Šta je novo?

Air Serbia

Важне нове информације које потврђују да су Усташки терористи оборили ЈАТ-ов лет 367. Још пре распада Југославије се знало за то и то је показала званична истрага али неки детаљи ипак нису објављени, вероватно као и са Јасеновцем, због наводног братства и јединства.

Што је најгоре, после распада и ратова некоме није одговарала та црна мрља тероризма па је измишљена теорија завере о томе како је Чехословачка ПВО грешком оборила авион. За то никад нису постојали чврсти докази али је онима који су хтели да фалсификују историју послужило да се скрене пажња са усташких злочина. Било је чак бу**** из Србије који су почели да верују у ту лаж.

Овим се потврђује оно што јесте истина, Усташе су подметнуле бомбу:

https://n1info.rs/vesti/resena-najv...tkrio-ustase-podmetnule-bombu-u-jat-ov-avion/
 
Можда се нисмо разумели, јесте откривено и одмах се знало, то сам и написао, кад морам да цитирам самог себе: Још пре распада Југославије се знало за то и то је показала званична истрага (да су Усташки терористи оборили ЈАТ-ов лет 367).

Али никад није било суђења, никад велике међународне акције као у случају 747 Пан АМ Локерби или Малезије МH 17. Оно што је изнето у тексту и нарочито ово указује да је било заташкавања : mislim da bi bilo jako zanimljivo da sadašnje vlasti u Zagrebu i Beogradu otvore skroz te dokumente UDBE

Иначе овај текст не постоји на N1 Хрватска, уместо баш тамо да буде ударна вест. Hеко тамо и данас заташкава. Тамошњи квази аналитичар је навијао за теорију завере о ПВО, чисто да знате са ким имате посла.
 
Otkud sada ovo?
Screenshot_20241012-115538.png
 
Што је најгоре, после распада и ратова некоме није одговарала та црна мрља тероризма па је измишљена теорија завере о томе како је Чехословачка ПВО грешком оборила авион. За то никад нису постојали чврсти докази али је онима који су хтели да фалсификују историју послужило да се скрене пажња са усташких злочина.
Mnogo pre raspada, sami Jatovci su najviše širili tu budalaštinu sa Čehoslovačkom PVO.
 
Неће сада, али је још на почетку Екс Ју остављао ултрашовинистичке коментаре (док га Админ није довео у ред) под именом Пургер. То је све било пре доласка Вучића на власт, па то показујем наивнима који мисле да се он бори против актуелне власти. Мјок, увек је вређао и ЈАТ и Београд и Ер Србију, то му смета.
 
Neki se pitaju zašto je Er Srbija uzela Wamos kad imaju treći A330? Nikako im nije jasno jer misle da Er Srbija sve letove može odraditi sa dva od svoja tri aviona i još će ostati viška. E pa neće, jer treći A330 još nije registrovan od strane Direktorata a treba obaviti čarter let za Japan. Tako da Expo sedi u Beogradu, Wamos ide za Njujork, a Pupin i Tesla idu za Tokio i Čikago;

TriASL.JPG
 
они су ти исто што и катастар. радио, не радио, свира ти радио. посао ураде када ураде, и још ако зајебу, додатни бонус. а ништа никоме не одговарају
 
Meni malo neobicno deluje da se Tokio razmatra kao destinacija. Nisam siguran koliko ljudi iz Srbije bi turisticki islo. Bilo bi, ali mnogo manje nego za Majami npr.
Bar mi se tako cini.
 
Tokio ima potencijal da bude najprofitabilnija ruta koju ima AirSerbia.

Kako?

Odgovor je veoma jednostavn. Evropskim i japanskim kompanijama je zabranjeno da lete preko Rusije! Nama nije. AirSerbia bi isla najbrzom rutom sto znaci kraci let i niza cena karte. Svi ti silni japanski turisti u Evropi bi mogli prvo da dodju u Beograd zahvaljujuci letovima AirSerbije.

Sve isto vazi i za Koreju.
 
Tokio ima potencijal da bude najprofitabilnija ruta koju ima AirSerbia.

Kako?

Odgovor je veoma jednostavn. Evropskim i japanskim kompanijama je zabranjeno da lete preko Rusije! Nama nije. AirSerbia bi isla najbrzom rutom sto znaci kraci let i niza cena karte. Svi ti silni japanski turisti u Evropi bi mogli prvo da dodju u Beograd zahvaljujuci letovima AirSerbije.

