Šta je novo?

Air Serbia

direktor":rxbhzcnz je napisao(la):
Er srbija naplacuje aredormsku taksu od putnika a neuplacuije je aerodrmu inace imaju do sad 994 000 putnika puta aerodrmska taksa za toliko je kraci aerodrom i svi akcjonari aerodroma
Sta je jat radio i kao ce drzava ispeglati dug od 30 mil ka aerodromu koje je naprvio jat je druga prica
Zar i nova kompanija treba da ima preove u startu

Ta druga priča je već ispričana. Aerodrom je otpisao 40 miliona evra potraživanja od Jata iz prethodnih godina kao i još 7 miliona evra potraživanja od Er Srbije.

Akcionari aerodroma su podeljeni u dve grupe: Republika Srbija sa 84% i građani kojima su podeljene besplatne akcije (16%). Ko je prodao, prodao je, a ko nije prodao trenutno stoji bolje nego kada je akcije dobio budući da je vrednost istih na istorijskom maksimumu. A taj istorijski maksimum je samo i isključivo posledica postojanja Er Srbije. Perspektiva posla sa Etihadom mnogo više doprinosi vrednosti akcija aerodroma nego što popusti i neplaćanja Er Srbije na aerodromu obaraju njihovu vrednost. Naravno bilo bi mnogo bolje kada aerodrom ne bi morao da otpisuje tolika potraživanja ali čitava ekonomija Srbije je jedno veliko presipanje iz šupljeg u prazno tako da to i nije bogzna kakva senzacija.
 
kako može biti posledica er srbije kad oni jedini ne plaćaju taksu?
 
Сваки путник који попије кафу плати део и аеродрому. Шта год да је узрок раста броја путника то је велики успех јер индиректно сваки доприноси развоју српске привреде.
 
ako nas kafa ne izvuče, ne znam šta će, sreća pa su transferni putnici ljubitelji kafe
 
a mogu li ja kao manjinski akcionar da tužim većinskog jer daje popust na moj račun?
 
To sa berzom je kod nas potpuno irelevantno jer niti preduzeće posluje tržišno, niti će se prodavati po tržišnim principima.

Uzmite samo primer najave gospođe ministarke da će svi aerodromi u Srbiji pod kadu ANT-a.

Gotovo je izvesno da će ovaj aerodrom kao i JAT tehnika ići u paketu sa Air Serbia-om.
 
Gargoyle":o9pnqtrj je napisao(la):
kako može biti posledica er srbije kad oni jedini ne plaćaju taksu?

Može da bude jer je aerodrom dobio milion (1.000.000) novih putnika isključivo zahvaljujući Er Srbiji, povećao je prihode za trećinu čak i nakon 50% popusta odobrenih Er Srbiji (naplata je druga priča tj odvojen problem), zbog Er Srbije odnosno Etihada očekuje se privatizacija ili koncesija aerodroma i sve to gura cenu akcija ka gore mnogo više nego što je neplaćanje od strane Er Srbije gura na dole.

Uzgred, Er Srbija nije oslobođena plaćanja putničkog servisa i bezbednosne takse nego ima popust na te kao i na aerodromske usluge. Aerodrom njima svakog meseca fakturiše iznos koji im dođu posle svih tih popusta i to ulazi u prihodnu stranu. Problem nastaje sa naplatom tih faktura jer država kao većinski vlasnik oba entiteta radi ono za šta je jedino sposobna - presipa iz šupljeg u prazno po onoj "dođem ti - dođeš mi" filozofiji koja čini osnovu ekonomije na srpski način. To će se najbolje rešiti izbijanjem aerodroma iz ruku države.
 
MilisaV":htwp47ma je napisao(la):
a mogu li ja kao manjinski akcionar da tužim većinskog jer daje popust na moj račun?

Možeš ali tužba neće uroditi plodom jer aerodromski popusti za Er Srbiju nisu odvaljeni napamet već su uslovljeni Smernicama razvoja vazduhoplovnog tržišta kroz stimulacije u plaćanju aerodromskih naknada Republici Srbiji (Sl. glasnik RS, br. 119/2013).

Vlada je ove smernice usvojila i aerodrom je dužan da ih primeni na svoj cenovnik.

Tebi kao akcionaru je bitno da akcije koju imaš svake godine vrede više nego prethodne i da eventualno dobiješ dividendu. Da li se to toga došlo popustima ili poskupljenjima spada u izvršnu politiku koja nije u domenu akcionara bez prava glasa.
 
10615578_10152726410006282_1994714403944248573_n.jpg

Које промовисање, јатова обележја су се скривала :lol:
 
jel ova imala neku alergijsku reakciju na hranu u AirSerbia-i pa su joj usta ovolika?
 
"Er Srbija da bude prva na Balkanu"
IZVOR: TANJUG
Beograd -- Predsednik "Etihad ervejza" Džejms Hogan izjavio je da "Er Srbija" ima šansu da bude prva avio kompanija na Balkanu.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
191401655653edc2902875a693764496_640x409.jpg


Hogan je za RTS rekao i da repozicioniranje kompanije i prihvatanje promena znači da će "Er Srbija" biti profitabilna do kraja godine, kao i da veruje da će ta kompanija biti jedna uspešna priča u vazdušnom saobraćaju - jedna od najuspešnijih u svetu,

"Biti u plusu je najmanje što možemo, a ostvariti manji profit je nešto izuzetno. To je ostvareno uz pomoć vlade iskreno rečeno, premijera Aleksandra Vučića i Siniše Malog, kao predsednika Odbora. Oni su bili sjajni u podršci", rekao je Hogan.

Kako je istakao, ljudi u "Er Srbiji" su ostvarili dobre poslovne rezultate i uradili izuzetan posao, a ključno je da Srbija nastavi da gradi svoj brend u vazdušnom saobraćaju.

