Šta je novo?

Air Serbia

Zapravo, zvaničan izgovor je bio da bi davanje dozvole tim prevoznicima ugrozilo AS koja ima ogroman udeo na čarter tržištu i da bi Aviolet trebalo da bude prvi izbor domaćim agencijama. To je potpuno apsurdno! Ponovo, AS može da odvoji samo 733 koji ima nekih 130ak mesta i to po mogućstvu da ne leti na redovnim linijama. Strana aviokompanija može da ponudi A321 sa 200 mesta koji je isplativ i operaterima i putnicima jer omogućava jeftinije karte i pristojno vreme poletanja(AS uglavnom kasno uveče i rano ujutru).
Oštećene aviokompanije:
Nesma i Freebird bez letova, Correndon sa 25 za celo leto i Air Cairo sa redovnom linijom kojoj nisu dozvoljene dodatne frekvencije! Ovo nisu nove kompanije, već one par godina unazad zarađuju poverenje turoperatera, i kao što rekoh osetile su se posledice zabrane...
 
B92, 26.03.2016.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1112309

Avion stiže u maju, rezultati pod revizijom KPMG

Er Srbija će u maju dobiti prvi široko-trupni avion erbas A330 sa 254 mesta, koji će se koristiti na letovima do SAD, najavio je direktor Er Srbije Dane Kondić

Flota srpskog avio-prevoznika će se uvećati u junu i avionom bombardier CRJ-900 koji će Er Srbija privremeno dobiti od Adrije ervejz.

"Naš primarni fokus u 2016. je na pokretanju prekookeanskih letova za SAD. To je značajan događaj koji zahteva puno planiranja i resursa kako bismo bili uspešni i kako bismo Srbiji doneli trgovinske i turističke prednosti", rekao je Kondić za Nacionalnu poslovnu reviju, čiji su osnivači Privredna komora Srbije i Ekonomski institut.

On je naglasio da Er Srbija trenutno ima u svojoj floti dobru kombinaciju od 20 mlaznih i turboprop aviona.

Kako kaže, početak prekookeanskih letova za Njujork je značajan za avio-kompaniju, ljude i za državu Srbiju.

"Budući da će to biti jedina non-stop usluga iz regiona ka SAD očekujemo veliku potražnju za avio-prevozom iz zemalja bivše Jugoslavije. To je dobro za poslovanje, jer može da ojača naše čvorište na aerodromu Nikola Tesla i da generiše značajne prihode. To će biti prva direktna veza između Srbije i SAD od 1992. godine i za oko 200.000 žitelja iz dijaspore u regionu obezbediće najbržu vezu", naveo je Kondić.

Prošle godine Er Srbijom je letelo 2,55 miliona putnika, što predstavlja povećanje od 11 procenata u odnosu na 2014. godinu, kada su prevezena 2,3 miliona putnika.

To nam je velika motivacija kada vidimo da svake godine sve više ljudi bira da leti sa nama, kazao je Kondić.

Er Srbija je 2014. godinu završila sa profitom od 2,7 miliona evra, a Kondić kaže da su finansijski rezultati u 2015. trenutno predmet revizije međunarodne revizorske kuce KPMG i da će biti objavljeni u narednih nekoliko nedelja.

"Početkom marta smo objavili rezultate poslovanja za 2015. godinu i oni su dobri i pokazuju veliki rast u odnosu na 2014. godinu. Na primer, naša prosečna iskorišćenost kapaciteta za prevoz putnika povećana je za četiri procentna poena - na 71 procentni poen", rekao je Kondić.

Obim kargo prevoza u 2015. godini uvećan je za 39 procenata u odnosu na 2014. godinu, na 3.756 tona, a sigurni smo da će se ovaj uzlazni trend nastaviti, ističe Kondić.

"Ove godine ćemo dobiti svoj prvi širokotrupni erbas A330 koji nudi znatno veći kapacitet prostora za skladištenje robe u poređenju sa uskotrupnim modelima A319s i A320s sa jednim prolazom, tako da ima dosta potencijala za prevoz većih količina robe", naveo je čelnik Er Srbije.

Kada je reč o planiranom uvođenju letova za Sankt Peterburg, Kondić navodi da je taj grad međunarodna metropola u pravom smislu te reči.

"U njemu postoji jaka poslovna osnova za uspostavljanje non-stop usluga. Osim populacije od pet miliona stanovnika i velike potražnje za point-to-point linijom sa Beogradom, mnogi poslovni i turistički putnici biće u mogućnosti da se povežu preko našeg čvorišta sa aerodroma Nikola Tesla sa gradovima na Balkanu i u južnoj Evropi", rekao je Kondić.

On je podsetio da Er Srbija već leti za Moskvu i ima kodšer sporazum sa Aeroflotom tako da može da gradi veliko tržišno prisustvo u Rusiji.

