dr strangelove
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 24.03.2008.
- Poruke
- 1.620
- Pohvaljen
- 10.366
da li pise i da neces dobiti ono sto inace dobijas u ersrbiji?
Jeste, pogotovo sto kupujemo Rafale, Airbus helikoptere, razne sisteme iz zapadne Evrope itd.Руска губернија
Ja sam ovu specifičnu kartu kupio još decembra i tad je pisalo da vozi Ersrbija. Oni to menjaju dosta često, ne verujem da čovek može na to da se oslanja.Prilikom kupovine karte pise da li operated by Air Serbia ili ne. Ne vidim problem.
Остало је ово да ме жуља (мада мало скрећем с теме) - врсту прилаза (инструментални или визуелни, а ако инструментални, који инструментални) бира пилот. Контролор ће одобрити или не одобрити тражени прилаз искључиво у функцији спречавања судара са другим авионом. Да ли је прилаз безбедан са становишта метео и других услова је искључива одговорност пилота.У Батајници контролори рутински раде GCA (Ground-controlled approach) - оно што је требало несрећном Мехићу ономад са хеликоптером, али је сурчински контролор са њим мислио као са цивилним пилотом
То су неки мегатренд пилоти, кад могу тако да пишу. У млазном ловачком авиону седи човек сам, у кабини која је толико стиснута да у њој нема места ни за оловку, а некамоли за послужавник, и седи на две тоне експлозива, а не на WiFi антени, нормално да добија навигациону подршку са земље.Da, ali sam nailazio na pisanije civilnih pilota koji se sprdaju sa sposobnostima svojih kolega iz našeg RV, upravo zato što im je potrebna aktivna pomoć sa zemlje da slete. To bi značilo da su oni baždareni na kontrolu - leta.
Путнички авион би непланирано слетео у Батајницу искључиво у неком катастрофичном сценарију који се граничи са невероватним, осим да му није озбиљно (баш озбиљно) угрожена пловидбеност.A ustvari, samo sam racionalizovao moguće razloge za 'посадку' (rus. sletanje) u Batajnicu.
Мало је три месеца за такав извештај. Све краће од годину дана је прилично брзо.Sta bi na kraju za onim izvestajem oko incidenta sa Marathonom? Zar nisu rekli da ce istraga biti gotova za maksimum tri meseca?
Hvala za listu. Možda je rano da poredimo flotu Er Srbije sa LOT i Austrian ali možemo da poredimo 2024 sa 1988 kada je JU bio na ili blizu vrha. Uračunao sam i wet i dry lease, i dva Embraera E195 i dva A330 koji uskoro dolaze.
Rezultati su neverovatno slični, osim što su brojevi za regionalne mlaznjake i turbopropove otprilike zamenili mesta između 1988 i 2024.
Brojke za 1988 sam uzeo sa ove vintage slike sa exyuaviation.com:
https://www.exyuaviation.com/p/vintage-photos-2023.html
Pogledajte prilog 202037
Pogledajte prilog 202038
Лепо звучи у номинативу али, као што рекох у претходном коментару, ја бих волео нешто што лако гради присвојни придев.AvioSrbija..
To su još ovi što su u mokrom?други Е95 у директном лизингу стиже данас, OY-GDB, који је већ летео раније преко Маратона. OY-GDA је остао у Београду од јануара, и очекује се њихов упис у српски регистар, и да крену да лете од 15. јула