[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=385812#p385812:3pm788uc je napisao(la):beowl » 13 May 2016 03:51 am[/url]":3pm788uc][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=385673#p385673:3pm788uc je napisao(la):LUCAS » 12 May 2016 03:43 pm[/url]":3pm788uc]
Mada veza samo za NY je nedovoljna jer bi vise putnika bilo ili preko CYYZ ili KORD, ali niko ne zna detalje kako I zasto je samo ovako I da li bas treba pet letova za NY...
Sa exyuaviation bloga:
Chicago and Toronto do not have a higher demand than NYC. Countless studies have already shown this.
Largest US O&D markets to/from Serbia 2014
New York (JFK+EWR) 36.175 pax
Chicago (ORD) 24.589
Los Angeles (LAX) 10.896
Washington (IAD) 9.315
Морам мало да прокоментаришем наведене цифре. И раније, па чак и за време санкција добијали смо сличне податке. Подаци су од америчких имиграционих власти и када се објаве практично су стари две године. Подаци су такође само са америчких излазних тачака што не значи да ако је путник кренуо из Њујорка пут европе, он и из Њујорка већ можда из Чикага или сл. Такође ако путник није чекирао карту за Београд већ само до ORY, DUS или LGW такав путник није евидентиран. Многи наши старији емигранти из некаквог страха не купују везане карте и на изласку из САД не пријављују Србију као дестинацију већ само тачку преседања. Успут и већина европских превозилаца има далеко више летова за JFK него за ORD па је већа вероватноћа да ће карта бити јефтинија преко JFK него преко ORD.Sa exyuaviation bloga:
Chicago and Toronto do not have a higher demand than NYC. Countless studies have already shown this.
Largest US O&D markets to/from Serbia 2014
New York (JFK+EWR) 36.175 pax
Chicago (ORD) 24.589
Los Angeles (LAX) 10.896
Washington (IAD) 9.315
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=386339#p386339:3pkvconr je napisao(la):beowl » 16 May 2016 01:49 am[/url]":3pkvconr]Podaci su samo za US tržište, bez Kanade, ali pobijaju mit o Čikagu kao mnogo boljoj varijanti od NYC. Po meni to ima smisla jer bi se linija BEG-ORD prevashodno odnosila na srpsku dijasporu i ne bi mogla da opstane na njoj. YYZ ima nešto veći potencijal jer zahvata dijasporu iz čitavog regiona a ne samo srpsku ali ja sam negde bliži stanovištu da ulazna kapija na severnoameričko tržište uvek mora da bude JFK.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=386586#p386586:1q5lmi3a je napisao(la):LUCAS » 17 May 2016 04:52 pm[/url]":1q5lmi3a]
Mada koliko pratim, od Maja ove godine Air Transat leti direktno CYYZ-LDZA, pa tako do kraja Oktobra valjda, dva ili tri puta nedeljno sa A330........
Poslednji let desetke preko Atlantika sa putnicima iz Beograda bio je u martu 2002. kada sam sa fudbalerima isao u Fortalezu da igraju sa Brazilom.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383300#p383300:3eqy0kr0 je napisao(la):Пантограф » Wed Apr 27, 2016 11:44 am[/url]":3eqy0kr0]Јатова "десетка" је одвезла наше спортисте у Атланту 1996, тек што су је оправили. Не знам да ли је то можда и последњи њен лет преко океана?
Najveci deo nasih olimpijaca ide u Rio preko Dubaija. Pored toga, dosta njih dolazi znatno kasnije jer ne pocinju sva takmicenja prvog dana. Recimo, kada smo bili u Londonu Milica Mandic je osvojila zlato tek poslednjeg dana, a prve borbe su joj bile samo 3-4 dana pre toga, tako da ona ni tada nije dosla u prvoj velikoj turi. Ovi koji dolaze u prvoj velikoj turi su uglavnom ekipni sportovi i osoblje OKS, sve zajedno oko 90 ljudi.Sta mislite oce li ova ptica voziti nase olimpijce u Rio?
Ima li sanse da se uklopi taj namenski let u redovan raspored Air Serbia?
То су мотори PW JT8D (Pratt & Whitney JT8D) како је Михаило лепо препознао али су конкретно са B737-200. Исти мотор је такође коришћен на DC-9, B727- на неким војним верзијама В707 (Е-8С) па чак и на неким каснијим Каравелама. ЈАТ-Техника је у потпуности оспособљена за сервисирање ових мотора. Мислим да је после повлачења DC-9 и B727 остало доста ових мотора.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388723#p388723:2fpuzkym je napisao(la):Пантограф » Пон Мај 30, 2016 11:33 am[/url]":2fpuzkym]@Чика Брано,
Који је ово четворомоторац са умотаним моторима на претпоследњој фотографији? Неки 707?!
До год је велика већина путника етника из региона, нисмо у великом проблему да попунимо кабину, јер то су путници који иду да посете рођаке, а њима није од великог значаја ког дана путују. У финансијском смислу прича је другачија. Пословном свету треба поуздан превоз који свакодневно саобраћа, у исто време, а то је путник који плаћа високу цену. На нашу срећу или несрећу у овим крајевима нема баш неких пословних кретања на релацији USA-еxYU. Они пословни путници који путују преко баре, углавном већ имају Луфтхансине, КЛМ-ове и сл. лојалити картице па сада и немају неки велики разлог да мењају компанију.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388900#p388900:3a917k3n je napisao(la):bl3y4 » Пон Мај 30, 2016 11:06 pm[/url]":3a917k3n]Koliko je realno da ce bg-ny imati neku solidnu popunjenost ako se ide 5 puta nedeljno?
Ajde ovo u startu kapiram..jeftine karte i tako to, a kasnije?