Šta je novo?

Air Serbia

Иначе,Ер Србија је већ добила два можда и највећа могућа комплимента. Два најјача играча на два континента су дигла фрку око удруживања Етихада и Ер Србије - После Луфтханзе и Делта се узјебала. :vops:

http://exyuaviation.blogspot.com/p/air- ... ar_25.html

Delta says “the proposed codeshare routes are irrational and do not serve the public interest”. It adds, “While Delta believes that codeshare arrangements are typically in the public interest where they increase opportunities for travel and expand air service networks for the benefit of consumers, the codeshare services proposed by Jat and Etihad are not in the public interest because they have no market or consumer service based rationale and would only create confusion and complexity for consumers”.

:laugh:
 
полако се диже прашина :) :vops:

а успут, ево га YU-APC у Дизелдорфу
1381263578.jpg


имате овде још слика
 
Delija":rb4izugi je napisao(la):
Иначе,Ер Србија је већ добила два можда и највећа могућа комплимента. Два најјача играча на два континента су дигла фрку око удруживања Етихада и Ер Србије - После Луфтханзе и Делта се узјебала. :vops:

http://exyuaviation.blogspot.com/p/air- ... ar_25.html

Delta says “the proposed codeshare routes are irrational and do not serve the public interest”. It adds, “While Delta believes that codeshare arrangements are typically in the public interest where they increase opportunities for travel and expand air service networks for the benefit of consumers, the codeshare services proposed by Jat and Etihad are not in the public interest because they have no market or consumer service based rationale and would only create confusion and complexity for consumers”.

:laugh:

Delta je deo Skyteam-a, ciji su clanovi jos i Air France, KLM, i Aeroflot - tri kompanije sa jako razvijenom mrezom ka istoku. S druge strane Delta sama skoro i ne leti na bliski istok. Delta se plasi da je codeshare uvod u prekookeanske letove iz Beograda, i ne zeli situaciju gde dobar deo bliskog istoka (i jos istocnijih polazista) i istocne Evrope leti preko Beograda u Ameriku, a ne putem Deltinih partnera preko Pariza i Amsterdama odakle leti Delta.

Celni ljudi Etihada su par puta otvoreno rekli da je njima u sustini cilj da "prodrmaju" svetski aviobiznis a ovo je znak da ih ostale velike kompanije shvataju kao ozbiljnu pretnju.
 
Bas nam zavide sto sad imamo jaka ledja i sto cemo polako ali sigurno postati jako aero cvoriste u ovom delu evrope.
Stvarno su pateticni...
 
Значи почиње општа ф(т)рка на небу, многима ћемо помутити рачуне и планове :dil: .
Напред Ер Србијо, уз тебе смо свим срцем.

 
Значи ускоро слетање прве "птице" Ер Србије на НТ.
Ако су четири авиона сређена, да ли сва четири долазе истог дана у Београд ?
 
све то звучи сјајно, али да ли је баш тако? Видећемо. Мени звучи исувише добро, заправо. Ја се само плашим да етихад не преузме сва права јатова за летове, баш преко тог код шера и полако али сигурно, де факто угаси компанију. Имамо ми 51% и то јесте добро и верујем да постоје клаузуле у уговору итд. . . Надам се да је ово ипак све сјајно као што изгледа.
 
ако они то хоће да ураде, зар то не би већ сад урадили са Ер Сејшели? једноставно, приходи компанија у њиховом власништву су и њихови приходи, тако да немају потребе за таквим нешто. а ако компанија крене лоше да послује, смене менаџмент. а ако наставе лоше да послују, само се повуку из посла. што би гасили без везе

Гага":1e5oxpmy je napisao(la):
Значи ускоро слетање прве "птице" Ер Србије на НТ.
Ако су четири авиона сређена, да ли сва четири долазе истог дана у Београд ?

