Šta je novo?

Air Serbia

Jeste, 3 su u vlasnistvu, tako da je pravo stanje:
3 A319 u vlasnistvu
7 A319 u dry-lease
3 A320 u dry-lease
2 A320 u wet-lease
4 A332 u dry-lease
10 ATR76 u dry-lease
1 E195 u dry-lease
2 E190 u wet-lease

Meni je uslo u naviku da su svi na lizingu :)
I cekamo YU-ATA da se prikljuci. Procitah da ce uskoro, mada i dalje nije jasno zasto odavno nije poceo da leti. Neki kazu da cak ne moze biti registrovan iz nekog razloga, ali ko zna.
 
I cekamo YU-ATA da se prikljuci. Procitah da ce uskoro, mada i dalje nije jasno zasto odavno nije poceo da leti. Neki kazu da cak ne moze biti registrovan iz nekog razloga, ali ko zna.
Kazu iz JU da ce se prikljuciti u Q1 2025, ali videcemo. Kruze price da je u pitanju G-NSEY. Od prvobitnog plana da to bude OY-GDB su odustali.
 
Ево поправља се сервис Ер Србије (вероватно због консолидације пословања и целог хендлинга) а прича се да би могла да се врати стара бизнис класа и додатно поправи хард продукт што би било сјајно. Нервира ме то што Ер Србија још увек није решила свој ФФ програм и умрежила га са неким алијансама!
 
прича се да би могла да се врати стара бизнис класа и додатно поправи хард продукт што би било сјајно.
То ја мислим да је најбоље урадити за неки део флоте који би се слао на удаљеније дестинације типа Мадрида јер постоји више кратких линија где може да буде важан већи капацитет, а нема много бизнис путника, највише у региону. Али свакако урадити за 20% више флоте него што је потребно да уколико испадне неки авион не дође до лошег искуства бизнис путника.
Нервира ме то што Ер Србија још увек није решила свој ФФ програм и умрежила га са неким алијансама!
По неким најавама требало би ускоро да га реше, али додуше то тече споро. Што се тиче алијанса се не слажем, мислим да би Ер Србија добила нешто позитивно од учланивања у алијансе тек када стигне до бројке од око педесет авиона јер до тада би више служила другима него што они њој служе.
 
Људи зар ви стварно мислите да Срби не могу да нађу решење ? Па за време најгорих санкција смо се довијали а камоли данас. Префарбаће камионе на аеродрому у МОЛове и точиће керозин који се у књигама води као мађарски и мирна Бачка...
 
^

nA2A5x5.gif
 
Људи зар ви стварно мислите да Срби не могу да нађу решење ? Па за време најгорих санкција смо се довијали а камоли данас. Префарбаће камионе на аеродрому у МОЛове и точиће керозин који се у књигама води као мађарски и мирна Бачка...
U vreme najgorih sankcija saobraćaj osim ka Podgorici i Tivtu je faktički bio nepostojeći. Ne verujem da neko želi da potpadne pod sankcije NIS-u i da opet sve završi slično tome.
Meni je zapravo neverovatno da mi za tri godine od kako je sve počelo nismo smislili plan B - očigledno je da trenutno ni Ameri ni Rusi nemaju ni najmanju nameru da se brinu za sam NIS, ni za to što to Srbiju baš "svrbi".
MOL ili OMV lako mogu dovući avionsko gorivo iz Budimpešte, ali da li imaju rezervoare za njih u Srbiji? Mislim svakako dostava mora biti kontinuirana, ali je pouzdanosti radi poželjno imati rezervu na raspolaganju.

Inače - ideja da je za celu državu idealno da ima samo jednu naftnu kompaniju koja se bavi obradom nafte je evo sad pokazala sve potencijalne mane.
Mogli su Jugopetrol utopiti Rusima i to verovatno za sličnu cenu kao što su i ceo NIS.
A okrpati koliko toliko Naftagas i imati dve kompanije - da tržište jeste malo, ali bi bilo zdravije i za unutrašnju konkurenciju. Ima zemalja u Evropi sa okvirno sličnim brojem stanovnika, pa imaju po dve tri rafinerije i par naftnih kompanija. Zašto kod nas sve živo mora da se centralizuje, pa kad ode dođavola onda se svi češu umesto da postoji alternativa.

