Šta je novo?

Air Serbia

Kažem, ako ga već imaš. A osim toga, "Er Srbija" nema ama baš nikakav interes da pristupi "Miles and More" programu, tim pre što je to rezervisano za kompanije u (su)vlasništvu "LH" grupe.
A i @JohnnyLee je već ranije objašnjavao zašto je potpuno nelogično da AS pristupi bilo čemu što ima veze sa LH (tl;dr: Pretvorili bi se u feeder kompaniju, što je "Croatian Airlines" danas).
 
Ja samo pričam iz perspektive krajnjeg korisnika..tj mene. Šta bi bilo bolje za AS to ostavljam njima. Mada mislim da je ovo i dalje niša koja gaða malu populaciju njihovih putnika...al hajde vreme će pokazati.
 
Ja samo pričam iz perspektive krajnjeg korisnika..tj mene. Šta bi bilo bolje za AS to ostavljam njima. Mada mislim da je ovo i dalje niša koja gaða malu populaciju njihovih putnika...al hajde vreme će pokazati.
Авиос Бритиша је компатибилан у многим компанијама света, тако да ће и Ер Србија направити сигурно неки споразум.
 
Какве су прогнозе?
Имамо за Аеродром али за ЕрСрбију немамо.

Ево, ја би први дао:

до краја 2025: 5,1 милион
 
Опет се показало да Марек и екипа знају шта раде. Потребни су им додатни капацитети како по питању флоте тако и по питању кабинског особља, пошто би могли да превезу и дупло више путника колико има потражње за неким дестинацијама. Такође по региону треба увести више ноћних летова како би се ти путници конектовали на јутарњи талас и како би окупација авиона била потпуна. Сад када је Виз ер отказао летове за Абу Даби поставља се питање да ли ће Ер Србија као много пута до сада ускочити, мада можда би Дубаи био боља опција.
 
Увођење нових авиона (значи и посада и свега што иде са тим) у последње време, имам утисак да се јако успорило. Не мислим да је разлго томе непособност људи који раде у ЕрСрбији, већ што слободних авиона а по ценама које би ЕрСрбији омогућиле зараду има ретко на тржишту, и да их треба чекати дуго. И заиста је велика штета што не постоји некаи финансијски механизам, који би могао да подупре рад ЕрСрбије (нека спрска развојна банка или некакав фонд). Тј било шта што је у власништву републике Србије.
 
Marek je skoro izjavio da se polako nazire kraj krize sa motorima i da se pojavljuju prilike na tržištu. Verujem da će u nekom trenutku biti preplavljeno kad kompanije počnu masovno da se oslobađaju CEO modela, što bi Air Serbia mogla lepo da iskoristi ako uspe da isprati sa posadama. Ako se ne varam 5 novih aviona (2x Embraer i 3xA320) je u igri za zimsku sezonu.
 
Не могу да нађем тему прикладну за ово питање, па ћу написати овде: Како из Србије најлакше доћи до аеродрома у Софији? Лет ми је у 12.25, па је баш незгодно. Лет из Београда никако не одгорара, зато што је сат времена касније. након планираног лета за Јереван из Софије.
 
Не могу да нађем тему прикладну за ово питање, па ћу написати овде: Како из Србије најлакше доћи до аеродрома у Софији? Лет ми је у 12.25, па је баш незгодно. Лет из Београда никако не одгорара, зато што је сат времена касније. након планираног лета за Јереван из Софије.
Imaš jutarnji Niš Ekspres iz Niša za Sofiju. Sa tim bi trebao taman da stigneš, ali ti je to baš knap imajući u obzir da je letnja sezona i da prelazak granice može biti problematičan.
Bla bla car je isto (manje pouzdana) opcija. Ne tako česta iz Beograda (iz Niša može češće da se nađe).
Rent a car (dobro proveri da li može da se ide u Bugarsku). Neke rent a car kompanije ne dozvoljavaju odlazak u Albaniju i Bugarsku (za prve mi je i jasno, za druge i ne).
Najsigurnije ti je da dođeš dan ranije (auto, autobus, avion) i da prespavaš u Sofiji noć pre leta.
 
Ако идеш преко Градине јер за просечног Србина не постоји други гранични прелаз, начекаћеш се због Турака једно 5-6 сати сигурно.
 
Изузетна прилика за Ер Србију! Сад би могла да улети са А330 у појединим данима и тиме буде конкурентна. Добар производ а нижа цена од Етихада/Емирејтса према УАЕ би привукао многе путнике из Европе преко Београда а посебно из региона. Ако сад улети Ер Србија онда би у наредном периоду набавка А321 имала смисла о чему је Марек већ говорио. Време ротације је неких 11:30-12:00 сати што је најисплативије са А330 и могло би да изгледа овако: Полазак из Београда око 18:00 и повратак око 6:00 и тиме се омогућава конекција на јутарњи талас Ер Србије.
 
Neverovatno mi je da AirSerbia ne leti u drugi po velicini grad u Francuskoj.
 
Изузетна прилика за Ер Србију! Сад би могла да улети са А330 у појединим данима и тиме буде конкурентна. Добар производ а нижа цена од Етихада/Емирејтса према УАЕ би привукао многе путнике из Европе преко Београда а посебно из региона. Ако сад улети Ер Србија онда би у наредном периоду набавка А321 имала смисла о чему је Марек већ говорио. Време ротације је неких 11:30-12:00 сати што је најисплативије са А330 и могло би да изгледа овако: Полазак из Београда око 18:00 и повратак око 6:00 и тиме се омогућава конекција на јутарњи талас Ер Србије.
Prvo, odakle putnika za A330 za AUH? Treba popuniti i biznis klasu i cargo prostor. Nema tu potencijala, linija je za A319/A320.

Drugo, ako JU poleti u 18:00 iz BEG sletece u AUH u 01:15 po lokalnom vremenu. To znaci da bi konekcije mogle da se hvataju od 02:15, a to su evropske linije sto nema nikakvog smisla. JU, ako hoce da uspe u AUH, mora imati dobre konekcije na Etihad-ove linije ka Aziji i Australiji, a ti letovi polecu po lokalnom vremenu od 08:00 i od 20:30, a slecu oko 01:00 i oko 13:00.

Idealan red letenja za JU bi bio ovako nekako i omogucio bi konekcije kako na JU tako i na EY mrezu.
BEG 12:25 - 19:30 AUH
AUH 02:00 - 05:45 BEG
 
Vrh