Šta je novo?

Air Serbia

Mogli bi ovaj jedan ATR da nazovu po direktoru :) i to samo za linije TGD/TIV
 
Ajd i ja kao totalni laik da postavim pitanje. Koliko je isplativ avio kargo, i dal bi vremesni i penzionisani 737 mogli za to da sluze ili je rentabilnije prodati ih?
Kakva je uopste sudbina tih 'povucenih' ptica?

I jos jedno pitanje. Kakva je sudbina aviogeneksovog boinga?

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
@laki72 taj Aviogeneksov boing kad mu budu resili sudbinu verovatno ce morati da ga povuku iz upotrebe :D, steta da se povlace iz upotrebe mogu da se koriste za potrebe drzave za prevoz sportista, vlade, parlamenta, predsednika za neke zvanicne potrebe :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390167#p390167:16y472da je napisao(la):
laki72 » 06 Јун 2016, 08:45[/url]":16y472da]Ajd i ja kao totalni laik da postavim pitanje. Koliko je isplativ avio kargo, i dal bi vremesni i penzionisani 737 mogli za to da sluze ili je rentabilnije prodati ih?

доста старих авиона се користи за карго саобраћај (по Канади лете ДЦ-3 из Другог светског рата). а и глобални просек година карго авиона је око 30+. е сад, да ли се код нас исплати, то не знам. мада судећи по типовима авиона који слећу код нас, рекао бих да не (говорим о редовним линијама)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390167#p390167:16y472da je napisao(la):
laki72 » 06 Јун 2016, 08:45[/url]":16y472da]Kakva je uopste sudbina tih 'povucenih' ptica?

резервни делови

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390167#p390167:16y472da je napisao(la):
laki72 » 06 Јун 2016, 08:45[/url]":16y472da]I jos jedno pitanje. Kakva je sudbina aviogeneksovog boinga?

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

био је продат некој афричкој фирми, али је продаја поништена од стране Привредног суда, јер Авиогенекс и даље правно постоји, а тај авион им је основно средство рада
 
Ономад Ер Србија касни за Лондон сат времена. Као да је воз за Бар..
 
Фирми из УАЕ продато снабдевање авиона
БЕОГРАД -

Компанија Серта из Уједињених Арапских Емирата (УАЕ), специјализована за електромеханичко одржавање, коју подржава Фонд председника УАЕ Калифе бин Заједа за развој пројеката, купила је 50 одсто власништва у фирми Аеродром Кетеринг д.о.о из Новог Београд за 10 милиона дирхама (2,72 милиона долара).

http://www.rtv.rs/sr_ci/ekonomija/firmi ... 25500.html
 
та фирма нема везе са Ер Србијом. они имају свој, а ови услужују друге компаније које слећу на Теслу
 
Нема везе, али нема ни своју тему. Једино у "Авијација разно"..
 
ма коментаришем текст, где кажу да им је Ер Србија муштерија, а није. и још су ставили слику Ер Србије. ниђе везе
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390289#p390289:uxz0etxi je napisao(la):
Вожд » Пон Јун 06, 2016 5:55 pm[/url]":uxz0etxi]Ономад Ер Србија касни за Лондон сат времена. Као да је воз за Бар..
Могу ли знати када је то било ономад када је Ер Србија била као воз за Бар?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390378#p390378:209c3dwm je napisao(la):
JohnnyLee » Uto Jun 07, 2016 7:49 am[/url]":209c3dwm]ма коментаришем текст, где кажу да им је Ер Србија муштерија, а није. и још су ставили слику Ер Србије. ниђе везе

Mozda hoce da opsluzuju er srb zato su verovatno i kupili :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390387#p390387:3bt1melx je napisao(la):
Čika Brana » Tue Jun 07, 2016 10:14 am[/url]":3bt1melx]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390289#p390289:3bt1melx je napisao(la):
Вожд » Пон Јун 06, 2016 5:55 pm[/url]":3bt1melx]Ономад Ер Србија касни за Лондон сат времена. Као да је воз за Бар..
Могу ли знати када је то било ономад када је Ер Србија била као воз за Бар?

У недељу уместо у 15, полетео у 16 часова за Лондон.
 
Ништа то није страшно. Може и да се надокнади доста током лета, далеко је Лондон.
 
U jbt sat vremena drama... Sta da se kazes da sedis 2 i po sata u avinu na JFK i da cekas da poletis... Nije ni u svetu savrseno...
 
Знам и за више, али аеродром Никола Тесла је далеко од JFK, па би могли то летова што имају да организују како треба.
Ако немају довољно капацитета, ето им и Батајница, ионако је РВ у стању у каквом јесте.

Овако, Кигали рад..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390460#p390460:23dex5hz je napisao(la):
loyola » 07 Jun 2016 10:13 am[/url]":23dex5hz]U jbt sat vremena drama... Sta da se kazes da sedis 2 i po sata u avinu na JFK i da cekas da poletis... Nije ni u svetu savrseno...
lol, a u Londonu I tako taxiras I cekas po 45-50 da bi poleteo......Sta je sat vremena......
 
Говорим о јбном Београду, а не о аеродромима високог капацитета. Бар овде не мора бити кашњења.
 
Мора се признати да су се у "Ер Србији" поприлично довели у ред и да им авиони, за разлику од, рецимо, лета Господњег 2014, врло мало касне.
А разлог кашњења може да буде и на неком другом аеродрому, или може авион да се поквари...
 
Можда је проблем у томе што су очекивања велика, да се "преко ноћи" доведу у ред, после деценија јавашлука..
 
ARA се вратила у Београд, слетела у 21:15 (ЈУ1050)

Naime, počevši od sledeće nedelje, A330 će leteti na izabranim redovnim linijama Er Srbije po ex-YU regionu i, najverovatnije, Evropi.

На ЕксЈу сам прочитао да ће један дан одрадити обе ротације за Загреб. иначе Ер Србија је пустила и Elevate Play, програм забаве на летовима са 319/320 авионима
 
Ових неколико пута што смо ја и људи око мене летели ове године све је било и више него ок. Не само са тим летом него и сам видео да су и остали летови тог дана били углавном тачни. Једно закашњење од сат времена може да се деси из више разлога и није, по мени, разлог за неку већу критику.
 
Vrh