Šta je novo?

Air Serbia



Gore airserbia, dole etihad (zaokruzena airserbia je sa 2x23kg prtljag, manja cena je samo za 1x23kg, etihad daje 2x23kg u economy value) isti datum, isti let, pretrazio u roku od 2 min oba sajta.

Jel ima neko logicno objasnjenje za otimanje ovih 120e vise?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371285#p371285:1euqw6tr je napisao(la):
asgsa » Fri Feb 12, 2016 6:18 pm[/url]":1euqw6tr] I da se ponovo vratim na isto...zasto ne zaposljavaju ljude koji ih izdrzavaju porezom?

Pa jel Air Serbia ne zaposljava gradjane Srbije?
 
Zar oni stvarno misli da obavljaju letove za New York jednim avionom?
Pa šta će da rade ako se avion pokvari?
Da li je ovo normalno da se prekookeanski saobraćaj obavlja jednom letelicom?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371389#p371389:cazy5244 je napisao(la):
RioBL » Sat Feb 13, 2016 12:14 pm[/url]":cazy5244]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371285#p371285:cazy5244 je napisao(la):
asgsa » Fri Feb 12, 2016 6:18 pm[/url]":cazy5244] I da se ponovo vratim na isto...zasto ne zaposljavaju ljude koji ih izdrzavaju porezom?

Pa jel Air Serbia ne zaposljava gradjane Srbije?

Ne. A to vidimo upravo iz primera o kom polemisemo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371406#p371406:5er1f4e2 je napisao(la):
Stomatolog » 13 Feb 2016 03:48 pm[/url]":5er1f4e2]Zar oni stvarno misli da obavljaju letove za New York jednim avionom?

Da. Dve letelice su previše za jednu long haul liniju. Da bi ih dobro iskoristili potrebna je barem još jedna linija - i opet bi ostalo pitanje: "Šta ako se jedna od te dve letelice pokvari?" Generalno, svi mali prevoznici koji nemaju mogućnost da rotiraju barem 5-6 letelica imaju taj rizik. Zato gledaju da se udruže sa nekim velikim partnerom koji bi mogao da ih pokrije ako zatreba.

Pa šta će da rade ako se avion pokvari?

Preusmeriće putnike na aerodrome gde mogu da ih preuzmu "kolege" iz Etihadove alijanse - Air Berlin u Berlinu i Diseldorfu ili Alitalia u Rimu. Naravno gubi se direktna konekcija ali bolje je i presedati nego ostati zaglavljen na BEG.

Da li je ovo normalno da se prekookeanski saobraćaj obavlja jednom letelicom?

Nosi određen rizik ali je izvodljivo. Ako se uzme dobra letelica može da se proba.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371316#p371316:14nvsnin je napisao(la):
kingmanowar » 12 Feb 2016 08:54 pm[/url]":14nvsnin]

Gore airserbia, dole etihad (zaokruzena airserbia je sa 2x23kg prtljag, manja cena je samo za 1x23kg, etihad daje 2x23kg u economy value) isti datum, isti let, pretrazio u roku od 2 min oba sajta.

Jel ima neko logicno objasnjenje za otimanje ovih 120e vise?
Air Serbiji bi najbolje bilo da odmah ukine letove za AUH (možda Etihad počne da šalje širokotrupce onda)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371316#p371316:jhumvj2v je napisao(la):
kingmanowar » 12 Feb 2016 08:54 pm[/url]":jhumvj2v]

Gore airserbia, dole etihad (zaokruzena airserbia je sa 2x23kg prtljag, manja cena je samo za 1x23kg, etihad daje 2x23kg u economy value) isti datum, isti let, pretrazio u roku od 2 min oba sajta.

Jel ima neko logicno objasnjenje za otimanje ovih 120e vise?

Kada je Air Serbia počela da prodaje Australiju preko kodšer sporazuma sa Etihadom, odmah su krenuli da dampinguju cene što je razbesnelo sam Etihad. Sve linije ka Australiji koje postoje na svetu su totalno krcate i svako mesto bukvalno zlata vredi. Onda je Air Serbia uzela ta vredna mesta na letovima Etihada i ponudila ih srpskoj dijaspori u Australiji za manje para. U principu Etihad baš briga koliko će Srbija da naplati te karte, oni će uvek dobiti svoj deo prema ugovoru o kodšeru koji je uvek isti. Ali desilo se to da su svi naši od dole kupovali Air Serbijine karte jer su jeftinije. Onda je Air Serbia uzimala taj živ novac i kasnila je sa uplatama Etihadu i po nekoliko meseci. Ovima je dozlogrdilo, jer em im ne plaćaju na vreme, em im uzurpiraju mesta koja bi ovi prodali mnogo skuplje i to bi sve sebi u džep stavili. Zbog toga su insistirali kod Air Serbije da prema kodšer sporazumu ne sme da prodaje karte ispod dogovorene cene. Ali su i dalje svi naši kupovali Air Serbijine karte čisto zbog patriotizma šta li već. I onda je Etihad odlučio da pribegne bezobraznom triku i da dampinguje sam svoje cene, pa je na tim letovima spustio cene da bi bio jeftiniji od Air Serbije i da bi na taj način vratio tok novca direktno na svoje račune. Ovo je veliki interni skandal, zbog čega su neki menadžeri iz komercijale u Air Serbiji i smenjeni.
 
