Šta je novo?

Air Serbia

140075066654259670318318.jpg
 
реигстрација броја 5 је, замислите, YU-APE, и он треба да буде у Минхену наредних дана (стоји да је пребачен 12.10, али то зависи од датума Родригове слике)
 
Fotografija je pristigla gmailom pre 23 sata, ali ne znam da li je juče i nastala. Mogu da zamolim brata da priupita Rodriga kad je putovao.
 
Па Минхејм, ред је да Родриго због слике и сећања на Србију, добије један плусићћћ, а укњижио сам га теби :kk: :)
 
Још једна авио компанија се буни против Ер Србије ! Изгледа да Ер Србија не смета само неким авио превозницима, него и неким домаћим политичарима или ти странкама. А ко је у опште и тај Владимир Тодорић ?

MRŽNJA: Demokratama važnija Delta od Srbije!
POLITIKA 17:45, 14.10.2013.

Američki avioprevoznik "Delta erlajnz" zatražio od Ministarstva saobraćaja SAD da odbije zahtev "Er Srbije" da izda dozvolu za let u Ameriku. Članovi DS požurili da okače link na društvenim mrežama

BEOGRAD - Američki avioprevoznik "Delta erlajnz" zatražio je odgovor od Ministarstva saobraćaja SAD u vezi sa zahtevom JAT-a (Er Srbija) da dobije dozvolu za liniju iz Srbije u Sjedinjene Države. "Delta" je zapravo tražila da američko ministarstvo uskrati pravo "Er Srbiji" na direktnu vezu sa SAD.

- Predlog JAT-a i Etihada je komercijalno neuverljiv, a može da izazove zabunu potrošača. Odeljenje treba da negira zahtev za izdavanje ovlašćenja - navodi se u žalbi "Delta erlajnza", u kojoj pozivaju američko ministarstvo saobraćaja da odbije zahtev JAT-a!

Ovaj zahtev objavljen je na pojedinim američkim medijima, a dežurni članovi Demokratske stranke odmah su požurili da ga prenesu, iako je izvesno da će Ministarstvo saobraćaja SAD odbiti ovaj zahtev "Delta erlajnza". Istaknuti član DSVladimir Todorić brže bolje je postavio pomenuti link na svome Tviter profilu, a isto su uradili i brojni članovi DS-a!
zoom
http://www.kurir-info.rs/mrznja-demokra ... ak-1034999
 
Борчанац":18s7re8m je napisao(la):
То мора донети дугорочно бољитак за све и нека је таквих прича само више ...

Они улажу име, јасно. Али ми треба да дамо 3х више за то? Није чак ни то проблем, проблем је што они нису дали ни динара за пола компаније и њених права. И ок, сада је власништво пола пола. И ви кажете сад ћемо да убирамо много пара због тога шта ја знам, да али пола! Пола иде њима! Ви као да заборављате да то.

Једноставно улазни и излазни подаци се не подударају. Ту видим проблем.

Испашће као да мислим само негативно...а ја само желим да продискутујем и ту страну приче, јер се о позитивним стварима свакако слажемо.
 
evo ko je gledao posao veka na b92 i kako je nis poklonjen rusima zarad južnog toka, može da očekuje nešto slično i ovde.

u svakom slučaju poklonili su pola nisa, koji je procenjen na 2.2 milijarde eura, za 400 milki. i to nije sve, uz nis su im poklonili i prava da vade svu naftu i gas na teritoriji srbije, koja nisu uračunata u procenu vrednosti nisa. dokazane rezerve nafte i gasa u srbiji su preko 7 milijardi eura. samo u 2012 godini nis je izvukao nafte i gasa za preko 800 miliona eura.

a od južnog toka smo videli samo putinovo obećanje. već pet godina prošlo ni cevka nije položena. a nama u srbiji ostao srbijagas koji je dužan milijardu eura koji ćemo mi da platimo. a rusi pune džepove od naše nafte i gasa, koje još prodaju nama.

bojim se da za pet godina mi ovde ne mlatimo praznu slamu, kukamo kako su nas pokrali, a neki novi "posao veka" nam se podmeće. recimo za telekom ili eps.
 
