Igormartin
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 20.11.2020.
- Poruke
- 860
- Pohvaljen
- 1.324
Nema.pilota za ATR sletanje po magli ili ATR ne sme?
Несме, атр нема одговарајућу опремуNema.pilota za ATR sletanje po magli ili ATR ne sme?
ATR nema CAT III sistem, vec samo CAT I, stoga ne moze sleteti po najvecoj magli. To je problem na svim ATR avionima, nije do JU.Nema.pilota za ATR sletanje po magli ili ATR ne sme?
Noviji ATR-ovi (AT76) su sertifikovani za CAT II prilaz, tj. svi ATR-ovi AS. Ali pošto je juče bio RVR manji od 300m nisu mogli da sleću.ATR nema CAT III sistem, vec samo CAT I, stoga ne moze sleteti po najvecoj magli. To je problem na svim ATR avionima, nije do JU.
Hvala na ispravci, mislio sam da je CAT I, a ne CAT II. Za ovakvu maglu nekad ni CAT IIIb nije dovoljan.Noviji ATR-ovi (AT76) su sertifikovani za CAT II prilaz, tj. svi ATR-ovi AS. Ali pošto je juče bio RVR manji od 300m nisu mogli da sleću.
Hvala na ispravci, mislio sam da je CAT I, a ne CAT II. Za ovakvu maglu nekad ni CAT IIIb nije dovoljan.
ATR nema CAT III sistem, vec samo CAT I, stoga ne moze sleteti po najvecoj magli. To je problem na svim ATR avionima, nije do JU.
У таквим ситуацијама путници обично имају разумевања ако је кризни менаџмент компаније добар - да се одмах потуруди око путника, обезбеди воду и храну и евентуално хотелски смештај, односно приликом рерутације на Ниш да обезбеди ефикасан превоз до Београда.CAT II, ali je to već neko rekao.
Jeste malo (više) i do JU - kada gradiš svoju flotu, baziraš to na (između ostalog):
- očekivanom broju putnika na linijama koje održavaš ili planiraš da otvoriš (koliko sedišta ima avion)
- očekivano kargu (koliko kargo očekuješ)
- razdaljine tvojih ruta (da li su kraće, srednje, duže)
- geografskih odrednica, npr.
--- da li je hot and high aerodrom - ovo se ne odnosi na JU, ali ako ćeš da imaš dugolinijske letove sa visokog aerodroma (npr. Bogota, Adis Abeba, isl), moraš da se osiguraš da avion koji koristiš može da ima zadovoljavajući domet do odredišta
--- da li će leteti na aerodromu sa kraćim pistama - npr. Hawaiian koristi 717 zato što aerodromi na koje leti imaju kraće piste (a i kraći su letovi)
--- vremenski uslovi, npr. magla. Ako je magla nešto što se dešava relativno retko, npr 2-3 dana godišnje, onda ti ne treba avion koji će moći da sleće u uslovima smanjenje vidljivosti (zašto da plaćaš nešto što ti ne treba). Ali, ako je to relativno česta pojava, i pravi ti veće probleme u redu letenja, onda je to nešto pod obavezno.
Mislim da ovi vanredni uslovi nisu toliko česti, ali kada se dese, prave veće probleme za jU (npr. juče im je skoro cela ATR flota završila u Nišu ili okolnim aerodromima), što uzrokuje "raspad" reda letenja, jer je ipak to najbroniji avion u JU floti.
Budući da je ovo niska sezona, vidim da su ubacili A319/320 flotu kao ispomoć, da se koliko toliko ipak obavi red letenja. tako da se snalaze.
Vreme se polako poboljšava, tako da će i ovo brzo da se reši.
Let AirSerbia zakazan za 17:50 danas (tačnije codeshare sa KLM-om) je za Amsterdam kasnio 2 sata. Bez objašnjenja.
Otkazano je još par letova, i to za Podgoricu, Ljubljanu i Zagreb. Lep početak 2025.
Omašismo let za Dublin, a transfer desk Swissport-a nije radio, te smo ostali uskraćeni za hotelske vaučere
Pozdrav sa Schipol-a, do prvog pekarskog leta za Dublin.
Putnici uglavnom nikada nemaju razumevanja, niti ih nešto posebno zanima što avioni ne mogu da slete ili polete. Putnici žele da dođu do svog odredištaУ таквим ситуацијама путници обично имају разумевања ако је кризни менаџмент компаније добар - да се одмах потуруди око путника, обезбеди воду и храну и евентуално хотелски смештај, односно приликом рерутације на Ниш да обезбеди ефикасан превоз до Београда.
Igranje ping pong-a i prebacivanje odgovornosti.KLM na svom matičnom aerodromu nema službu koja radi 24/7?!
Budući da si naveo da je KL karta, pretpostaljam da je i sledeći let bio KL - zašto se njima nisi obratio da ti pomognu?