Šta se dešava sa JU988 za Gvangdžou?
Kasni nekih 7 sati u polasku iz Beograda. A sada imaju rezervni avion koji može da uleti po potrebi?
Pogledajte prilog 227356
Lepo, verovatno
jeftino što će smanjiti troškove lizinga u budućnosti. Šteta što su stariji i što nisu barem A320 koji treba da bude osnova flote u budućnosti.
Pominje se restruktuiranje lizing ugovora, možda su preuzeli ove avione jer im je bilo jeftinije od iznajmljivanja plus povoljniji uslovi za buduće avione? A ako je to slučaj onda mogu na njima i da se uvežbaju logistički za buduće kupovine.Malo (ili mnogo) čudno imajući u vidu da su rekli da će A319 da izbace iz flote?! I čemu ta misterija o kojim je avionima reč - ako su kupili, kažu, kupili smo, a ne ovako pod velom tajne.
Dovodi u pitanje i sve drugo što kažu.
Kad će neka akcija..nije odavno bilo neke masovne
AirHelp je tražio saradnike advokate pre par meseci u Srbiji.
To znači da imaju dovoljan broj predmeta koji moraju da idu na sud, a to ne može AirHelp sam da radi već im je neophodan srpski advokat.
Ja sam siguran da je onda mnogo bolja varijanta angažovati direktno advokata u Srbiji nego plaćati AirHelpu 35%. Advokati rade za 15-20%maksimalno.
Pa to onda znači da oni za tih 35% samo podnose dokumentaciju umesto tebe. Taj procentat bi trebalo da bude fiksan bez obzira da li se ide na sud ili ne.Kada se uz AirHelp uključi i advokat, provizija ide na 50%, ali da dobar okvir si izneo. Bilo bi najbolje kada bi na sajtu AirSerbia moglo direktno da se šalju žalbe (što teorijski jeste moguće dok je praksa nešto sasvim drugo).
Btw, AirHelp mi se javio sad u petak i AirSerbia je spremna na poravnanje. Let mi je početkom januara kasnio više od 3 sata i omašio sam poslednji avion za Dublin iz Amsterdama. Otprilike će mi poravnanje pokriti i više od 75% cene karte (koja je značajno iznad prosečne, zbog sezonskog efekta).
Otprilike je ceo proces trajao nešto manje od mesec dana.
Pa to onda znači da oni za tih 35% samo podnose dokumentaciju umesto tebe. Taj procentat bi trebalo da bude fiksan bez obzira da li se ide na sud ili ne.
U svakom slučaju, AirSerbija mnogo bolje reaguje kad dobije zahetev sa pečatom advokata nego preko nekog od posrednika. Tada jednostavno znaju da će em da izgube, em i da plate sudske troškove povrh svega.
Samo 129 eur? Znači nije tačno kako se ti letovi ne mogu naći ispod hiljadu eur.Da li je moguće da je ovo najreprezentativnija slika Beograda?
Pogledajte prilog 228181