Šta je novo?

Air Serbia

Sve sto raste htelo bi da raste,
Neka raste i treba da raste :)
 
Dobar promo video, urađen od ljudi koji su zaljubljenici u avijaciju! :kk:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gYJpJMSkf9E[/youtube]
 
Jupi srecan im rodjendan! Srecom pa su uspesni i ostvaruju profit.

Prema saopstenju NIS-a Air Srbija spada medju njihova TRI najveca duznika koja zajedno duguju vise od 500.000.000 EUR
 
Lako je poslovati neplacati nikom nista ni aerodromu ni ostalima samo pitanje dokle
 
direktor":1zgwx8em je napisao(la):
Lako je poslovati neplacati nikom nista ni aerodromu ni ostalima...

Da li bi nam naveo iznos dugova koje je napravio JAT prema NIS-u, stanje tog duga npr. na dan 01.09.2013. godine?
Da li bi naveo koliko je NIS fakturisao kompaniji Air Serbia od 01.01.2014. do 01.11.2014.?
Da li bi naveo koliko je plaćeno po tim fakturama u istom vremenskom periodu?

Nemaš pojma? Ne možeš da navedeš nijednu od ovih cifara?
Ozbiljni ljudi sebi ne daju onda za pravo da tako pišu ako već nemaju nijedan jedini podatak.

Kažeš ne plaćaju nikome.
Da li bi sa nama onda podelio podatak o iznosu dugovanja koji Air Serbia ima prema kabinskom osoblju?
Da li bi sa nama onda podelio podatak o iznosu dugovanja koji Air Serbia ima prema pilotima / kopilotima?
Da li bi sa nama onda podelio podatak o iznosu dugovanja koji Air Serbia ima za PDV?
Da li bi sa nama onda podelio podatak o iznosu dugovanja koji Air Serbia ima za lizing aviona koje koristi?
Da li bi sa nama onda podelio podatak o iznosu dugovanja koji Air Serbia ima za izvedene radove na ATR avionima (farbanje, sređivanje unutrašnjosti)?
Da li bi sa nama onda podelio podatak o iznosu dugovanja koji Air Serbia ima dobavljačima namirnica koje koristi njen ketering?
Itd, itd...

Nemaš pojma? Ne možeš da navedeš nijednu od ovih cifara?
Je l i dalje sebe smatraš ozbiljnim čovekom kad napišeš da ne plaćaju nikome ništa, a da pri tom nemaš nijednu cifru?

------------------------------------

Usput, u čemu je fora da se 1578 puta nedeljno ponavlja da Air Serbia ima popust na Aerodromu Beograd?
U čemu je fora da se to predstavlja kao neka velika tajna, kao neka veeeeelika istina koja je otkrivena? Ne kontam zaista...

Em smo znali to i pre nego što je ugovor objavljen, em smo to imali potvrđeno i nakon što je Ugovor objavljen.
Em i sami znamo, tj. zna svako ko ima više od 2 grama mozga da ne možeš biti vlasnik bilo čega ako ne ulažeš. Pošto novca nemamo da ulažemo, deo ulaganja koji ide na teret Srbije se računa u popustima. To piše u Ugovoru, piše i do kog iznosa godišnje, piše i do kada (vremenski je oročeno) mogu da se takvi popusti računaju kao naš deo ulaganja u AS.

Evo, šta bi ste vi uložili? Vlasnik si 51% kompanije, treba da ulažeš, a pare nemaš.
Evo eksperti, vi znate bolje, pametnije....ae više recite već jednom šta bi ste vi uložili, a da to nisu pare, niti su popusti (čiji iznos se računa kao investicija i vremenski su oročeni ugovorom)???

Jedna paralela...u Fiatu je ova država vlasnik 30%. U FAS-u.
I, isto je morala da ulaže...ali, pošto je ta investicija dosta veća, državni deo ulaganja je tu više stotina miliona evra.
Ili, možda mislite da je moguće da budeš 51% ili 30% vlasnik nečega, a da ne ulažeš?
Pa, to bre ni u bajkama nema, samo u pojedinim ludim glavama.
 
