Šta je novo?

Air Serbia

U ovom trenutku, barem 4 aviona sa stranom posadom lete za Air Serbia:
- LY-CAP (GetJet)
- LY-FAS (GetJet)
- LZ-SOF (Bulgaria Air)
- LZ-VAR (Bulgaria Air)


U poslednjih nedelju dana, sledeći aerodromi su barem jednom imali stranu posadu i strane avione:
- Amsterdam
- Ankara
- Atina
- Barselona
- Bukurešt
- Cirih
- Frankfurt
- Geteborg
- Istanbul
- Kopenhagen
- Larnaka
- Lion
- London
- Madrid
- Mostar
- Nimberg
- Oslo
- Pariz
- Podgorica
- Sofija
- Solun
- Stokholm
- Valensija


Slažem se da je dobro što su stavili flajere u avionu sa objašnjenom o avionima sa stranima posadama. Takođe su uveli i objavu (doduše to su oduvek imali) na početku da avion i posada nisu Air Serbia, i da usluga može da se razlikuje od one koju pruža Air Serbia.

Bilo bi dobro da stave nalepnicu na ulazu u avion, pored vrata, gde bi stajalo da se avion koristi za potrebe Air Serbia, tipa "Operated for Air Serbia", "Operated on behalf of Air Serbia" isl.

Po zakonskoj regulativi, avio kompanija mora da ti saopšti, prilikom kupovine karte, ako neka druga aviokompanija obavlja let umesto nje. Tako da obrti pažnju prilikom kupovine karata šta stoji - evo kako izgleda:

Pogledajte prilog 223909

Mnogo puta mi se desilo da je pri kupovini karte pisalo Air Serbia a posle su to menjali.

Ja uglavnom karte kupujem 3-4 meseci unapred, tako sam navikao da planiram unapred.

Nekad se dešavalo i da su slali taj GetJet ili Montenegro Air bez ikakvog saopštenja da je došlo do promene.
 
Аха а шта ради SWISS? Лети Ер Балтик у вет лизу нонстоп за њих за Цирих и из Цириха...дакле Луфтханза група у најбогатијој држави Европи може а нама као смета у Ер Србији...не кажем да је најбоље решење већ говори о нашем лицемерју. По оној фрази: Ништа не ваља само код нас то има итд.

Letim dosta već 25-30 godina i nijednom mi se nije desilo da sam bio u avionu gde su mi rekli da nema posluženja jer let obavlja neka druga kompanija.

Ovo mi se desilo samo sa Air Serbia.
 
Mnogo puta mi se desilo da je pri kupovini karte pisalo Air Serbia a posle su to menjali.

Ja uglavnom karte kupujem 3-4 meseci unapred, tako sam navikao da planiram unapred.

Nekad se dešavalo i da su slali taj GetJet ili Montenegro Air bez ikakvog saopštenja da je došlo do promene.

Mislim da u tom slučaju imaš pravo da tražiš povrat novca, jer nije reč o promeni vazduhoplova, već je reč o promeni kompanije koja obavlja let, a ti možda ne bi kupio kartu da si znao da je reč o drugoj kompaniji. Zato i postoji obaveza isticanja kompanije koja obavlja let.
 
Letim dosta već 25-30 godina i nijednom mi se nije desilo da sam bio u avionu gde su mi rekli da nema posluženja jer let obavlja neka druga kompanija.

Ovo mi se desilo samo sa Air Serbia.
И то је јако лоше, већ смо на форуму говорили о томе да им треба неки менаџер за customer experience или ти доживљај путника у овом случају. Од како су укинули праву бизнис класу ја то критикујем а што се тиче економске класе сам ове године летео четири пута са А319/А320 Ер Србије и било је потпуно пристојно и био сам задовољан по питању цена/квлаитет и боље од Луфтханзе али је то миљама далеко од рецимо Туркиша са којим сам прошле године летео.
 
И то је јако лоше, већ смо на форуму говорили о томе да им треба неки менаџер за customer experience или ти доживљај путника у овом случају. Од како су укинули праву бизнис класу ја то критикујем а што се тиче економске класе сам ове године летео четири пута са А319/А320 Ер Србије и било је потпуно пристојно и био сам задовољан по питању цена/квлаитет и боље од Луфтханзе али је то миљама далеко од рецимо Туркиша са којим сам прошле године летео.
Ja sam imao i dobrih i loših iskustava u ekonomskoj klasi AS. Ponekad su bili stvarno ljubazni i sve je polazilo dobro.

