Šta je novo?

Air Serbia

Нисам знао за тих 40милиона. Зато и постоје ове дискусије, да би се информације делиле. То свакако употпуњује слику.

Po mom mišljenju, svakom čoveku koji ima više od 2,5 grama mozga nema ništa čudno da država Srbija pokrije sve te gubitke jer ih je ona i napravila (ljudi koje je tu zapošljavala šakom i kapom i koji su u njeno ime upravljali firmom).

Ок, ја ево немам 2,5 грама мозга. :roll: Заиста је јадно да тако вређаш, ок, имаш информације, сјајно, подели их.
Да си ти заиста "паметнији" (тј да имаш >2,5 грама мозга, тј више од нпр мене), не би се тако понашао тако, не би вишак информација које тренутно имаш претварао у неку своју интелектуалну предност, тј назадност појединаца. :? Заиста приземно.


Они нису позајмили себи 40 милиона, већ пола себи пола нама, исто тако, профит иде пола њима. Сасвим је нормално да када преузимаш фирму (ако је преузимаш) преузмеш и њене дугове. Замислите да ви имате фирму којој лоше иде, има много дугова и сад ви кажете мени ок ја ћу да покријем дугове а хајде да уложимо по пола и да по пола кренемо, притом даћете мени простор и сва права те фирме. Да ли је то реална ситуација?
Аргументи типа, а шта ти би да то пропадне и а свакако бисмо плаћали тај дуг не стоје. Овде је држава уложила вишеструко више и то је чудно. Са друге стране ја не знам да ли је државни кредит УАЕ много повољан, можда је повољан баш због тога што смо им ово на овај начин "изашли у сусрет". Што би по мени било разумно и ок. Ја не полазим од тога да је то погрешно што се дешава са Јатом, већ само постављам питање услед за мене сумњивих околности и услед нашег колективног искуства са "пословима деценије" како су то други форумаши приметили...
 
Колико сам схватио, само један изнајмљен авион је са равним "трбухом". Да ли то значи да остали авиони немају фарбу Ер Србија на "трбуху" ?
 
сви Ербасеви имају исти трбух. а да ли су им стављали лого не знам, нисам имао прилике да видим. претпостављам да јесу
 
и ево га број 5 у Минхену
1385608_370789249721725_1563886140_n.jpg


а онако успут
Evropska Komisija pozitivno ocenila razvoj avio-saobraćaja u Srbiji

и

DCV: Srbija poštuje sporazum sa EU

и

No EU objections to Serbian aviation policy
 
JohnnyLee":29hcy8hg je napisao(la):
чврсто стојим иза свог става да иза овога стоји Луфтханза и нико други. овај регион је њихово велико тржиште (погледајте само број дневних летова које Свис, Луфтханза и Остријан имају из Београда (до 11) и региона) и њима ово смета. то им није прст у оку, него свих пет гурнути по сред зенице
Da li Lufthanza stoji iza ovoga ne bi trebalo biti ono sto je ovde bitno. Bitnije je da li je sa nase strane Lufthansi omogucena hoklica na koju mogu cvrsto da stanu i da tako stoje iza ovoga. Poznajuci domacu genijalnost poslovanja ne bi me nimalo zacudilo da smo im pruzili vrlo siguran i pouzdan oslonac za tako nesto. I ako jesmo tu onda nije nista gresna ni Lufthansa ni Luftvafe niti bilo ko drugi.
 
ma to su mokri snovi gradonačelnika niša.


pošto se ispostavilo da je auerodrom u nišu epski promašaj, koji građane niša godišnje košta više stotina hiljada eura, pa računa daj šta daš pošto niko neće da leti za niš.
 
Niski aerodrom je godinama sputavan od strane Jata. Jat nije imao racunicu da odande leti (pre par godina ukinuo je sve letove iz Nisa), ali nije zeleo konkurenciju. Takodje, i Aerodrom Beograd je tu umesao prste jer nije hteo da izgubi deo putnika. Postoji razlog zasto su niskom aerodromu odobravani samo letovi preko Podgorice i do raznoraznih Bolonja i sl. I Jat kada je imao letove iz Nisa, bili su neki termini boze me sacuvaj. Pitajte ljude po dijaspori u zapadnoj Evropi, svi se zale sto nema letova iz Nisa ka nekim normalnim destinacijama u normalnim terminima.

