesuje.

Primer Srbijagasa je dosta interesantan. To jeste firma u vlasništvu države, i iako ostvaruje profit sveukupno je štetna po građane Srbije. Cenu zlatne koke, koju čerupaju političke partije, plaćamo svi mi kroz veću cenu gasa, plaća zdravi deo industrije koji sa tim cenama ne može da bude konkurentan zapadnim proizvođačima. A cena gasa npr. igra veću ulogu od cene rada, pa se na kraju čudimo kako Nemac može da napravi nešto jeftinije a plaća radnika 3000 a mi plaćamo 500 i pravimo gubitak.

Ista je stvar i sa ErSrbijom. Koja je cena njenog postojanja i koliko to guši ostatak privrede.

U pravu si i za Železaru i za RTB, ali do toga je došlo upravo zbog nesposobnosti države da se na vreme suoči sa svojom nesposobnošću.
Jednostavno para nema beskonačno. Bar ih mi nemamo.
Evo jednostavnog pitanja, koliko je ErSrbija najavila otkaza? Ušli smo u šesti mesec ovog gliba kojem nema kraja.
Amerikan, Junajted, Emirejts, Etihad, Britiš su samo od nekih koji su već sproveli ili najavili rezanja, a kod nas nema ni naznake. To pokazuje nefleksibilnost firme i u krajnjem slučaju zašto ne može da opstane na tržištu i zašto smo ih dotirali 7 i zašto ćemo ih dotirati još toliko godina.

Evo, po poslednjem FI ErSrbija ima nešto manje od 1500 zaposlenih. Bugari na nešto više prevezenih putnika imaju manje od 500 zaposlenih. Nisam se upustao u strukturu zaposlenih, niti bi Bugari trebali biti bilo kakav indikator uspešnog upravljanja, ali bi smo makar morali da se nosimo sa njima.
I da, oni posluju pozitivno.

@lukakaluderovic
Nemoj da se sramotiš i prenosiš te opskurne naručene izveštaje. Dovoljno mi je da pročitam prvu rečenicu pa da vidim da ga pišu neki copy/paste mastiljari koji ne razlikuju $ i €.

Taj i takav dokument treba da naruči država i to pre momenta investicije. Naravno, od respektibilne konsultantske firme.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=765251#p765251:3mxg6bmk je napisao(la):
duke23 » 11 Avg 2020, 22:30[/url]":3mxg6bmk]Iz perspektive Slavice i većine običnih ljudi oni se ne zamaraju previše time. Niti znaju gde idu državne pare niti ih preterano interesuje.
To je problem njihove političke i ekonomske nepismenosti. Misle da im sve daje Vučić, a i on bi voleo da tako misle. Ali to je stvar za izbore, ne za realnu ekonomiju.
Koja je cena njenog postojanja i koliko to guši ostatak privrede.
Ne guši "Er Srbija", guši nesposobnost ove vlasti, kao što sam argumentovao, a ti prenebregao pričom da Slavicu realna ekonomija ne zanima.
Primer Srbijagasa je dosta interesantan. To jeste firma u vlasništvu države, i iako ostvaruje profit sveukupno je štetna po građane Srbije. Cenu zlatne koke, koju čerupaju političke partije, plaćamo svi mi kroz veću cenu gasa, plaća zdravi deo industrije koji sa tim cenama ne može da bude konkurentan zapadnim proizvođačima.
Ovo za čerupanje zlatne koke od strane stranaka je tačno, ali je od vremena SKJ do danas konstanta, bez ikakvih izuzetaka. I treba se sa time razračunati, no nijedan politički faktor, pa čak ni oni ekstremistički, poput DJB-a ili Bakića, ne pokazuju razuman način da to i urade.


Od svega preostalog što si rekao, saglasan sam da je 1500 zaposlenih potencijalno previše za "Er Srbiju".
I da. Rezovi će doći, to nemoj da brineš. SNS samo kupuje vreme.
 
Ne brinem ja, samo diskutujemo.
Rezovi samo pokazuju brzinu donošenja odluka, i koliko se kaska za najboljima u poslu. To je važno u svakom biznisu, a posebno u grani koja se menja tako brzo kao avioindustrija.

Nisam prenebegao, za mene je ErSrbija=vlast sve dok ista vlast utiče na odluke, plaća greške, zapošljava svoje ljude itd.
 
