Šta je novo?

Air Serbia

Posiljka te vrste ne sme u putnicki avion. Na tovarnom listu su pisale neke nebuloze, nadjeni su tragovi eksploziva ...dovoljno da ne ide dalje. To je propust kolega iz bejruta.
Inace nije pas nanjusio nista, nego redovnim KD pregledom robe u tranzitu je utvrdjeno da u sanduku nije ono sto pise na tovarnom listu, dovoljan razlog za otvaranje i celu dalju pricu (u kojoj su psi naknadno dovedeni i markirali da ima eksplopziva (tragova)). Takodje posiljka nije bila propisno obelezena,a morala je biti.
Da je ovo ovako prodiduzilo dalje do Londona, tacno bi nam sutradan precrtali aerodrom sa mape.
E sad, ove poluinformacije po medijima kome odgovaraju... zabava za raju.
 
beowl, hoćeš da mi kažeš da si ti u pravu a da matematika nije....daj molim te, ali ja neću kao neki drugi da te odmah optužim za sns, samo sam svodio računicu

A ovo sa raketama je idiotarija za mase, naoružanje, bez obzira dal ima eksploziva ili nema se ne sme prevoziti putničkim avionima. tu je podmetačina da nam to može pokvariti odnose sa Libanom....samo mi nije jasno na koji način.
 
"A ovo sa raketama je idiotarija za mase, naoružanje, bez obzira dal ima eksploziva ili nema se ne sme prevoziti putničkim avionima. tu je podmetačina da nam to može pokvariti odnose sa Libanom....samo mi nije jasno na koji način."

Vrlo prosto, no nece nam pokvariti nikakve odnose sa Libanom. Mi sedima na "obe" stolice, tako da smo mi smo samo tu da uradimo prljav posao za Uncle Sam-a.Veruj mi na tome. A ovi smradovi iz Ambasade mogu da pricaju do sutra kako ce da istraze, a od toga nema nista (moguce da I oni sami ne znaju). Stara stvar (vec jedno 50-tak godina), naoruzavaju I HAMAS ali I njihove "prijatelje". Naravno, svi ce u glas, Konspirativna Teorija.....a mrmot zavio cokoladu. Ali nisam daleko garant.....

A kao prosula se prica po medijima, kako je to "normalan" put za "makete" I "rakeTle"?! Ajde! Samo nikako im nije jasno odakle "prah" od exploziva.....Bacila ga baba kad je pravila kolace.......
 
971454_1720525701494859_4283549661693200553_n.png
 
Cuo sam da od leta, osim Kijeva i Hamburga, krece i Ohrid 2-3 puta nedeljno. Koliko su mi rekli, on ce ici ATR-om.

Uz to, jel neko zna da li ce ovaj slovenacki CRJ-900 leteti jos negde osim Kijeva i Hamburga? Zvuci mi kao da je neekonomicno imati avion samo za dve destinacije.

Pozdrav
 
Софија. тако да ће авион имати три ротације одређеним данима (Софија ће бити 10 дневних летова). не смеју више, јер се тај авион после летова враћа у Љубљану
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=376216#p376216:858kfhvl je napisao(la):
JohnnyLee » Tue Mar 15, 2016 8:01 pm[/url]":858kfhvl]Софија. тако да ће авион имати три ротације одређеним данима (Софија ће бити 10 дневних летова). не смеју више, јер се тај авион после летова враћа у Љубљану

Avion ce svako vece leteti za Ljubljanu na parkiranje tokom noci, jel sam te dobro razumeo?
Ako je tako, zasto je tako? :) Mislim, sta je poenta da svaki dan leti dodatno LJU-BEG-LJU?
 
Evo sada je i objavljeno na sajtu da pokrecu Ohrid od juna

"Air Serbia, the national airline of the Republic of Serbia, will introduce three weekly flights to Ohrid and significantly increase weekly frequencies on its regional network in June 2016.
The non-stop service to Ohrid, a popular Macedonian city overlooking the 34km-long Lake Ohrid, will be operated on Mondays, Wednesdays and Fridays serviced by an ATR turboprop aircraft with 66 seats."
 