Posto niko do sada nije dozvolio da se od niskog aerodroma napravi ljudska destinacija, rano je reci da li je to epski promasaj ili nije.
 
angry bird":237jyluo je napisao(la):
Da li Lufthanza stoji iza ovoga ne bi trebalo biti ono sto je ovde bitno. Bitnije je da li je sa nase strane Lufthansi omogucena hoklica na koju mogu cvrsto da stanu i da tako stoje iza ovoga. Poznajuci domacu genijalnost poslovanja ne bi me nimalo zacudilo da smo im pruzili vrlo siguran i pouzdan oslonac za tako nesto. I ako jesmo tu onda nije nista gresna ni Lufthansa ni Luftvafe niti bilo ko drugi.

Nasi su diletanti, ali da li stvarno mislis da su ovi iz Etihada glupi i pali s Marsa?
 
hazard":i0d3e02p je napisao(la):
Niski aerodrom je godinama sputavan od strane Jata. Jat nije imao racunicu da odande leti (pre par godina ukinuo je sve letove iz Nisa), ali nije zeleo konkurenciju. Takodje, i Aerodrom Beograd je tu umesao prste jer nije hteo da izgubi deo putnika. Postoji razlog zasto su niskom aerodromu odobravani samo letovi preko Podgorice i do raznoraznih Bolonja i sl. I Jat kada je imao letove iz Nisa, bili su neki termini boze me sacuvaj. Pitajte ljude po dijaspori u zapadnoj Evropi, svi se zale sto nema letova iz Nisa ka nekim normalnim destinacijama u normalnim terminima.

Posto niko do sada nije dozvolio da se od niskog aerodroma napravi ljudska destinacija, rano je reci da li je to epski promasaj ili nije.

па пази, Београд-Ниш и може да има смисла, јер би 90% путника били транзитни ка другим дестинацијама. мислим, зашто да се дрндају колима из Ниша 2 сата, па још 2 сата да чекају на АНТ-у да се укрцају на лет, када у Нишу могу да се укрцају на лет (са чекањем од макс. сат времена), и да лепо у одморни у Београду чекају своју везу ка даље (исто важи и у другом смеру)

успут, Ер Србија трајно снизила цене ка неким дестинацијама
ju_nizecene_okt13.jpg
 
Niš nema perspektivu. Ima savršenu vezu sa beogradom i njima ne treba aerodrom. Možda za neke privatne letelice.


Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
hazard":21erb81c je napisao(la):
Nasi su diletanti, ali da li stvarno mislis da su ovi iz Etihada glupi i pali s Marsa?
Nisu glupi sigurno. Ali propusti se desavaju i najboljima. U svakom slucaju ja zeljno iscekujem prvi let mladjanih nam orlica(ne Mladjinih :laugh:). I cekam da vidim konacno taj bljestavi glamurozni enterijer bolji od lufthansinih. I zeljno iscekujem prve kupljene avione nove flote tamo negde za dve i po godine. I bicu iskreno srecan ako sve bude bas tako i ako sve prodje bez problema. A i jos vise od svega toga iscekujem trenutak u kom ce moja materijalna situacija biti takva da cu moci da razmisljam o jednom letu bilo gde tim novim avionima.
 
Нисам схватио, шта се дешава са АТРовима и овим старим авионима? АТРови су ваљда новијег датума? Делују скроз добро (скоро сам летео једним). Да ли се планира да се они издају у чартере? Је л то исплативо уопште? Лаик сам.
 
MilisaV":1bz60mzw je napisao(la):
Niš nema perspektivu. Ima savršenu vezu sa beogradom i njima ne treba aerodrom. Možda za neke privatne letelice.


Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2

Previse usko gledas. Imas ceo region juzno od Nisa ka kom gravitira veliki broj ljudi iz dijaspore. Njima je niski aerodrom na sat, dva od mesta gde zele da stignu, a Beogradski tri ili cetiri.

