Šta je novo?

Air Serbia

Praguc kako si krenuo sledece u nizu je da putnici izmedju sebe odaberu ko ce biti kabinsko osoblje i ko ce upravljati avionom :)
 
Отпуштање сам опо себи није позитивно уколико се не зна контекст. Уколико се зна и оправдан је, онда јесте позитивно.
Озбиљна компанија, не држи људе који немају неку потребну улогу.
Што се тиче пословница, затварање је позитивно. Боље да их нису ни отварали, али шта је ту је.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=468018#p468018:z7lsspon je napisao(la):
Igor » 28 Jul 2017 04:41 pm[/url]":z7lsspon]Praguc kako si krenuo sledece u nizu je da putnici izmedju sebe odaberu ko ce biti kabinsko osoblje i ko ce upravljati avionom :)

Hahah naravno da ne, ali za neke stvari za koje ti objektivno ne treba pomoc, ne znam zasto bi gubio vreme, i zato mi je fenomenalno to sto su uveli 30e za check in na salteru. Ako uvek za wizz, ryan itd umeju da se cekiraju, umeju i za airserbiju. Ovde je vise problem to sto su ljudi kompjuterski polupismeni i onda ih je strah, ali strah se jedino moze otkloniti ako pokusas.
 
@Praguc
Ma keve ti?! ;)
I sad ja mog oca od 76 godina treba da kompijuterski opismenjujem?
Strah je ljude? Pa i ako jeste, sa njihovim strahovim se mogu baviti psiholozi ili eventualno psihijatr, a ne da ih strahova 'oslobadja' nenormalna politika AirSerbia-e
I de, da te pitam, zasto sam sebi ne meris puls, ne skidas kamenac sa zuba i slicno?
I nemcima nije trosak normalno cekiranje na Surcinu, ali nama 'naprednima' to pravi strasne troskove, te rebnusmo par desetina evrica za to? Ajde, a da nije ona varijanta razmisljanja bila da ce po avionu inkasirati minimum dodatnih 500-1000€ ? :D

I jos jedna stvar. Cene koje sada nudi AirSerbia ne dozvoljavaju ni trunku prostora da se poredi sa Wizz i slicnim kompanijama.

I kao i obicno po sistemu "prvi macici se u vodu bacaju" vidimo rezultate odlicnog "partnerstva" sa arapima, po angazovanju sadasnjeg predsednika!
Avioni se iznajmnjuju, stari se prodaju, olaksice, subvencije. Pozitivan bilans je rezultat.
Ulog iz 90-ih za kupovinu Airbas aviona navodno ce se iskoristiti za kupovinu 320NEO, al gle cuda, ne mozemo da napunimo ni 319 pa ih pokusavamo iznajmiti???
I povrh svega, smanjujemo broj letova koji bi trebalo da pune 330 za Njujork? Meni sve to nema nikakve logike...

Ne bi me cudilo da za godinu dve budemo u goroj situaciji nego sa JAT-om 2012.
Al gde je S. Mali i njegovo drustvance, to nije nikakvo cudo.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=468065#p468065:1v3j91vj je napisao(la):
laki72 » 28 Jul 2017 10:58 pm[/url]":1v3j91vj]@Praguc
Ma keve ti?! ;)
I sad ja mog oca od 76 godina treba da kompijuterski opismenjujem?
Strah je ljude? Pa i ako jeste, sa njihovim strahovim se mogu baviti psiholozi ili eventualno psihijatr, a ne da ih strahova 'oslobadja' nenormalna politika AirSerbia-e
I de, da te pitam, zasto sam sebi ne meris puls, ne skidas kamenac sa zuba i slicno?
I nemcima nije trosak normalno cekiranje na Surcinu, ali nama 'naprednima' to pravi strasne troskove, te rebnusmo par desetina evrica za to? Ajde, a da nije ona varijanta razmisljanja bila da ce po avionu inkasirati minimum dodatnih 500-1000€ ? :D

I jos jedna stvar. Cene koje sada nudi AirSerbia ne dozvoljavaju ni trunku prostora da se poredi sa Wizz i slicnim kompanijama.

