Šta je novo?

Air Serbia

Sad će samozvani ekspert i analitičar, kome ozbiljni profesionalci moraju svaki put da objašnjavaju par stvari, da napiše jedan lep članak o tome.
 
Игнорисати, непосећивати, не читаити његове глупости, не одговарати му. А најбоље самом себи блокирати доступ ка његовом порталу. За месец-два њега нема. Искорењен као коров што и јесте.
 
Sinoc sam putovao AS iz Stokholma za BG.
Ono sto je dobro - load factor 100%, gotovo svi putnici su stranci i najveci deo njih preseda. Po razgovoru i informacijama posade najvise ih je presedalo na letove za Atinu i Larnaku.
AS sendvici su bili odlicni. Govedja prsuta u nekoj bavarskoj kifli. Ovo je mnoogo bolje nego sendvice koje sam jeo kod njih pre mesec, dva. Osoblje je bilo ljubazno.

Ono sto nije ok - avion je kasnio 1h u dolasku za Stokholm, a u povratku 80 minuta. Placanje u avionu je moguce samo kesom!!! Gledam mucene svedjane koji su porucili nesto i ne razumeju da moze samo kesom :) ( u Svedskoj je kes gotovo egzotika). Avionima treba pod hitno refresh (a319 flota). I dalje idu one iritantne snimljene poruke za 'ponasanje' u avionu koje su tako agresivne i tako glasne. Taman covek zadrema i onda ga zadesi spinalni sok :)

Barem je bilo sendviča. Ja sam prošle nedelje leteo iz Beograda i sedeo u 5. redu. Mislim da su prodali jedan sendvič pre mene i kad je na mene došao red nije bilo sendviča, samo slatkiša za kupiti.

Ne razumem kako mogu da odlete iz Beograda sa jednim sendvičom.

I da, moglo je samo kešom i moraš da imaš sitno. Ako imaš 50 EUR novčanicu, nećeš moći da pazariš.
 
Игнорисати, непосећивати, не читаити његове глупости, не одговарати му. А најбоље самом себи блокирати доступ ка његовом порталу. За месец-два њега нема. Искорењен као коров што и јесте.
Tačno,
Lik je ozbiljan egomanijak. Fake it until you make it.
Šteta što nema baš mnogo mesta na internetu gde bi mogle da se pročitaju informacije i analize sa ovog našeg tržišta
 
Да, штета је, али је страшно што је тај билмез решио да је он тај који ће да копа инфорамције, а да је при том далеко од бранше али колико се чини и извора информација. Просто маргиналац.
 
JU500 i JU506, nad Atlantikom

JU500 i JU506.png
 
Barem je bilo sendviča. Ja sam prošle nedelje leteo iz Beograda i sedeo u 5. redu. Mislim da su prodali jedan sendvič pre mene i kad je na mene došao red nije bilo sendviča, samo slatkiša za kupiti.

Ne razumem kako mogu da odlete iz Beograda sa jednim sendvičom.

I da, moglo je samo kešom i moraš da imaš sitno. Ako imaš 50 EUR novčanicu, nećeš moći da pazariš.

Meni su u biznis klasi jedanput ponudili samo grcku salatu 😄😄😄 BER - BEG
 
Može li mi neko reći da li se za ovakvu torbu u dimenzije računaju i ručke? Ručke inače stoje spušteno i kada se tako meri torba odgovara dimenzijama ručnog prtljaga. Air Serbia je prevoznik
 

Prilozi

  • Screenshot_20240624_150716_Chrome.jpg
    Screenshot_20240624_150716_Chrome.jpg
    89,5 KB · Pregleda: 70
Pa ne, u suštini ako se proverava veličina prtljaga, onda se on ovako "mekan" može sabiti, uključujući i ručke. Meni je veća misterija kada se kod nekih avioprevoznika u ručni prtljag računaju i točkići na koferu, a kod nekih ne. Ali dobro, uglavnom ovde ručke ne ulaze u dimenzije ručnog prtljaga.
 
I da, moglo je samo kešom i moraš da imaš sitno. Ako imaš 50 EUR novčanicu, nećeš moći da pazariš.
A jel se zna razlog zbog cega AirSerbia (vec neko vreme) ima probleme sa placanjem karticama na letovima (ne znam da li je slucaj na svim letovima)?
 
Screenshot_2024-06-26-09-21-08-586_com.twitter.android-edit.jpg


Loše vreme u Surčinu a lepo vreme u Batajnici? 🤔 Šta li sad muljaju...
 
У Батајници контролори рутински раде GCA (Ground-controlled approach) - оно што је требало несрећном Мехићу ономад са хеликоптером, али је сурчински контролор са њим мислио као са цивилним пилотом - па теоретски, ако је пилот још и војног порекла (мада су углавном на АТР-у такви), то му је била сигурна опција. Мада би се снашао свакако и на Тесли. А могуће је и да нису исти временски услови и на тој раздаљини; деси се да пада киша код Сава центра а код Арене суво.

Не знам зашто би имали потребу да слећу у Батајницу и да изазивају сумњу на тај начин, да превозе богзнашта, што је неизбежно.
 
Гуангџоу, иначе, креће 30. септембра.