@drum1
Замисли следећу ситуацију - покренуо си неки посао, испоставило се да ниси способан да га водиш, запао си у дугове који су сваким даном све већи и већи и не постоји ни теоретска шанса да можеш да преокренеш ситуацију.

Појављује се друга, знатно способнија фирма, која може да преокрене ситуацију али тражи 50% власништва за себе.

И, судећи по твојим порукама, ти би прије изабрао да нагомилаш још дугова и потпуно пропаднеш него да останеш у послу и вјероватно нешто и зарадиш? Да ли ће и колико друга компанија да заради не вјерујем да је нарочито битно.

Твоје примједбе би стајале да је ЈАТ солидна компанија - али није, ни близу.


@MilisaV
Нисам гледао Б92, али кад се спомиње НИС обично се не спомињу сви детаљи - рецимо, шта је била алтернатива? Србија би сама спуцала силне паре да оспособи распалу рафинерију? Да је могла имала је довољно времена. НИС би купио неко други? Нисам примјетио да су се купци баш поломили око НИСа. Неко је једном споменуо да су прерађивачки капацитети у овом дијелу Европе доста већи од потреба и да је НИС преузео неко из сусједних земаља сигурно не би имао мотив да улаже у локалне рафинерије.

Процјена на 2.2 милијарде евра - било је процјена да ће људи добити по 1000 евра од приватизације па знамо како је то прошло.
800 милиона евра нафте и гаса у 2012. години - по цијенама из 2012, у вријеме кад је НИС продаван нафта је била доста јефтинија. Уосталом, пола од тога припада Србији + порези, акцизе. А алтернатива - па слична као и за ЈАТ.

Наравно да би било боље да су обје фирме у нашим рукама и да добро послују, али то двоје изгледа да не иде заједно. Кад се само сјетим да су покушали Русима да кроз књиге провуку 100 милиона евра губитака :lool:
 
Гага":1gpgu4ss je napisao(la):
Још једна авио компанија се буни против Ер Србије ! Изгледа да Ер Србија не смета само неким авио превозницима, него и неким домаћим политичарима или ти странкама. А ко је у опште и тај Владимир Тодорић ?

MRŽNJA: Demokratama važnija Delta od Srbije!
POLITIKA 17:45, 14.10.2013.

Američki avioprevoznik "Delta erlajnz" zatražio od Ministarstva saobraćaja SAD da odbije zahtev "Er Srbije" da izda dozvolu za let u Ameriku. Članovi DS požurili da okače link na društvenim mrežama

...

O bože, čovek ne može više ni na Tviter da okači link ka vesti koja se ne sviđa režimu, a da ne bude proglašen za izdajnika (tj. sada su popularni termini "lopov" ili "mrzitelj Srbije" u zavisnosti od anti-narodnog zločina koji si počinio).

Pazite, čovek je okačio link ka vesti na svoj Tviter nalog. Link! Nije se skinuo go na Trgu i vikao "Vučić smdri!"... Jbn link je dovoljan da te "Kurir" linčuje :roll:
 
@zagor

Zapravo te 2008 nafta je bila najskuplja u istoriji sa nekih 160 dolara za barel.

I znači ok je da neko samo za godinu dana povrati svoju investiviju i to samo od vađenja nafte? A gde su pumpe...



A baš dobro što si pomenuo akcize. Pa ko god da prodaje gorivo plaća akcize, zar ne? Kakve veze da li je knez petrol, nis ili omv. A što se tiče rudne rente ona kod nas iznosi 7% vrednosti. Nis plaća samo 3% jer eto oni su posebni može im se.

Za nis nisu bile potrebne nikakve opravke i slično. Sasvim je dovoljno bilo da bude profesionalni menadžment i to bi bilo to. Recimo gazprom nije ni dinara svojih uložio u nis. Sve što je uložio išlo je kroz pozajmicu, tako da će im se sve vratiti, naravno uz pripadajuću kamatu.