нису сва четири сређена. два су у Дизелдорфу где им се уграђују седишта (бр. 1 из Америке и бр. 3 што је био у Даблину). један тек треба да стигне (мислим да је то бр. 2 који је још у Америци), а четврти је тек отишао на фарбање. мислим да ће прво доћи бр. 3 (YU-APC), па тек остали

и ево још једне слике, лет у будућност :)
10139568704_3a1e5d43c6_b.jpg



а да, 25.10 ће бити представљени јавности Ер Србија и први авион, а следеће недеље се отвара пословница код цркве Св. Марка
 
Дакле, нека ме неко исправи:

Итихад улаже
+0 евра за куповину
+100 милиона (не зна се шта то тачно све покрива и нисам схватио у ком периоду)
управљање наредних 5 година али се то плаћа заједнички, по пола или?
+Права на летове схватио сам пре свега за абу даби

Порески обвезници Србије улажу
+100 милиона (не зна се шта то тачно све покрива и нисам схватио у ком периоду)
+Сву имовину јата, укључујући некретнине, старе авионе
+Права на летове по европи
+Сав дуг Јата од пар стотина милиона евра
+Социјални програм за све запослене

Мени ово делује за скоро пола милијарде евра на нашу штету? Разумно би било све те наше додатне трошковеподелити са њима и обратно, 49/51, или да су макар платили нешто пола Јата. Зар не?
 
Zasto bi bilo ko platio nesto za Jat, cija je vrednost, kada se od imovine oduzmu dugovi, negativna? Kada je onomad Aeroflot bio zainteresovan za Jat, na kraju su javno rekli da im nije jasan Dinkicev tender sa nekom cenom, i da su zainteresovani da kupe vecinsko vlasnistvo u Jatu za 1 evro uz obecani nivo investicija.

Ono sto je meni ovde jedino sporno je to preuzimanje dugova na drzavni teret. To je trebalo nekako drugacije da se odradi.
 
Друме,било би за почетак лепо да пробаш да схватиш да грађани Србије нису никоме ништа дали из простог разлога што грађани Србије остају већински власници Ер Србије.Исто тако,надам се да ће Етихад управљати нашом авиокомпанијом далеко дуже од предвиђених 5 година. Требаш имати и у виду то да је ЈАТ дуговао 170 милиона евра,руку на срце највише држави Србији али опет.
Дакле,никаква имовина никоме није прослеђена јер је остала у већинском власништву Србије. Иначе,само ћу напоменути да се БХ Ерлајнз данас јавио у жељи да буде ФИДЕР Ер Србији. Само та чињеница доста говори.

Поред тога,када на ред дође куповина авиона 2016. године,само уштеда којеу ће нам Етихадово име омогућити код компаније као што је Ербас ће вероватно прећи целокупну вредност постојећег јата. Да не причам о тренутном добитку од кодшера ка практично свим светским дестинацијама,новим линијама,нивоу услуге идентичном као и у Етихадовим авионима,јефтинијем гориву...
 
да, БХ се сам јавио да довози путнике из Сарајева, што ме је, признајем, прилично изненадило. можда би могао ту да се направи споразум о преузимању БХ од стране Ер Србије, ако буде у обостраном интересу

Kokos":13tgctx7 je napisao(la):
nešto mračna ta budućnost...

хаха, јесте нешто доле мрачна, али када изађе из облака ето сунца
 
hazard":2jxdldvu je napisao(la):
Zasto bi bilo ko platio nesto za Jat, cija je vrednost, kada se od imovine oduzmu dugovi, negativna

Да, па хајде да онда не дају ништа за тај дуг. А да добију половину свега. Не желим да идем из крајности у крајност, не мислим да је требало да нам плате сав дуг итд већ да постоји одређен однос снага.

Delija":2jxdldvu je napisao(la):
Друме,било би за почетак лепо да пробаш да схватиш да грађани Србије нису никоме ништа дали из простог разлога што грађани Србије остају већински власници Ер Србије.Исто тако,надам се да ће Етихад управљати нашом авиокомпанијом далеко дуже од предвиђених 5 година. Требаш имати и у виду то да је ЈАТ дуговао 170 милиона евра,руку на срце највише држави Србији али опет.
Дакле,никаква имовина никоме није прослеђена јер је остала у већинском власништву Србије.