Видећемо да ли из Батајнице :)

ER SRBIJA OD 30. SEPTEMBRA DIREKTNO ZA GUANGDŽOU: Srpska nacionalna avio-kompanija najavljuje novu liniju do Kine​

Počev od 30. septembra 2024. godine, Er Srbija će uspostaviti direktne letove između Beograda i grada Guangdžou (CAN) u Narodnoj Republici Kini. Na taj način, nešto manje od dve godine posle uvođenja redovnih letova između Beograda i Tjenđina, srpska nacionalna avio-kompanija nastavlja da širi svoje poslovanje u toj azijskoj zemlji.

U aktuelnoj letnjoj sezoni, koja u avijaciji traje do 26. oktobra 2024. godine, Er Srbija će između Beograda i Guangdžoua leteti dva puta nedeljno, i to iz Beograda za Guangdžou ponedeljkom i petkom u 00 časova i 50 minuta po lokalnom vremenu, dok će se letovi iz Guangdžoua za Beograd realizovati ponedeljkom i petkom u 22 časa i 10 minuta po lokalnom vremenu.

Tokom predstojeće zimske sezone 2024/2025, srpska nacionalna avio-kompanija će iz Beograda za Guangdžou saobraćati ponedeljkom i petkom u 00 časova i 50 minuta, dok će se letovi iz Guangdžoua za Beograd realizovati ponedeljkom i petkom u 23 časa i 10 minuta po lokalnom vremenu. Karte će biti u prodaji tokom današnjeg dana.
- Kada smo 9. decembra 2022. godine, posle više od dve decenije pauze, uspostavili direktnu avio-liniju između Republike Srbije i NR Kine, ponovo smo otvorili vrata Azije putnicima iz regiona šireg Balkana. Ta linija značajno je doprinela unapređenju saradnje i bilateralnih odnosa između Srbije i Kine, pozitivno podstičući ekonomski rast, jačanje trgovinskih odnosa, turističku i kulturnu razmenu. Nedavno potpisana 'Izjava o produbljivanju i podizanju sveobuhvatnog strateškog partnerstva i izgradnji zajednice Srbije i Kine sa zajedničkom budućnošću u novoj eri' kao najviši oblik saradnje između naših dveju zemalja, dala nam je dodatni vetar u leđa za pokretanje direktnih letova do naše druge destinacije u NR Kini. Od 30. septembra, avionima Er Srbije, bićete u prilici da letite direktno između Beograda i Guangdžoua - rekao je Jirži Marek, generalni direktor Er Srbije.

On je dodao da srpska avio-kompanija vodi intenzivne razgovore sa velikim kineskim avio-kompanijama o potencijalnoj saradnji, da bi svojim putnicima mogla da ponudi dobru povezanost sa drugim gradovima u NR Kini, do brojnih destinacija na Dalekom istoku i u Jugoistočnoj Aziji, kao i Australiji.

Guangdžou je jedan od najvećih gradova i najvažnijih trgovačkih centara u Narodnoj Republici Kini. Zbog pozicije grada često se kaže da je to 'kapija južne Kine'. Guangdžou je moderan i dinamičan grad, bogate kulturne baštine. Stare gradske četvrti i kantonski vrtovi čine ga primamljivim za turiste iz celog sveta.

Među brojnim hramovima posebno se izdvaja istorijski Hram šest banjanovih stabala, koji posetiocima pruža mir i spokoj budističkog svetilišta starog više od 1500 godina. Guangdžou je poznat i po kulinarskom nasleđu i autentičnoj kantonskoj kuhinji sa brojnim egzotičnim jelima.

Međunarodni aerodrom Guangdžou Bajun udaljen je 28 kilometara od centra grada i smešten između gradova Renhe u okrugu Bajun i Sinhua u okruga Huadu. Zauzima površinu od oko 18 kvadratnih kilometara. Do aerodroma Guangdžou Bajun leti skoro 80 avio-kompanija i to sa više od 230 destinacija širom sveta. Guangdžou je važno međunarodno vazdušno čvorište kineske nacionalne inicijative 'Jedan pojas, jedan put' i 'Vazdušnog puta svile' i ujedno glavni aerodrom u oblasti Velikog zaliva Guangdong-Hongkong-Makao.

Najbolje rezultate aerodrom je zabeležio 2019. godine tokom koje je opsluženo više od 73 miliona putnika i realizovano skoro 500.000 poletanja i sletanja. Tokom pandemije virusa COVID-19, sa 43,77 miliona putnika aerodrom Guangdžou Bajun je bio najprometniji na svetu po putničkom saobraćaju.

Letovi između prestonice Srbije i Guangdžoua biće realizovani avionima tipa erbas A330-200 iz dugolinijske flote Er Srbije. Srpska nacionalna avio-kompanija već ima dva aviona tog tipa, dok se dolazak trećeg očekuje u narednom periodu. A330-200 registarske oznake YU-ARB u flotu Er Srbije ušao je u aprilu 2021. godine, a drugi koji nosi registarsku oznaku YU-ARC priključio se floti nacionalne avio-kompanije u novembru 2022. godine. Proširenje širokotrupne flote jedan je od osnovnih preduslova za dalji razvoj dugolinijskog saobraćaja Er Srbije.

 
Danas sam leteo Ersrbijom i avion je bio bugarske kompanije Fly2Sky ili tako nešto.

Imali su biznis klasu ali nije bilo pregrade/zavese izmedju klasa. Po onome što sam video, da sam ja bio platio za biznis klasu očekujući Ersrbijim avion i da sam umesto toga dobio ovo, ne bih bio srećan.

Takodje, opet nije moglo da se plaća karticom, samo kešom.
 
Vrh