Firer kupio kartu za Njujork zajedno sa Amerima. 399 evra je promo karta, sto je zaista povoljno, ali samo narednih par dana, posle toga ima da je napumpaju na jedno 700...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372195#p372195:32034oxe je napisao(la):
loyola » 18 Феб 2016, 19:31[/url]":32034oxe]Firer kupio kartu za Njujork zajedno sa Amerima. 399 evra je promo karta, sto je zaista povoljno, ali samo narednih par dana, posle toga ima da je napumpaju na jedno 700...

па између 600 и 700€ је и реална цена карте за прекоокеанске летове
 
Za Njujork nikako, to je u high sezoni maksimum 700 evra, a i to je mnogo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372262#p372262:md7wghtb je napisao(la):
loyola » 19 Феб 2016, 01:36[/url]":md7wghtb]Za Njujork nikako, to je u high sezoni maksimum 700 evra, a i to je mnogo.

у високој сезони цене иду и до 1.200-1.500€ (и то не само код Ер Србије)
 
Za Njujork? Jeste da je sada rano ali sam gledao cene za jul beg-jfk i oko 700-800$ su. Tolike nema sanse da budu, recimo za clt je tolika razlika izmedju marta, aprila 700-800$ i jula, avgusta 1200-1500.
 
RTS, 22.02.2016.
http://www.rts.rs/page/stories/sr/story ... +maja.html

Aerodrom spreman, avion za SAD u prvoj nedelji maja

Aerodrom "Nikola Tesla" je u potpunosti spreman za uspostavljanje letova sa SAD, a avion koji će saobraćati na toj liniji se u Beogradu očekuje tokom prve polovine maja, najavili su predstavnici tog aerodroma i Direktorata civilnog vazduhoplovstva.
 
linija SAD - Srbija tesko da moze da bude profitabilna ako ostane samo na toj jednoj liniji (a verojatno ostace ). Morace drzava josh dugo da subvencionise ovu liniju.
 
Ako je wet lease, a cini mi se da mora biti, onda je cena paprena.......ne znam detalje, ali nema nijedne matematicke formule koja moze da dokaze da ce ta linija biti profitabilna. Nebitno dali je jedan ili vise aviona. Jednog dana kada bude N Tesla, pravi HUB, sa jedno 30-tak % vise putnika onda mozda, a ovo po meni je samo jedan obican Power Trip.......I sviranje za male pare.

Neko rece "....Preusmeriće putnike na aerodrome gde mogu da ih preuzmu "kolege" iz Etihadove alijanse - Air Berlin u Berlinu i Diseldorfu ili Alitalia u Rimu. Naravno gubi se direktna konekcija ali bolje je i presedati nego ostati zaglavljen na BEG....", A ako mora da ostane u New York-u ili da napravi De-tour u Halifax iz nekog razloga? Koga ces da posaljes? To samo moze u Srbiji I sa srpskim putnicima....razmisli.
Ako uzmemo da je linija "izmisljena" da se dovedu "Investitori"!? iz U.S.A. I ako ti se taj isti Berlinov A330 (koji ce biti iznajmeljen koliko cujem) pokvari ili mora da ide na regular maintenace check, kakva je sansa da se taj isti razmazeni "investiror" ponovo ukrca na avion Airserbia? Nikakve. Odavde nema kompanije koja leti preko Atlantika sa jednim avionom u floti! (da ne objasnjavam puno I zasto).Ali posto imaginarnih investitora nece biti, nego obicna nasa Raja, koje ce iz nekog patriozma kupovati karte u pocetku, onda mozes da ih "delis" svim drugim aviokompanijama tog dana kad avion bude morao biti grounded iz nekog razloga. Uostalom nije mudrost napuniti jedan avion, pogotovo u sezoni.....


Neke stvari nisu jasne, a to naravno necemo saznati, posto su to male tajne nasih velikuh kuvara ekonomske kuhinje sadasnje napredne Srbije.

Uglavnom da ne tupim, AirSerbia je ostavila odlican utisak na mene proslog leta, a bogami leteo sam sa mnogo "jacim I naduvanim" avio kompanijama, tako da cu ubuduce konekciju praviti sa AirSerbia, a ne Lufthansa ili Austrian kao do sada.
 
Neće biti wet lease nego klasičan, od Jet Airways-a. Vrlo dobra ptica, trenutno u Etihadovoj floti. Leteće posade Er Srbije.

Slažem se da je redovan saobraćaj sa jednom letelicom velik rizik, zato valjda i najavljuju dolazak druge.
 
неко написао на ЕксЈу да ће Ер Србија да узме од Адрије један ЦРЈ900
 
да, свакаквих коментара тамо има. али, док су Сухоји на врло дугом штапу, од Монтенегрових Ембраера неће бити ничег, Адријини ЦРЈ су сасвим реални. Адрија често ради лизинг другим авиокомпанијама (АЦМИ), тако да није искључено да се нешто договоре за врх сезоне
 
Vrh