U proteklh mesec dana, svi moji letovi sa Air Serbiom (izuzev jednog) su kasnili. I tu govorim o poprilično velikim kašnjenjima.
Ono što je zanimljivo je da je
većina tih letova kasnila zbog kvara na avionu, i u svim slučajevima su morali da zamene avion (i reč je o svim tipovima aviona, izuzev ATR-a).
Sada vidim da je let za Čikago je odložen pola dana - izgleda da je i taj zbog kvara na avionu. Gledao sam 4 A330 koje imaju:
-
YU-ARB l(Nikola Tesla) je otišsao za Šangaj (kasnio naravno). Iz nekog razloga, uvek je planiran da se zadrži 24h+ u Šangaju, što je baš loša utilizacija aviona
-
YU-ARC (Mihailo Pupin) izgubio mu se svaki trag i glas, kao da ne postoji više
-
YU-ARD - treba u svakom trenutku da poleti za Njujork
-
YU-ARE - u Beogradu, poslednji let juče ujutro iz Čikaga (naravno, kasnio let).
Budući da je bilo toliko kašnjenja i kvarova, postavlja se pitanje - stari vs novi avioni. Jeste da su ovi stari "povoljniji", ali se očigledno, poprilično kvare, što dovodi do nezadovoljstva klijenata, propuštenih konekcija (i troškova oko toga), kašnjenja letova (zakonskih nadoknada, isl)...
Air Serbia je jednostavno nešto što je vrlo vidljivo, i jasno je da će više biti u fokusu. I uvek su tu one subvencije iz prethodnog perioda, gde se vlast trudila da slaže da ne postoje. A i dan danas imamo neke (doduše znatno manje) koje su prisutne.