Posao veka. Da kako da ne. Samo se bojim da i u ovom poslu ne prođemo tako.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Molim vas ovo je tema o nacionalnoj avio kompaniji. Svaki sledeći post ko ji i nema veze sa temom će biti obrisan
 
@drum1 Добро је што покрећеш дискусију, јер ред је да једном будемо опрезни приликом склапања послова. Имали смо милион громогласно најављених послова века у последњих 25 година, а који су се касније претворили у епске промашаје. Још увек сви ми претпостављамо шта би могли да буду добици а шта су ризици, али ћемо релативно брзо, за годину-две видети ефекте и моћи да по њима судимо о успешности ове инвестиције.

Што се тиче тога да ми улажемо неке страшне паре аони ''ништа'', без њих би смо сасвим сигурно имали ''ништа'' као добитак, а овако ћемо, надам се, добити пола од ''нешто''. што је прилично велика разлика, слажеш се. Тако да и то што они улажу је сигурно много више од ''ништа'', ако на крају доведе до позитивног резултата за све.
 
Air Serbia bi mogla da ostane bez licence za EU

15.10.2013 / Izvor: Aviokarta.net

Srpska nacionalna aviokompanija bi mogla da ostane bez dozvole za obavljanje saobraćaja u zemljama Evropske unije i Zajedničkog vazduhoplovnog područja EU sa okolnim zemljama (ECAA), ukoliko ne bude promenjen način upravljana koji je predviđen Sporazumom o strateškom partnerstvu sa Etihad Airwaysom.

Sajt Aviokarta.net je došao u posed pisma koje je Evropska komisija uputila Direktoratu civilnog vazduhoplovstva Republike Srbije i njenom direktoru Milanu Živanoviću.

U pismu koje je Evropska komisija poslala Direktoratu 2. avgusta 2013. iznet je komentar na informaciju o promeni vlasničkog udela u Jat Airwaysu.

Generalni direktorat za mobilnost i transport Evropske komisije smatra "da je učešće Etihad Airwaysa od 49% vlasničkog kapitala u Jat Airwaysu u skladu sa ECAA ugovorom i odredbama Regulative 1008/2008 o opštim pravilima za obavljanje usluga vazdušnog prevoza u Zajednici, koja će početi da se primenjuju u Srbiji tokom drugog prelaznog perioda navedenog ugovora".

Međutim, ovo telo isto tako smatra da je efektivna kontrola Jat Airwaysa prešla u ruke države koja nije članica ECAA što je suprotno gore navedenoj Regulativi. Evropska komisija izvodi zaključak da "Srbija ne bi bila u stanju da se usaglašava sa odredbama ECAA ugovora sve dok pravila za Jat Airways kontrolu upravljanja ne budu promenjena ili njegova licenca opozvana".

Evropska komisija je na ovo upozorila Direktorat civilnog vazduhoplovsta u pismu koje je uputila pre dve godine (09. avgusta 2011) tadašnjem direktoru Nebojši Starčeviću. Tada je, na osnovu informacija da je u planu privatizacija Jat Airwaysa, EK dala preporuke u kojima je navela da osim što je neophodno da Jat ostane u većinskom vlasništvu neke evropske kompanije i efektivno upravljanje ovom kompanijom ne sme biti prepušteno nekome van ECAA inače će najkasnije do kraja drugog prelaznog perioda primene ECAA sporazuma Jat ostati bez licence, odnosno bez privilegija koje imaju domaći (evropski) avioprevoznici.

U Direktoratu su nam potvrdili da su poslali službeni odgovor, koji ne mogu da nam daju bez službenog zahteva. Međutim, kako smo nezvanično saznali ovaj odgovor nije otklonio sumnje Evropske komisije po pitanju Sporazuma i ona je nakon njega poslala još jedno pismo za zahtevom da za dodatna pojašnjenja.