O branis ih koa da si zaposlen kod njih , znam neke stvari a ticu se aerodroma , ali necu jos da ih iznosim posto i novinari prate forum kako neke osobe nebi imale kasnije probleme , bice prilike
Narvno da ako si suvlasnik kompanije moras da ulazes srazmjerno udjelu u vlasnistvu AD .
Ali mislim da nije uredu gurati jednu firmu na stetu druge drzavne firme .otpisivati potrzivanja jednim olaksacvati knjiga a drugima knjiziti minus iako nisu krivi recimo , iako to dodje presipanje iz supljeg u prazno .
Ja bi bolilo da i avio nprica uspije i bude samo odrzvia i da aerodorm nastvi u dobrom pravcu ,bez da drugi profitiraju na racun istoga
 
direktor":2klc5urv je napisao(la):
Narvno da ako si suvlasnik kompanije moras da ulazes srazmjerno udjelu u vlasnistvu AD.
...Ali mislim da nije uredu gurati jednu firmu na stetu druge drzavne firme .otpisivati potrzivanja jednim olaksacvati knjiga a drugima knjiziti minus iako nisu krivi recimo , iako to dodje presipanje iz supljeg u prazno .

Ok, treba da ulažeš. Ali, pare nemaš.
A, ti ne bi prihvatio ni da ti se obračunati popusti računaju kao ulaganje.
Šta bi onda uložio? Ae, šta je to treće što bi ti uložio? Pare ne možeš jer ih nemaš, popuste nećeš....šta onda?
Nikako to da čujem...

--------------------

Usput:

> varijanta 1
JU plati sve sa full cenama (bez ikakvog popusta) Aerodromu. To bude npr. 15 miliona evra za 12 meseci. Sa sve PDV-om.
BEG uplati to u budžet Srbije.
Iz budžeta Srbije se onda uplati u JU tih istih 15 miliona evra kao naš deo ulaganja za tu godinu.
Je l to ok? Je l to sad nekim čudom nije presipanje iz šupljeg u prazno?
Je l tako BEG ne ostaje bez tog istog novca jer mora da ga uplati u budžet...a, odatle se vrati nazad u JU.

> varijanta 2
JU plati sa popustom jer je najveći prevoznik na BEG, jedini ga koristi kao svoj hub.
Obračunati deo na ime popusta se računa kao ulaganje Srbije u svoju aviokompaniju. Sve na osnovu ugovora. Sve takve transakcije vremenski oročene.
I, to sad odjednom nije ok, bolja je varijanta 1...iako BEG u obe varijante ostaje pa ostaje bez tih para???

Je l nekim čudom bilo bolje kada JAT ne plati BEG-u, a svejedno opet mora JAT-u iz budžeta da se svake godine da par desetina miliona evra? Tu je JAT em na teretu BEG-a, plus i budžeta.
 
sve ok.
Samo onda ne treba predstavljati 1 milion evra profita kao neki sega-mega uspeh.

Potpuno je jasno da je AirSerbia još uvek u nastajanju i nekakvi podsticaji su logični.

Zna li se do kada će AirSrbija imati takve popuste na ANT, da li je to u okviru ugovora?
 
neshaoct":1s46s0pn je napisao(la):
Evo, šta bi ste vi uložili? Vlasnik si 51% kompanije, treba da ulažeš, a pare nemaš.

Ово питање и мене занима и то не само у случају ЕрСрбије.

Све је то део неке широкораспрострањене свести да приватни инвеститори треба да дођу код нас, плате наше дугове, изграде нама инфраструктуру, плате и што треба и што не треба и на крају по могућству да то оставе као задужбину и да покупе прње и нестану.

Мене занима и да се наведе, где то у свету има? Питам, јер се на све диже буна, на сваку приватну инвестицију.
 
U svetu kapitalizma i konkurencije erSrbija itekako treba da predstavlja pretnju po njih, a i po sve kompanije koje su spremne da sticu profit. Makar u regionu imamo zalet koji smo uhvatili i trebali bi ga se drzati.

@stf voleo bih da ti neko da odgovor
 
BG i ZG su toliko dobro kopneno povezani da uvodjenje te linije ima smisla samo ako će putnici tom linijom da se prebacuju na druge linije. Point to point putnika sumnjam da će biti dovoljno za neki značajniji LF. U svakom slučaju jako dobra stvar ako se tumači kao deo strategije razvoja long haul saobraćaja.
 
