lukakaludjerovic
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 13.08.2019.
- Poruke
- 1.834
- Pohvaljen
- 2.673
To je bug...Samo 129 eur? Znači nije tačno kako se ti letovi ne mogu naći ispod hiljadu eur.
To je bug...Samo 129 eur? Znači nije tačno kako se ti letovi ne mogu naći ispod hiljadu eur.
"Policija je reagirala i onda je taj osnivač počeo njima govoriti da se ne miješaju u njegov posao i da ne znaju s kim imaju posla", piše u komentaru. Šćuric se, saznajemo, izderao na mažoretkinju jer je stajala na krivom mjestu.
Purger je mali Vucic, to sam ja oduvek govorio. A, ironicno, njega najvise voli da ismeva.VIDEO Šef mažoretkinja vikao na jednu od njih. Duvnjak ga maknuo i tješio curu
Дисклејмер: Јесте офтопик и знам да се превише бавимо овим типом, али је пресмешно.
Propo mu i ovaj biznisPurger je mali Vucic, to sam ja oduvek govorio. A, ironicno, njega najvise voli da ismeva.
Na osnovu ovih podataka, indirektno se može zaključiti da je usluge ANT koristilo oko 550 hiljada.Er srbija belezi rast od 2.4% putnika u odnosu na isti period prosle godine.
![]()
Air Serbia registers busiest start to the year
Air Serbia handles record number of passengers in January despite decrease in capacity.www.exyuaviation.com
A330-200 ima veci dolet za oko 1500-2000km, a razlika u broju putnika je oko 30ak u korist A333Можда је било већ писано на ту тему, ал ако може неко да понови, због чега је Ер Србија узела А330-200 уместо А330-300?
А зар није логично, да ако је авион већи, да има веће резервоаре и већи домет? Негде да сам прочитао да је А333 доста популарнији него А332.A330-200 ima veci dolet za oko 1500-2000km, a razlika u broju putnika je oko 30ak u korist A333
Kapacitet rezervoara je isti na A330-200 i A330-300 (109,2 tona), ali A330-300 zbog veceg broja putnika i vece kolicine tereta ima dosta vecu tezinu, pa i trosi vise goriva, zbog toga i ima manji dolet. Ovaj problem je resen kod novijih aviona poput A350 gde serija -1000 ima 14,15 tona veci kapacitet rezervoara i 1.128km veci dolet.А зар није логично, да ако је авион већи, да има веће резервоаре и већи домет? Негде да сам прочитао да је А333 доста популарнији него А332.
28 u dry-lease. U wet-lease imaju 2 E190 od Bulgaria Air i 2 A320 od GetJet-a. Tako da je ukupno 32.Koliko trenutno AS ima aviona u floti?
Имали су А319 и А320 од Етихада када су кренули под овим брендом.Bog te, pa zar je već toliko flota narasla?
Impresivno!
Sećam se da se krenulo sa 4 stara Jatova Boinga i koliko već starih ATRova... ne znam je li desetak ukupno bilo letelica na stanju, verovatno sve nisu ni bile operativne.
A gledaj sad!
Zar nije receno da su 2 ili 3 A319 kupljena od leasor-a?28 u dry-lease. U wet-lease imaju 2 E190 od Bulgaria Air i 2 A320 od GetJet-a. Tako da je ukupno 32.
Jeste, 3 su u vlasnistvu, tako da je pravo stanje:Zar nije receno da su 2 ili 3 A319 kupljena od leasor-a?