Ne bih rekao da je Dankan Nejsmit čovek SNS-a, ali dobro. A sad, ni još uvek zvaničnih 49% koje drži "Etihad" nisu za zanemariti, mada je sve očiglednije da će svoj udeo prodati Srbiji.
A realno, Srbija bi odmah trebalo da pronađe novog partnera.
 
Ne mora ni da bude Dankan Nejsmit.
Evo sa sajta, Branislav Malović, Suzana Vasiljević. To je sa dva klika. Ko zna šta bi moglo da se otkrije kad bi se zakopalo u dubinu.

Linija Beograd-Njujork je dokaz da se politika meša u struku. Pitanje je samo u kojoj meri. Po tome što nisu sposobni da ostvare profit ni nakon 7 godina reklo bi se podosta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=765251#p765251:1uz7m1vt je napisao(la):
duke23 » Uto Avg 11, 2020 10:30 pm[/url]":1uz7m1vt] Dovoljno mi je da pročitam prvu rečenicu pa da vidim da ga pišu neki copy/paste mastiljari koji ne razlikuju $ i €.
Ovo zapravo odgovaraš meni jer sam ja taj koji je pomenuo ovaj izveštaj. Meni izgleda ne smeš direktno da odgovoriš jer sam ti argumentima oduvao neistinu da Er Srbija nije isplativa za Srbiju. Sad se spuštaš na još niži nivo kad profesionalne analitičare nazivaš copy/paste mastiljari. To je dokaz tvoje nemoći da ukažeš na profesionalnu analizu sa suprotnim rezultatima, jer takva ne postoji. Omalovažavanja samo još više odmažu tvojim stavovima. Izgubio si diskusiju ali ne možeš ni da priznaš poraz.
 
Pobedio si u internet diskusiji. Bravo za tebe.
Odgovorio sam forumašu čije pisanje zvuči normalno, ali od koga imam suprotno mišljenje.
Čije kod da je istraživanje, potpuno je irelevantno jer da bi bilo fer mora da ga plati Vlada Republike Srbije jer je ona ta kojoj je potrebna pomoć prilikom odlučivanja.

Nevezano za to, da neko ne može da razlikuje $ i € i da to prođe revizije pokazuje o kakvom se amaterizmu radu. A ako bi Vlada prihvatila ovakav izveštaj, onda govori o amaterizmu tih u vladi.

Tebi sam prestao da odgovaram jer nabacaš gomilu nekih pitanja koja veze sa vezom nemaju, tako da nemam volje da odgovaram stotinu odjednom.
Odgovorio sam ti na jedan post sa pitanjima, nakon čega si me prokazao za mrzitelja, nedostatak ekonomskog patriotizma itd.

Ako imaš smislen stav koji može da se formuliše jasno rado ću ti replicirati ili odgovoriti na pitanje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=765274#p765274:381zdpg5 je napisao(la):
duke23 » Uto Avg 11, 2020 11:49 pm[/url]":381zdpg5]Pobedio si u internet diskusiji. Bravo za tebe.
Odgovorio sam forumašu čije pisanje zvuči normalno, ali od koga imam suprotno mišljenje.
Čije kod da je istraživanje, potpuno je irelevantno jer da bi bilo fer mora da ga plati Vlada Republike Srbije jer je ona ta kojoj je potrebna pomoć prilikom odlučivanja.

Nevezano za to, da neko ne može da razlikuje $ i € i da to prođe revizije pokazuje o kakvom se amaterizmu radu. A ako bi Vlada prihvatila ovakav izveštaj, onda govori o amaterizmu tih u vladi.

Tebi sam prestao da odgovaram jer nabacaš gomilu nekih pitanja koja veze sa vezom nemaju, tako da nemam volje da odgovaram stotinu odjednom.
Odgovorio sam ti na jedan post sa pitanjima, nakon čega si me prokazao za mrzitelja, nedostatak ekonomskog patriotizma itd.

Ako imaš smislen stav koji može da se formuliše jasno rado ću ti replicirati ili odgovoriti na pitanje.
Govorili smo vrlo specifično o tome da je ukupan ekonomski benefit Er Srbije pozitivan za državu. Vrlo jasnim i kratkim argumentima sam pobio tvoje tvrdnje i utvrdio da zaista jeste pozitivan tj da se Er Srbija uključujući i pomoć države isplati. To je smislen stav koji je vrlo jasno formulisan. Evo ga:

http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?f=17&t=989&start=6125#p765241

Pošto je sve ukupno Er Srbija isplativa, čemu onda nastavak tvoje drame? Pošto kažeš da sam pobedio, čemu onda ovo ostalo?
 
Vrh