dr strangelove
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 24.03.2008.
- Poruke
- 1.622
- Pohvaljen
- 10.401
Ne mozes direktno da citas visinu sa FR24 iz vise razloga: Sample rate je mali da bi se ustedele performanse vebsajta, granularnost podataka je isto mala
Ne mozes direktno da citas visinu sa FR24 iz vise razloga: Sample rate je mali da bi se ustedele performanse vebsajta, granularnost podataka je isto mala
Er Srbija želi još jednom da se izvini svim putnicima sa leta JU324 od 18. februara 2024. godine zbog pretrpljene neprijatnosti. Uprkos tome što je taj let obavljala partnerska avio-kompanija Maraton erlajnz, što je avion tom prilikom bezbedno prizemljen i što nije bilo povređenih putnika niti članova posade, kao odgovorna kompanija, Er Srbija želi da napomene da je u potpunosti svesna osećanja kroz koja su prošli putnici na tom letu i da duboko žali zbog neugodnosti sa kojom su se suočili.
Er Srbija želi da istakne da se do sada nije oglašavala niti će se oglašavati u vezi sa detaljima o letu JU324 od 18. februara, sve dok je istraga u toku. S druge strane, srpska nacionalna avio-kompanija želi još jednom da istakne da saoseća sa svojim putnicima sa leta JU324 od 18. februara i da razume neprijatnost sa kojom su se suočili tom prilikom.
Pri kraju reela se vidi koliko blizu je proleteo bilbord ispod.
Pri kraju reela se vidi koliko blizu je proleteo bilbord ispod.
E jbg sad bilbord, teško se može zaključiti iz ovog snimka šta se vidi.
Pogledajte prilog 190136
Malo mi je nerealna priča da je preleteo samo 6 metara iznad puta za aerodrom jer u tom slučaju ne bi izbegao bandere i drveće, samim tim i to da je baš morao da skreće u levo da izbegne bilbord je malo nategnuto
Pogledajte prilog 190137
Можда Пинк улети сад.
Pa takva je realna situacija. Uostalom, kada se završe zvanične istrage, onda se može reći ko je sve konačno kriv. Trenutno je jedina odgovornost, odnosno greška, AS to uporno pisanje o incidentu kao "nelagodnost" i "neprijatnost" (današnja zvanična izjava povodom raskida ugovora sa Maraton), kao i izjave da "putnici nisu bili ugroženi", što nikako ne mogu da znaju jer se tada još nije znao obim oštećenja.Znači kada se ostvaruju dobri rezultati, otvaraju nove destinacije, beleže rekordi to je onda AS. Kada se desi jedan ovakav incident onda je to Maraton, KlasJet, Dan Air, ili bilo ko drugi od koga iznajmljujemo avione.
Najverovatnije da nije ništa od toga već nešto što se i ranije dešavalo. Piloti za unošenje parametara leta koriste neku aplikaciju koja se unosi preko tabletaЈош није само капетан, него инструктор.
Да, вероватно препотенција и ароганција. Или кокаин.
Ovde se lepo vidi da je preko puta za aerodrom preleteo prilicno nisko, manje od 100 stopa iznad terena. Iznad autoputa je vec imao dobrih 700-900 stopa nadmorske visine.
Лизују неке џангл џетове. Плус Монтенегро некако да се прошири и припомогне.
Deklarisane duzine staze TORA i ASDA, gradijent staze, stanje staze (suba, vlazna, mokra, sneg, led…), masa aviona i centraza, konfiguracija aviona (flaps, bleeds, packs, anti ice), meteo uslovi ( vetar, temperatura, pritisak)Koji su sve parametri potrebni da bi se izracnala duzina uzletne piste?
tip aviona
broj putnika,
kolicina goriva
i sta jos?
neki od ovih podataka su fiksne osobine avione,Deklarisane duzine staze TORA i ASDA, gradijent staze, stanje staze (suba, vlazna, mokra, sneg, led…), masa aviona i centraza, konfiguracija aviona (flaps, bleeds, packs, anti ice), meteo uslovi ( vetar, temperatura, pritisak)
Sve cemo mi to platiti, poreski obveznici. Srbija je sada vlasnik 100% AirSerbia, tako da ce sve to narod pozlatiti.Raskidanje ugovora pre bilo kakve istrage, pre preliminarnog izveštaja deluje kao očajnički pokušaj za spasavanje AS reputacije. I plašim se da bi moglo da dovede da AS plaća odštete njima zbog raskida ugovora, čak i ako istraga pokaže da je 100% odgovornosti na kontraktoru.
Mada opet je i tada deo odgovornost na AS koji očigledno nisu odradili due diligence kada su birali kontraktore.