"Što se tiče vremena uvođenja leta, naš wet lease (avion sa posadom) sporazum sa avio-kompanijom Adrija ervejz dozvoljava nam da opredelimo jedan avion A319, što nam pruža mogućnost da povežemo ovaj fascinantan ruski grad sa našim glavnim gradom", kaže Kondić.
 
Nažalost, ovaj lepi avion će verovatno biti vraćen Jet Airwaysu do septembra. Air Serbia do tada ima vremena da nađe zamenu. Naravno, postoji mogućnost i da ostane, ako se Jet Airways predomisli, što me ne bi čudilo uopšte. Nezvanično se šuška da u Air Serbiji razmišljaju o A340 što ne bi valjalo nikako. To je užasno neefikasan avion koji će ionako velike gubitke na liniji za Njujork da dodato uveća. Situacija u Air Serbiji je vanredna, ma koliko njeni forumski advokati to budu negirali. Mnogo su se uspaničili. Osim aviona, nedostatak dozvole je ogroman problem. U svakom slučaju naprednjačka predizborna propaganda koju su planirali sa ovim avionom im se urušila.

http://www.aviatica.rs/air-serbia-bez-aviona-bez-dozvole-za-letove-njujorka/
 
Članak je kao iz tabloida. Sve obaveze sa američkim DoT-om su ispunjene. Da postoji problem Amerikanci ne bi dopustili da se prodaju karte, a Delta bi pravila buku kao glavni protivnik ME3.
Što se tiče aviona, kašnjenja sa prinovama u floti nisu ništa novo, pa nijedan avion u Er Srbiju nije stigao na vreme, uglavnom zbog birokratskih procedura. Da Jet iznajmljuje avion na samo tri meseca ne bi imalo smisla farbati ga, jednostavno se ne isplati, tako da to ne pije vodu. U slučaju da stvarno vrate avion u septembru, A340 bi bila neviđena glupost. I poluprazan 777-200 je isplativiji od te skalamerije :lol:
 
B92, 24.04.2016.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1123779

Avion ofarban i stiže u BG, još potvrda SAD-a

Predsednik Nadzornog odbora "Er Srbije" Siniša Mali demantovao je informacije da dozvola za let Beograd - Njujork kasni zbog problema s avionom.

35403429571898a00c0b8321037328_w640.jpg


On je istakao da avion koji je iznajmljen na pet godina stiže u Srbiju u maju, čime će se stvoriti uslovi za konačnu potvrdu leta 23. juna.

"Nema apsolutno nikakvog razloga za brigu, to je standardna procedura. Sve dozvole koje su bile neophodne da se dobiju su dobijene. Očekuje se samo još formalna potvrda američkih vlasti", rekao je Mali za N1.

Ono što je lepa vest je, kako je naveo, da je avion skoro potpuno ofarban sa spoljne strane, kao i da će 11, 12. ili 13. maja avion doći na registraciju u Beograd.

"Nakon toga još na sređivanje unutrašnjosti u Abu Dabiju, u principu kada se završi ta registracija tada se formalno i dobija dozvola. Ja nisam ekspert u tome, ali samo ljudima da bude jasno, tako da ne postoje nikakvi problemi", naglasio je Mali.
 
Post nema direktno veze sa Er Srbijom, već sa prethodnikom JAT-om, ali se nadam da nećete zameriti. Hteo sam samo da ostane zabeleženo, možda nekome bude interesantno.

Teleks poslat svim JAT-ovim predstavništvima posle rušenja aviona DC-9 iznad Čehoslovačke:

jat-telex.jpg


JAT je poručio MD-11 kao zamenu za DC-10, ali zbog izbijanja rata u Ex-YU oni nikad nisu isporučeni, iako su već bili štampani i prigodni kalendari za 1991. godinu. Na licu je malo nesrećno ispalo JAT-ovo "jaje", a bogami i sam avion, dok je logo na poleđini, na samom kalendaru baš kako treba.

jat-md11-cal-01.jpg


jat-md11-cal-02.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383050#p383050:msoxyr5y je napisao(la):
acabgd » 25 Апр 2016 08:52 pm[/url]":msoxyr5y]Post nema direktno veze sa Er Srbijom, već sa prethodnikom JAT-om, ali se nadam da nećete zameriti. Hteo sam samo da ostane zabeleženo, možda nekome bude interesantno.

Teleks poslat svim JAT-ovim predstavništvima posle rušenja aviona DC-9 iznad Čehoslovačke:
@Ацобгд, јел то беше ова ДЦ-9-ка са овом регистарском ознаком која је оборена ?


Кад год одем на аеродром она тераса ми недостаје. :cry:
 
А ево и малог подсетника шта је било на јеловнику у ЈАТ-овим авионима 12. децембра 1952.године :kafa:

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383056#p383056:1savfno5 je napisao(la):
Гага » Mon Apr 25, 2016 8:26 pm[/url]":1savfno5]
@Ацобгд, јел то беше ова ДЦ-9-ка са овом регистарском ознаком која је оборена ?