Sve isto vazi i za Koreju.

Let za Japan nije išao preko Rusije, ni u odlasku ni u povratku.

Čak je i oko Kavkaza morao da se spusti da bi obišao Rusiju i išao preko Gruzije, ni u jednom trenutku ne ulazeći u vazdušni prostor Rusije.

Da ima dozvolu za tako nešto sigurno bi išao.
 

Prilozi

  • Screenshot 2024-10-15 at 08.58.45.png
    Screenshot 2024-10-15 at 08.58.45.png
    1 MB · Pregleda: 75
нама је свеједно да ли је јужна или сибирска рута, не прави много велику разлику
 
Tokio ima potencijal da bude najprofitabilnija ruta koju ima AirSerbia.

Kako?

Odgovor je veoma jednostavn. Evropskim i japanskim kompanijama je zabranjeno da lete preko Rusije! Nama nije. AirSerbia bi isla najbrzom rutom sto znaci kraci let i niza cena karte. Svi ti silni japanski turisti u Evropi bi mogli prvo da dodju u Beograd zahvaljujuci letovima AirSerbije.

Sve isto vazi i za Koreju.

To nije izvesno, jer EU može lako u takvim slučajevima kršenja (iako bilaternalnih) sankcija da primeni reciprocitet i uvede (bilateralne) sankcije AirSerbia-i.
Zato i ne lete više preko Rusije.

Takođe oko rute bi se pitao i Japan, kao ciljna destinacija.
 
Koliko puta treba ponoviti da Er Srbija neće koristiti vazdušni prostor Rusije za prelet do Azije. Prvo što su Rusi povećali takse ne bi li nadoknadili minus u saobraćaju, a drugo usled nekog tehničkog kvara i prinudnog sletanja pitanje je da li bi letelica na ruskoj teritoriji mogla da bude adekvatno servisirana usled sankcija i nedostatka rezervnih delova, mnoge lizing kuće iz tog razloga uslovljavaju kompanije da ne koriste rusko nebo. Južna ruta za Tokio je duža za 1000km, deluje nerealno u ovom trenutku da će išta biti od toga kao i od Seula, u daljoj budućnosti se to možda promeni.

Sada treba vratiti fokus na Severnu Ameriku gde se muče da lete do Čikaga dva puta nedeljno tokom zimskih meseci. Od najava prošle godine da Čikago funkcioniše odlično i da će povećavati broj letova, sada jedno vrlo neprijatno iznenađenje. Pretpostavljam da bi ista struktura putnika bila i za Toronto zbog čega odlažu otvaranje te rute, znači moraju da nađu način kako da privuku više putnika tokom zime. Nije tu dovoljna samo dijaspora, treba još povećavati frekvencije ka gradovima u regionu i unajmiti još ATR-ova.
 
Koliko puta treba ponoviti da Er Srbija neće koristiti vazdušni prostor Rusije za prelet do Azije. Prvo što su Rusi povećali takse ne bi li nadoknadili minus u saobraćaju, a drugo usled nekog tehničkog kvara i prinudnog sletanja pitanje je da li bi letelica na ruskoj teritoriji mogla da bude adekvatno servisirana usled sankcija i nedostatka rezervnih delova, mnoge lizing kuće iz tog razloga uslovljavaju kompanije da ne koriste rusko nebo. Južna ruta za Tokio je duža za 1000km, deluje nerealno u ovom trenutku da će išta biti od toga kao i od Seula, u daljoj budućnosti se to možda promeni.

Sada treba vratiti fokus na Severnu Ameriku gde se muče da lete do Čikaga dva puta nedeljno tokom zimskih meseci. Od najava prošle godine da Čikago funkcioniše odlično i da će povećavati broj letova, sada jedno vrlo neprijatno iznenađenje. Pretpostavljam da bi ista struktura putnika bila i za Toronto zbog čega odlažu otvaranje te rute, znači moraju da nađu način kako da privuku više putnika tokom zime. Nije tu dovoljna samo dijaspora, treba još povećavati frekvencije ka gradovima u regionu i unajmiti još ATR-ova.
Плус сезонски (зимске) чартери попут Занзибара, Хаване, Пунта Кане, Малдива,...за то из Београда итекако има потенцијала!
 
Vrh