I kao i obicno po sistemu "prvi macici se u vodu bacaju" vidimo rezultate odlicnog "partnerstva" sa arapima, po angazovanju sadasnjeg predsednika!
Avioni se iznajmnjuju, stari se prodaju, olaksice, subvencije. Pozitivan bilans je rezultat.
Ulog iz 90-ih za kupovinu Airbas aviona navodno ce se iskoristiti za kupovinu 320NEO, al gle cuda, ne mozemo da napunimo ni 319 pa ih pokusavamo iznajmiti???
I povrh svega, smanjujemo broj letova koji bi trebalo da pune 330 za Njujork? Meni sve to nema nikakve logike...

Ne bi me cudilo da za godinu dve budemo u goroj situaciji nego sa JAT-om 2012.
Al gde je S. Mali i njegovo drustvance, to nije nikakvo cudo.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Da, ako je moj otac sa 72 mogao da se kompjuterski opismeni, verujem da moze i vas.

Sam sebi merim puls a i pritisak posto nije to toliko komplikovano, kamenac ne skidam jer tehnicki je to neizvodljivo, ali vi ovde mesate babe i zabe, nesto sto neko moze sam da uradi, da ukuca svoje podatke i istampa papir, isto kako to rade i gomila starih ljudi koji lete wizzairom za Nemacku, ili sami ili pitaju nekoga da im pomogne, ja ne vidim problem zasto to ne bi mogli da urade ovako.

O ovim dole stvarima navedenim nisam ni diskutovao, tako da ne vidim ovo razvodnjavanje price kao nesto neophodno, tako da sve od "macici se bacaju u vodu" je apsolutno nebitno za ovo o cemu pricamo i samo protraceno vreme kucanjem.
 
Nije pitanje da li neko
moze ili ne. Jednostavno
je jaj*** sto su to uradili za check in, pogotovo sto
baguje. A to sto ti je fenomenalno blago tebi... Jednostavno nekada ne mozes da stignes da se cekiras ili nemas pristup ili zaboravis. Zasto moras da razmisljas o toj gluposti pred put ako vec platis kartu +150e... Razumem wizz i ryan jer kod njih karte kostaju 5-10-20e. Kada airserbia bude pocela da prodaje karte po toj ceni onda ce biti fenomenalno.

A sto se tice poslovnica, nekoliko puta sam kupovao kartu u poslovnici, i godinu-dve pre nego
sto je airserbia postala iako imam i net i kartice.. A i kupovao sam suvenire par puta :)
 
praguc":2z3ibtis je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=468065#p468065 je napisao(la):
laki72 » 28 Jul 2017 10:58 pm[/url]":2z3ibtis]@Praguc
Ma keve ti?! ;)
I sad ja mog oca od 76 godina treba da kompijuterski opismenjujem?
Strah je ljude? Pa i ako jeste, sa njihovim strahovim se mogu baviti psiholozi ili eventualno psihijatr, a ne da ih strahova 'oslobadja' nenormalna politika AirSerbia-e
I de, da te pitam, zasto sam sebi ne meris puls, ne skidas kamenac sa zuba i slicno?
I nemcima nije trosak normalno cekiranje na Surcinu, ali nama 'naprednima' to pravi strasne troskove, te rebnusmo par desetina evrica za to? Ajde, a da nije ona varijanta razmisljanja bila da ce po avionu inkasirati minimum dodatnih 500-1000€ ? :D

I jos jedna stvar. Cene koje sada nudi AirSerbia ne dozvoljavaju ni trunku prostora da se poredi sa Wizz i slicnim kompanijama.

I kao i obicno po sistemu "prvi macici se u vodu bacaju" vidimo rezultate odlicnog "partnerstva" sa arapima, po angazovanju sadasnjeg predsednika!
Avioni se iznajmnjuju, stari se prodaju, olaksice, subvencije. Pozitivan bilans je rezultat.
Ulog iz 90-ih za kupovinu Airbas aviona navodno ce se iskoristiti za kupovinu 320NEO, al gle cuda, ne mozemo da napunimo ni 319 pa ih pokusavamo iznajmiti???
I povrh svega, smanjujemo broj letova koji bi trebalo da pune 330 za Njujork? Meni sve to nema nikakve logike...