"Težak posao u preoblikovanju i pregrupisavanju svakako napreduje i važno je i što otvaramo novo sedište kompanije u Beogradu jer će ljudi moći da rade u dobroj radnoj atmosferi, da uvodimo pravo znanje i tehnologije i pravi sistem menadžmenta", naglasio je Hogan.

Sve to je, podvukao je, matrica da kompanija ide napred, a po njegovom mišljenju, "Er Srbija" ima šansu da bude prva avio kompanija na Balkanu, a Beograd raskrsnica na Balkanu.

"Tesno sarađujemo sa našim deoničarima, Upravnim odborom, JAT tehnikom i planiramo otvaranje novih prostorija na Beogradskom aerodromu - isto ono što radimo i u drugim delovima sveta", objasnio je Hogan.

On je rekao i da je "Etihad" usredsređen na ulaganje u ljude, usluge, poboljšanje iskorišćenosti aviona, bolji učinak u promociji brenda, veće uštede i da se poboljša saobraćajni protok kroz Beograd.

Kako je dodao, planirani su i ponovni letovi iz Beograda za SAD, a važno je da sve što se radi ima komercijalni rezon i da se u svakoj liniji koja se razvija ide ka profitabilnosti.

Upitan o kritikama na račun aktuelne vlade u vezi ugovora sa "Etihadom", Hogan je rekao da ne može da komentariše politička pitanja, ali je da su dobro poslovanje "Er Srbije" i hrabrost vlade da se saglasi sa restrukturiranjem kompanije za rezultat imali to da sada postoji jedna od najsnažnijih avio kompanija koja ide napred, ne samo na Balkanu, već i u Evropi.

"Šta je bila alternativa? Nemati aviokompaniju? Taj vakum bi popunili Rajan Er, Izi Džet, Viz er, bilo ko. Ono što danas imamo je snažan nacionalni avio prevoznik čiji avioni lete po celoj Evropi i do Abu Dabija", naveo je Hogan i dodao da je uspešan avio prevoznik kao ambasador i nešto što ljude u Srbiji može da čini ponosnim.

Hogan je naveo da su, prema njegovom mišljenju, predstavnici Vlade Srbije uradili sjajan posao da ubede "Etihad ervejz" da uđe u partnerstvo sa "Er Srbijom" i da se saglasi sa uslovima za vođenje avio kompanije u okviru jednog komercijalnog mandata bez mešanja politike.

On je istakao i da postoji jaka veza UAE i Srbije, a kako se taj odnos razvijao od "Etihada" je traženo da razmotrimo mogućnost da "Er Srbija" bude njihov partner u mreži kompanija kroz udeo u vlasništvu.

"Kada smo se sreli sa predstavnicima vaše vlade sagledali smo i geografsku poziciju Beograda kao raskrsnice na Balkanu i osetili da u Evropi imamo šansu da povežemo Abu Dabi sa Srbijom i šire", dodao je.

"Er Srbija" je, kako je rekao, deo porodice koja ima ukupno 700 aviona, upošljava 70.000 ljudi i prevezla je 110 miliona putnika.

"Kada uđete u Etihadove avione zadovoljstvo je videti video materijal o Beogradu i našim partnerima među kojima je i Er Srbija. Mi prikazujemo Srbiju u 700 aviona širom sveta", rekao je Hogan.

Navodeći da je veoma ponosan na to šta je postigla "Er Srbija" i kako je njeno kabinsko osoblje prihvatilo dodatnu obuku, Hogan je dodao da veruje da oni pružaju jednu od najboljih usluga u Evropi, dok se za srpske pilote odavno zna da su sjajni.

Izvor: B92
 
Ja ne bih mogao da smislim jaci razlog da se optusti njihova kompletna IT sluzba (ako je ima uopste).
 
Posao obaveštavanja o skorom isteku domena je na onome kod koga je domen registrovan.
Konkretno u mom slučaju od Loopie (preko koje su domeni registrovani), stiže info bar jedno jedno mesec dana pre...zatim predračun...kad se uplati domen za naredni period stigne i račun.
U slučaju Air Serbia internet domena trebalo bi prvo saznati da li je njihov registrator odradio svoj deo posla, a onda ljudi iz AS zaboravili da uplate...ili registrator uopšte nije poslao info na vreme.
 
Kako predano sns radi :) Zasto bi te neko obavestavao, to moraju sami da znaju, upisu negde kao podsetnik i vode racuna o tome, ali izgleda da im se fucka za posao i imidz.
 
još jedna u nizu blamaža, ja ću posle letošnjih kašnjenja uvek gledati da putujem nekim drugim prevoznikom
 
Kupio sam kartu za Rim i letim sa ersrbijom. Mogao sam da odem easyjetom, karta je jeftinija ali prvo vise mi odgovara vreme leta i dan sa ersrbijom i deluju mi pouzdaniji da nece otkazati let jer su ovi mucenici u poslednjih par meseci cesto otkazivali letove bez najave pa videcemo kako ce biti :)
 
loyola":1zh9p0vg je napisao(la):
Kako predano sns radi :) Zasto bi te neko obavestavao, to moraju sami da znaju...

Zato što im plaćaš za tu uslugu po default-u. 8)
Zato što je i samom registrantu u interesu da uplatiš domen na vreme, jer tako oni uzmu svoj deo od novca koji daš za domen. A, njihov deo...puta milioni domena kod njih...pa ti vidi o kojim novcima je reč. Kao što im možeš dodatno platiti da ''sakriju'' Who is podatke o domenu. Kao što im možeš dodatno platiti i za još neke nestandardne usluge, itd, itd.
 
Vrh