Šta je novo?

Air Serbia

neshaoct":1ofppcia je napisao(la):
loyola":1ofppcia je napisao(la):
Kako predano sns radi :) Zasto bi te neko obavestavao, to moraju sami da znaju...

Zato što im plaćaš za tu uslugu po default-u. 8)
Zato što je i samom registrantu u interesu da uplatiš domen na vreme, jer tako oni uzmu svoj deo od novca koji daš za domen. A, njihov deo...puta milioni domena kod njih...pa ti vidi o kojim novcima je reč. Kao što im možeš dodatno platiti da ''sakriju'' Who is podatke o domenu. Kao što im možeš dodatno platiti i za još neke nestandardne usluge, itd, itd.

Registar ne obavestava vlasnika, vec administrativni kontakt koga je vlasnik odredio. Za domen airserbia.rs to je

Milan Samardžić, BEETCUP TIMITED, Princes Exchange Princes Square, Leeds, United Kingdom, Srbija

Tako da je krivica moguce/verovatno na njemu/njima.
 
Mogu da postavim info o skorom isteku domena koji dobijam kao vlasnik domena, a administrativni kontakt za te domene je druga osoba (nisam ja). Mogu da postavim i predračun koji dobijam kao vlasnik domena, a administrativni kontakt za te domene je druga osoba (nisam ja). Konkretno, Loopia (registrant) pošalje info meni (vlasniku), iako je administrativni kontakt druga osoba. Ništa ne pričam napamet. :wink:

Kako je to urađeno (kome se šalje info) kada je domen koji koristi Air Serbia u pitanju ne znam.
Suština posta je bila samo da se pojasni da i registrant tu ima obaveze. Još kako postoji obaveza registranta da obavesti o skorom isticanju domena. Zato može biti da je sama AS odgovorna za istek domena, ali može biti i da je registrant odgovoran...
 
ево и пар слика
P1050873.JPG

P1050907.JPG

P1050926.JPG

P1050952.JPG

P1050960.JPG

P1050969.JPG


више овде
 
Dosli sa velikim avionom na promociju a inace ce voziti atr72
 
Sredili aerodrom u tirani , a gdje su topoiv vodeni za docek , koliko vremena nismo letili u tiranu
 
Prekosutra letim sa Er Srbijom pa cu fotkati malo avion i aerodrom, mada skoro sve je vec vidjeno :)
 
loyola":v6opfc5h je napisao(la):
Prekosutra letim sa Er Srbijom pa cu fotkati malo avion i aerodrom, mada skoro sve je vec vidjeno :)

Могао би сликати Батајничку петљу, ако ти се укаже прилика!
 
А у стварности генерисали би губитак од 10-20 милиона евра да су плаћали таксе аеродрому и да држава није давала шаком и капом.

Иако постоје позитивни помаци, успех Ер Србије је на тај начин и у буквалном смислу - Пресипање из шупљег у празно. Барем у овом почетном периоду.
 
Ne razumem kakve veze neplacanje taksi ima sa visinom dobiti? Oni su za te takse zaduzeni i to se vidi u bilansima.
 
Erysimum Cheiri":1baaf60k je napisao(la):
Ne razumem kakve veze neplacanje taksi ima sa visinom dobiti? Oni su za te takse zaduzeni i to se vidi u bilansima.

Па зашто онда не плаћају ако би након тога стварно били у плусу? Зашто чекати да се дугови нагомилавају
 
Видећемо за око 4-5 месеци када се на сајту АПРа објави нето добит. Ту би морала да буду исказани сви приходи одузети са расходима и свим потраживањима и дуговањима.
Нисам економиста, као што ми у потпису и пише, но неки економисти су ми предочили да то не може да се сакрије... Не знам, осим ако се задужи код државе диретно па би то био прилив, па би то било исказано као добит. Са друге стране, мислим да и треба да се задужи код државе, вероватно је то тако некако и изведено, сумњам да то може само да се намигне и онда не плати.

едит:

Delija":lbhym6mr je napisao(la):
А у стварности генерисали би губитак од 10-20 милиона евра да су плаћали таксе аеродрому и да држава није давала шаком и капом.

Иако постоје позитивни помаци, успех Ер Србије је на тај начин и у буквалном смислу - Пресипање из шупљег у празно. Барем у овом почетном периоду.


делије не знам одакле ти ти подаци, претпостављам да је паушална лаичка процена, но ако није, у поређењу са 70-80 милиона прошле године, помак је фантастичан.

Међутим оно што мене "брине" су непрестане акције на карте. Можда је то нормално код осталих успешних авиопревозника, но мени лаику чини се да то значи да имају проблема са попуњеношћу авиона.

А госн. Малом генерално не верујем ништа. Занимају ме јасне статистике: нето добит, просечна попуњеност итд.
 
веруј ми, у тим акцијама има врло мало карата по тој цени. скоро сваки петак гледам цене карата за дестинације на акцији и већ после 3 по подне нема ни једне једине по назначеним ценама
 
drum1":3cm31phe je napisao(la):
делије не знам одакле ти ти подаци, претпостављам да је паушална лаичка процена
Ја претпостављам да се шалиш. Изјавио директор аеродрома, жвалави гебелс лично и многи други. 7 ,илиона им већ дугују а Вучић је обећао да ће у корист Ер Србије аеродром олакшати за још 12 милиона евра.

Дакле, у питању је исти комуњарски модел неодрживог и неисплативог пословања на штету грађана са дебелим слојем капиталистичке шминке.
 
Delija":ey09jm5a je napisao(la):
drum1":ey09jm5a je napisao(la):
делије не знам одакле ти ти подаци, претпостављам да је паушална лаичка процена
Ја претпостављам да се шалиш. Изјавио директор аеродрома, жвалави гебелс лично и многи други. 7 ,илиона им већ дугују а Вучић је обећао да ће у корист Ер Србије аеродром олакшати за још 12 милиона евра.

Дакле, у питању је исти комуњарски модел неодрживог и неисплативог пословања на штету грађана са дебелим слојем капиталистичке шминке.

Не шалим се, већ сам необавештен. Изгледа. Хвала на подацима. :kk:

У сваком случају ако је са 70 милиона пало на 20, то је велики плус? Додуше то су само потраживања према аеродрому, треба платити и те авионе...надам се да запослени немају проблеме.

http://fi.apr.gov.rs/prijemfi/cir/podac ... odina=2013
 
Avion ka Skoplju im leti sa 1/3 do 1/2 popunjenosti kabine. Meni se to ne svidja. Nisam strucnjak, ali po meni, bolje da akcijska cena karte (80-90 EUR) bude stvarna cena kako bi bila konkurentna sa autobusom i vozom, tj. kako bi ljudi sto cesce i vise koristili avion.
 
Leteo prvi put sa Er Srbijom pre neki dan. Bukvalno od pocetka do kraja najprijatnije iskustvo putovanja avionom koje sam ikad doziveo - zahvaljujuci vrhunskoj usluzi svih clanova posade, a i polupraznom avionu. Inace mrzim da letim ali ovo je bilo pravo uzivanje. Sve pohvale Er Srbiji, a i karta kupljena neposredno pred let je bila pristupacna (tj. jeftinija od svih drugih avio kompanija).
 
у суботу је Ер Србија прославила прву годину пословања. а у међувремену су и објавили нови рекламни спот за инострана тржишта
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=iC2OTFKUG-o[/youtube]
 
Vrh