Doduše dešavalo mi se i da sam posmatrao kako se deru na putnike jer su stavljali rančeve i jakne u kabinete iznad sedišta a tu kao sad smeju da se stavljaju samo koferčići. I onda opšta konfuzija, galama, svađe.

Dešavalo mi se i da sam leteo iz Beograda kad u AS avionu (ne wet lease) nije bilo sendviča i ostalih stvari da se kupi a bio sam među prvim redovima, tako da nije bilo moguće da su ih već prodali nekome.

Takođe mi se dešavalo da sam uzeo biznis klasu pa su mi poslali imejl da je neće biti zbog promene aviona. Onda su mi vratili neki deo novca.

Problem sa AS je što ne možeš da se uzdaš u neku učestalost usluge već se menja svakim putovanjem, a na to se samo još dodaje taj wet lease kao problem.

Leteo sam bezbroj puta sa Lufthansom i u ekonomskoj i u biznis klasi. Mislim da im je biznis klasa sasvim OK za Evropu ako ne računamo Turkish. Ali ono što mi se sviđa kod LH u odnosu na AS je to što uvek znaš šta da očekuješ i usluga se ne menja od leta do leta.
 
Letim dosta već 25-30 godina i nijednom mi se nije desilo da sam bio u avionu gde su mi rekli da nema posluženja jer let obavlja neka druga kompanija.

Ovo mi se desilo samo sa Air Serbia.

Posluženje i čekirani prtljag postaju opcije...

Leteo sam skoro sa FlyDubai - let od 5 sati, nema uključeno NIKAKVO posluženje. Možeš tokom kupovine karata da dodaš obrok, ali na nekim kategorijama karata ni to... Čak se ne daje ni voda, ali možeš da tražiš tokom leta malu čašu od 100ml... Mislim da daju samo kafu ili čaj.
 
Posluženje i čekirani prtljag postaju opcije...

Leteo sam skoro sa FlyDubai - let od 5 sati, nema uključeno NIKAKVO posluženje. Možeš tokom kupovine karata da dodaš obrok, ali na nekim kategorijama karata ni to... Čak se ne daje ni voda, ali možeš da tražiš tokom leta malu čašu od 100ml... Mislim da daju samo kafu ili čaj.

Pričam o posluženju koje se plaća. Nije ga bilo.
 
Lufthanza leti A319/320 erbase od tridesetak godina, niko nikad nije smeo da pisne kako su to matore kršine.

Da Er Baltik napravi s***e kakvo je napravio iskusni pilot Maratona, i Swiss bi ih šutno sledećeg dana kao što je uradila Er Srbija. To što je avio kompanija iskusna i navodno na dobrom glasu ne znači da im se ne može desiti katastrofa, bez obzira šta je uzrok. Sve kompanije ili poštuju striktne propise ili ih stavljaju na crnu listu, nije to random. Da li bi Er Srbija bila 100% sigurna da su angažovali kompanije kao što su British, Air France, Qantas, Japan Airlines, da te kompanije pružaju wet lease usluge? Za početak vidi SR111, BA38, AF447, AF358, QF72, JL516. Mitovi o 100% pouzdanim kompanijama prolaze kod onih koji i dalje nasedaju na Šćurićeve "analize".

Meni se više puta desilo sa raznim avio kompanijama da nema baš onog izbora hrane ili pića koju sam hteo da kupim. Za hranu na dugim linijama koliko puta me nisu ni pitali "chicken or pasta" jer je ostao samo jedan izbor. Ako je to nekom razlog da ne koristi neku avio kompaniju, izvoli.
 
Lufthanza leti A319/320 erbase od tridesetak godina, niko nikad nije smeo da pisne kako su to matore kršine.

Da Er Baltik napravi s***e kakvo je napravio iskusni pilot Maratona, i Swiss bi ih šutno sledećeg dana kao što je uradila Er Srbija. To što je avio kompanija iskusna i navodno na dobrom glasu ne znači da im se ne može desiti katastrofa, bez obzira šta je uzrok. Sve kompanije ili poštuju striktne propise ili ih stavljaju na crnu listu, nije to random. Da li bi Er Srbija bila 100% sigurna da su angažovali kompanije kao što su British, Air France, Qantas, Japan Airlines, da te kompanije pružaju wet lease usluge? Za početak vidi SR111, BA38, AF447, AF358, QF72, JL516. Mitovi o 100% pouzdanim kompanijama prolaze kod onih koji i dalje nasedaju na Šćurićeve "analize".

