Šta je novo?

Air Serbia

Airserbia A330-202 je veceras u 22.55 napustio aerodrom nikola tesla i otisao u "nepoznatom pravcu" ;)

1a390a53df1f4493e92cbaaaf0601720.jpg


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
@ laki72

Avion je sleteo u BG zbog promocije i registracije, a sad bi trebalo da je opet u UAE da mu sredjuju unutrasnjost.
 
Naravno :)
Napisao sam "nepoznatom pravcu" jer je na sajtu tako navedeno.
Poenta posta je bila da je sada registrovan kao ersrbijina ptica, a "uhvatio sam ga sasvim slucajno.


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=385812#p385812:3pm788uc je napisao(la):
beowl » 13 May 2016 03:51 am[/url]":3pm788uc]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=385673#p385673:3pm788uc je napisao(la):
LUCAS » 12 May 2016 03:43 pm[/url]":3pm788uc]
Mada veza samo za NY je nedovoljna jer bi vise putnika bilo ili preko CYYZ ili KORD, ali niko ne zna detalje kako I zasto je samo ovako I da li bas treba pet letova za NY...

Sa exyuaviation bloga:
Chicago and Toronto do not have a higher demand than NYC. Countless studies have already shown this.

Largest US O&D markets to/from Serbia 2014

New York (JFK+EWR) 36.175 pax
Chicago (ORD) 24.589
Los Angeles (LAX) 10.896
Washington (IAD) 9.315

E pa ako je sa tog bloga to doslo...onda nemam sta da dodam, mada je realnost drugacija, bar prodaja karata to demantuje, a I nemora, makar cisto zbog geografskog polozaja. U tom njihovom "blogu" nema YYZ, pa ako bi se I to dodalo, onda bi realnost bila drugacija.

A sto se tice onih koji ne znaju srpski, pa I ti dolaze u Srbiju, ponekad, a I oni su putnici, koji ostavljaju lovu kod nas....Ali mentalitet nam je Fuc..d up. Koliko primecijem, kult Amerike se priblizio ali standard I mentalitet ne. :vops:
 
Podaci su samo za US tržište, bez Kanade, ali pobijaju mit o Čikagu kao mnogo boljoj varijanti od NYC. Po meni to ima smisla jer bi se linija BEG-ORD prevashodno odnosila na srpsku dijasporu i ne bi mogla da opstane na njoj. YYZ ima nešto veći potencijal jer zahvata dijasporu iz čitavog regiona a ne samo srpsku ali ja sam negde bliži stanovištu da ulazna kapija na severnoameričko tržište uvek mora da bude JFK.
 
Sa exyuaviation bloga:
Chicago and Toronto do not have a higher demand than NYC. Countless studies have already shown this.

Largest US O&D markets to/from Serbia 2014

New York (JFK+EWR) 36.175 pax
Chicago (ORD) 24.589
Los Angeles (LAX) 10.896
Washington (IAD) 9.315
Морам мало да прокоментаришем наведене цифре. И раније, па чак и за време санкција добијали смо сличне податке. Подаци су од америчких имиграционих власти и када се објаве практично су стари две године. Подаци су такође само са америчких излазних тачака што не значи да ако је путник кренуо из Њујорка пут европе, он и из Њујорка већ можда из Чикага или сл. Такође ако путник није чекирао карту за Београд већ само до ORY, DUS или LGW такав путник није евидентиран. Многи наши старији емигранти из некаквог страха не купују везане карте и на изласку из САД не пријављују Србију као дестинацију већ само тачку преседања. Успут и већина европских превозилаца има далеко више летова за JFK него за ORD па је већа вероватноћа да ће карта бити јефтинија преко JFK него преко ORD.

Са увођењем другог, а Боже дај и трећег авиона биће и ORD и YYZ, само треба стрпљења и путника.
 
Ух, ја замолих још давно, све оне који пишу скраћене ознаке аеродрома да у загради напишу и који је то место/град, да и ми који слабије познајемо ту тематику, знали о чему/о коме се ради :D
:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=386339#p386339:3pkvconr je napisao(la):
beowl » 16 May 2016 01:49 am[/url]":3pkvconr]Podaci su samo za US tržište, bez Kanade, ali pobijaju mit o Čikagu kao mnogo boljoj varijanti od NYC. Po meni to ima smisla jer bi se linija BEG-ORD prevashodno odnosila na srpsku dijasporu i ne bi mogla da opstane na njoj. YYZ ima nešto veći potencijal jer zahvata dijasporu iz čitavog regiona a ne samo srpsku ali ja sam negde bliži stanovištu da ulazna kapija na severnoameričko tržište uvek mora da bude JFK.


Upravo sam na to I mislio......Svaki put kad letim, upoznam gomilu ljudi koji idu preko CYYZ, a svi su iz US, valjda zato sto je mnogo redovnija veza I vise mogucnosti navodno.....Prosle godine na povratku upoznah nekoliko ljudi iz HR koji su leteli preko LYBE-EGGl-CYYZ-KCLE I kazu da je najbolja veza za taj deo US?!

Mada koliko pratim, od Maja ove godine Air Transat leti direktno CYYZ-LDZA, pa tako do kraja Oktobra valjda, dva ili tri puta nedeljno sa A330........
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=386586#p386586:1q5lmi3a je napisao(la):
LUCAS » 17 May 2016 04:52 pm[/url]":1q5lmi3a]
Mada koliko pratim, od Maja ove godine Air Transat leti direktno CYYZ-LDZA, pa tako do kraja Oktobra valjda, dva ili tri puta nedeljno sa A330........

