Šta je novo?

Air Serbia

Насмеја ме наш загорски аналитички френд насловом:

Britisha prebacuje A380 na oba letea za Johannesburg

А иначе стално греши с тим генитивом, кајкавац. После овог ми мало и симпатичан :)
 
натерао си ме да му посетим сајт. срам те било :p срећа па нема разлога да се задржим
Буквално! Човек се разуме у авијацију ко моја баба у вештачку интелигенцију притом је толико пристрасан за неке ствари и сујетан да је то ненормално. Срећа па имамо праве блогове о авијацији место АНАЛитичара!
 

Air Serbia u septembru prevezla 470.000 putnika​

Za prvih devet meseci ove godine, avionima Air Srbije letelo je gotovo tri i po miliona putnika, što je rast od 7,8 odsto u poređenju sa istim periodom prethodne godine.​


Air Srbija je tokom septembra 2024. godine prevezla ukupno 476.592 putnika u redovnom i čarter saobraćaju, što predstavlja povećanje od 4,3 odsto u odnosu na isti mesec prošle godine. Sa aerodroma u Beogradu, Nišu i Kraljevu, nacionalna avio-kompanija obavila je čak 4.815 letova, odnosno četiri odsto više nego u septembru 2023. Za prvih devet meseci ove godine, avionima Air Srbije letelo je gotovo tri i po miliona putnika, što je rast od 7,8 odsto u poređenju sa istim periodom prethodne godine.
„Zabeleženi mesečni rezultati tokom septembra pokazuju da je interesovanje putnika za letovima naše kompanije ka različitim destinacijama širom Evrope i dalje veliko. Zahvaljujući tome, tokom prošlog meseca prevezli smo više od 470 hiljada putnika. Poslednji dan u tom mesecu bio je posebno važan za srpsku nacionalnu avio-kompaniju, s obzirom na to da smo pokrenuli direktnu liniju između Beograda i Guangdžoua. To je naša druga destinacija u Narodnoj Republici Kini i četvrta u dugolinijskom saobraćaju. Mreža Air Srbije nastaviće da se razvija i u narednom periodu, što će nadamo se doprineti još većoj potražnji za letovima naše kompanije“, izjavio je Boško Rupić, direktor za komercijalu i strategiju Air Srbije.
Najpopularnije destinacije Air Srbije tokom septembra u regionu bile su Tivat i Podgorica, u zapadnoj Evropi Cirih, Pariz, Amsterdam, Barselona i Rim, dok su u evromediteranskoj zoni najtraženiji letovi bili do Istanbula, Larnake i Atine.
 
Air Serbia A330 flota - iz Elevejt časopisa

Zanimljivo je da sva tri aviona imaju različitu konfiguraciju, tj. broj sedišsta.

Air Serbia A330 flota.png
 
јао Боже дебила, од оснивања. није од оснивања, него од преименовања, аман заман. и за то је крива особа која се бави друштвеним мрежама у компанији, која је то погрешно написала
 
јао Боже дебила, од оснивања. није од оснивања, него од преименовања, аман заман. и за то је крива особа која се бави друштвеним мрежама у компанији, која је то погрешно написала
А за пар секунди претраге по АПР-у, дотична особа је могла да провери и дође до овог (неочекиваног) податка:
НазивAir SERBIA
Пословно имеAkcionarsko društvo za vazdušni saobraćaj Air SERBIA Beograd
СтатусАктиван
Правна формаАкционарско друштво
Матични број07044275
Датум оснивања29.2.1992.

еКапија, по обичају, добро уређена. :) Остали, мућак.
 
Поткрала им се подсвесно суштина - да су нова компанија у односу на ЈАТ. Ал` су зато можда исто што и Аеропут, ко зна.
 
јао Боже дебила, од оснивања. није од оснивања, него од преименовања, аман заман. и за то је крива особа која се бави друштвеним мрежама у компанији, која је то погрешно написала
Nema tu ničeg debilnog, ta osoba je odlično savladala tranziciono komponovanje tradicije. Neka suština je da je sve staro onoliko koliko nam odgovara određenog dana za neko puvanje i poziranje.
 
А зашто лети из Холандске војне базе?
 
тамо је сервисни центар где власник одржава своје авионе. иначе, Тесла и Пупин ће добити иста седишта и конфигурацију као Експо. пише горе у тексту да су набављена иста седишта као у Експу, и будућем ARE
 
Screenshot_20241005-102514_Instagram.jpg

Слика са сторија Ер Србије, неки путник (горе сам оставио да се види извор) је поделио слику из бизнис класе са лета Њујорк- Београд и дела вечере која је послужена на Тесли ако се не варам. Свиђа ми се што је све брендирано и волео бих да врате ону праву бизнис класу на европским летовима. Иначе је објављен и видео Марековог обиласка Експо авиона где се види да је заиста у одличном стању и да је хард продукт бољи од Тесле и Пупина!
 
зато што Туркиш добија енормно много пара од државе, и могу себи да дозволе ту за******. а и нису чисто европска компанија
 
Vrh