У већинском да, али не у 100%. Имали смо 100% свега сада имамо 51, а то значи да од све вредности имовине ми поседујемо све већ пола. Дакле постоји разлика, дали смо половину.

Лепа вест за БХ ерлајнз, мада они имају два авиона, но свеједно сваки проценат у повећању профита је сјајна вест.

Делим наду и жељу да Итихад настави управљање Ер Србијом. Потребан нам је професионални менаџмент, као у НИСу.

Delija":2jxdldvu je napisao(la):
Поред тога,када на ред дође куповина авиона 2016. године,само уштеда којеу ће нам Етихадово име омогућити код компаније као што је Ербас ће вероватно прећи целокупну вредност постојећег јата. Да не причам о тренутном добитку од кодшера ка практично свим светским дестинацијама,новим линијама,нивоу услуге идентичном као и у Етихадовим авионима,јефтинијем гориву...

Поред тога,када на ред дође куповина авиона 2016. године,само уштеда којеу ће нам Етихадово име омогућити код компаније као што је Ербас ће вероватно прећи целокупну вредност постојећег јата. Да не причам о тренутном добитку од кодшера ка практично свим светским дестинацијама,новим линијама,нивоу услуге идентичном као и у Етихадовим авионима,јефтинијем гориву...

Сад причаш као да то њима не иде у корист - иде пола нама, а пола њима. Ја сам само хтео да побројим шта ко даје и шта ко добија. Успех ове фирме ће бити успех и за Итихад, сви се слажемо да они не чине нама ништа. Као лаик, видим да код шер може да одговара само једној страни, све зависи колико која лети и колико авиона има, а Итихад има и (нормално) имаће увек десетак пута више него Ер Србија.

Дакле треба сабрати ко шта даје а ко шта добија. Добитак се дели на пола, па ваљда је логично да и улагање онда буде барем приближно пола? У св. сл. приближније од рачунице коју сам саставио и за коју ми се чини да је приближно тачна.
 
Bez obzira kakav code share ugovor kompanije imaju, niko normalan ne bi sklapao code share ugovor da nema neku korist, tako da ne stoji da takav ugovor odgovara samo jednoj strani. Osnovna ideja takvog ugovora je da isti avion pune obe kompanije (ili vise kompanija koje stavljaju svoj broj leta na odredjeni let) kroz svoje prodajne i agentske mreze. Code share ugovori se razlikuju po nacinu na koji "marketing carrier" prodaje mesta na "operating carrier"-u.

drum1":q0wip89k je napisao(la):
Као лаик, видим да код шер може да одговара само једној страни, све зависи колико која лети и колико авиона има, а Итихад има и (нормално) имаће увек десетак пута више него Ер Србија.
 
drume tako smo isto poklonili NIS, kao gubitaš, šta će to nama, te posao veka.

a samo prava na eksploataciju nafte koja NIS ima vrede više nego što su rusi platili za svoj deo NIS-a.


Sad se trenutna vlast dodvorama arapima, pa su im poklonili jat. Arapi nisu do sada uložili ni dinara u srbiju, samo ona tri mercedesa. samo ovo što su uzeli džabe.

a kad će prve pare da ušu u srbiju videćemo.
 
pa su im poklonili jat

И тиме смо их зај****.Алтернатива је било гашење компаније или још горе,наставак некаквог Јата који би наставио да буде партијска прћија за баханалисање.
 
Biznis ne treba da bude takav da neko nekog zaje*******e, uvali, podvali i slično. Biznis treba da bude na obostranu korist i zadovoljstvo.

ослато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Samo posteno pa ko koga zaje*******e
2+2=ajde da se dogovorimo

ovo je definicija biznisa u Srbiji svidjalo se to kome ili ne
 
Etihad je preuzeo jat na 4 + 1 godinu - dakle obavezan je da se na ulasku u poslednju godinu izjasni o budućnosti.
 
Vrh