Da, biće sezonska linija YYZ-ZAG ali samo jednom nedeljno.
 
Слике са недавне посете А330 Београду. Сликале колеге из ЈАТ-Техника.
Pogledajte prilog 10
Бетонска љуштура која се види, на слици, лево иза авиона је започето ВИП крило терминала 2 који је требао да се простире дуж "БРАВО" платформе.
Pogledajte prilog 9
Pogledajte prilog 8
Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383300#p383300:3eqy0kr0 je napisao(la):
Пантограф » Wed Apr 27, 2016 11:44 am[/url]":3eqy0kr0]Јатова "десетка" је одвезла наше спортисте у Атланту 1996, тек што су је оправили. Не знам да ли је то можда и последњи њен лет преко океана?
Poslednji let desetke preko Atlantika sa putnicima iz Beograda bio je u martu 2002. kada sam sa fudbalerima isao u Fortalezu da igraju sa Brazilom.

Posle je bilo jos nekih cartera preko Atlantika sa desetkom ali nisu imali veze sa nama, ni ako se ne varam sa Evropom (mislim da su bili neki hadziluci i slicno, mozda i neka Kuba, ne secam se vise tacno).
 
Sta mislite oce li ova ptica voziti nase olimpijce u Rio?
Ima li sanse da se uklopi taj namenski let u redovan raspored Air Serbia? :D
Najveci deo nasih olimpijaca ide u Rio preko Dubaija. Pored toga, dosta njih dolazi znatno kasnije jer ne pocinju sva takmicenja prvog dana. Recimo, kada smo bili u Londonu Milica Mandic je osvojila zlato tek poslednjeg dana, a prve borbe su joj bile samo 3-4 dana pre toga, tako da ona ni tada nije dosla u prvoj velikoj turi. Ovi koji dolaze u prvoj velikoj turi su uglavnom ekipni sportovi i osoblje OKS, sve zajedno oko 90 ljudi.

Inace sve ukupno kad se saberu i ovi kasnije, nece skupa biti ni da se napuni pola A330, ukljucujuci i novinare (desetak) i svo ostalo pomocno osoblje. Jedino ako bi i politicari krenuli onda bi cas posla napunili avion.

Ja svakako ne cekam da li ce dici A330 (ne verujem uopste jer su karte za olimpijce preko Dubaija odavno kupljene), vec idem preko Ciriha i to vec 30. jula.
 
@Чика Брано,

Који је ово четворомоторац са умотаним моторима на претпоследњој фотографији? Неки 707?!
 
није авион. само умотани мотори. на аеродрому нема ни једног јединог четворомоторца (осим 747 када дође)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388723#p388723:2fpuzkym je napisao(la):
Пантограф » Пон Мај 30, 2016 11:33 am[/url]":2fpuzkym]@Чика Брано,

Који је ово четворомоторац са умотаним моторима на претпоследњој фотографији? Неки 707?!
То су мотори PW JT8D (Pratt & Whitney JT8D) како је Михаило лепо препознао али су конкретно са B737-200. Исти мотор је такође коришћен на DC-9, B727- на неким војним верзијама В707 (Е-8С) па чак и на неким каснијим Каравелама. ЈАТ-Техника је у потпуности оспособљена за сервисирање ових мотора. Мислим да је после повлачења DC-9 и B727 остало доста ових мотора.
 
Koliko je realno da ce bg-ny imati neku solidnu popunjenost ako se ide 5 puta nedeljno?
Ajde ovo u startu kapiram..jeftine karte i tako to, a kasnije?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388900#p388900:3a917k3n je napisao(la):
bl3y4 » Пон Мај 30, 2016 11:06 pm[/url]":3a917k3n]Koliko je realno da ce bg-ny imati neku solidnu popunjenost ako se ide 5 puta nedeljno?
Ajde ovo u startu kapiram..jeftine karte i tako to, a kasnije?
До год је велика већина путника етника из региона, нисмо у великом проблему да попунимо кабину, јер то су путници који иду да посете рођаке, а њима није од великог значаја ког дана путују. У финансијском смислу прича је другачија. Пословном свету треба поуздан превоз који свакодневно саобраћа, у исто време, а то је путник који плаћа високу цену. На нашу срећу или несрећу у овим крајевима нема баш неких пословних кретања на релацији USA-еxYU. Они пословни путници који путују преко баре, углавном већ имају Луфтхансине, КЛМ-ове и сл. лојалити картице па сада и немају неки велики разлог да мењају компанију.
 
20160510_163147.jpg


20160510_163204.jpg


20160510_163205.jpg


20160510_163217.jpg


20160510_163233.jpg


20160510_163302.jpg


20160510_163506.jpg


20160510_163526.jpg


20160510_163533.jpg


20160510_163540.jpg


20160510_163547.jpg


20160510_163705.jpg


20160510_163738.jpg


20160510_163939.jpg


20160510_163943.jpg


20160510_163957.jpg


20160510_164005.jpg


20160510_164010.jpg


20160510_164022.jpg


20160510_164037.jpg


20160510_164045.jpg


20160510_164047.jpg


vozac busa je 4 puta otvorio vrata na pogresnoj stran

20160510_164109.jpg


guzva dobrodoslice

20160510_164139.jpg


20160510_164204.jpg
 
Vrh