Šta je novo?

Air Serbia

Милутин Миланковић
Михајло Петровић
Цвијић, Панчић итд

Има много персонажа, мислим да неће бити толико авиона
Марек најавио жену...можда Милева Марић Ајнштајн или Надежда Петровић?!
 
Najava✌️
Screenshot_20240110_151126_Instagram.jpg
 
^
Air Serbia will commence three weekly flights between Belgrade and Mostar this coming summer season. Services will be maintained on Mondays, Fridays and Sundays, with the Embraer E175 aircraft. Flights are initially scheduled to run seasonally from April 22 until the end of October but may be extended depending on demand. Mostar Airport will provide subsidies for the route. Flights are expected to be scheduled this month after the two sides sign the subsidy contract next week. It will mark the resumption of commercial flights between the two cities after 33 years.

 
Gde si ovo porucio ?

Samo beli su ostali jos, svi ostali su rasprodati vec.
 
Air Serbia u 2023 prevezla 4,19 miliona putnika. To je 53% više u odnosu na 2022. Ukupno 87 redovnih linija računajući Niš i Kraljevo. Finansijski izveštaj neće biti dostupan još mesecima ali prema ovim rezultatima verovatno će biti još uspešnija od 2022.

Očekujem da ekstremni mrzitelji (Er) Srbije budu sutra u najžešćim napadima. Koliko mržnje su uložili govoreći da će putnici napustiti Er Srbiju zbog kašnjenja, da će propasti zbog toga što nemaju avione u vlasništvu a imaju mnogo wet lizinga, da neće moći da isprate toliki rast... Tolika negativna energija bačena u kantu za đubre. Ne da nisu imali efekta u toj propagandi nego je efekat očigledno suprotan.

Davljenici se drže za poslednju slamku, o tome kako će Er Srbiji buduće vlasti okrenuti leđa. Zašto bi im buduća vlast okretala leđa ako više ne moraju ni dinar da im daju? Imaće problema sa pravim gubitašima a ne Er Srbijom koja uplaćuje pare u budžet.
 
Air Serbia u 2023 prevezla 4,19 miliona putnika. To je 53% više u odnosu na 2022. Ukupno 87 redovnih linija računajući Niš i Kraljevo. Finansijski izveštaj neće biti dostupan još mesecima ali prema ovim rezultatima verovatno će biti još uspešnija od 2022.

Očekujem da ekstremni mrzitelji (Er) Srbije budu sutra u najžešćim napadima. Koliko mržnje su uložili govoreći da će putnici napustiti Er Srbiju zbog kašnjenja, da će propasti zbog toga što nemaju avione u vlasništvu a imaju mnogo wet lizinga, da neće moći da isprate toliki rast... Tolika negativna energija bačena u kantu za đubre. Ne da nisu imali efekta u toj propagandi nego je efekat očigledno suprotan.

Davljenici se drže za poslednju slamku, o tome kako će Er Srbiji buduće vlasti okrenuti leđa. Zašto bi im buduća vlast okretala leđa ako više ne moraju ni dinar da im daju? Imaće problema sa pravim gubitašima a ne Er Srbijom koja uplaćuje pare u budžet.
Osobe o kojima pišete ne zaslužuju pažnju. Možda neku prijavu za obmanjivanje čitaoca, za narušavanje ugleda, nepoštovanje autorskih prava, za nacionalizam ili tako nešto. Ne znam odakle nekome ideja da bi bilo koja vlast radila nešto na štetu Air Serbie, državne kompanije od koje mnogi u državi imaju koristi? Zamislite da nekome padne na pamet da izjavi da će nakon neke promene vlasti biti zatvorena beogradska toplana ili GSP jer su dobro radili pod ovom vlasti pa će to nekome da smeta.
Nečija glupost i prostakluk nemaju kraja pa mislim da ih jednostavno itreba ignorisati, pa će se ugasiti sami od sebe, kao što su se i pojavili.
 
Izvinjavam se ako je neko ovo već pitao ali nisam siguran šta mi je činiti u ovoj situaciji. Pre skoro 3 meseca sam podneo zahtev telefonskim putem za refundaciju aerodromskih taksi (nisam mogao da letim a uzeo sam economy light) u iznosu od oko 5000 din. Operater je rekao da će novac biti vraćen u roku od mesec dana. Posle mesec dana se novac nije vratio na karticu, zovem ih, oni kažu - 30 dana ali se računa bez vikenda. Zovem treći put, pogubljena operaterka mi kaže da pošaljem mejl i da će proslediti finansijama. Prošlo je skoro mesec dana a od finansija nema odgovora, u njihovom sistemu je navodno novac refundiram isti dan kad sam zvao, pa su u toku provere sa bankom. Nikada u životu nisam doživeo da je moj novac negde zarobljen i da ne mogu ništa da uradim - pošaljem povremeno mejl podsećanja, oni se izvinjavaju i govore kako su provere u toku. Postoji li neka viša instanca kojoj mogu da se obratim ili bili koji drugi kontakt na koji moraju da odgovore, a da nije njihov nesrećni kol centar koji obiluje neobučenim ljudima?
 
Air Serbia u 2023 prevezla 4,19 miliona putnika. To je 53% više u odnosu na 2022. Ukupno 87 redovnih linija računajući Niš i Kraljevo. Finansijski izveštaj neće biti dostupan još mesecima ali prema ovim rezultatima verovatno će biti još uspešnija od 2022.