"Konačno. I moji beogradski partneri i ja smo godinama izluđivali zbog količine posla koji se morao raditi, a da se pritom gomilu vremena gubilo na putu. Pogotovo ako su bili uključeni neki stranci koji su trebali brz tranzit u bilo kojem od ova dva smjera. Apsurdno je da dva grada koja u zbroju imaju znatno više stanovnika od Crne Gore, Slovenije ili Makedonije i tradicionalno velik broj poslovnih suradnji, nemaju avionsku vezu, nego nekakve autobusne i željezničke horore koji traju pola dana. Ovo će se sigurno isplatiti i čudi me kako do sada nije pokrenuto".
(hieronymus bosch, 7. novembar 2014 11:24)

http://www.b92.net/biz/komentari.php?nav_id=921098#k14318211
 
Komentar je ukratko objasnio svu poentu linije BG-ZG. Uostalom ako je linija za Banjaluku isplativa, ova mora da bude isplativija.
 
Konačno Zagreb :) Pored konekcije sa drugim linijama Air Serbie (što je uostalom i neskriveni cilj povezivanja svih regionalnih prestonica sa Beogradom) zaista će olakšati život ljiudima koji zbog posla moraju da putuju od Beograda da Zagreba i suprotno (a takvih, verujte mi, nema malo).
 
50 evra za klackanje busom ili vozom koji ide za sada jednom dnevno, uopste nije dobra konekcija, Nadam se da ce 100 evra da bude redovna cena povratne karte
 
Galeks":38hu394h je napisao(la):
Komentar je ukratko objasnio svu poentu linije BG-ZG. Uostalom ako je linija za Banjaluku isplativa, ova mora da bude isplativija.

Linija za BL koliko znam nije isplativa, ta linija je ceif direktora, da ima vezu s rodnom grudom
 
Nije ceif direktora, vec politicka odluka vrha drzave sa jedne i vrha entiteta sa druge.
Ma kako to danas vecini izgledalo nenormalno, postoje neki interesi koji su dugorocni i bitniji od trenutnog profita!!!
 
super vest, ovo je jako dobro... ima puno poslovnih ljudi čije su kompanije zahtevale avio prevoz, znači nije bilo biranja pa se išlo na FRA/MUC/VIE... sad sam probao za npr. 18 dec odlazak i 21 dec povratak, 1 osoba, na amadeus.net 10546 RSD, to je 89 EUR, sve takse uključene.

Probao sam i povratne karte iz ZAG za BUC, SOF, smešne cene, nigde nije prešlo 150 EUR.

Ići će ATR 2x dnevno, i to je pametno, jedino je loše poletanje iz ZAG, malo je prekasno... u BEG se stiže oko 12h, dok stigneš do grada to je minimum 13h i malo vremena za bilo šta ali ajde da ne cepidlačim...

Sjajno.

edit:typo
 
и линија за БЛ доноси паре јер је субвенционисана од стране Владе Републике Српске
 
Galeks":2uuug4xq je napisao(la):
Komentar je ukratko objasnio svu poentu linije BG-ZG. Uostalom ako je linija za Banjaluku isplativa, ova mora da bude isplativija.
Примарна поента линије БГ-ЗГ је врхунац великосрпске :) политике Ер Србије у региону који је по свему судећи преузет практично без борбе. :vops:

Цена повратне карте говори све. У питању је дампинг, дакле агресивно преузимање хрватског тржишта и додатно фидерисање БЕГ-а и Ер Србије. Кроација Ерлајнс на ово не може да одговори а богами ни њихов господар из ЕУ , тачније Немачке. (Луфтханза)

Но, чак и без ове шире приче, ова линија је засигурно економски оправдана и требало ју је давно покренути.
 
Još je luđe što, sad kad malo čačkam po amadeusu, ZAG-SVO-ZAG preko BEG izađe na ispod 200 EUR a direktan let BEG-SVO-BEG je dosta skuplji. Ludnica.

Ako ovo prođe kako je zamišljeno, očekujte najpre 319/320 umesto ATR-a, a potom i dodatne letove. Ne bi bilo loše ni po jedan daily flight all year round za SPU i RJK, to bi isto bila bomba za feeding.

Iskreno, mene ovde jedino brinu moguće administrativne prepreke, neverovatno mi je da je do sad mogao na ovoj liniji da leti ko je hteo, i da to niko nije koristio, a sad JU odjednom ulazi sama bez ispaljenog metka.
 
Vrh