Poslednji primer je suludo integrisanje i spajanje irazdvajanje EPS distribucija, distibutivnih područja, operatera ili kako god to sad zvali - uglavnom od kako su počeli da gase regionalne distribucije - karambol sa računima, a i sa podrškom.
 
Jel se zna kakve mere je preduzela Air Serbia po pitanju sankcija koje stupaju za nekoliko dana?

ништа се неће десити. рат се ионако полако завршава, а странци најнормалније сипају гориво у Београду. а Јутарњи ми је извор у п*** *****, нешто као Курир и (дез)Информер
 
Četvrti Airbus A330 YU-ARE je počeo da leti za Er Srbiju, danas je išao do Rima i nazad. Sva četiri su operativna ali se očekuje da Pupin YU-ARC uskoro ode na obnovu kabine.

Kako nekada imaju dobar osećaj za promociju, a nekada naprave potpuni promašaj.

Ovo je bio let koji su mogli da reklamiraju kao prvi let sa novim A332, i da omoguće putnicima koji inače ne lete dugolinijski, da iskuse kako to izgleda, na jednoj relativno kratkoj relaciji. Siguran sam da bi kako u Italiji, tako i u Srbiji bilo interesenata da probaju to... ali kasno sada.
 
Kako nekada imaju dobar osećaj za promociju, a nekada naprave potpuni promašaj.

Ovo je bio let koji su mogli da reklamiraju kao prvi let sa novim A332, i da omoguće putnicima koji inače ne lete dugolinijski, da iskuse kako to izgleda, na jednoj relativno kratkoj relaciji. Siguran sam da bi kako u Italiji, tako i u Srbiji bilo interesenata da probaju to... ali kasno sada.

Moglo je da nije ad hoc tako planirano
 
Koji je bio load factor?
BEG-FCO je bilo 2 u biznisu, 115 u ekonomskoj.
FCO-BEG je bilo 5 u biznisu, 111 u ekonomskoj.

Prvobitno je trebalo da ide A319, pa bi LF bio na prvom letu bio 117/140 = 83,6%, a na drugom 116/140 = 82,9%. To je odlican rezultat.
Buduci da je isao znacajno veci avion stvarni LF je na prvom letu bio 117/262 = 44,7%, a na drugom 116/262 = 44,3%.
 
Znaš li koji će 330 da leti do Guangzhou? Ide li isti ili ih menjaju ?
 
JP Aerodromi Srbije napravili plan za novi aerodrom Zlatibor, par kilometara zapadno od centra. U početku dužina piste samo za poslovne i privatne džetove, u kasnijoj fazi produženje piste za Boeing 737/Airbus 320 i slične komercijalne avione
S obzirom na veliki broj turista biće veoma interesantno našem nacionalnom avio prevozniku...jedan avion baziran stalno gore + možda i jedna linija sa Beogradom...

IMG_2212.png


IMG_2211.png
 
JP Aerodromi Srbije napravili plan za novi aerodrom Zlatibor, par kilometara zapadno od centra. U početku dužina piste samo za poslovne i privatne džetove, u kasnijoj fazi produženje piste za Boeing 737/Airbus 320 i slične komercijalne avione
S obzirom na veliki broj turista biće veoma interesantno našem nacionalnom avio prevozniku...jedan avion baziran stalno gore + možda i jedna linija sa Beogradom...

Pogledajte prilog 230530

Pogledajte prilog 230531
Gledam kalendar, nije 1. april, pa mi cudno. Sta je sa aerodromom Ponikve? Zar cemo na svakih 20km imati po aerodrom?
 
Vrh