Ne bi me cudilo da za godinu dve budemo u goroj situaciji nego sa JAT-om 2012.
Al gde je S. Mali i njegovo drustvance, to nije nikakvo cudo.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Da, ako je moj otac sa 72 mogao da se kompjuterski opismeni, verujem da moze i vas.

Sam sebi merim puls a i pritisak posto nije to toliko komplikovano, kamenac ne skidam jer tehnicki je to neizvodljivo, ali vi ovde mesate babe i zabe, nesto sto neko moze sam da uradi, da ukuca svoje podatke i istampa papir, isto kako to rade i gomila starih ljudi koji lete wizzairom za Nemacku, ili sami ili pitaju nekoga da im pomogne, ja ne vidim problem zasto to ne bi mogli da urade ovako.

O ovim dole stvarima navedenim nisam ni diskutovao, tako da ne vidim ovo razvodnjavanje price kao nesto neophodno, tako da sve od "macici se bacaju u vodu" je apsolutno nebitno za ovo o cemu pricamo i samo protraceno vreme kucanjem.
Gomile starih ljudi?
Pa rekao bih da je pravilnije reci mnogo starih ljudi , ili masa starih ljudi, nego gomila ;)
No, masa njih ne cita ni vremensku prognozu na internetu.
Sa kojim pravom im Airserbia naplacuje to sto su informaticki nepismeni?
I vrlo bitno pitanje je dal je ovo u skladu sa zakonom o zastiti potrosaca, jer mislim gotovo sam siguran) da podpada pod 'skrivene troskove'?!

O tome dal je "suvisno ono ispod" neka odlucuje moderacija, a posto je tema generalno o firmi AirSerbia, rekao bih da je vrlo bitno, tim pre sto je to jos uvek 50% nasa firma, pa su njeno poslovanje i njena buducnost bitni svakom gradjaninu ove zemlje.
Dal ja gresim u onome sto sam napisao "ispod"? Vrlo je moguce, posto o poslovanju, prilikama i organizaciji u avio saobracaju ne znam gotovo nista (osim onoga sto procitam iz postova dobronamernih ljudi ovde i na jos par adresa) :)
No opet, mozda i ne gresim ;)


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
@loyola
Upravo o tome sam i pisao.
Kakvo poredjenje sa onima koji imaju 4-5 puta jeftiniju kartu?

Pri tom, "stede" u BG, valjda zbog velike plate radnika, ali po inostranim aerodromima regularno cekiraju na salteru?
Hm, ko je ovde lud?
Bice da je veca plata aerodromskog sluzbenika u BG nego u Berlinu, Frankfurtu, Becu...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Da li je neko u poslednjih nekoliko dana radio online check in posto vidim da ljudi prilikom check in-a nisu mogli da izaberu sediste koje su platili prilikom rezervacije/kupovine karte?
 
Ja sam radio, pre dve nedelje doduše ...prilikom check-ina sam samo preskočio opciju izbora sedišta jer sam ga već odabrao prilikom rezervacije karte. I sve je bilo ok, sedište mi je i dalje bilo rezervisano. Mislim da ljude buni to sto se ponovo nudi opcija za izbor sedišta prilikom check in-a(iako je prethodno izabrano).
Mislim, ni ja ovo nisam znao, tj išao sam na slepo i preskočio tu opciju.
 
Hvala puno na info. Znaci tu je caka. Lepo su onda trebali da napisu negde, posto na mail ne odgovaraju. Na fejsbuk stranici sam im poslao poruku pre nekih 20 dana sa nekim drugim pitanje, nisu se udostojili da odgovore. Pozivom na call centar mozes cekati satima pre nego ih dobijes.
No uradicu kako si i ti, inace ce leteti perje na aerodromu :rant:
 
Izvinjavam se za dva posta uzastopno ali dobio sam i zvanican odgovor pa možda nekom bude korisno.
Znači nije potrebno prilikom check in-a ponovo potvrđivati/izabrati sedište. Shomy je bio u pravu. :kk:
 
Kvalitet usluge im se skroz srozao, tako da me ni ne čudi toliko čekanje na njihov odgovor. Mada kad se malo bolje razmisli bilo bi suludo da ti prilikom check in-a ponište prethodno izabrana, a pre svega PLAĆENA sedišta.
Ali očigledno im je teško da to negde napisu.
 