Da li se tui letovi objavljuju kao sezonski ili celogodišnji? Mislim na sve to što se uvodi ove nedelje. Vratiće taj avion u oktobru ili novembru, to je jasno, ali da li će u medjuvremenu juriti drugi regionalni mlaznjak kao zamenu?
 
Naslov vesti na sajtu je "Air Serbia to start non-stop flights to Ohrid and strengthen regional network". Ne znam da li bi to NON-STOP trebalo da znaci da Ohrid nije sezonski? Opet, meni licno ne deluje logicno da Ohrid bude redovna linija. Ni let za Skoplje nije bas prekrcan :) a Ohrid mogu tek da zamislim u npr Februaru
 
Non-stop obično u tom smislu znači direktan let bez usputnih sletanja i presedanja. Verovatno su tim "non-stop" hteli da naglase da se time unapredjuju codeshare letovi u direktne, ili da ih razdvoje od najava code share letova, pošto i njih najavljuju na sličan način.
 
нон-стоп значи директан лет. за сада, Охрид је сезонски

авион се враћа у Љубљану јер му је тамо матична база, пилоти и кабинско особље морају да се врате кућама и авиону мора да се обави технички преглед

е да, ослобођење АТР-а је донело и још неке новине: сваки дан за Дубровник, 5 пута за Пулу и 30 пута за Тиват

а да, и добили су дозволу за летове ка САД
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=376178#p376178:2jbwlm0x je napisao(la):
tragac » 15 Mar 2016 02:39 pm[/url]":2jbwlm0x]beowl, hoćeš da mi kažeš da si ti u pravu a da matematika nije....daj molim te, ali ja neću kao neki drugi da te odmah optužim za sns, samo sam svodio računicu

Koja matematika? Tvrdnja da wet lease letelice iz druge zemlje subvencioniše radna mesta u toj zemlji nije nikakva matematika već suva politika. Po toj logici svaka kupovina ili lizing aviona je subvencija radnih mesta u stranoj zemlji od strane našeg napaćenog naroda. Ako kupimo nove Buseve, subvencionišemo radna mesta u EU. Ako iznajmimo B738, subvencionišemo radna mesta u SAD. To valjda znači da treba sami da pravimo avione ili da osnujemo državnu kompaniju za lizing aviona kako bismo mogli sami sebi da ih iznajmljujemo.

Sezonski wet lease je savršeno normalna stvar u avio saobraćaju a naveden je i razlog zašto baš Adria i zašto nije uzeta letelica iz Etihadove "familije" (što bi bio logičan prvi izbor).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=376216#p376216:1s8l7pl1 je napisao(la):
JohnnyLee » 15 Mar 2016 08:01 pm[/url]":1s8l7pl1]Софија. тако да ће авион имати три ротације одређеним данима (Софија ће бити 10 дневних летова). не смеју више, јер се тај авион после летова враћа у Љубљану

Да прелеће без путника до Љубљане и назад, и тако цело лето?? Много више смисла има да лети на линији за Љубљану, а посада да спава у хотелу. Ионако пилоти и флајт атенданткиње немају кућу.
 
Krenulo fino sa novim destinacijama. Izgleda da pored Hamburga, Kijeva i Ohrida, od juna krece i Sankt Peterburg. Mislim da ce ici 2-3 puta nedeljno a ne znam da li je uvode kao sezonsku ili redovnu liniju.

Pozdrav
 
St. Petersburg će sigurno biti preko cele godine jer donekle postoji O&D potražnja da je održi. Verujem da će BEG daleko premašiti 5 miliona. Ukoliko opet ne za*eru sa čarterima i uz nove linije i frekvencije(4 puta dnevno ka Hrvatskoj!) JU i povećanje kapaciteta par stranih kompanija u avgustu možda i dostigne 700 hiljada :gobb:
 
Pustili su na mejl listu St. Pet. 232 evra promo cena, nije losa ponuda.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=376751#p376751:kfsznbai je napisao(la):
loyola » Fri Mar 18, 2016 9:30 pm[/url]":kfsznbai]Pustili su na mejl listu St. Pet. 232 evra promo cena, nije losa ponuda.

