Šta je novo?

Air Serbia

зато што Туркиш добија енормно много пара од државе, и могу себи да дозволе ту зајебанцију. а и нису чисто европска компанија
Мислим да су многе европске компаније у заблуди пошто би много више људи желело да путује правом бизнис класом. Овако има више смисла укинути исту и наплаћивати додатно услуге попут додатног пртљага итд. (Што у суштини и јесте случај) а не мора бити 8 седишта у А319/320 већ 4 бизнис седишта и онда то не одузима много места. Исто важи и за Ембраер у будућности.
 
европске компаније имају јаку конкуренцију у нискотарифним компанијама. и код НТК се видело да бизнис класа и не треба, већ путници гледају да плате што мање
 
европске компаније имају јаку конкуренцију у нискотарифним компанијама. и код НТК се видело да бизнис класа и не треба, већ путници гледају да плате што мање
Почетком септембра сам летео Ер Србијом на релацији Београд-Тиват и у оба случаја је била пуна "бизнис класа" на лету који траје 35мин (са А319 оба лета) и који буквално сем кафе ништа нису ни могли да добију а седишта иста као у економској класи. Пре пар година сам летео Ер Србијом у оној тада правој бизнис класи за Франкфурт пошто је било повољно и разлика можда 50€ у односу на економску класу. То је била друга димензија и то је заиста права бизнис класа. Ово сада онда треба укинути пошто је Туркиш бољи у економској класи него ове европске компаније у бизнис класи.
 
Prođoh malopre pored poslovnice kod glavne pošte i ode mi pogled ka onim brendiranim stvarima što prodaju u šopu. Peškir za plažu sa logom AS 5900 din...
 
Sada sam video jednu VRLO UZNEMIRUJUĆU SLIKU - da li neko ima informaciju o čemu se radi?

Ovo je slika aviona u bojama Air Serbia koji poleće sa aerodroma u Bejrutu, dok padaju bombe?!

Izvor: SkyNews


bejrut - air serbia 1.jpeg
bejrut - air serbia 2.jpeg
bejrut - air serbia 3.png
 
Hrabro, ali ne bih to potcrtavao kao praksu. Prošle godine su poleteli bez dozvole kontrole letenja, pod raketnim baražom Hamasa.
 

Evakuisani državljani Srbije iz Bejruta: Avion Er Srbije sleteo u Beograd​


U avionu Er Srbije koji je poleteo iz Bejruta za Beograd nalazilo se 85 odraslih putnika i tri bebe. Među putnicima većinu su činili državljani Republike Srbije, ali i susednih država u regionu.​

Avionom Er Srbije, Airbus A-319 reg. YU-APA danas je obavljen specijalni let za državljane Srbije koji su evakuisani iz Bejruta. Avion Air Srbije na letu JU9071 koji je poleteo sa Međunarodnog Aerodroma Beirut Rafic Hariri (BEY) sleteo je na beogradski aerodrom Nikola Tesla u 14:45.

Let je organizovala Vlade Republike Srbije, a u avionu Er Srbije koji je poleteo iz Bejruta za Beograd se nalazilo 85 odraslih putnika i tri bebe. Među putnicima većinu su činili državljani Republike Srbije, ali i susednih država u regionu, koji žive ili borave u Libanu.

Prema rečima Ambasadora Republike Srbije u Bejrutu Milana Trojanovića, u Libanu je registrovano 115 državljana Srbije i 50 do 60 članova njihovih porodica. Ministarstvo spoljnih poslova Srbije je 30. septenbra preporučilo državljanima Srbije koji su u Libanu da napuste teritoriju te države zbog pogoršanja bezbednosne situacije u toj zemlji.

 
Треба одати признање Ер Србији, пилотима и кабинској посади. Стицајем околности сам био због мог посла био укључен у неколико репатриационих летова Ер Србије за време Короне 2020. године. То је огромна логистичка и административна процедура а могу тек замислити како је евакуисати и организовати евакуацију из Бејрута тренутно. Ти летови су за време Короне за држављане Републике Србије били потпуно бесплатни док су Немачка, Француска, Аустрија и Швајцарска наплаћивали од 3.000-10.000 евра по лету! Исто се десило пре годину дана у Израелу, где је Луфтханаза наплаћивала карте ненормално скупо и једноставно без обавештења путника прекинула да лети у једном моменту. Имајмо на уму да често наша држава многе ствари боље ради од других и да ми често не ценимо те ствари. Неко би рекао да је ово у Бејруту било опасно и ризично али мислим да је то савршени показатељ зашто је битно имати јаку националну авиокомпанију у државном власништву :)
 
Gde se bre vidi da poleće dok padaju bombe? Ono što piše i što se vidi je da poleće dok se diže dim posle napada, što je možda bilo satima ranije, a teleobjektiv čini da daljina između dima i piste deluje manje nego što jeste. Ovako se pakuju dezinformacije.

Aerodrom je generalno otvoren, svako ko hoće može da vidi na internetu da su neki komercijalni letovi otkazani a neki lete. Vidi se da ima i drugih evakuacionih letova.. Nisam našao vesti da je aerodrom napadnut.

Jednog dalekog dana sve će to izgledati herojski, kao ovo:

https://www.blic.rs/vesti/drustvo/n...pilota-i-mehanicara-spasilo-nacionalu/hm1lx83
 
Ovo svakako nisu normalni uslovi pod kojima bi aerodrom trebalo uopšte da bude otvoren, ali to je faktički jedina veza Libana sa svetom. Putevi vode do još više razrušene Sirije, a luka u Bejrutu je uništena u onoj eksploziji 2020. Za naše evropske pojmove i veliku slobodu kretanja, to su sve jako izolovane zemlje. Slično je i sa aerodromom u Tel Avivu koji je maltene radio nesmetano od početka rata.
 
Ovo svakako nisu normalni uslovi pod kojima bi aerodrom trebalo uopšte da bude otvoren, ali to je faktički jedina veza Libana sa svetom. Putevi vode do još više razrušene Sirije, a luka u Bejrutu je uništena u onoj eksploziji 2020. Za naše evropske pojmove i veliku slobodu kretanja, to su sve jako izolovane zemlje. Slično je i sa aerodromom u Tel Avivu koji je maltene radio nesmetano od početka rata.

Leti se za Izrael... Imaš direktne letove između Beograda i Tel Aviva... Mislim da sada liniju održava Arkia, pre je letela Air Serbia.
Ben Gurion radi nesmetano.
 
Vrh