Aviokarta.net već dva meseca bezuspešno pokušava da prema Zakonu o slobodnom pristupu informacijama od javnog značaja dobije na uvid Sporazum o strateškom partnerstvu sa Etihadom koji bi dao odgovre na mnoga otvorena pitanja. Vlada Srbije ne može da javnosti da na uvid ovaj Sporazum pošto su pojedine njegove odredbe označene kao poverljive na izričit zahtev inostranog partnera (Etihad Airwaysa). Ovo nam je saopštila savetnica za medije potpredsednika Aleksandra Vučića, Suzana Vasiljević.

ek_pismo_dcv.jpg

15.10.2013 / Izvor: Aviokarta.net
 
S obzirom da je ovo pismo pisano 2. avgusta (koliko se sećam, to je dan nakon potpisivanja ugovora između Jata i Etihada), te da je od tada prošlo više od dva meseca, s njim su sigurno upoznati i ljudi u Etihadu i u našoj Vladi, pa verujem da su i sve svoje poslovne aktivnosti uskladili s tim. Ako nisu, onda tu posredi mogu biti samo dve stvari: a) potpuno odsustvo poslovne umešnosti (da ne kažem, mozga), što je zaista (kada je Etihad u pitanju) malo verovatno, ili b) vrlo očigledna zla namera da se nešto kompromituje i odvede u propast (što, opet, nikako ne mogu da povežem sa Etihadom - zašto bi uopšte ulazili u posao s takvim ishodom).

Ne mogu da verujem da bi se Etihad povezao s kompanijom čije su aktivnosti gotovo u potpunosti bazirane na evropskim poslovima a onda već na samom početku učinio sve da prekrši zakone te iste Evrope i sebe diskvalifikuje iz utakmice na tom tržištu.
 
Дакле,све јасно пише у том писму које се тек сада потура медијима,вероватно на "иницијативу" конкурентских авиокомпаније што је иначе,такође нормално и легитимно.

Дакле,европска комисија је јасно навела да је 49% у власништву Етихада неспорно и у складу са њиховом регулативом али се као потенцијални проблем наводи ЕФЕКТИВНА контрола над Ер Србијом. Наравно,свима је јасно да је Етихад добио највећи део управљачких полуга али се тај исти Етихад очигледно добро побринуо да се у папирима то не види што у овом писму и пише између редова. Дакле,ако узмемо у обзир да су прошла два месеца а да ЕК ћути док су се стране авиокомпаније узјебале,притом непотенцирајући ову причу о ефективној контроли над Ер Србијом,јасно је да је цела ствар већ прошла. :vops:
 
Нисам сигуран да је цела прича већ прошла. Два месеца је у пословима са ЕК кратак период. Ко зна да ли су наши послали одговор пре септембра, па док стигне коначан њихов став, може још да се чека.

С друге стране, мислим исто као и Minnheima да је мало вероватно да би у озбиљној причи са великим играчем учесници направили тако баналан превид, посебно што су пре две године били упозорени на то.

Искрено, пријају спинови који долазе из Немачке и САД. Лепо је када једна наша мала компанија узбурка велике воде. Још ако се страхови великих конкурената покажу оправданим, сјајно. :)
 
Ovde se, bogami, ozbiljno zakuvava. Kao u kakvoj meksičko-venecuelansko-brazilsko-turskoj seriji. :)

Ministar privrede sumnjičav prema timu koji ugovora saradnju sa UAE
Radulović nije hteo da potpiše garancije za Etihad?

AUTOR: B. CVEJIĆ

Beograd - Ministar privrede Saša Radulović nije želeo da potpiše garancije za dolazak kompanije Etihad iz Ujedinjenih Arapskih Emirata, jer je smatrao da pojedini ljudi iz tima koji je zajedno sa Aleksandrom Vučićem ugovarao ovaj posao, nisu celokupnu proceduru sproveli po zakonu, saznaje Danas iz izvora u vrhu Vlade Srbije.