Meni se više puta desilo sa raznim avio kompanijama da nema baš onog izbora hrane ili pića koju sam hteo da kupim. Za hranu na dugim linijama koliko puta me nisu ni pitali "chicken or pasta" jer je ostao samo jedan izbor. Ako je to nekom razlog da ne koristi neku avio kompaniju, izvoli.


Izgleda da je moj prethnodi post ostao nepročitan, pa ajde da delove ponovim :)

- Air Baltic - osnovan 1995, 49 najmodernijih aviona u floti (A220). Leti u redovnom saobraćaju, a 15% prihoda mu dolazi od wet lease (ukupno 700 miliona evra prihoda).
- Marathon Airlines - no name kompanija osnova 2017. sa 5 komercijalnih aviona, koja se hvali kako je unapredila svoje sigurnosne i operativne procese nakon teškog perioda (iliti nesreće sa avionom u Beogradu). Imala (leteći za druge) pola miliona putnika u 2023.

Složićeš se da je reč o neuporedivim aviokompanijama. Mada, još Marathon ispadne i dobar kakve su bile druge kompanije

Ako nisi pročitao moje prethodne objave, evo opet da ponovim, i podvučem: Air Serbia partneri su NASUMIČNI partneri - jednom se avion umalo nije srušio, ostali imaju starudije koje koriste za obavljanje wet lease aviona. (A izgleda da je nekima i urednost dokumentacije bila upitna).

Ni sa jednim partnerom nemaju neku strategiju, već je daj šta daš, kad zatreba. Onako, STIHIJSKI. Joj, kada se setim ko sve nije leteo za Air Serbia, osim ovih iz Marathona (čiji se avion umalo nije srušio)... pa i ona rumunska AirConnect koja je tek bila osnovana, pa onaj DanAir sa dva aviona...

Nemam ja problem da deo flote, ako baš mora, bude wet lease. Ali ako želiš da gradiš neko ime i poverenje, ne možeš to na taj način da radi. Napravi plan šta i kada ti treba. Identifikuj POUZDANE partnere. Možda sa Bulgaria Air nešto uspeju da urade. Bulgaria Air ionako uvodi nove-moderne avione u svoju flotu, i ove, koje daje Air Serbia, joj više neće trebati.


* Inače u Švajcarskoj postoji nezadovoljstvo time što Air Baltic leti za Swiss. Ne toliko zbog usluge (po istraživanjima kompanije, ako je verovati, 72% je zadovoljno uslugama Air Baltica naspram 76% kolko je zadovoljno uslugom Swiss-a), već zbog "uvoza" jeftine radne snage, i povećanja nezaposlenosti u Švajcarskoj.
 
Mitovi o 100% pouzdanim kompanijama prolaze kod onih koji i dalje nasedaju na Šćurićeve "analize".

Na ovom forumu postoji neka opsednutost tom osobom? Jel može da prođe objava bez imenovanja tog čoveka? Očigledno nešto dobro radi, čim ljudi imaju konstantnu, neobjašnjivu potrebe da ga imenuju? Ja sam za čoveka čuo tako što sam čitao objave ovde, i onda našao i sajt.

Kao što i neki članove foruma blokiram (stavim na ignore, odlična opcija!), tako i taj sajt ne posećujem.
 
Ako nisi pročitao moje prethodne objave, evo opet da ponovim, i podvučem: Air Serbia partneri su NASUMIČNI partneri - jednom se avion umalo nije srušio, ostali imaju starudije koje koriste za obavljanje wet lease aviona. (A izgleda da je nekima i urednost dokumentacije bila upitna).

Ni sa jednim partnerom nemaju neku strategiju, već je daj šta daš, kad zatreba. Onako, STIHIJSKI. Joj, kada se setim ko sve nije leteo za Air Serbia, osim ovih iz Marathona (čiji se avion umalo nije srušio)... pa i ona rumunska AirConnect koja je tek bila osnovana, pa onaj DanAir sa dva aviona...
Ovo je nažalost odraz našeg društva i mentaliteta, sve se ovako radi, žestokom improvizacijom i ad hoc polurešenjima. Realno je tu Er Srbija čak i bolja od srpskog proseka, ali koliko bolja može biti kada podvučemo crtu? 20%? 120%?

