Šta je novo?

Air Serbia

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=374235#p374235:3ioq4i44 je napisao(la):
beowl » 03 Mar 2016 02:33 am[/url]":3ioq4i44]Neće biti wet lease nego klasičan, od Jet Airways-a. Vrlo dobra ptica, trenutno u Etihadovoj floti. Leteće posade Er Srbije.

Slažem se da je redovan saobraćaj sa jednom letelicom velik rizik, zato valjda i najavljuju dolazak druge.

Pa ukoliko AirSerbia vec ima pilote koji imaju A330 license, obucenu posadu (I to nekoliko posada) I u koliko AirSerbia ima maintenance za A330 onda nije wet ali cisto sumnjam posto je sve Ad Hoc (opet necemo saznati), mada je nebitno. Sumnjam da je Damp Lease. A sto se tice druge letilice, ta druga mora bas dobro biti popunjena na drugim "kracim" linijama. Jer ako sluzi kao "rezerva" onda mora biti dostupna za relativno kratko vreme, a opet pa nebi trebala da bude u Leru. Videcemo. Nadam se samo da A330 iz Jet Airways prilikom doletanja u Srbiju nece doneti I pacove sakrivene u kargu iz Indije, posto je to njihova specijalnost. :laugh:
 
Doleteće iz Abu Dabija a ne iz Indije, trenutno je u Etihadovoj floti (redovno leti AUH-JNB) i ima Etihadov livery.

Piloti i posade bi trebalo da su već uveliko na obuci kako bi dobili licence do maja kada će avion stići. Ako sam dobro ispratio informacije po netu, redovno održavanje se neće raditi u Beogradu i najverovatnije će avion ići u Rim za to.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=374761#p374761:68peqp8l je napisao(la):
beowl » Пон Мар 07, 2016 10:43 am[/url]":68peqp8l]Doleteće iz Abu Dabija a ne iz Indije, trenutno je u Etihadovoj floti (redovno leti AUH-JNB) i ima Etihadov livery.

Piloti i posade bi trebalo da su već uveliko na obuci kako bi dobili licence do maja kada će avion stići. Ako sam dobro ispratio informacije po netu, redovno održavanje se neće raditi u Beogradu i najverovatnije će avion ići u Rim za to.
Добро си обавештен. У оквиру Етихад групације има још А330 који би могли да утрче у оквиру 24 сата. Уколико ни један није расположив постоји Етихадов резервни авион (А340-500) који је 24 сата са посадом у Абу Дабију спреман да полети било куда.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=374495#p374495:1gtv078i je napisao(la):
JohnnyLee » Fri Mar 04, 2016 8:48 pm[/url]":1gtv078i]да, свакаквих коментара тамо има. али, док су Сухоји на врло дугом штапу, од Монтенегрових Ембраера неће бити ничег, Адријини ЦРЈ су сасвим реални. Адрија често ради лизинг другим авиокомпанијама (АЦМИ), тако да није искључено да се нешто договоре за врх сезоне

Pominjalo se da je onaj "Memorandum o razumevnanju" Etihada i Montenegra potpisan da bi se Embraeri (na neki nacin) ukljucili u AS operacije. Jel vi kapirate sta je tu ideja zapravo bila ili je jos uvek? Dzoni, ti sad kazes da od Embraera nema nista.

Pozdravljam vas
 
http://www.telegraf.rs/vesti/politika/2 ... ijata-foto

Vrlo moguće da će se postići neki ekonomski aranžman sa Rusijom u vezi Fiata i nekih drugih stvari. Nije isključeno da će tu uleteti (bukvalno) i po koji SU-100-95. Suhoj se čak i najbolje rešenje za Air Serbiu jer:

-najjeftinija je opcija ako govorimo o potpuno novom regionalnom mlaznom avionu. (Antonov 158 i Comac ARJ21 su malko jeftiniji, ali su vrlo retko korišćeni i svakako nisu opcija).
-može da stigne vrlo brzo u flotu JU, jer ima dosta otkazanih narudžbina (prvenstveno zbog bankrotstava ruskih aviokompanija ili rezanja troškova).
-moderniji je od YM Embraera, pritom nisu svi YM Embraeri u kompanijskom vlasništvu, bar jedan je na lizingu.
-avion je plod saradnje više država, motori su moderni kao plod rusko-francuske saradnje,za razliku od ostalih ruskih aviona koji koriste PS-90, zastareli licencni PrattWhitney.
-avioni koji su dooljno dugo u upotrebi na nebu mnogih država, uključujući i USA (doduše kompanija koja ih leti tamo je meksička).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=375152#p375152:3t0jmshz je napisao(la):
asgsa » 09 Мар 2016, 12:27[/url]":3t0jmshz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=374495#p374495:3t0jmshz je napisao(la):
JohnnyLee » Fri Mar 04, 2016 8:48 pm[/url]":3t0jmshz]да, свакаквих коментара тамо има. али, док су Сухоји на врло дугом штапу, од Монтенегрових Ембраера неће бити ничег, Адријини ЦРЈ су сасвим реални. Адрија често ради лизинг другим авиокомпанијама (АЦМИ), тако да није искључено да се нешто договоре за врх сезоне

Pominjalo se da je onaj "Memorandum o razumevnanju" Etihada i Montenegra potpisan da bi se Embraeri (na neki nacin) ukljucili u AS operacije. Jel vi kapirate sta je tu ideja zapravo bila ili je jos uvek? Dzoni, ti sad kazes da od Embraera nema nista.

Pozdravljam vas

у овим крајевима, тоалет папир има већи значај од меморандума о разумевању. док се нешто конкретније не потпише, тврдим да од Монтенегрових Ембраера нема ништа
 
[/quote]

у овим крајевима, тоалет папир има већи значај од меморандума о разумевању. док се нешто конкретније не потпише, тврдим да од Монтенегрових Ембраера нема ништа
[/quote]

:)

hvala
 
Покушај шверца две ракете са бојевим главама за Америку са авионом Ер Србије на синоћној линији Бејрут-Београд, а даље је требало да иду преко Лондона за Портланд.

Чланак из Асошијетед Преса:

Serbia: US-bound combat missiles found on passenger flight
Associated Press
2 hrs ago


In this photo taken Wednesday, April 15, 2015, an Air Serbia passenger plane flies over Belgrade, Serbia. Serbia's authorities are investigating reports that a cargo package bound for the United States containing two missiles with explosive warheads was…

BELGRADE, Serbia — Serbia's authorities are investigating reports that a cargo package bound for the U.S. containing two missiles with explosive warheads was found on a passenger flight from Lebanon to Serbia.
N1 television said the package with two guided armor-piercing missiles was discovered Saturday by a sniffer dog after an Air Serbia flight from Beirut landed at Belgrade airport.
Serbian media say documents listed the final destination for the AGM-114 Hellfire missiles as Portland, Oregon. The American-made projectiles can be fired from air, sea or ground platforms.
N1 reported Sunday that Air Serbia is helping in the investigation. The Serbian flag carrier says "security and safety are the main priorities for Air Serbia."

http://www.msn.com/en-us/news/world/ser ... &ocid=iehp
 
Pretjeran los clanak imale su svu propratnu dokumentaciju neznam sta nam je trebala ta medijska buka
 
Er Srbija se širi, stiže "bombardije" od Slovenaca
Ponedeljak 14.3.2016 | 11:49 | Izvor: B92
Avio-kompanija Er Srbija zaključila je ugovor o lizingu letelice “bombardije” CRJ-900 sa slovenačkom avio-kompanijom Adria ervejz zbog širenja mreže linija.

Kako je saopšteno iz Er Srbije, avion sa 86 sedišta, koji će biti upošljen tokom letnje sezone u periodu najvećeg prometa između juna i septembra ove godine, omogućiće Er Srbiji da uspostavi direktne letova za Hamburg i Kijev. Karte za Hamburg i Kijev su od danas u prodaji.
Uslovi lizinga nisu saopšteni.
Osim toga, avion će biti raspoređen na postojećoj liniji između Beograda i Sofije, na kojoj sada leti turboelisni avion ATR, čime će se kapacitet sedišta povećati sa 66 na 86.

B92: Er Srbija se širi, stiže "bombardije" od Slovenaca http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1107444

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Чекај, каква сад словеначка радна места?? Ако тај авион треба Ер Србији, то значи да ће он заправо омогућити компанији да боље послује. Неко, наравно, може да мисли супротно, али само о томе, тј. о сврсисходности ангажовања млазњака са 86 места, у овом случају може да се расправља. Ја мислим да је, посебно у времену када је гориво јефтино, то свакако сврсисходно, а и да су линије за Хамбург и Кијев - добре. Сугерисао бих набавку (лизинг) бар још једног авиона сличног капацитета, као и линије за Хановер и Лион.