Zbog toga je, prema nezvaničnim informacijama, ugovor sa ovom kompanijom iz UAE bio pod znakom pitanja, nakon čega je prvi potpredsednik Vlade, navodno, reagovao tražeći od Radulovića da kovertira ostavku ukoliko je to tačno. U Ministarstvu privrede nisu želeli da komentarišu ove informacije.

Naš list je nedavno pisao da je ministar privrede već kovertirao svoju ostavku navodno zbog toga što nije bio zadovoljan ekonomskim merama koje je predložila Vlada Srbije i da zato nije bio prisutan na toj sednici Vlade. Prema tim informacijama, on je trebalo da ostavku aktivira za mesec dana, nakon što budu usvojene izmene četiri ključna zakona. U Ministarstvu privrede tada su, međutim, demantovali da je Radulović kovertitrao ostavku, a da se povodom mera nije oglašavao u javnosti zato što sa službama intenzivno radi na paketu iz svoje nadležnosti.

Reagujući na ove informacije, Aleksandar Vučić rekao je pre nekoliko dana da nije upoznat s tim da ministar privrede Saša Radulović želi da napusti Vladu. „Ko hoće da bude u Vladi i ko hoće da radi u Vladi - super. Ko neće da radi u Vladi, može da kaže da ne želi da radi. Nemam nikakvu vrstu problema s tim da li neko nešto želi ili ne želi. Svako ima pravo da bira svoju budućnost. Šta da radite, to je posao s kojim se suočavamo. Mislim da se tome unapred raduju neki koji misle da znaju nešto“, naveo je tada Vučić.

„Ja sam spreman za to, ako se to u krajnjoj liniji i dogodi, šta bi se to strašno desilo? Za razliku od mnogih, ja se nikom nisam nudio, a pošto ništa nisam ukrao i uzeo, pa čak ni te dnevnice nisam uzeo, koje pojedini uzimaju, šetam slobodno i mirno, nasmejano i lagodno i lagano odgovaram na sve“, dodao je prvi potpredsednik Vlade.

http://www.danas.rs/danasrs/ekonomija/r ... 4uA8I.dpuf
 
E a zasto nas non stop smara ta evropska unija?

Samo nam traze dlaku u jajetu da nam ukinu nesto...
 
Дакле,ствар која се десила пре два месеца се износи преко медија у први план баш пред промоцију Ер Србије и то баш на почетку ове предизборне кампање која је почела у пуној снази,практично јуче. :)

Мени нека логика говори да се не би Луфтханза оглашавала преко тупавих новинарски прилога већ би то урадила преко конкретног деловања европске комисије. Пошто се то није десило а посао је увелико у конкретној реализацији мислим да је ова прича само нечији предизборни адут као што ће и сама Ер Србија бити злоупотребљена на исти начин.
 
Nadam se da si u pravu i da je sve to predizborno maslo žute hobotnice.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Treba uputiti par ljudi koji su pisali na temi poslednjih dana da pročitaju ovu temu...bar da krenu od postova napisanih od početka ove godine.

Kažu da Etihad ništa ne ulaže, mi smo poklonili ovo, ono...
- ''...UAE national carrier will provide a $40m loan to Air Serbia, which will be converted into equity on January 1, 2014.''
http://www.arabianbusiness.com/etihad-b ... l1VyhA5Qtp
Daju zajam od 40 miliona dolara, ali taj zajam ustvari daju sami sebi, tj. niko nikada neće to da im vrati jer se te iste pare od 1. Januara sledeće godine računaju kao kapital koji su oni uneli u Air Serbia. Ne postoji drugi način nego da to u papirima vodi kao zajam dok se papirološki izvrši promena vlasničke strukture, da se to upiše u odgovarajuće registre...