E sad, kada dođe neko i usudi se da nešto prigovori, umesto da se taj prigovor ozbiljno razmotri i proceni, i izvuku neke pouke, dobijamo klasično A šta su oni nama radili, A kako može Swiss, a jednom sam ja leteo na Austrian i isto im je nestalo sendviča i slično. I bezobrazno se na taj način ignoriše da je tema ovde Er Srbija, a ne Lufthansa.

Za to vreme, Elevet&Deli ponuda ostaje sranje kakvog bi se postideo i Varadi (kada bi znao šta je stid), i ta čak i ta beda od ponude često nije dostupna u celosti iz svakojakih razloga, i ta tužna istina o usluzi čuči sama u ćošku, dok sluša priča o vrljavom Swissu, čežnjivo se sećajući svojih mega boutique airline početaka.

Ja stvarno nemam ideju kako neke glave nisu u stanju da razumeju da su ljudi s pravom ogorčeni kada npr. plate Er Srbiji let za Barsu, baš da ne bi leteli Vizom, a onda ih na gejtu dočeka LY-WIZ. 🤡
 
Najbolja opcija je da kompaniji uopšte nije potreban wet lease. Međutim pitanje je da li će Er Srbija moći da raste samo sa svojim posadama. Neki smatraju da je problem u resursima i da jednostavno nema više pilota, pa se zato i sporo nabavljaju dry lease letelice.

Ono što mi se čini da je rast putnika ove godine definitivno usporio i da se tržište konsolidovalo, očekujem i sličnu iduću godinu. Ne treba više da brinu o masovnim ekspanzijama, kašnjenjima, opsluživanju na aerodromu itd. Samo treba održavati postojeće stanje i naravno osluškivati reakcije i potrebe putnika.

Sada im je najveći izazov prelazak na Embraere i penzionisanje A319 i iz onoga što smo do sada videli, neće to biti nimalo lak i jednostavan posao. Mislim da gube mnogo vremena i da je odmah trebalo razmišljati u pravcu E2 i A320neo, to bi bila savršena okosnica flote za buduće godine.
 
Da li vi letite avionom da biste pojeli sendvic ili da se prevezete?
Letim cesto bas i kad vidim GetJet na letu od 2h, mnogo se smorim sto ne mogu da porucim sve delikatese iz ponude i platim ih kao da jedem u Fransu. Pogotovo kad je let u 3-4 ujutru, pa u snu jedem chicken i pastu 😍
 
Izgleda da je moj prethnodi post ostao nepročitan, pa ajde da delove ponovim :)

- Air Baltic - osnovan 1995, 49 najmodernijih aviona u floti (A220). Leti u redovnom saobraćaju, a 15% prihoda mu dolazi od wet lease (ukupno 700 miliona evra prihoda).
- Marathon Airlines - no name kompanija osnova 2017. sa 5 komercijalnih aviona, koja se hvali kako je unapredila svoje sigurnosne i operativne procese nakon teškog perioda (iliti nesreće sa avionom u Beogradu). Imala (leteći za druge) pola miliona putnika u 2023.

Složićeš se da je reč o neuporedivim aviokompanijama. Mada, još Marathon ispadne i dobar kakve su bile druge kompanije

Ako nisi pročitao moje prethodne objave, evo opet da ponovim, i podvučem: Air Serbia partneri su NASUMIČNI partneri - jednom se avion umalo nije srušio, ostali imaju starudije koje koriste za obavljanje wet lease aviona. (A izgleda da je nekima i urednost dokumentacije bila upitna).

Ni sa jednim partnerom nemaju neku strategiju, već je daj šta daš, kad zatreba. Onako, STIHIJSKI. Joj, kada se setim ko sve nije leteo za Air Serbia, osim ovih iz Marathona (čiji se avion umalo nije srušio)... pa i ona rumunska AirConnect koja je tek bila osnovana, pa onaj DanAir sa dva aviona...

Nemam ja problem da deo flote, ako baš mora, bude wet lease. Ali ako želiš da gradiš neko ime i poverenje, ne možeš to na taj način da radi. Napravi plan šta i kada ti treba. Identifikuj POUZDANE partnere. Možda sa Bulgaria Air nešto uspeju da urade. Bulgaria Air ionako uvodi nove-moderne avione u svoju flotu, i ove, koje daje Air Serbia, joj više neće trebati.