Уз то, узимање авиона на лизинг је легитиман начин пословања.

(Ја ћу, иначе, као и сваки пут изаћи на изборе, и свакако нећу гласати за садашњу власт, јер то не бих, што се каже, ни мртав, али мислим да је овај ниво политизације форума непожељан.)
 
Па, зашто је то проблем? Ер Србија нити има посаде обучене за тај тип авиона, ни механичаре који би их одржавали. Ако желе регионални млазњак одмах у саобраћају, то је једини начин. Свакако ће, ако (кад) се одлуче да набаве такав тип авиона "за стално", послати пилоте на обуку итд.
Не може се на овом нивоу расправљати о одлукама менаџмента.
 
A da li im zaista treba baš takav avion pod takvim aranžmanom. O regionalcima su trebali da počnu da razmišljaju pre godinu dana. Ovo ovako izgleda ad hoc i na brzaka. Bašiz razloga koje si naveo.
 
JohnnyLee":38746t26 je napisao(la):
неко написао на ЕксЈу да ће Ер Србија да узме од Адрије један ЦРЈ900

i-hate-to-say-i-told-you-so.jpg


tragac":38746t26 je napisao(la):
A da li im zaista treba baš takav avion pod takvim aranžmanom. O regionalcima su trebali da počnu da razmišljaju pre godinu dana. Ovo ovako izgleda ad hoc i na brzaka. Bašiz razloga koje si naveo.

да. њима треба један авион до 100 места за потребе реда летења у летњој сезони, и брзо су се договорили са Адријом да им исти да. Адрија ионако има вишак авиона, тако да им добро дође да зараде на том вишку. овим потезом се и види да у менаџменту размишљају о млазњацима до 100 места, што може довести до неке дугорочне набавке.

а и друго, нису ни прва, а ни последња компанија која то ради.

и треће, ред летења за Хамбруг и Кијев.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=375650#p375650:3safcnfy je napisao(la):
zoran_m » Sat Mar 12, 2016 11:03 am[/url]":3safcnfy]Enterijer novog A330.

file.php

Mnogo mi se sviđa ta (ne)konzistentnost u dizajnu između kratkolinijskih i dugolinijskih letova. A i kratkolinijski saobraćaj nije uniforman kada se koriste Aviolet letelice. A tu će sada da uleti i avion Adrije sa Adrijinom posadom :)))
 
Koji blam ova priča sa letelicom iz Bejruta koja je navodno prevozila bojeve rakete... em se izgleda sve ispostavilo kao veliko ništa, em kvariš odnose sa Libanom, em stvaraš u javnosti percepciju da si nesigurna aviokompanija (koja to još druga aviokompanija prevozi sa putnicima i rakete), em praviš bezveze aferu a nisi još dobio odobrenje za letove za Njujork. Ma šou kakav samo Srbi mogu da izvedu :)


Beth Anne Steele with the Portland office of the FBI said on Monday the missiles were not destined for Portland.

‎In a statement, a US State Department spokesperson said: “We are aware of reports that two inert test assets are being held by Serbian authorities. T‎he Lebanese Armed Forces have confirmed that these inert training rounds were for training purposes and do not contain any types of explosives. The Lebanese Armed Forces were returning the inert training models to the manufacturer in the United States after completing their training, in accordance with administrative and legal procedures agreed upon with the company. We can confirm that these inert training rounds were shipped by a private U.S. company Orbital ATK under the Foreign Military Sales program to integrate the Hellfire Missile System into aircraft operated by the Lebanese Armed Forces.”

Izvor: http://koin.com/2016/03/14/lebanon-miss ... -training/
 
Pošiljka niti je bila eksplozivna, niti zapaljiva, niti problematična u bilo kom pogledu što se tiče bezbednosti leta i putnika. Er Srbija nije imala nikakav razlog da na primi na kargo dva ćorka koji se koriste za testiranje i koje je prevozila privatna kompanija koja učestvuje u državnom programu SAD.

Ali mnogo lepše zvuči kada se kaže da Er Srbija u svojim avionima švercuje rakete i subvencioniše slovenačka radna mesta, pa se uz pomoć tih ekskluzivnih senzacija promoviše izlazak na izbore.
 
Vrh