Period do kraja ove godine je samo prelazna faza između Jat-a i Air Serbia, ali kako subjekt (Jat) ne bi umro do kraja ove godine trebaju mu odmah pare da bi dovršio posao letnje sezone i otpočeo zimski red letenja (ambiciozniji sa više novih linija), kako bi dodatno obučio postojeće pilote i zaposlio nove, kako bi zaposlio još novog kabinskog osoblja...
Od početka sledeće godine imaju svoj menadžment i počinju da vode kompaniju u potpunosti.
Određuju linije, cene karata, sve. Ulažu još novca u narednih 24 do 36 meseci (pola-pola princip sa državom jer država i ima pola vlasništva, tj. pola plus 1%). Zavisno od rezultata koji ostvare i koliko brzo budu uspeli da naprave profit, kupuju nove avione za Air Serbia. Ti avioni će biti upisani u vlasništvo, nije lizing.
Ali, koji će to novi avioni biti ne zna još ni Etihad, jer i on tek treba da se opredeli u tom istom periodu u okviru svoje porudžbine. Zato se pominju A320Neo i B737MAX, jer su ta dva modela direktna konkurencija jedan drugom. Boeing tvrdi da njihov avion manje troši, itd, itd...ali A320Neo će pre biti dostupan.

-----------------------------

jaoj, dugovi, dugovi...nama su ostali dugovi sad nakon promene vlasničke strukture, zašto Etihad nije na sebe uzeo i deo dugova...
- A, ko bi morao da pokrije te iste dugove i da nije napravljen sporazum sa Etihadom?
Veze sa mozgom nema logika po kojoj je bilo ko sa strane (u ovom slučaju Etihad) nakon ulaska u JAT trebao da pokrije deo tih gubitaka. Nije ih niko sa strane ni napravio...
Po mom mišljenju, svakom čoveku koji ima više od 2,5 grama mozga nema ništa čudno da država Srbija pokrije sve te gubitke jer ih je ona i napravila (ljudi koje je tu zapošljavala šakom i kapom i koji su u njeno ime upravljali firmom).
Dugovi JAT-a su opet uglavnom prema državi, što bi se reklo država duguje sama sebi.
Npr. JAT 55 miliona evra duguje državnim bankama koje su u stečaju.
JAT kao državna firma duguje Aerodromu Nikola Tesla koji je 83% u državnom vlasništvu.
Ili, JAT duguje NIS-u za gorivo, a 30% vlasništa u toj kompaniji i dalje ima država.
Ili, JAT duguje JAT Tehnici za održavanje aviona, a JAT Tehnika je opet u 100% vlasništvu države.
Ove tri grupe domaćih dugovanja (pre svega Aerodromu i NIS-u) su nekoliko desetina miliona evra.
Nekih 70 miliona evra JAT-ovih dugovanja su krediti koje je uzeo uz državnu garanciju, što znači da su oni usvojeni u Skupštini Srbije. To dalje znači da se njihovo vraćanje onda redovno planira za svaku budžetsku godinu, kao što vraćamo i ko zna koliko drugih kredita svake godine.
Nije dug JAT-a neka gomila para koju sada treba da nađemo za par meseci...

-----------------------------

Oko NIS-a i toga kako je poklonjen, kako niko ništa nije uložio u njega, samo nam vade naftu, bla-bla
- Rafinerije u Srbiji više nisu mogle da prerađuju naftu. U toliko su jadnom stanju bile. Vlasnik (država Srbija) nije imala pare da uloži u njih. Derivati koje su mogli da prave u Pančevu više nisu zadovoljavali tehničke kriterijume i kako bi narednih par godina prošlo mi više ne bi smo ni imali na pumpama derivate iz naših farinerija, nego bi sipali u aute naftu koju nam je neko drugi preradio, jer mi u našim rafinerijama ne bi smo mogli da pravimo euro5 dizel i benzin. Koliko je stanje u tom pogledu bilo kritično pokazuje činjenica da je novi vlasnik prvo u to uložio pare odmah sledeće godine, nakon sticanja vlasništva, počeli su sa tim projektom.
Pre nepunih godinu dana je puštena u rad nova rafinerija u Pančevu, investicija od 500 miliona evra.
Ali, to nije sve, i u ovih godinu dana od tada, i u naredne 2 godine još 300 do 500 miliona evra. Cilj im je da u Srbiji bude najmodernija rafinerija nafte u ovom delu Evrope. Zato su npr. uložili pare i u rekonstrukciju dunavskog pristaništa u Pančevu kako bi što brže mogli da pretoče što više derivata i šalju dalje, plus da to bude ekološki čistije i bezbednije.
http://www.reuters.com/article/2012/11/ ... D920121101