Кад год одем на аеродром она тераса ми недостаје. :cry:

Ne, ova na slici je Alitalijina I-DIKY koju smo lizovali pred uzimanje nasih devetki da bi radili skolovanje posade i videli kakav je avion. Dosla je direktno od Daglasa, a posle par meseci je poslata Alitaliji, kada su stigle nase devetke.

A nasa nesrecna devetka u kojoj je pukla bomba iznad Cehoslovacke bila je YU-AHT.

Terasa i meni nedostaje, ako nista drugo bilo je nezaboravno, proveo sam mnoge lepe dane na njoj. Miris kerozina i buka onih motora je nesto sto se pamti celog zivota.
 
ова тема се некада звала ЈАТ, тако да све што има везе са историјом ЈАТ-а је добродошло на овој теми
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383064#p383064:7k5ycytf je napisao(la):
acabgd » 25 Апр 2016 10:04 pm[/url]":7k5ycytf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383056#p383056:7k5ycytf je napisao(la):
Гага » Mon Apr 25, 2016 8:26 pm[/url]":7k5ycytf]
@Ацобгд, јел то беше ова ДЦ-9-ка са овом регистарском ознаком која је оборена ?


Кад год одем на аеродром она тераса ми недостаје. :cry:

Ne, ova na slici je Alitalijina I-DIKY koju smo lizovali pred uzimanje nasih devetki da bi radili skolovanje posade i videli kakav je avion. Dosla je direktno od Daglasa, a posle par meseci je poslata Alitaliji, kada su stigle nase devetke.

A nasa nesrecna devetka u kojoj je pukla bomba iznad Cehoslovacke bila je YU-AHT.

Terasa i meni nedostaje, ako nista drugo bilo je nezaboravno, proveo sam mnoge lepe dane na njoj. Miris kerozina i buka onih motora je nesto sto se pamti celog zivota.
Хвала Ацобгд, укњижен плусићћћ.
:sesir:
Да тераса је била супер, али шта да се ради. Ја барем сваки дан чујем авионе, поготово кад узлећу, пошто сам на Бежанијској коси. Пре неки дан је баш неко "авионско сокоћало" :D правило приличну буку, чак су се и тресла стакла на прозорима. Да то није можда био онај гломазни Иљушин или Андонов ?!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=382487#p382487:3a79dvg8 je napisao(la):
belgrey » 21 Apr 2016 06:25 pm[/url]":3a79dvg8]Nažalost, ovaj lepi avion će verovatno biti vraćen Jet Airwaysu do septembra. Air Serbia do tada ima vremena da nađe zamenu. Naravno, postoji mogućnost i da ostane, ako se Jet Airways predomisli, što me ne bi čudilo uopšte. Nezvanično se šuška da u Air Serbiji razmišljaju o A340 što ne bi valjalo nikako. To je užasno neefikasan avion koji će ionako velike gubitke na liniji za Njujork da dodato uveća. Situacija u Air Serbiji je vanredna, ma koliko njeni forumski advokati to budu negirali. Mnogo su se uspaničili. Osim aviona, nedostatak dozvole je ogroman problem. U svakom slučaju naprednjačka predizborna propaganda koju su planirali sa ovim avionom im se urušila.

http://www.aviatica.rs/air-serbia-bez-aviona-bez-dozvole-za-letove-njujorka/
Valjda si barem dobro naplatio ovu budalaštinu od teksta koju si objavio na svom portalu.
Moraš dobro da naplatiš jer svaka objavljena budalaština urušava portal, tako da ih imaš ograničen broj komada posle kojeg ti portal postaje nebitan. Pošto imaš ograničen broj objavljenih budalaština pre nego ti portal postane samo još jedna politička publikacija (figurativno rečeno pre nego postaneš Miša Brkić), trebaš svaku dooooobro da naplatiš. :wink:
Ako su te preveslali da im ovo džabe objaviš, onda katastrofa.
 
YU-ARA - kao papagaj :lol:

evo unutrasnjeg rasporeda


Sta mislite oce li ova ptica voziti nase olimpijce u Rio?
Ima li sanse da se uklopi taj namenski let u redovan raspored Air Serbia? :D
 
Teško da može da se to uglavi, treba da u nekih 50 sati izmedju završetka leta u petak (tj subotu) i početka leta u ponedeljak uglave nedeljni pregled i RT BEG-GIG-BEG, što je oko 21000 km ukupno tamo i nazad, odn. blizu 30h naleta, plus zemaljske operacije tamo i ovamo ukupno 35h posla. A i kome bi se isplatilo? Pritom olimpijski tim nisu samo sportisti i šačica trenera, tu su i lekari, fizioterapeuti, novinari, funkcioneri, ne verujem da bi idva leta bila dovoljna.
 
Daa...
Ja se ponadao iz licnih razloga :)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Vrh