lento":1kal8c4n je napisao(la):Bez obzira kakav code share ugovor kompanije imaju, niko normalan ne bi sklapao code share ugovor da nema neku korist, tako da ne stoji da takav ugovor odgovara samo jednoj strani. Osnovna ideja takvog ugovora je da isti avion pune obe kompanije (ili vise kompanija koje stavljaju svoj broj leta na odredjeni let) kroz svoje prodajne i agentske mreze. Code share ugovori se razlikuju po nacinu na koji "marketing carrier" prodaje mesta na "operating carrier"-u.
drum1":1kal8c4n je napisao(la):Као лаик, видим да код шер може да одговара само једној страни, све зависи колико која лети и колико авиона има, а Итихад има и (нормално) имаће увек десетак пута више него Ер Србија.
JohnnyLee":1kal8c4n je napisao(la):да се не троши овде пуно о код шеру, овде има лепо све описано, па кога занимају предности и мане нека прочита
Лоше сам се изразио, извињавам се, мислио сам да у теорији може да одговара само једној компанији, ако би она (као управљач) преузела све летове друге компаније (оне којом се управља и која нема авионе). Генерално мислим да је то супер ствар. Понављам да сам лаик . . . да не кажем непознавалац.
Милисаве +1.
Сигурно ми њих нисмо зај****, немојте тако. Свуда се у послу гледа да се прође што боље...
Неко ја мислим да је нездраво за посао да поклониш неком нешто јер онда он има мање интереса да то развија јер ништа није уложио, може само да узме и затвори. Тако су многе млекаре код нас затворене, ма и фабрике уопште. Биле су буд зашто, па их је конкуренција купила, држава исплатила раднике, а они затворили фабрику.