dervisbegovic_
Higher intermediate
Zavisi od popunjenosti aviona, veličine prtljaga (jer je prostor za ručni prtljag manji u ATR-u) i procene radnice na gejtu.
Ok, ali kakva su to pravila, u BG je uvek dozvoljeno, i kad je pun avion, a napolju npr u Pragu, Podgorici, nikad. Neko računa da unosi prtljag u kabinu, i ponese takav kofer, a onda mu ga izbacaju tamo po pisti i prtljažnom prostoru aviona i unište ga. Teška skrnavština.
Ti si deo problema.Molim te nemoj leteti Er Srbijom. Hvala.
Moralo bi se razmotriti dalje letenje u razbojničku ološ-državu (Kepecovu Federaciju), koja pogodi civilni avion raketom i onda mu ne da da prinudno sleti na više aerodroma nego ga natera da leti preko Kaspijskog mora.
Donelo bi gubitke, ali životi su preči.
Zaharova neverue, al' u Maleziji veruju.
Ne znam zašto se i dalje leti tuda, kada ruska PVO svakodnevno gađa ukrajinske UAV.
Ja sam mislio da svaka kompanija može da napravi bezbednosnu procenu, i odluči da li će leteti iznad potencijalno kritične zone, bez obzira što zemlja kojoj ta zona pripada nije proglasila zonu zabrane. Prestpostavljam da u današnje vreme niko neće doneti odluku koja bi ga koštala nešto više dolara zbog dužeg leta.
AS nije do te mere ugrožena, ali uvek postoji rizik. U tom području Kavkaza leti do Sočija koji je tik uz more i blizu međunarodnih voda. Peterburg je blizu Estonije, pa ne leti puno kroz ruski prostor. Moskva isto relativno blizu tom koridoru na Baltiku, pa bi u najgorem slučaju mogla da se vrati do obližnjeg aerodroma izvan Rusije. Jedino su letovi za Kazanj duboko u njihovoj teritoriji, čak je taj aerodrom i bio privremeno zatvoren pre nekoliko dana zbog napada ukrajinskih dronova. Odatle bi možda mogli da se povuku ukoliko se situacija uskoro ne stabilizuje.
Jasno je kao dan da su im sve ruske destinacije krave muzare i da bi do poslednjeg trenutka leteli tamo. Tako su bili i među poslednjima kad su obustavili Tel Aviv.
Ti nisi niti ćeš ikada biti deo rešenja.Ti si deo problema.
Za sada je nekoliko kompanija suspendovalo letove ka destinacijama u Rusiji, između ostalih: El Al, FlyDubai, Quazak Airlines, Azerbaijan Airlines... Zapadne aviokompanije ionako ne lete tamo odavno iz drugih razloga.
Nekako mi je cela ta kombinatorika sa rutama neprihvatljiva da AS nastavi da leti u zemlju koja je u ratu. U avijaciji zarđali šraf može da bude uzrok pada aviona i kontrole su rigorozne, a onda pošaljemo avione da lete iznad PVO koja obara dronove. Na hiljade dronova pada na Rusiju i oni su de fakto u ratu na svojoj teritoriji. Sami prizivamo nesreću, nije nam kriv ni Putler ni NATO.
Tek 2025 ако буде среће ће сертификовати СЏ100њу и МС21-310 варијанте са потпуно руском опремом тј отпорни на санкције.