Sve bi ovo bilo dobro da Air Serbia ima infrastrukturu. Kod njih je problem da se i karta kupi preko interneta iz inostranstva. Za svaku sitnicu, oni Vas upucuju na poslovnicu ili na telefonski poziv. Inace te sitnice na sajtovima ostalih kompanija su resene softwerom, nema zabune, nema prekida sesije, nema problema sa upisivanjem milja... I sta ce sada? Mislim da je njima interes samo da uzmu dodatne pare.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=468248#p468248:3tsismr6 je napisao(la):
Gringo » Ned Jul 30, 2017 4:29 pm[/url]":3tsismr6]Sve bi ovo bilo dobro da Air Serbia ima infrastrukturu. Kod njih je problem da se i karta kupi preko interneta iz inostranstva. Za svaku sitnicu, oni Vas upucuju na poslovnicu ili na telefonski poziv. Inace te sitnice na sajtovima ostalih kompanija su resene softwerom, nema zabune, nema prekida sesije, nema problema sa upisivanjem milja... I sta ce sada? Mislim da je njima interes samo da uzmu dodatne pare.

Ne znam o cemu pricas ali ja sam uzimao karte preko KAYAK-a kad god je trebalo. I to let od Beograda do Podgorice, od Beograda do Amsterdama.
 
није проблем у Кајаку и другим сајтовима за куповину карата, већ је проблем до њиховог сајта, који је лоше урађен. нарочито те нове функције. к'о да им је радио ђак 3. године средње електротехничке
 
Meni su neki ljudi koji poznaju te sisteme (poput Sabre-a) objašnjavali da se oni NE mogu implementirati preko noći, a "Air Serbia" je upravo to pokušala da uradi i napravila veliki problem.
 
Ako su ga pustili u "live" režim preko noći to ne znači da prethodno nisu radili par meseci na implementaciji.
 
чудо се дежурни пљувачи нису јавили са овом вешћу. ово свакако нису смели да ураде. то им је такав пуцањ у колено, нарочито што је Чедомир Антић ипак релативно позната личност. и криви су, наравно да јесу, јер је то све могло да се уради на нормалан начин и да дозволе да се дете укрца на авион. али, свакако нису једини који то раде. АЛИ ТО ИМ НИЈЕ ОПРАВДАЊЕ, једноставно су МОРАЛИ да се информишу како поступати када имају као путника аутистично дете. ово им је велика брука, и треба да их тужи
 
Citao sam juce vest vezano za Anticevo dete i nemili dogadjaj na aerodrumu.
Procitah i komentare, koji su podeljeni.
Iskreno, tesko je doneti sud posebno kada je bolest i takav poremecaj u pitanju.
Moj nekadasnji kolega ima cerkicu koja je autisticna. Nije to na zalost bas kao u filmu 'Rejnmen', sa sjajnim D.Hofmanom
Bilo je situacija nekontrolisane agresije, manijakalne histerije, samopovredjivanja...
Tesko je donositi sud, kada se ne zna tacna situacija a sa jedne strane imate bolesno dete, a sa druge potencijalne opasnosti.
Ja jedino mogu da kazem da smatram da je greska sto Antici po sopstvenom iskazu malom nisu dali sedative, sto im je bilo preporuceno od detetovog lekara.
Razumem ih sa jedne strane, ali sa druge, verovatno do ovakve situacije ne bi doslo, da su postupili po preporuci.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Дете од 11 година не може да угрози безбедност лета.
`бем ти коментаторе који се жале на дечји плач у кабини. `бем ти такве људе.
 
Vrh