Jel da? Znaci ide definitivno? Cena je cool, mada u realnosti ta cena nece postojati. To je klasicna fora...objavis promo i prodas 100 karata po toj ceni.
Pozdrav
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=376700#p376700:1bvzk7au je napisao(la):
kraspeed » Fri Mar 18, 2016 7:12 pm[/url]":1bvzk7au]St. Petersburg će sigurno biti preko cele godine jer donekle postoji O&D potražnja da je održi. Verujem da će BEG daleko premašiti 5 miliona. Ukoliko opet ne za*eru sa čarterima i uz nove linije i frekvencije(4 puta dnevno ka Hrvatskoj!) JU i povećanje kapaciteta par stranih kompanija u avgustu možda i dostigne 700 hiljada :gobb:


Sta znaci "ako ne za*eru sa carterima"? Sta su zasrali prosle godine?
 
Prošlog leta je direktorat za civilno vazduhoplovstvo je u pokušaju da nametne monopol Er Srbije i na čarter tržištu ograničio strane čarter aviokompanije tako da dve uopšte nisu mogle da lete, a jednoj je dozvoljena tek četvrtina letova. Rezultat toga je bilo da su mnogi ljudi ostali bez letovanja, mnoge agencije izgubile pare, a broj putnika je prvi put pao u avgustu posle više od 2 god rasta(čarter -10%)... Koliko je to bilo nepromišljeno govori što sama AS nije imala ni kapacitet ni letelice da bi pružila alternativu i ubrala bilo kakvu korist od svega toga :idea:
 
Možda je negde već bilo, ali nisam video nigde info da li će CRJ ići u JU livery ili se vraćamo na all-white tradiciju?

Vremena ima, ali da li se to praktikuje kad je wet lease?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=376850#p376850:3iq36qsw je napisao(la):
kraspeed » Sat Mar 19, 2016 2:14 pm[/url]":3iq36qsw]Prošlog leta je direktorat za civilno vazduhoplovstvo je u pokušaju da nametne monopol Er Srbije i na čarter tržištu ograničio strane čarter aviokompanije tako da dve uopšte nisu mogle da lete, a jednoj je dozvoljena tek četvrtina letova. Rezultat toga je bilo da su mnogi ljudi ostali bez letovanja, mnoge agencije izgubile pare, a broj putnika je prvi put pao u avgustu posle više od 2 god rasta(čarter -10%)... Koliko je to bilo nepromišljeno govori što sama AS nije imala ni kapacitet ni letelice da bi pružila alternativu i ubrala bilo kakvu korist od svega toga :idea:

Nisam to znao. Kojim kompanija nije dozovljeno da lete?
I koji je uopste mehanizam zabrane...koliko razumem, svako ko ispunjava tehnicke/bezbednosne/zakonske uslove moze da leti. Kako je DCV to zabranio?
 
Moraju dozvolu da dobiju valjda, prosle godine su bas dali povlascen polozaj.
 
Jasno mi je da treba da dobiju dozvolu ali DCV ne moze da kaze "niste dobili dozvolu jer niste dobili dozvolu". Mora da postoji neki opravdani razlog.
Dakle, DCV nema diskreciono pravo da odlucuje da li mu se neko svidja ili ne, nego proverava ispunjenost razlicitih uslova (npr. bezbednosnih, tehnickih, birokratskih itd). Zato me je zanimalo koji je bio argument DCV-a kada je "ograničio strane čarter aviokompanije tako da dve uopšte nisu mogle da lete, a jednoj je dozvoljena tek četvrtina letova".

Pozdravljam vas
 
Vrh