Btw "savrsenu vezu" sa Beogradom nemaju, imace je kada od aerodroma NT do zeleznicke stanice u Nisu bude isao voz 160 km/h.

Niski aerodrom ima trziste, da li moze da ga iskoristi kako treba ne zna se, i nece se znati dok neko ozbiljno ne pokusa. A pocetak ozbiljnog pokusavanja bilo bi uvodjenje letova petkom i nedeljom za Cirih ili Bazel, Bec, Frankfurt, Minhen, Stutgart i sl.
 
drum1":1x47lcaw je napisao(la):
Нисам схватио, шта се дешава са АТРовима и овим старим авионима? АТРови су ваљда новијег датума? Делују скроз добро (скоро сам летео једним). Да ли се планира да се они издају у чартере? Је л то исплативо уопште? Лаик сам.

АТР-ови остају до даљњег , тј. док новијим (72-500) не истекне лизинг, а онда ће се сви повући а купиће се/изнајмити нови (72-600). 733 остају до летње сезоне када ће се већина повући из употребе у Ер Србији (углавном ће ићи у лизинг другим компанијама), а неколико комада ће остати за чартере
 
Хвала Џони.

Танјуг":3nllesbm je napisao(la):
19.10.2013 09:15
Слеће први авион "Eр Србиjа"

112294.jpg

фото Танјуг, З. Жестић (архива, илустрациjа)

БEOГРAД - Први авион Eрбас A319 компаниjе "Eр Србиjа" (Aир Сербиа) слетеће данас на београдски аеродром "Никола Tесла" у пратњи два авиона Воjске Србиjе MИГ 29, наjавило jе Mинистарство одбране.

Долазак авиона очекуjе се око 13.00 часова.

Kомпаниjа "Eр Србиjа" почиње званично да ради 26. октобра, када jе планиран лет за Aбу Даби.

Први потпредседник владе Aлександар Вучић наjавио jе jуче да ће за тачно седам дана полетети први авион компаниjе "Eр Србиjа".

Вучић jе рекао да ће то бити наjмодерниjи авион, с ентериjером коjи ће бити лепше уређен, него у наjпознатиjим светским компаниjама.

Влада Србиjе потписала jе 1. августа са "Eтихад ервеjзом" споразум о стратешком партнерству, коjим jе предвиђено да компаниjа из Уjедињених Aрапских Eмирата постане власник 49 одсто капитала српске авио-компаниjе.

Предвиђено jе да "Jат ервеjз" почне да послуjе као "Eр Србиjа" и да српска авио-компаниjа с "Eтихадом", као стратешким партнером, има флоту од 10 нових "Eрбасових" авиона.

извор: http://tanjug.rs/novosti1/103067/slece- ... srbija.htm

едит: ситне исправке
 
Nadam se prvim fotkama enterijera :)
 
Игоре, придружујем се надама :)

Ако неко није већ рекао...

форум "Air Serbia" je прешао на
http://www.airserbiavirtual.com/

Дакле Јат сада поседује

1) www.air-serbia.com (што је неко овде већ објавио)

aли су од поменутог сајта купили и њихов домен па сада имају и

2) www.airserbia.com
 
Од негог ултра модерног ентеријера,"инфлајт ентертејмент система" по свему судећи нема ништа. :( У бизнис класи тј на оних осам седишта делиће путницима ај-педове. :D У економској класи неће бити ништа посебно по том потању.
 
са Авиокарте

prvi%20a.jpg


Prvi%20Airbus%20A319%20u%20bojama%20Air%20Serbia%20danas%20je%20sleteo%20na%20Aerodrom%20Nikola%20Tesla%20u%20Beogradu%20(1).jpg


са ЕксЈу Авиатион

390898_air-serbia191013ras-foto-aleksandar-dimitrijevic--05_f.jpg


1.JPG


Delija":yiwtygce je napisao(la):
Од негог ултра модерног ентеријера,"инфлајт ентертејмент система" по свему судећи нема ништа. :( У бизнис класи тј на оних осам седишта делиће путницима ај-педове. :D У економској класи неће бити ништа посебно по том потању.

а одакле ти то?
 
Vrh