Očekujem da ekstremni mrzitelji (Er) Srbije budu sutra u najžešćim napadima. Koliko mržnje su uložili govoreći da će putnici napustiti Er Srbiju zbog kašnjenja, da će propasti zbog toga što nemaju avione u vlasništvu a imaju mnogo wet lizinga, da neće moći da isprate toliki rast... Tolika negativna energija bačena u kantu za đubre. Ne da nisu imali efekta u toj propagandi nego je efekat očigledno suprotan.

Davljenici se drže za poslednju slamku, o tome kako će Er Srbiji buduće vlasti okrenuti leđa. Zašto bi im buduća vlast okretala leđa ako više ne moraju ni dinar da im daju? Imaće problema sa pravim gubitašima a ne Er Srbijom koja uplaćuje pare u budžet.
A koliko bi imali putnika da imaju bolji tj. konsekventniji proizvod i korisnički servis? Je l neko o tome razmišlja?
 
Nadam se da razmišljaju. Možda su izračunali koliko im para treba za sve to?

Siguran sam da je Lufthansa mislila prvenstveno na pare kad je onomad ukinula obrok pa sad u ekonomskoj klasi do Beograda daje samo minijaturnu čokoladicu. Ne verujem da su se brinuli kako će tim potezom izgubiti mnogo putnika, već su znali da će imati manje troškove i veći profit.
 
LH grupa, koju inače prezirem kao i sve ogromne korporacije, pošalje mi mejl kad pomeri let 10 minuta, JU se pravi mrtva u zakazano vreme polaska, a avion još nije krenuo na obrt iz BG.

To nije do novca.

Mislim, puna je tema iskustava svakojakih i vrlo opravdanih pitanja, da li to utiče na broj putnika i zaradu ne bih znao.

Al bojim se, ako politika okrene ćurak i ostanu bez Rusije i oligo-kleptokratkog dila s Crnom Gorom, da im sudbina Jat Airways 2.0 ne gine.

A to bi bilo jako loše za sve nas.
 
Izvinjavam se ako je neko ovo već pitao ali nisam siguran šta mi je činiti u ovoj situaciji. Pre skoro 3 meseca sam podneo zahtev telefonskim putem za refundaciju aerodromskih taksi (nisam mogao da letim a uzeo sam economy light) u iznosu od oko 5000 din. Operater je rekao da će novac biti vraćen u roku od mesec dana. Posle mesec dana se novac nije vratio na karticu, zovem ih, oni kažu - 30 dana ali se računa bez vikenda. Zovem treći put, pogubljena operaterka mi kaže da pošaljem mejl i da će proslediti finansijama. Prošlo je skoro mesec dana a od finansija nema odgovora, u njihovom sistemu je navodno novac refundiram isti dan kad sam zvao, pa su u toku provere sa bankom. Nikada u životu nisam doživeo da je moj novac negde zarobljen i da ne mogu ništa da uradim - pošaljem povremeno mejl podsećanja, oni se izvinjavaju i govore kako su provere u toku. Postoji li neka viša instanca kojoj mogu da se obratim ili bili koji drugi kontakt na koji moraju da odgovore, a da nije njihov nesrećni kol centar koji obiluje neobučenim ljudima?
Direktorat za civilno vazguhoplovstvo. Uvek upali čak i stavljanje u cc. Ne pitaj me kako znam.
 
LH grupa, koju inače prezirem kao i sve ogromne korporacije, pošalje mi mejl kad pomeri let 10 minuta, JU se pravi mrtva u zakazano vreme polaska, a avion još nije krenuo na obrt iz BG.

To nije do novca.

Ipak je do novca. Taj sistem koji vam LH šalje mejl ili SMS nije besplatan za LH. Sistem koji Er Srbija testira sa besplatnim strimingom filmova jeste besplatan za putnika ali nije za avio kompaniju. Besplatni obrok koji su uveli prošle godine na letovima preko dva i po sata nije besplatan za Er Srbiju. Bolja usluga košta, samo je pitanje balansa: da li se ispati ponuda bolje usluge za dodatne troškove.

Al bojim se, ako politika okrene ćurak i ostanu bez Rusije i oligo-kleptokratkog dila s Crnom Gorom, da im sudbina Jat Airways 2.0 ne gine.

Ne bojte se. Air Serbia jeste Jat Airways 2.0. Rusija je samo minijaturni deo od 4,19 miliona putnika. Karte su skupe ali ne kao na početku rata. Na linijama za Crnu Goru makar postoji konkurencija. Zamislite kakav je tek monopolističko-kleptokratski dil u EU komšiluku gde za letove od Zagreba do Splita ili Dubrovnika moraju leteti isklučivo Croatia Airlines-om.

Ako Er Srbija nije propala 2014, 15, 16... neće ni sada kad su daleko veći, profitabilniji i jači.
 
Šta očekivati od čoveka koji za sebe govori da je bio u centru špijunske avio afere na Balkanu i da mu njihove tajne službe daju zaštitu dok je u Srbiji? Da li je on Balkanski (Avio) špijun?

Čovek koji ne podnosi što je Beograd na skoro 8 miliona putnika a Er Srbija na skoro 4,2 pa sanja da će Srbiji biti uvedene sankcije što mu daje nadu da Zagreb stigne Beograd:

kompleksi.PNG
 
Vrh