Evo npr. kako se jedna firma pohvalila da je dobila deo posla na tom projektu:
http://refiningandpetrochemicals.energy ... bia_091015
''Chicago Bridge & Iron Company N.V. (CB&I) has received a contract valued at more than $70 million from NAFTNA INDUSTRIJA SRBIJE (NIS Petroleum Industry of Serbia) to upgrade its Pancevo oil refinery in Serbia. The scope of work includes detailed engineering, procurement services, construction management and commissioning for the hydrocracker/hydrotreater unit (licensed by Chevron Lummus Global) and the associated support units, auxiliary and offsites systems.''

-----------------------

Kažete da je vredeo 2.2 milijarde...
Pa, što ga neko nije kupio onda za te pare...jesmo li to puškom sprečavali sve te silne investitore koji su hteli da izbroje tolike pare?
Projekcija o vrednosti od 2.2 milijarde je napravljena na odnosu Dinkićevih lagarija od 1.000 evra za akcije. Da bi građani dobili tih obećanih 1.000 evra, NIS (koji bi najviše uticao na taj iznos), morao je da vredi bar 2.2 milijarde evra. Čovek je i sam priznao da je lagao oko toga, da im je trebalo u kampanji, a pojedini od vas se i dalje drže te procene vrednosti NIS-a iako njen autor kaže da je lagao???
http://www.b92.net/info/vesti/index.php ... _id=482573
http://www.alo.rs/stari-alo/Lagao_za_ak ... Tomu/34268
Stvarno moraš da budeš talentovano glup da bi i dalje (evo, krajem 2013. godine) verovao da je NIS vredeo 2.2 milijarde.
 
Неша је лепо рекао неке ствари везане за овај посао, тако да ту заиста више не треба трошити речи.

што се тиче фамозног писма, сви моји коментари су о њему су следећи (са Авиокарте је потписан са ЏониЛи, а са ЕксЈу блога као Никола):

JohnnyLee, 15.10.2013 u 12:36
au, kompanija još nije poletela, a već se digla prašina oko nje. kao se EK zabrinula, važi. zabrinula se Lufthanza koja kontroliše čitav region, i smeta im novi, potencijalno jak, igrač. Er Frans-KLM se ne bune, jer oni imaju dobru saradnju sa Etihadom i JAT-om. BA-u i Iberiji ovaj deo Evrope nije ni preterano interesantan.

NikolaOctober 15, 2013 at 12:42 PM
it's simple. LH doesn't approve new, potenially, strong company in this region. they preferer those that are dying or are very weak (like JU was or JA and YM), or slaves (sorry, feeders) like JP or OU

чврсто стојим иза свог става да иза овога стоји Луфтханза и нико други. овај регион је њихово велико тржиште (погледајте само број дневних летова које Свис, Луфтханза и Остријан имају из Београда (до 11) и региона) и њима ово смета. то им није прст у оку, него свих пет гурнути по сред зенице

едит: прст у друго око им је Вучићева изјава да ће Ер Србија имати бољу услугу од Луфтханзе :)
 
Da je bilo tendera znali bi koliko vredi
Ovako. Nikad nećemo saznati. Ja ću reći samo da je 2012 godibe nia ispumapao 800+ milionna evra naše nafte iz naše zemlje. Samo za 2012 godinu oni su vratili investiciju.


Btw rusi nisu poklonili pare za modernizaciju. Samo su pozajmili uz pripadajuću kamatu što ćemo mi sve lepo vratiti. Tako da me batali tih priča o starim rafinerijama i slicno.

U trenutku prodaja nis ke imao oko 200 pumpi. Pa samo da su pumpe dobili posao bi im bio super isplativ.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Vrh