* Inače u Švajcarskoj postoji nezadovoljstvo time što Air Baltic leti za Swiss. Ne toliko zbog usluge (po istraživanjima kompanije, ako je verovati, 72% je zadovoljno uslugama Air Baltica naspram 76% kolko je zadovoljno uslugom Swiss-a), već zbog "uvoza" jeftine radne snage, i povećanja nezaposlenosti u Švajcarskoj.
Vidi se da moj komentar nisi procitao ili nisi razumeo. Ako je ovo drugo ne mogu ti pomoci. Ako je ono prvo, nisi dostojan pristojnog odgovora. Stavovi koje imas su direktno kopirani od purgera.
 
Ovo je nažalost odraz našeg društva i mentaliteta, sve se ovako radi, žestokom improvizacijom i ad hoc polurešenjima. Realno je tu Er Srbija čak i bolja od srpskog proseka, ali koliko bolja može biti kada podvučemo crtu? 20%? 120%?

E sad, kada dođe neko i usudi se da nešto prigovori, umesto da se taj prigovor ozbiljno razmotri i proceni, i izvuku neke pouke, dobijamo klasično A šta su oni nama radili, A kako može Swiss, a jednom sam ja leteo na Austrian i isto im je nestalo sendviča i slično. I bezobrazno se na taj način ignoriše da je tema ovde Er Srbija, a ne Lufthansa.

Za to vreme, Elevet&Deli ponuda ostaje sranje kakvog bi se postideo i Varadi (kada bi znao šta je stid), i ta čak i ta beda od ponude često nije dostupna u celosti iz svakojakih razloga, i ta tužna istina o usluzi čuči sama u ćošku, dok sluša priča o vrljavom Swissu, čežnjivo se sećajući svojih mega boutique airline početaka.

Ja stvarno nemam ideju kako neke glave nisu u stanju da razumeju da su ljudi s pravom ogorčeni kada npr. plate Er Srbiji let za Barsu, baš da ne bi leteli Vizom, a onda ih na gejtu dočeka LY-WIZ. 🤡
Molim te nemoj leteti Er Srbijom. Hvala.
 
Da li vi letite avionom da biste pojeli sendvic ili da se prevezete?
Letim cesto bas i kad vidim GetJet na letu od 2h, mnogo se smorim sto ne mogu da porucim sve delikatese iz ponude i platim ih kao da jedem u Fransu. Pogotovo kad je let u 3-4 ujutru, pa u snu jedem chicken i pastu 😍

Živim u Skandinaviji, pa su mi cene proizvoda na AS letu jeftinije nego da sam ušao u lokalnu pekaru.

Nije poenta ovde da li moram da jedem i pijem ili ne. Poenta je da se to očekuje od leta kad kupiš kartu AS.

Ako pratimo tvoje razmišljanje onda nije neophodno ni toalet da imaju ako je let dva sata, može se izdržati.
 
Evo mog utiska o tome: taj ustaša ne piše pohvalno o Er Srbiji zato što im se iskreno divi već iz besa što Kroacija nije ostvarila ono što su njegove grandiozne iluzije. Pre svega on umišlja da bi Kroacija Erlajnz morala biti dominantna u odnosu na Er Srbiju i da je Hrvatska generalno u svemu iznad Srbije. U njegovoj glavi uprava Kroacija Erlajnza je kriva što nisu realizovali njegove pompezne, nerealne maštarije, pa ih često kinji ovakvim tekstovima tipa: Sramota, i Srbi su postigli više od vas! Ko je pratio njegova piskaranja više od decenije kao što sam ja došao bi do istih zaključaka.

Na ličnom planu mislim da njega užasno boli što ga struka i u Hrvatskoj, i u Srbiji a tek međunarodno totalno ignoriše jer je potpuni šarlatan. Ljubomoran je do neba na portale i ljude u Srbiji koji rade posao daleko profesionalnije od njega, pa je pre dan-dva užasno izvređao jednog od njih. Ja mislim da on sam piše gomile anonimnih komentara gde druge vređa a sebe kuje u zvezde. Dno.
 
Мене фасцинира дно наших новинара, који се хватају за сламку како би оправдали нешто што ради влада. Па потежу пискарања неког аматера из Загреба.
Апсолутно ми је невероватно, колико је тај човек успео да се наметне неписменим павијанима. Замло да га црногорци узму да им буде саветник за компанију. Еј бре!!
Па где је политика, лист са сокор век традиције писања и постојања, где је Б92 са својом аудиторијом, а где је Шћуриц? И они њега цитирају!? Срамота!!!
 
