Šta je novo?

Air Serbia

VIDEO Šef mažoretkinja vikao na jednu od njih. Duvnjak ga maknuo i tješio curu

"Policija je reagirala i onda je taj osnivač počeo njima govoriti da se ne miješaju u njegov posao i da ne znaju s kim imaju posla", piše u komentaru. Šćuric se, saznajemo, izderao na mažoretkinju jer je stajala na krivom mjestu.

Дисклејмер: Јесте офтопик и знам да се превише бавимо овим типом, али је пресмешно.
 
Poslednja izmena:
The fourth wide-body aircraft of Air Serbia, an Airbus A330-200, was ceremoniously welcomed at Belgrade Nikola Tesla Airport today.

➡️ The latest addition to the fleet of Serbia's national airline carries the registration mark YU-ARE and EXPO 2027 Belgrade livery.

🔵 It was manufactured in 2014 and features a configuration of 22 seats in business class and 240 seats in economy class.

1739281228241.jpg
1739281228603.jpg
1739281228821.jpg
1739281233742.jpg
1739281233952.jpg
 
Можда је било већ писано на ту тему, ал ако може неко да понови, због чега је Ер Србија узела А330-200 уместо А330-300?
 
A330-200 ima veci dolet za oko 1500-2000km, a razlika u broju putnika je oko 30ak u korist A333
А зар није логично, да ако је авион већи, да има веће резервоаре и већи домет? Негде да сам прочитао да је А333 доста популарнији него А332.
 
А зар није логично, да ако је авион већи, да има веће резервоаре и већи домет? Негде да сам прочитао да је А333 доста популарнији него А332.
Kapacitet rezervoara je isti na A330-200 i A330-300 (109,2 tona), ali A330-300 zbog veceg broja putnika i vece kolicine tereta ima dosta vecu tezinu, pa i trosi vise goriva, zbog toga i ima manji dolet. Ovaj problem je resen kod novijih aviona poput A350 gde serija -1000 ima 14,15 tona veci kapacitet rezervoara i 1.128km veci dolet.

Sto se tice popularnosti, serija -200 je isporucena u 658 aviona, dok je serija -300 isporucena u 776 aviona. Prilicno je izjednacena popularnost. To na primer nije slucaj kod A330neo serije gde je serija -800 narucena u samo 12 aviona, dok je serija -900 narucena u 372 aviona.
 
Bog te, pa zar je već toliko flota narasla?
Impresivno!

Sećam se da se krenulo sa 4 stara Jatova Boinga i koliko već starih ATRova... ne znam je li desetak ukupno bilo letelica na stanju, verovatno sve nisu ni bile operativne.
A gledaj sad!
 
Poslednja izmena:
Bog te, pa zar je već toliko flota narasla?
Impresivno!

Sećam se da se krenulo sa 4 stara Jatova Boinga i koliko već starih ATRova... ne znam je li desetak ukupno bilo letelica na stanju, verovatno sve nisu ni bile operativne.
A gledaj sad!
Имали су А319 и А320 од Етихада када су кренули под овим брендом.
 
Zar nije receno da su 2 ili 3 A319 kupljena od leasor-a?
Jeste, 3 su u vlasnistvu, tako da je pravo stanje:
3 A319 u vlasnistvu
7 A319 u dry-lease
3 A320 u dry-lease
2 A320 u wet-lease
4 A332 u dry-lease
10 ATR76 u dry-lease
1 E195 u dry-lease
2 E190 u wet-lease

Meni je uslo u naviku da su svi na lizingu :)
 
Vrh