Evo mog utiska o tome: taj ustaša ne piše pohvalno o Er Srbiji zato što im se iskreno divi već iz besa što Kroacija nije ostvarila ono što su njegove grandiozne iluzije. Pre svega on umišlja da bi Kroacija Erlajnz morala biti dominantna u odnosu na Er Srbiju i da je Hrvatska generalno u svemu iznad Srbije. U njegovoj glavi uprava Kroacija Erlajnza je kriva što nisu realizovali njegove pompezne, nerealne maštarije, pa ih često kinji ovakvim tekstovima tipa: Sramota, i Srbi su postigli više od vas! Ko je pratio njegova piskaranja više od decenije kao što sam ja došao bi do istih zaključaka.

Na ličnom planu mislim da njega užasno boli što ga struka i u Hrvatskoj, i u Srbiji a tek međunarodno totalno ignoriše jer je potpuni šarlatan. Ljubomoran je do neba na portale i ljude u Srbiji koji rade posao daleko profesionalnije od njega, pa je pre dan-dva užasno izvređao jednog od njih. Ja mislim da on sam piše gomile anonimnih komentara gde druge vređa a sebe kuje u zvezde. Dno.

Pa, kako da budu ispred AS kada je tamo EU i otvoreno tržište, pa tokom sezone lete sve moguće low-cost kompanije. Zato mu je i udeo Kroacije leti jedva 20%. Hrvati ne putuju toliko kao mi (idu na svoje more). I jedni i drugi smo se razbežali, ali njih ima u Hrvatskoj opet duplo manje nego nas ovde... Kroaciji ne ide na ruku ni Star Alliance članstvo. Valjda je to uračunao kada je pravio ta očekivanja. Jednostavno nije moguće da Croatia bude veća od AirSerbia, kao što ni AS ne može nikada biti veća od LH.

Te ideje da su oni nešto superiorni se vuku iz vremena posle rata. Kao ajde mi da dođemo u Srbiju da otvorimo firmu, ali vi ne možete kod nas. Nažalost, nismo tada nešto mogli da biramo investitore, pa su bili dobri slovenci i hrvati.

Situacija je tamo oduvek bila da nemaju generalno neke dobre direktne konekcije, već sve kupi LH preko Frankfurta. Sa druge strane iz Beograda zaista sada ima zavidan broj direktnih letova, posebno imajući u vidu da nismo baš neka super bogata ili razvijena zemlja. Ono, ko bi rekao.

где је Б92 са својом аудиторијом, а где је Шћуриц?

@Прле Ovaj ljubičasti B92 nije onaj pravi B92 i to je jedna sramota da je prekinut taj kontinuitet medija koji je zadužio Srbiju.
 
Poslednja izmena:
Poenta priče je da je avijacija jedna niša tema pa se malo ljudi bavi time, ali ipak može kod šire publike ponekad da privuče pažnju.
Tog purgera je ovde doveo drugi egomanijak T6 koji se izmileo nakon prestanka rada foruma AirSerbia. Oni su pokušavali i da izdaju štampani časopis Aeroprofil.

U svakom slučaju čovek koji u istom tekstu koristi konstrukcije "rekli su mi ljudi da taj avion ne može tako da se koristi" i "ja sam analitičar i ekspert".
Problem je što, poput principa Jovane Jeremić, fake it until you make it, mejnstrim mediji daju prostor za promociju i zapravo ga zovu na gostovanje.

O "posve siromašnom stanovništvu Srbije" i "uređenoj europskoj zemlji" koja kao treba da bude kontrast haosu ovde da ne pričamo. Ali nigde nema pomena (ili se čak brišu i prekrajaju postovi) kako to prebogati Dubrovčani ne putuju nigde van sezone (što bi bilo logično jel, pošto u sezoni rade) pa im aerodrom ima 10% putnika zimi u odnosu na leto.
+ ako niste znali, Zagreb ima bolju indirektnu povezanost od Beograda. To što nema ni jednu celogodišnju long haul liniju nema veze. Oni su gospodska elita pa konekcije hvataju preko Frankfurta i Londona, a mi preko Istanbula i slične tupave insinuacije.
Ovo sve je kao naznaka slična onoj da slaboverni ne treba da čitaju jeretičke knjige. Ko ne zna o kome/čemu se radi pomislio bi da nešto kvalitetno može da pročita pa čak i da nešto nauči.
 
Da li neko zna zašto je na letovima koje obavljaju ATR avioni, unošenje kabinskog kofera dozvoljeno u BG, a u isti taj avion ne može da se unese isti kofer u inostranstvu, već se bacaju na gomilu pre ukrcavanja i ubacuju u prtljažni prostor?
 
Vrh